مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت ورزشی؛ یکی دیگر از سایت هایی که بسیار پرطرفدار و پربازده است، سایت های ورزشی می باشد. اگر هم شما قصد دارید یک سایت ورزشی طراحی کنید و درباره ورزش های مختلف در سایت فعالیت داشته باشید، درست آمده اید، این مقاله برای شماست، در این مقاله شما را با مزیت هایی که یک طراحی سایت ورزشی دارد و مزایای‌ یک سایت ورزشی و همچنین حدود هزینه های لازم برای طراحی سایت ورزشی آشنا می کنیم. پس در صورت تمایل تا آخر مقاله همراه باشید تا با این موارد آشنا شوید. آن چه در این مقاله در مورد طراحی سایت ورزشی می خوانید:

طراحی سایت ورزشی
person
super admin 14:06 1402 خرداد 02
5دقیقه
طراحی سایت ورزشی؛ یکی دیگر از سایت هایی که بسیار پرطرفدار و پربازده است، سایت های ورزشی می باشد. اگر هم شما قصد دارید یک سایت ورزشی طراحی کنید و درباره ورزش های مختلف در سایت فعالیت داشته باشید، درست آمده اید، این مقاله برای شماست، در این مقاله شما را با مزیت هایی که یک طراحی سایت ورزشی دارد و مزایای‌ یک سایت ورزشی و همچنین حدود هزینه های لازم برای طراحی سایت ورزشی آشنا می کنیم. پس در صورت تمایل تا آخر مقاله همراه باشید تا با این موارد آشنا شوید. آن چه در این مقاله در مورد طراحی سایت ورزشی می خوانید:
  • سایت ورزشی
  • ویژگی ها و مزایای یک سایت ورزشی
  • کسب درآمد با ایجاد یک طراحی سایت ورزشی
  • جذاب بودن سایت ورزشی
  • قیمت طراحی یک سایت ورزشی
  • طراحی سایت ورزشی در افرند وب

سایت ورزشی

سایت ورزشی سایتی است که در آن، مطالب و اخبار ورزشی قرار داده می شود تا طرفداران ورزش از این مطالب بهره ببرند. سایت های ورزشی همانند یک مجله یا روزنامه ورزشی هستند که تمام اطلاعات مربوط به هر یک از ورزش ها و اخبارهای مربوط به بازی ها و مسابقات ورزشی در آن ها قرار داده می شود. طراحی سایت ورزشی

ویژگی ها و مزایای یک سایت ورزشی

  • مردم در یک روزنامه یا مجله ممکن است فقط اطلاعات و اخبار و اتفاقات اخیر ورزش را بتوانند مطالعه کنند ولی با ایجاد و طراحی یک سایت ورزشی شما این امکا را به مخاطب می دهید که علاوه بر مطلع شدن از اخبار و حواشی های ورزشی، بتواند از مقالات آموزشی که در سایت قرار داده اید نیز استفاده کند.
  • همچنین طراحی سایت ورزشی ممکن است به صورت اختصاصی تنها برای یک ورزش به عنوان مثال فقط برای فوتبال طراحی شود، در اینصورت تمامی طرفداران فوتبال از سایت شما برای اطلاع یافتن در مورد بازی ها و مسابقات استفاده می کنند.
  • اگر یک مربی در یک زمینه ورزشی هستید و یا یک باشگاه ورزشی دارید، طراحی سایت ورزشی بسیار به نفع شما خواهد بود و با مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.
  • شما می توانید در یک سایت ورزشی، ویدوئو ها و مقالات آموزشی درباره یک ورزش را بارگذاری نمایید و از این طریق بتوانید به درآمد خوبی برسید.
  • همچنین می توانید نوجوانان و جوانان را استعداد یابی کرده و آن ها را تشویق به ورود به رشته های ورزشی نمایید.
  • می توانید استعداد ها و تجربه های ورزشی و مربی گری خود و یا ویژگی های مثبت باشگاه خود را با آن ها به اشتراک بگذارید تا آن ها برای آموزش دیدن نزد شما، تشویق شوند.

کسب درآمد با ایجاد یک طراحی سایت ورزشی

  • گفتیم که یکی از مزایایی که طراحی سایت ورزشی دارد، آموزش انواع ورزش ها یه صورت آنلاین و همچنین آموزش این ورزش ها به صورت حضوری در باشگاه هاست. که این موضوع یکی از منابع اصلی کسب درآمد از سایت ورزشی است. پس می توانید با یک طراحی سایت جذاب و ویدئوها و محتواهای با کیفیت و کاربردی برای کاربران آن ها را به ثبت نام در کلاس های خود تشویق نمایید.
  • همچنین می توانید برای افرادی که نیاز به افزایش یا کاهش وزن دارند، مشاوره دهید و برنامه های رژیم غذایی و یا برنامه های تمرینی به منظور لاغری یا چاقی را در سایت ارائه دهید.
  • ممکن است شما یک فروشگاه لوازم ورزشی داشته باشید و سایت ورزشی را به منظور فروش محصولات خود راه اندازی کنید. در این مورد نیز می توانید یک سایت ورزشی ایجاد کنید و بخشی را با عنوان فروشگاه در داخل سایت ایجاد کنید.
  • طراحی سایت ورزشی به جای طراحی فروشگاه ورزشی نیز برای شما مفید خواهد بود. به شرط این که سئوی سایت ( مقاله مربوط به سئوی سایت را مطالعه نمایید. ) را طبق اصول انجام دهید و طبق مواردی که در زیر اشاره شده است، مخاطبان زیادی را جذب کرده و کسب درآمد نمایید.
طراحی سایت ورزشی 1 

جذاب بودن سایت ورزشی

برای جذابیت یک سایت و مورد پسند واقع شدن آن، باید به طراحی ظاهر سایت و امکانات و قابلیت های سایت خود توجه زیادی کنید تا به محض ورود کاربر، او را جذب کند و او را به مطالعه و استفاده از مطالب موجود در سایت تشویق کند. در صورت ورود تعداد زیاد کاربران به سایت شما، سایت شما رتبه بالایی خواهد یافت که این موضوع برای افزایش کسب درآمد شما خیلی کمک خواهد کرد. از جمله کارهایی که می توانید برای جذابیت بیشتر سایت انجام دهید عبارت اند از:

تولید محتوای با کیفیت

استفاده از عکس های ورزشی با کیفیت بالا و حدالامکان عکس های واقعی که توسط مجموعه خودتان گرفته شده باشد و همچنین ویدئویی و عکس هایی از بازی ها و مسابقات در حال برگزاری و ... باعث جذب بیشتر مخاطب و بیشتر ماندن او در صفحه شما می شود.

پخش آنلاین مسابقات و بازی های ورزشی

در صورت امکان می توانید بازی های درحال پخش را در صفحه خود نیز پخش کنید، تا افرادی که در منزل نیستند و دسترسی به تلویزیون ندارند بتوانند به صورت آنلاین، بازی را از داخل سایت شما تماشا کنند. کیفیت و سرعت ویدئوهایی که پخش می شوند برای مخاطب مهم است پس به این نکته نیز توجه داشته باشید. همچنین می توانید این ویدئو ها ( ویدئوی بازی ها و مسابقات ) را در سایت خود ذخیره کنید تا افرادی که موفق به دیدن بازی نشده اند بتوانند در هر زمانی که فرصت پیدا کردند، بازی را تماشا کنند.

طراحی مسابقه برای کاربران سایت

می توانید یک مسابقه ای را برای کاربران خود ترتیب دهید که این موضوع کمک بسیار زیادی به جذب کاربر و افزایش ترافیک سایت شما می کند. مثلا می توانید سوالی را در مورد بازی و مسابقه ای که قرار است برگزار شود، مطرح کنید و از کاربران بخواهید که نظر خود را درباره نتیجه بازی حدس بزنند و به اصطلاح بازی را پیش بینی کنند.
  • در سایر زمان ها ( وقتی که مسابقه ای برگزار نمی شود ) نیز می توانید سوالاتی را درباره مشخصات بازیکنان و مربی ها، سوابق آن ها، سن و محل زندگی آن ها و سایر اطلاعاتشان، درباره قوانین و تکنیک های یک ورزش و ... مطرح کنید و با تعیین جوایزی برای برنده، مخاطبان را به رقابت با یکدیگر تشویق کنید.
طراحی سایت ورزشی 2 

قسمت نظر سنجی

یک قسمتی را در سایت ایجاد کنید تا کاربران بتوانند آن جا در مورد یک بازی با هم بحث کنند و به عبارتی به نقد و بررسی بازی و مسابقه انجام شده بپردازند و یا قبل از پخش بازی، نتیجه بازی را پیش بینی کنند. این قسمت نظرسنجی نیز در جذابیت سایت و همچنین در روند بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جست و جو و بالا رفتن رتبه سایت شما مفید خواهد بود.

قیمت طراحی یک سایت ورزشی

در حالت کلی در طراحی هر سایتی ویژگی ها و موارد مختلفی وجود دارند که در تعیین قیمت طراحی آن سایت نقش دارند. در ادامه این موارد و شرایط مهم را که در طراحی یک سایت ورزشی تاثیر گذارند را توضیح می دهیم:

طراحی سایت با وردپرس ( سیسیتم مدیریت محتوای آماده )

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوای آماده است که امروزه در اکثر طراحی های سایت از آن استفاده می شود. در طراحی با وردپرس از قالب هایی استفاده می شود که از قبل طراحی شده اند و هر فردی می تواند برای طراحی سایت خود از این قالب ها استفاده کند، یعنی قالب های آماده منحصر به فرد نیستند و هر سایتی ممکن است از همان قالبی که شما استفاده کرده اید، سایت خود را طراحی نماید. پس از طراحی سایت بسته با امکانات و قابلیت هایی که می خواهید، افزونه های مربوطه نصب می شوند. قالب انتخاب شده و افزونه هایی که روی سایت نصب می شوند، در قیمت طراحی سایت تاثیر گذار خواهند بود.

طراحی سایت به صورت اختصاصی

در طراحی سایت به روش اختصاصی، سایتی که طراحی می شود منحصر به فرد بوده و فقط مختص به شماست. در طراحی این بخش به تعداد افراد بیشتری برای طراحی سایت نیاز است. طراحی اختصاصی شامل دو بخش طراحی فرانت اند و بک اند است، در طراحی فرانت اند، بخش های مربوط به ظاهر سایت و قسمت هایی که کاربر آن ها را مشاهده می کند، انجام می شود و در بخش طراحی بک اند، بخش های مربوط به تعامل بین کاربر و سرور است، طراحی می شود.
  • طراحی هر یک از این بخش ها نیاز به یک برنامه نویس مخصوص به خود دارد تا با استفاده از زبان های مربوط به هر بخش، آن قسمت را طراحی نماید. علاوه بر این ها به یک گرافیست برای قسمت گرافیک و تنظیم رنگ و ... می باشد. همچنین برای طراحی اختصاصی زمان بیشتری نیاز خواهد بود. با توجه به این موارد قیمت طراحی سایت ورزشی به صورت اختصاصی، هزینه بیشتری نیاز دارد.

دامنه و هاست

برای یک سایت نیاز به ثبت یک دامنه و هاست می باشد. دامنه یک آدرس اینترنتی مانند https://afrandweb.com/ است که باید این آدرس ( ‌دامنه ) با پرداخت هزینه ای خریداری شود. هاست نیز یک بخش از سرور است که اطلاعات سایت شما را ذخیره می کند، یعنی سایت شما را شبانه روز به صورت آنلاین نگه می دارد و هنگام ورود یک کاربر محتواها و فایل های ذخیره شده را به وی نمایش می دهد. برای تهیه هاست نیز، باید با پرداخت هزینه آن را خریداری نمایید. پس از خرید و ثبت دامنه و هاست نیاز است تا به طور ماهیانه یا سالیانه ( طبق سوابق خرید ) اقدام به تمدید این سرویس ها نمایید تا سایت شما از دسترس خارج نشود.

سایر عوامل و شرایط تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت ورزشی

داینامیک یا استاتیک بودن سایت، ریسپانسیو بودن سایت، مطالبی که بارگذاری می شود، امکانات و قابلیت هایی که نصب می شوند و ... . طراحی سایت ورزشی 3 

طراحی سایت ورزشی در افرند وب

شرکت افرند وب، مجموعه ای از افراد متخصص و با تجربه در زمینه طراحی انواع سایت ها و اپلیکیشن ها و سئو سایت و ... می باشد. این تیم سایت ورزشی شما را طبق اهداف گفته شده و بنا به سلیقه و درخواست شما به بهترین شکل و با به روزترین تکنیک ها پس از عقد قرارداد و ارائه تضمین ( ضمانت بانکی از طرف شرکت به شما ) طراحی می کند. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.
سخن آخر
در این مقاله مزایای طراحی سایت و امکاناتی که وجود یک سایت ورزشی به شما می دهد، آشنا شدید‌. اگر طراحی سایت ورزشی را با هدف کسب درآمد انجام می دهید، به افزایش درآمد شما کمک می کند و یا اگر سایت ورزشی به دلیل علاقه خودتان راه اندازی می کنید تا مطالب ورزشی را نشر دهید و در آینده نیز بتوانید پس از محبوبیت سایت و رتبه بندی سایت، از آن کسب درآمد داشته باشید، پس بهتر است همین الان اقدام به سفارش طراحی سایت ورزشی نمایید. برای سفارش طراحی سایت با ما تماس بگیرید.
منبع: افرند وب

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه

شرکت ایده پردازان هوشمند افرند با نام تجاری افرند وب در زمینه فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ در شاخه طراحی سایت با توجه به نیاز روز کسب و کارها به طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت با وردپرس و سفارش طراحی سایت با کاهش هزینه ها بنا به دلایل اقتصادی این روزها در تلاش است که در کنار هموطنان عزیزمان بعنوان کوچکترین عضو این جامعه خدمت رسانی کند. در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت با کادری مجرب حاظر به خدمت رسانی و ثبت سفارش سئو سایت و سئو حرفه ای برای رونق بخشیدن به تمامی کسب و کار ها میباشد. شما میتوانید با طراحی اپلیکیشن به راحتی روی گوشی خدمات و محصولات خود را به اشتراک بگذارید سفارش طراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید.