مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶
سایت بی سی سی

بیشتر با سایت بی سی سی

اشتراک گذاری :
مشاهده وب سایت

سایت بی سی سی

شرکت «بی‌سی‌سی» با حدود 20 سال سابقه در زمینه تولید پوشاک کودکان، و با برخورداری از 21 نمایندگی فروش در سراسر کشور، یکی از مطرحترین برندهای تولید لباس کودک در ایران و ارائه دهنده راهحلهایی برای زندگی سلامت است. مدل کسب و کار bcc تمرکزگرایی بر تولید تخصصی محصولات کودک، تحت نظر گایدلاینها و استانداردهای جهانی این حوزه است.

متریال درجه یک محصولات اولیه، استانداردهای کیفی خط تولید، الگوسازی و پیاده‌سازی استاندارد، توجه به ظرافت و زیبایی، نرمی و لطافت، تولیدات شرکت بی‌سی‌سی را همتراز با برندهای اروپایی لباس نوزاد و کودک قرار داده است.

بی‌سی‌سی در آستانه ارتباط فراگیر و خدمت‌رسانی به نسل جدیدی از مصرف کنندگان است. کودکان دیروز، مادران و پدران امروزند که به واسطه اعتماد خود به bcc، لباسهای ما را برای کودکان خود میخرند. ما همیشه در حال بررسی بهترین ایدهها، به روزترین طرحها و تهیه متریال مرغوب و اعلی، مانند رقبای اروپایی خود هستیم تا به افرادی که تازه مادر و پدر شدهاند، در این سفر مهیج کمک کنیم...

سایت پوشاک بی بی سی در سال 1398 توسط تیم افرند وب طراحی و راه اندازی شده است. برای مشاهده این سایت کلیک نمایید.

نمونه کار قبلیسایت یوبیتکس سایت یوبیتکس طراحی سایت همتاپی نمونه کار بعدیطراحی سایت همتاپی

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید