مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

طراحی وب اپلیکیشن

طراحی وب اپلیکیشن

طراحی وب اپلیکیشن یکی از مباحثی است که در دنیای علم تکنولوژی بسیار کاربرد دارد و روزانه تعداد افرادی که از اپلیکیشن های سیستمی استفاده می کنند بیشتر و بیشتر می شود. یکی از مزایای خوبی که وب اپلیکیشن دارد این است که می توانید به راحتی از مرورگر دانلود کنید و در سیستم خود نصب کنید. تیم حرفه ای و کار بلد افرند وب در طراحی وب اپلیکیشن سابقه ای درخشان دارد. برای مشاهده نمونه کار ها می توانید از سایت افرند وب بازدید کنید. استفاده از وب اپلیکیشن ها موجب شده تقریبا 90درصد نیاز ها از طریق سیستم و تلفن همراه بر طرف شود و این یعنی توسعه کسب و کار های آنلاین.

طراحی وب اپلیکیشن
person
super admin 11:10 1402 شهریور 27
5دقیقه
طراحی وب اپلیکیشن یکی از مباحثی است که در دنیای علم تکنولوژی بسیار کاربرد دارد و روزانه تعداد افرادی که از اپلیکیشن های سیستمی استفاده می کنند بیشتر و بیشتر می شود. یکی از مزایای خوبی که وب اپلیکیشن دارد این است که می توانید به راحتی از مرورگر دانلود کنید و در سیستم خود نصب کنید. تیم حرفه ای و کار بلد افرند وب در طراحی وب اپلیکیشن سابقه ای درخشان دارد. برای مشاهده نمونه کار ها می توانید از سایت افرند وب بازدید کنید. استفاده از وب اپلیکیشن ها موجب شده تقریبا 90درصد نیاز ها از طریق سیستم و تلفن همراه بر طرف شود و این یعنی توسعه کسب و کار های آنلاین.

طراحی وب اپلیکیشن

وب اپلیکیشن نرم افزاری است که می توانید از مرورگر بارگذاری کرده و در دسترسی کاربران قرار گرفته  شود. معمولا برای استفاده نیازی نیست که برنامه را نصب کنید  به دلیل اینکه می توانید از مرورگر هم برنامه را اجرا کرده و کارهای مرتبط را انجام دهید. وب های اپلیکیشنی همان سایت هایی هستند که در قالب اپلیکیشن نصب شده و اجرا می شوند. اپلیکیشن های وب به نوع تحت وب اجرا و انجام می شوند و برای طراحی و ساخت باید از پیشرفته ترین و به روز ترین تکنیک ها استفاده کنید. وب اپلیکیشن یکی از ابزار هایی است که می توانید برای موفقیت در کسب و کار استفاده کرد. طراحی وب اپلیکیشن

ویژگی طراحی وب های اپلیکیشن

اپلیکیشن های وب توانایی نصب و اجرا در تمامی سیستم عامل های متفاوتی را داراست و برای اجرا می توانید از تمامی مرورگر های مختلف استفاده کنید. برای نصب وب های اپلیکیشنی نیاز به فضای بیشتری ندارد و حجم بسیار کمی برای نصب نیاز است. ویژگی های خوبی که وب های اپلیکیشنی دارند این است که
  • ذخیره سازی اطلاعات در فضای بزرگ ابری و سیستمی
  • طراحی وب اپلیکیشن به زبان های مختلف
  • سرعت بارگذاری بسیار بالا
  • امنیت فوق العاده قوی
  • عملکرد بالا و مناسب
  • رسپانسیو و واکنش گرا بودن

مراحل ساخت و طراحی وب اپلیکیشن

مراحل ساخت و طراحی وب اپلیکیشن همانند همه طراحی و ساخت هایی که برای انواع اپلیکیشن ها پیاده سازی می شود به مراتب و دنباله دار است. مراحل طراحی و ساخت وب اپلیکیشن بستگی به نوع کسب و کار ، نوع پروژه و شرایط خواسته شده دارد. مراحلی که ذکر می شود استاندار ترین مرحله طراحی وب اپلیکیشن است.

ایده پردازی و هدف بازار و رقبا طراحی وب اپلیکیشن

پیاده سازی هر آنچه در ذهن خود به عنوان ایده پروژه در نظر گرفته اید در مرحله اول قرار دارد. در این مرحله می توانید تمامی ایده های خود را با استفاده از استاندار های لازمه معایب و مزایای آن را مشخص کنید. در این مرحله باید برای موفق شدن در کسب و کار خود از نظرات کاربران در کسب و کار های مشابه ایده گرفت و باتوجه به نیاز کاربران ایده های خود را پیاده کنید.

تعریف تمامی عملگر های وب اپلیکیشن

این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است و برای انجام این مرحله باید دقت لازم را داشته باشید. در این مرحله باید مشخص کنید کاربران بعد از ورود به اپلیکیشن از چه امکاناتی می توانند برخوردار باشند ، مزایای کسب و کار خود را مشخص می کنید ، ابزار هایی که در خرید و دریافت خدمات می توانید بهره مند شوید و چه عمکرد هایی در وب اپلیکیشن شما پیاده سازی می شود.

طراحی UX/UI  وب اپلیکیشن

طراحی وب اپلیکیشن با پیاده سازی درست رابط کاربری(UI) و تجربه کاربری(UX) انجام می شود. UI همان پیاده سازی ظاهر اپلیکیشن است مانند
  • رنگ
  • فونت
  • ایکون های مورد نیاز
  • طراحی کلی
که همگی مربوط به ظاهر جذاب و زیبایی اپلیکیشن است که مورد علاقه کاربران باشد. UX تجربه کاری است که برای ارتباط کاربران و اپلیکیشن پیاده سازی می شود. طراحی وب اپلیکیشن1

ترسیم نقشه راه کاربر

این مرحله مربوط به بخشی است که وارد اپلیکیشن می شوید و تمامی جزئیاتی که کاربران را به چالش می کشد را برطرف می کنید. این مرحله از مراحلی است که برای استفاده راحت تر کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. برای ترسیم نقشه راه کاربران تجربه کاربری UX به شما کمک بسیاری می کند.

طراحی وایر فریم

وایر فریم یک طراحی پیش طرح وب اپلیکیشن است که روی کاغذ پیاده سازی می شود. در این پیش طرح تمامی قسمت های مختلف اپلیکیشن و نوع ارتباط کاربران با اپلیکیشن در کاغذ پیاده سازی می شود.

طراحی گرافیکی وب اپلیکیشن

طراحی گرافیکی یکی از مراحلی است که باید توسط طراح گرافیکی انجام شود و یک طرح خارق العاده و مناسب با کسب و کار و نوع پروژه ای که دارید طرح پیاده سازی کند. طراحی گرافیکی بخشی است که آیکون ها ، فونت ها ، برند شما ، اندازه ها ، طرح های مورد نیاز ، عناصر اپلیکیشن و اشکال مرود نیاز را مشخص کرده و در اپلیکیشن پیاده سازی می کند.

توسعه وب اپلیکیشن

این مرحله تمامی باز خوردار هایی که گرفته شده را طراح وب اپلیکیشن توسعه می دهد.

طرح پایگاه داده وب اپلیکیشن

تمامی داده هایی که در اپلیکیشن پیاده سازی می شوند همگی در پایگاه داده جمع آوری می شوند. پایگاه داده ای که برای طراحی وب اپلیکیشن استفاده می شود معمولا از  My SQLاستفاده می شود.

راه اندازی وب اپلیکیشن

اخرین مرحله طراحی وب اپلیکیشن است که وب برنامه را انتشار می دهیم. انتخاب هاست یکی از مواردی است که در این مرحله انجام می شود.

انواع وب اپلیکیشن

وب های اپلیکیشن ترکیبی از سایت و اپلیکیشن است که دارای انواع مختلفی هستند که می توانید در کسب و کار های خود استفاده کنید.
  • وب اپلیکیشن استاتیک
  • وب اپلیکیشن داینامیک
  • وب اپلیکیشن سیستم مدیریت محتوا
  • وب اپلیکیشن متحرک
  • وب اپلیکیشن پورتال
  • وب اپلیکیشن پیشرونده

هزینه طراحی وب اپلیکیشن

قیمت طراحی وب اپلیکیشن بستگی به عواملی دارد که در ادامه ذکر می کنیم.
  • نوع پروژه
  • نوع کسب و کار
  • عملیاتی که برای پیاده سازی وب اپلیکیشن پیاده سازی می کنیم.
  • استفاده از پلتفرم های مورد نیاز
  • محدوده زمانی شروع و پایان پروژه
  • نیاز کاربران از وب اپلیکیشن
  • امکانات و خدمات وب اپلیکیشن
  • سیستم عامل های ( iOS / android ) تلفن هوشمند کاربران
  • سرعت بارگذاری و سرعت بالا آمدن اپلیکیشن
طراحی وب اپلیکیشن2

سخن آخر
با مطالعه این مقاله اطلاعاتی جامع و مفید از طراحی وب اپلیکیشن در اختیار شما عزیزان قرار گرفته می شود. سایت افرند وب در این خصوص تمامی اطلاعات لازم و مورد نیاز را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. برای راهنمایی بیشتر می توانید با مشاوران تیم حرفه ای افرند وب در ارتباط باشید و در صورت سفارش طراحی وب اپلیکیشن به سایت افرند وب رفته و با کارشناسان مختصص در ارتباط باشید.

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی اپلیکیشن خدماتی 25 میلیون تومان 30 میلیون تومان 40 میلیون تومان پس از بررسی فنی
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی 25 میلیون تومان 35 میلیون تومان 50 میلیون تومان پس از بررسی فنی
اپلیکیشن مارکت پلیس 30 میلیون تومان 40 میلیون تومان 60 میلیون تومان پس از بررسی فنی
طراحی اپلیکیشن رزرواسیون 30 میلیون تومان 40 میلیون تومان 50 میلیون تومان پس از بررسی فنی
طراحی اپلیکیشن آژانس مسافرتی 30 میلیون تومان 40 میلیون تومان 50 میلیون تومان پس از بررسی فنی
طراحی اپلیکیشن خدمات زیبایی و سالن 20 میلیون تومان 25 میلیون تومان 30 میلیون تومان پس از بررسی فنی
مشاوره و کارشناسی تماس بگیرید تماس بگیرید تماس بگیرید تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه

شرکت ایده پردازان هوشمند افرند با نام تجاری افرند وب در زمینه فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ در شاخه طراحی سایت با توجه به نیاز روز کسب و کارها به طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت با وردپرس و سفارش طراحی سایت با کاهش هزینه ها بنا به دلایل اقتصادی این روزها در تلاش است که در کنار هموطنان عزیزمان بعنوان کوچکترین عضو این جامعه خدمت رسانی کند. در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت با کادری مجرب حاظر به خدمت رسانی و ثبت سفارش سئو سایت و سئو حرفه ای برای رونق بخشیدن به تمامی کسب و کار ها میباشد. شما میتوانید با طراحی اپلیکیشن به راحتی روی گوشی خدمات و محصولات خود را به اشتراک بگذارید سفارش طراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید.