مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶
سایت بی سی سی

بیشتر با سایت بی سی سی

اشتراک گذاری :
مشاهده وب سایت

سایت بی سی سی

شرکت «بی‌سی‌سی» با حدود 20 سال سابقه در زمینه تولید پوشاک کودکان، و با برخورداری از 21 نمایندگی فروش در سراسر کشور، یکی از مطرحترین برندهای تولید لباس کودک در ایران و ارائه دهنده راهحلهایی برای زندگی سلامت است. مدل کسب و کار bcc تمرکزگرایی بر تولید تخصصی محصولات کودک، تحت نظر گایدلاینها و استانداردهای جهانی این حوزه است.

متریال درجه یک محصولات اولیه، استانداردهای کیفی خط تولید، الگوسازی و پیاده‌سازی استاندارد، توجه به ظرافت و زیبایی، نرمی و لطافت، تولیدات شرکت بی‌سی‌سی را همتراز با برندهای اروپایی لباس نوزاد و کودک قرار داده است.

بی‌سی‌سی در آستانه ارتباط فراگیر و خدمت‌رسانی به نسل جدیدی از مصرف کنندگان است. کودکان دیروز، مادران و پدران امروزند که به واسطه اعتماد خود به bcc، لباسهای ما را برای کودکان خود میخرند. ما همیشه در حال بررسی بهترین ایدهها، به روزترین طرحها و تهیه متریال مرغوب و اعلی، مانند رقبای اروپایی خود هستیم تا به افرادی که تازه مادر و پدر شدهاند، در این سفر مهیج کمک کنیم...

سایت پوشاک بی بی سی در سال 1398 توسط تیم افرند وب طراحی و راه اندازی شده است. برای مشاهده این سایت کلیک نمایید.

نمونه کار قبلیسایت یوبیتکس سایت یوبیتکس طراحی سایت همتاپی نمونه کار بعدیطراحی سایت همتاپی

افرند وب در یک نگاه

شرکت ایده پردازان هوشمند افرند با نام تجاری افرند وب در زمینه فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ در شاخه طراحی سایت با توجه به نیاز روز کسب و کارها به طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت با وردپرس و سفارش طراحی سایت با کاهش هزینه ها بنا به دلایل اقتصادی این روزها در تلاش است که در کنار هموطنان عزیزمان بعنوان کوچکترین عضو این جامعه خدمت رسانی کند. در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت با کادری مجرب حاظر به خدمت رسانی و ثبت سفارش سئو سایت و سئو حرفه ای برای رونق بخشیدن به تمامی کسب و کار ها میباشد. شما میتوانید با طراحی اپلیکیشن به راحتی روی گوشی خدمات و محصولات خود را به اشتراک بگذارید سفارش طراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید.