مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

طراحی اپلیکیشن اختصاصی در چند سال اخیر تکنولوژی به حدی پیشرفت کرده است که موبایل ها جایگاهی ویژه را در بین مردم پیدا کرده اند و طراحی اپلیکیشن اختصاصی برای موبایل باعث شده که بسیاری از کارهایمان راحت تر انجام شود. اهمیت طراحی اپلیکیشن اختصاصی به قدری بالا رفته است که برخی از کسب و کار ها به این فکر افتاده اند که از این راه نیز مشتری جذب کرده و کسب درآمد کنند . کسب و کار ها با طراحی اپلیکیشن اختصاصی علاوه بر اینکه می توانند ارتباط راحت تری با مشتریانشان داشته باشند می توانند از تمامی رقبایشان نیز سبقت بگیرند . افرند وب یکی از شرکت های پیشگام در زمینه طراحی اپلیکیشن اختصاصی بوده و آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان بوده .

طراحی اپلیکیشن اختصاصی
person
super admin 19:30 1402 شهریور 27
5دقیقه

طراحی اپلیکیشن اختصاصی در چند سال اخیر تکنولوژی به حدی پیشرفت کرده است که موبایل ها جایگاهی ویژه را در بین مردم پیدا کرده اند و طراحی اپلیکیشن اختصاصی برای موبایل باعث شده که بسیاری از کارهایمان راحت تر انجام شود. اهمیت طراحی اپلیکیشن اختصاصی به قدری بالا رفته است که برخی از کسب و کار ها به این فکر افتاده اند که از این راه نیز مشتری جذب کرده و کسب درآمد کنند . کسب و کار ها با طراحی اپلیکیشن اختصاصی علاوه بر اینکه می توانند ارتباط راحت تری با مشتریانشان داشته باشند می توانند از تمامی رقبایشان نیز سبقت بگیرند . افرند وب یکی از شرکت های پیشگام در زمینه طراحی اپلیکیشن اختصاصی بوده و آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان بوده .

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

اپلیکیشن یا همان اپ که فرم کوتاه شده اش است ، نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا به وسیله آن کارهای زیادی را انجام بدهید . اپلیکیشن هایی که برای موبایل هستند به موبایل اپ معروف هستند که معمولا هزینه خیلی کمی دارند و در بیشتر حالت ها به صورت رایگان هستند و به راحتی امکان دانلود این اپلیکیشن ها وجود دارد . اپلیکیشن ها به دسته های متفاوتی همچون killer ، hybrid ، native ، web و legacy تقسیم می شوند .

میزان اهمیت اپلیکیشن در جهان

در جواب این سوال باید گفت که در واقع ساختار اصلی موبایل ها را اپلیکیشن ها می سازند و از وقتی که آیفون و اپل استور و همچنین سامسونگ و گوگل پلی وارد عرصه شدند اپلیکیشن ها نیز به ابزاری تبدیل شدند که تلفن های همراه را بدون آنها نمی توانست تصور کرد و امروزه نیز بدون حضور اپلیکیشن ها برخی از مشاغل هیچ می شوند و از بین می روند و اپلیکیشن ها به علت کاربرد های زیادی که دارند به عنوان عضو ثابت برخی از مشاغل تبدیل شده اند .

اهمیت طراحی اپلیکیشن موبایل

در این زمانه هر روزه شاهد پیشرفت فناوری در جهان هستیم و در این بین شغل توسعه دهندگان موبایلی بیش تر از همیشه مورد اهمیت قرار گرفته است و در شغل شان طراحی اپلیکیشن اختصاصی موبایلی داستان جدیدی است . این توسعه دهندگان باید سعی نمایند که از جدید ترین ترند ها و رابط کاربری و همچنین تجربه کاربر استفاده کنند و اپلیکیشن ها را با توجه به محتوایی که دارند مرتب کنند و باید سعی کنند آپشن هایی که در اپلیکیشن ها مورد استفاده قرار می دهند بهترین زیر ساختار و اجزای تشکیل دهنده را داشته باشد و در طرف دیگر طراحی باید با عملکرد سایت هماهنگی لازم را داشته باشد اگر خلاف این باشد زحمات مدیران توسعه دهنده از بین می رود .

شما میتوانید در مورد طراحی اپلیکیشن از ایده هایی که در وبلاگ افرند وب ویا از سایتهای معروف مانند سایت دریبل برای دیزاین اپ خود الگو برداری کنید. ما در نمونه کارهای خودمان کلی طرح های متفاوتی داریم به نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ما سر بزنید.

ترند های طراحی اپلیکیشن

طراحی ساده و به دور از پیچیدگی (Simplification Design) طراحی یکنواخت و مشخص (Linear Design) طراحی متمرکز بر محتوا (Content-Centered Design) اشاره و حرکات مبتنی بر انیمیشن (Gesture Animation) طراحی برای متریال (Material Design) طراحی شخصی سازی شده (Personalization Design) علاوه بر مواردی که بالا گفته شد طراحان باید ذهنی خلاق داشته باشند و برای طراحی اپلیکیشن به کمک توسعه دهندگان بتوانند ایده های فوق العاده ای را طراحی نموده و به اجرا در بیاورند .

 

طراحی اپلیکیشن اختصاصی1هدف کلی برای طراحی اپلیکیشن موبایل

احتمال زیاد این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده که هدف از ساخت اپلیکیشن چیست ؟ باید خدمتتان عرض بنمایم که هدف از اینکه کاربران برای خودشان طراحی اپلیکیشن اختصاصی می کنند این است که به کسب و کارشان بهبود ببخشند در حقیقت کاربر از اپلیکیشن برای فروش بیشتر و تبلیغات بیشتر استفاده می کند . و کلا برای بازاریابی بهتر مورد استفاده قرار می گیرد و با این کار کسب و کارشان وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ می شود . اگر شما نیز جز آن دسته افرادی هستید که می خواهید به کسب و کارتان رونق ببخشید بهتر است که تا همین الان از طریق شرکت افرند وب سفارش خود را ثبت نمایید و در سریع ترین زمان برای خود طراحی اپلیکیشن اختصاصی کنید .

انواع اپلیکیشن

در دنیای برنامه نویسی ، طراحی اپلیکیشن به 3 دسته تقسیم می شود که عبارت اند از اپلیکیشن های سمت وب ، اپلیکیشن های بومی و اپلیکیشن های هیبریدی که تمامی این ها مسیر های متفاوتی برای توسعه دارند شاید شما بپرسید که کدام یک از این دسته ها برای برای کسب و کار و پروژه تان مناسب است . شما برای این که بدانید کدام یک از این مسیر ها برای طراحی اپلیکیشن اختصاصی شما مناسب است ابتدا باید هر یک از این ها را به خوبی بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید .

تاثیر گرافیک بر روی طراحی موبایل

علاوه بر اینکه برنامه نویسی و سرعت بر روی طراحی اپلیکیشن تاثیر بسزایی دارد گرافیک نیز می تواند بر روی طراحی اپلیکیشن اختصاصی شما تاثیر های فراوانی بگذارد پس شما می توانید با رعایت کردن برخی نکات بهترین طراحی را داشته باشید . اولین نکته ای که باید رعایت کنید این است که اپلیکیشن شما در انواع دستگاه ها با چه اندازه ای قابل مشاهده می باشد . به یاد داشته باشید که طراحی گرافیکی تان هر چقدر زیبا تر و جذاب تر باشد شما می توانید مشتریان بیشتری جذب کنید و کلی نکات دیگر که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید .

چگونه شرکت مناسب را برای طراحی اپلیکیشن اختصاصی پیدا کنیم ؟

شما برای اینکه بتوانید بهترین شرکت را برای طراحی اپلیکیشن اختصاصی خود انتخاب نمایید باید به برخی نکات توجه کنید . یکی از مهم ترین نکات این است که شرکت مد نظر چه مقدار هزینه را برای طراحی اپلیکیشن اختصاصی می خواهد و شما چه مقدار هزینه را برای این کار در نظر گرفته اید و نکات دیگری مانند نمونه کار های شرکت ، نحوه قرار داد و ..... تا شما بتوانید بین شرکت های موچود بهترین آن ها را انتخاب نمایید . طراحی اپلیکیشن اختصاصی2 کلام آخر
در زمان های گذشته که فناوری و تکنولوژی تا این حد پیشرفت نکرده بود طراحی اپلیکیشن اختصاصی امری واجب نبود ولی امروزه طراحی اپلیکیشن اختصاصی از کارهای واجبی است که باید برای کسب و کارتان انجام دهید . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش طراحی اپلیکیشن اختصاصی به شرکت افرند وب با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید .

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی اپلیکیشن خدماتی 25 میلیون تومان 30 میلیون تومان 40 میلیون تومان پس از بررسی فنی
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی 25 میلیون تومان 35 میلیون تومان 50 میلیون تومان پس از بررسی فنی
اپلیکیشن مارکت پلیس 30 میلیون تومان 40 میلیون تومان 60 میلیون تومان پس از بررسی فنی
طراحی اپلیکیشن رزرواسیون 30 میلیون تومان 40 میلیون تومان 50 میلیون تومان پس از بررسی فنی
طراحی اپلیکیشن آژانس مسافرتی 30 میلیون تومان 40 میلیون تومان 50 میلیون تومان پس از بررسی فنی
طراحی اپلیکیشن خدمات زیبایی و سالن 20 میلیون تومان 25 میلیون تومان 30 میلیون تومان پس از بررسی فنی
مشاوره و کارشناسی تماس بگیرید تماس بگیرید تماس بگیرید تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه

شرکت ایده پردازان هوشمند افرند با نام تجاری افرند وب در زمینه فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ در شاخه طراحی سایت با توجه به نیاز روز کسب و کارها به طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت با وردپرس و سفارش طراحی سایت با کاهش هزینه ها بنا به دلایل اقتصادی این روزها در تلاش است که در کنار هموطنان عزیزمان بعنوان کوچکترین عضو این جامعه خدمت رسانی کند. در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت با کادری مجرب حاظر به خدمت رسانی و ثبت سفارش سئو سایت و سئو حرفه ای برای رونق بخشیدن به تمامی کسب و کار ها میباشد. شما میتوانید با طراحی اپلیکیشن به راحتی روی گوشی خدمات و محصولات خود را به اشتراک بگذارید سفارش طراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید.