مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

ساخت وب اپلیکیشن

ساخت وب اپلیکیشن

ساخت وب اپلیکیشن از دیگر خدماتی است که شرکت افرند وب به شما ارائه می دهد و شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای برای طراحی اپلیکیشن سفارش خود را ثبت نمایید . ساخت وب اپلیکیشن آنقدری که مزایای فوق العاده ای دارد به همین علت کسب و کار های زیادی برای کسب و کارشان وب اپلیکیشن های اختصاصی می سازند و انتشار می دهند تا بتوانند خدمات بهتری را برای مشتریان شان فراهم سازند 

وب اپلیکیشن ها که با نام های دیگری مانند وب اپ ، برنامه وب اپلیکیشن و نرم افزار وب اپلیکیشن شناخته می شوند یکی از برنامه های کاربردی می باشد که به صورت آنلاین و در بستر اینترنت می توان از آنها استفاده نمود و برای اینکه اجرا شوند نیازی نیست که روی سیستم تان نصب شوند و از آنها به طور مستقیم در مرورگر می توانید استفاده نمایید . وب اپلیکیشن های معمولا با زبان های برنامه نویسی css ، html و javascript نوشته می شوند و با استفاده از اینها می توانید با سرور ارتباط برقرار نمایید برای مثال بانکداری آنلاین یکی از وب اپلیکیشن های معروف می باشد .

ساخت وب اپلیکیشن
person
super admin 17:43 1402 شهریور 27
5دقیقه

ساخت وب اپلیکیشن از دیگر خدماتی است که شرکت افرند وب به شما ارائه می دهد و شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای برای طراحی اپلیکیشن سفارش خود را ثبت نمایید . ساخت وب اپلیکیشن آنقدری که مزایای فوق العاده ای دارد به همین علت کسب و کار های زیادی برای کسب و کارشان وب اپلیکیشن های اختصاصی می سازند و انتشار می دهند تا بتوانند خدمات بهتری را برای مشتریان شان فراهم سازند .

ساخت وب اپلیکیشن

وب اپلیکیشن ها که با نام های دیگری مانند وب اپ ، برنامه وب اپلیکیشن و نرم افزار وب اپلیکیشن شناخته می شوند یکی از برنامه های کاربردی می باشد که به صورت آنلاین و در بستر اینترنت می توان از آنها استفاده نمود و برای اینکه اجرا شوند نیازی نیست که روی سیستم تان نصب شوند و از آنها به طور مستقیم در مرورگر می توانید استفاده نمایید . وب اپلیکیشن های معمولا با زبان های برنامه نویسی css ، html و javascript نوشته می شوند و با استفاده از اینها می توانید با سرور ارتباط برقرار نمایید برای مثال بانکداری آنلاین یکی از وب اپلیکیشن های معروف می باشد .

 

ساخت وب اپلیکیشنانواع ساخت وب اپلیکیشن

ساخت وب اپلیکیشن ها معمولا به دو صورت ساخته می شوند . وب اپلیکیشن های استاتیک و وب اپلیکیشن های داینامیک که هر دوی اینها تفاوت هایی باهم دارند که مهم ترین این تفاوت ها این است که وب اپلیکیشن های استاتیک را فقط از طریق گوگل می توان مشاهده نمود و تغییری نمی توان تغییری در آن ها ایجاد نمود ولی وب اپلیکیشن های داینامیک قابلیت این را دارند که با مخاطب تعامل کنند و روز به روز محتوایشان به روز رسانی شود .

زبان های ساخت وب اپلیکیشن چیست ؟

در ابتدای مقاله برخی از زبان های مورد استفاده در وب اپلیکیشن را برایتان بازگو کردیم و دوباره برخی از زبان هایی که بیشترین استفاده در ساخت وب اپلیکیشن را دارند در ادامه مشاهده خواهیم نمود HTML : از این زبان برای ساخت ساختار صفحات وب استفاده می شود . SCC : از این زبان نیز برای طراحی وب سایت استفاده می شود . Javascript : از این زبان برنامه نویسی برای اضافه کردن امکانات پویا به صفحات وب استفاده می شود . Python : برای توسعه وب اپلیکیشن های داینامیک از این زبان استفاده می شود . Php : برای ساخت وب اپلیکیشن های داینامیک از این زبان برنامه نویسی استفاده می شود .

شما می توانید در مورد طراحی اپلیکیشن از ایده هایی که در وبلاگ افرند وب و یا از سایت های معروف مانند سایت دریبل برای دیزاین اپ خود الگو برداری کنید ما در نمونه کار های خودمان کلی طرح های متنوع ای داریم به نمونه کار های طراحی اپلیکیشن ما سر بزنید .

تاثیر ساخت وب اپلیکیشن بر روی کسب و کار ها

بیشتر کسب و کار از اینترنت به عنوان کانالی که هزینه مناسبی دارد استفاده می کنند تا به بازار هدف خود نزدیک تر شوند اگر در این بین ابزار هایی وجود داشته باشد که ارتباط بین کاربر و کسب و کار را قوی تر کند صد در صد باعث می شود که کاربر رضایت بیشتری داشته باشد حال وب اپلیکیشن یکی از این ابزار ها است که به کسب و کار این اجازه را می دهد که خدمات بهتری را به کاربرانشان ارائه دهند . ساخت وب اپلیکیشن باعث می شود که کاربر به مشخصات محصول دسترسی کامل داشته باشند و همین باعث بهبود بازار یابی می شود و در کل ساخت وب اپلیکیشن باعث می شود که ارتباط بهتری با کاربرانتان داشته باشید .

ساخت وب اپلیکیشن1آیا وب اپلیکیشن برای تمامی کسب و کار ها مناسب است ؟

واقعیت این است که ساخت وب اپلیکیشن برای تمامی کسب و کار ها کار درستی نمی باشد . قبل از ساخت وب اپلیکیشن برای کسب و کارتان اول باید مزایا و معایب ساخت وب اپلیکیشن را به خوبی بررسی کنید و سپس در این باره تصمیم بگیرید . اولین نکته این است که ساخت وب اپلیکیشن برای تمامی کسب و کار هایی که محصولات خود را به صورت آنلاین می فروشند مناسب است . نکته بعدی که قابل توجه است این می باشد که آیا کاربران شما به طور گسترده از دستگاه های هوشمند استفاده می کنند یا خیر و نکته بعدی این است که آیا ساخت وب اپلیکیشن برای کسب و کارتان به صرفه است یا خیر؟

تفاوت وب اپلیکیشن و اپلیکیشن در چیست ؟

اصلی ترین تفاوتی که بین وب اپلیکیشن و اپلیکیشن وجود دارد در پلتفرمی است که روی آن اجرا می شوند است . وب اپلیکیشن به صورت آنلاین روی مرورگر وب اجرا می شود اما اپلیکیشن روی دستگاه هوشمند اجرا می شود و هم به صورت آفلاین و هم آنلاین قابل استفاده می باشند . همچنین اپلیکیشن ها قابلیت دسترسی به سخت افزار ها را دارند که وب اپلیکیشن ها این قابلیت را ندارند و یا به صورت خیلی محدودی دارند و ساخت وب اپلیکیشن از ساخت اپلیکیشن ارزان تر است .

مزایای  وب اپلیکیشن چیست ؟

ساخت وب اپلیکیشن مزایای زیادی دارد اول اینکه کاربران می توانند راحت تر دسترسی داشته باشند و در هر زمان و یا مکانی که اراده کنند امکان دسترسی برایشان فراهم است . وب اپلیکیشن ها بر روی تمامی دستگاه هایی که از مرورگر پشتیبانی می کنند قابل استفاده می باشد . بدون بروزرسانی از محتوای بروز شده بهره مند می شوید و در برخی از وب اپلیکیشن ها امکان دسترسی آفلاین میز برقرار است و کلییی مزایای دیگر که ساخت وب اپلیکیشن را برایتان واجب می کند .

ساخت وب اپلیکیشن2

آیا وب اپلیکیشن نیاز به برنامه خاصی دارد ؟

شما برای استفاده از وب اپلیکیشن ها نیاز به برنامه خاصی ندارید و می توانید با استفاده از صفحات وب مربوطه که با استفاده از مرورگر به آنها دسترسی پیدا می کنید استفاده نمایید و همین باعث می شود که وب اپلیکیشن ها بسیار ساده باشند و دسترسی به آن ها فوق العاده آسان باشد .

کلام آخر
در این مقاله سعی بر این بود که شما را با ساخت وب اپلیکیشن آشنا نماییم امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیارتان گذاشته باشیم . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت وب اپلیکیشن و سفارش ساخت وب اپلیکیشن با مشاوران و کارشناسان شرکت افرند وب تماس حاصل فرمایید . از شما تشکر می کنیم که تا انتهای مقاله ما را همراهی نمودید .

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی اپلیکیشن خدماتی 25 میلیون تومان 30 میلیون تومان 40 میلیون تومان پس از بررسی فنی
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی 25 میلیون تومان 35 میلیون تومان 50 میلیون تومان پس از بررسی فنی
اپلیکیشن مارکت پلیس 30 میلیون تومان 40 میلیون تومان 60 میلیون تومان پس از بررسی فنی
طراحی اپلیکیشن رزرواسیون 30 میلیون تومان 40 میلیون تومان 50 میلیون تومان پس از بررسی فنی
طراحی اپلیکیشن آژانس مسافرتی 30 میلیون تومان 40 میلیون تومان 50 میلیون تومان پس از بررسی فنی
طراحی اپلیکیشن خدمات زیبایی و سالن 20 میلیون تومان 25 میلیون تومان 30 میلیون تومان پس از بررسی فنی
مشاوره و کارشناسی تماس بگیرید تماس بگیرید تماس بگیرید تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه

شرکت ایده پردازان هوشمند افرند با نام تجاری افرند وب در زمینه فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ در شاخه طراحی سایت با توجه به نیاز روز کسب و کارها به طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت با وردپرس و سفارش طراحی سایت با کاهش هزینه ها بنا به دلایل اقتصادی این روزها در تلاش است که در کنار هموطنان عزیزمان بعنوان کوچکترین عضو این جامعه خدمت رسانی کند. در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت با کادری مجرب حاظر به خدمت رسانی و ثبت سفارش سئو سایت و سئو حرفه ای برای رونق بخشیدن به تمامی کسب و کار ها میباشد. شما میتوانید با طراحی اپلیکیشن به راحتی روی گوشی خدمات و محصولات خود را به اشتراک بگذارید سفارش طراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید.