مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

سفارش سئو سایت

سفارش سئو سایت

سفارش سئو سایت؛ سئو سایت یکی از اقدامات ضروری است که پس از طراحی سایت انجام می شود. در واقع نمی توان انتظار داشت که تنها با طراحی و ساخت یک سایت به درآمد بالا رسید، در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با سئوی سایت و مزایا و اهمیت سئو سایت و همچنین نحوه سفارش سئو سایت با شما صحبت کنیم. اگر شما نیز سایتی طراحی کرده اید ولی هنوز به درآمد دلخواه نرسیده اید و یا اصلا سایتی ندارید و نیاز به طراحی سایت و سئوی سایت دارید تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

سفارش سئو سایت
person
super admin 15:18 1402 تیر 12
5دقیقه
سفارش سئو سایت؛ سئو سایت یکی از اقدامات ضروری است که پس از طراحی سایت انجام می شود. در واقع نمی توان انتظار داشت که تنها با طراحی و ساخت یک سایت به درآمد بالا رسید، در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با سئوی سایت و مزایا و اهمیت سئو سایت و همچنین نحوه سفارش سئو سایت با شما صحبت کنیم. اگر شما نیز سایتی طراحی کرده اید ولی هنوز به درآمد دلخواه نرسیده اید و یا اصلا سایتی ندارید و نیاز به طراحی سایت و سئوی سایت دارید تا آخر این مقاله همراه ما باشید.
  • تعریف سئو سایت
  • عملکرد گوگل در سئو سایت چگونه است؟
  • اهمیت سفارش سئو سایت
  • ضرورت سفارش سئو سایت
  • سفارش سئو سایت را به چه کسی بسپاریم؟
  • سئو کار چه وظایفی دارد؟
  • مزایای سفارش سئو
  • قیمت سفارش سئو سایت
  • نکات مهم برای سفارش سئو سایت
  • روش سئوی سایت

تعریف سئو سایت

سئو سایت در مفهوم ساده به انجام اقدامات و اصولی گفته می شود که سایت شما را در لینک های ابتدایی صفحه نتایج جست و جو ( سرپ ) نشان می دهد. در واقع این اقدامات در راستای قوانین موتورهای جست و جو ( که معروف ترین و پرکاربرد ترین موتور جست و جو گوگل است ) می باشد که گوگل سایت شما را بشناسد و در صورت مناسب بودن، سایت شما را به مشتری معرفی می کند.
سفارش سئو سایت

عملکرد گوگل در سئو سایت چگونه است؟

همان طور که در تعریف سئو اشاره شد، یک تیم سئو عملیاتی را انجام می دهند تا سایت شما برای موتورهای جست و جو بهینه شود. پس از انجام اقدامات لازم برای سئو سایت توسط  سئوکار، ربات های گوگل وارد عمل می شوند، این ربات ها که اصطلاحا ربات های خزنده نام دارند در صفحات سایت شما می خزند و بررسی می کنند که آیا این سایت اصول سئو را رعایت کرده و یا خیر. پس از آن سایت شما را رتبه بندی کرده و هنگام جست و جوی کاربر ( زمانی که کاربر عبارتی مرتبط با کلمات کلیدی سایت شما جست و جو می کند‌ ) سایت شما را به کاربر نمایش می دهد.

اهمیت سفارش سئو سایت

طراحی سایت برای کسب و کار، یکی از روش های پربازده برای افزایش فروش و رسیدن به درآمد بالاست. ولی طراحی سایت به تنهایی کافی نبوده و پس از طراحی سایت نیاز هست تا سایت شما سئو شود. در واقع قدم بعدی برای رسیدن به درآمد بالا، پس از طراحی سایت، سئوی سایت است. پس سئوی سایت در کنار طراحی سایت برای رسیدن به درآمد بالا نقش مهمی دارد.

ضرورت سفارش سئو سایت

گفتیم که طراحی سایت به تنهایی کافی بوده و به طور مداوم نیاز به بروزسانی دارد. این به روز رسانی را یک تیم یا شرکت سئو انجام می دهد که این به روز رسانی در واقع بخشی از سئو است. در صورت عدم سئوی مناسب سایت، سایت شما در صفحات اول سرپ ( نتایج جست و جو ) به کاربران نمایش داده نمی شود و درنتیجه هنگامی که کاربر و یا مشتری سایت شما را در صفحه اول نبیند وارد سایت شما نخواهد شد، زیرا معمولا کاربران به سایت هایی که در صفحه اول نتایج نمایش داده می شوند وارد می شوند.
  • پس زمانی که سایت شما برای کاربر نشان داده نشود بدیهی است که سایت شما هیچ ورودی نخواهد داشت. در نتیجه علاوه بر این که درآمد و فروش شما افزایش چندانی نخواهد داشت بلکه موجب هدر رفتن هزینه های شما برای طراحی سایت نیز خواهد شد.

سفارش سئو سایت را به چه کسی بسپاریم؟

سفارش سئو سایت را بهتر است به یک شرکت یا تیم سئو و یا یک فرد سئوکار بسپارید. این افراد سئو کار باید تجربه کافی در زمینه سئو داشته باشند تا بتوانند سایت شما را به صورت اصولی سئو کنند تا این نتیجه سئو در آینده نیز ماندگار باشد و سایت شما در همان صفحات اول سایت جایگاه خود را حفظ کند. سفارش سئو سایت 1

سئو کار چه وظایفی دارد؟

سئوکار یا تیم سئو، شخص یا اشخاصی هستند که به طور کامل به اصول سئو تسلط دارند و با قوانین گوگل به خوبی آشنا هستند. یک فرد سئو کار تلاش می کند تا سایت شما را به رتبه های بالای صفحه نتایج گوگل ( سرپ ) برساند. از جمله توانایی هایی و وظایفی که یک سئو کار باید به آن ها را انجام دهد عبارتند از:
  • یک سئوکار باید بتواند کلمات کلید را تحلیل کند و بهترین و مناسب ترین کلمه را برای رقابت با رقبا و بالا بردن رتبه سایت ( برای آن کلمه ) انتخاب نماید.
  • تکنیک ها و استراتژی های به روز و طبق قوانین گوگل را برای بالا بردن جایگاه سایت، به کار بگیرد.
  • تجربه کافی در این زمینه داشته باشد.
  • با لندیگ صفحات آشنایی داشته باشد.
  • با بک لینک سازی ها و خرید رپورتاژهای مقرون به صرفه آشنا باشد.
  • اصول تولید محتوا که یکی از مهم ترین اقدامات در سئوی وب سایت هست، را بداند.
  • فرد سئو کار و یا تیم سئو باید دقت کافی در انجام سئوی سایت داشته باشند، همچنین باید متعهد باشند و سایت شما را طبق توافق انجام شده، سئو و بهینه سازی کنند.

تیم سئو

شرکت افرند وب یکی از این شرکت های معتبر و متعهد است که یک تیم سئو متخصص در مجموعه خود دارد و با ارائه ضمانت معتبر، انجام سئوی سایت شما را تضمین می کند. سفارش سئو سایت 2

مزایای سفارش سئو

طراحی سایت و سئوی سایت مزایای زیادی دارد که در زیر این مزایا را به صورت کلی می شماریم:
  • همان طور که می دانید یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزایای سئو سایت، افزایش فروش و افزایش درآمد شماست.
  • سئو سایت شما نسبت به روش های تبلیغاتی دیگر می تواند مقرون به صرفه تر باشد.
  • در تبلیغات به سایر روش های دیگر شما هزینه زیادی برای تبلیغ با کارت، بنر، تراکت، آگهی، تبلیغ در سایت های دیگر و صفحات مجازی و ... را پرداخت می کنید. و مدت زمان این تبلیغات محدود بوده و پس از اتمام این مدت زمان، نیاز است تا دوباره مبلغی را برای تبلیغات هزینه کنید.
  • ولی با وجود یک سایت و هزینه برای سئوی آن، شما فقط هزینه سئو سایت را پرداخت می کنید و کسب و کار خودتان را در سایت خودتان تبلیغ می کنید و معمولا این تبلیغات ماندگار بوده و همیشه سایت و کسب و کار شما به کاربران معرفی می شود.
  • در نهایت سئوی سایت موجب برندسازی کسب و کار و سایت شما می شود.

قیمت سفارش سئو سایت

هزینه و قیمت سفارش سئو سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد و به طور دقیق نمی توان در این مقاله به مبلغ هزینه سفارش سئو سایت، اشاره کرد. از جمله عواملی که در تعیین قیمت هزینه سئو سایت نقش دارند، عبارتند از:
  • کیفیت و چگونگی انجام سئو سایت است که با روش ها و اصول مطمئن انجام شود.
  • مورد بعدی که بسیار مهم است خواسته و نیاز فرماست که تعیین می کند هزینه سفارش سئو چقدر باشد. زمانی که کارفرما می خواهد سایتش هنگام جست و جوی یک یا چند عبارت کلیدی در رتبه های اول باشد، پس تعداد کلمات کلیدی و همچنین قرارگرفتن در چندمین رتبه، نقش مهمی در تعیین قیمت برای سئو سایت دارد. که در صورت بالا بودن تعداد کلمات درخواستی ( برای رتبه گرفتن ) و همچنین بالا بودن جایگاه کلمه، بدیهی است که هزینه سفارش سئو سایت بالا می رود.سفارش سئو سایت در ارومیه1

سایر موارد موثر در تعیین قیمت سفارش سایت

  • حجم و نوع محتوا و مطالبی که در سایت ( برای انجام سئو ) قرار داده می شوند.
  • بک لینک ها و خرید رپورتاژها
  • روش های تبلیغاتی که شامل هزینه هستند.
  • هزینه سئوکار یا تیم سئو

نکات مهم برای سفارش سئو سایت

بهتر است قبل از سفارش سئو سایت مواردی را در نظر بگیرید. یکی از این موارد مهم اطمینان از عقد قرارداد است، بهتر است شرکت یا تیمی را که برای سفارش سئو سایت خود انتخاب می کنید طی یک قرارداد شما را از انجام و نتیجه کار مطمئن کند. همچنین برخی از تیم ها با ارائه یک ضمانت معتبر سفارش سئو سایت شما را بر عهده می گیرند تا به شما اطمینان دهند که سفارش شما در زمان مقرر و طبق موارد قید شده در قرارداد انجام خواهد شد. مواردی که در عقد قرار داد بهتر است به آن ها توجه باشید عبارتند از:
  • توافق برای زمان تحویل پروژه: یعنی شرکت طرف قرارداد شما موظف می شود که سفارش و درخواست شما را در زمان تعیین شده تحویل دهد.
  • در قرارداد باید تعداد و نام کلمات کلیدی که قرار است بهینه شوند و همچنین رتبه آن ها، باید آورده شوند.
  • کارفرما می تواند در قرارداد ارائه گزارش کار ماهانه را از شرکت سئو بخواهد.
  • در یک بند باید وظایف و کارهایی که قرار است تیم سئو انجام دهند و همچنین مراحل انجام سئو نوشته شوند.

روش سئوی سایت

موضوع مهم دیگری که باید از آن اطمینان داشته باشید و ممکن است در متن قرارداد اشاره به آن نشده باشد، روش انجام سئو است. سئو معمولا به یکی از روش های کلاه سفید و کلاه سیاه و یا کلاه خاکستری انجام می شود. با توجه به تعریفات زیر بهتر است مطمئن شوید که تیم سئوکاری که انتخاب کرده اید، سئوی سایت شما را به روش کلاه سفید به رتبه برسانند تا این رتبه و جایگاه ماندگار باشد.

سئو کلاه سفید:

بهترین روش سئو به روش کلاه سفید است که این روش مطابق با اصول سئو و گوگل است که سایت شما را با روش های درست به رتبه می رساند.

سئوی کلاه سیاه:

در سئوی کلاه سیاه انجام سئوی سایت با دور زدن گوگل و خلاف قوانین گوگل انجام می شود، در این روش ممکن است در مدت زمان کوتاهی سایت شما به رتبه برسد ولی این رتبه ماندگار خواهد نبود و در برخی موارد با جریمه توسط گوگل و یا بسته شدن سایت مواجه خواهید شد.

سئوی خاکستری:

سئوی کلاه خاکستری نیز روشی ما بین کلاه سفید و کلاه سیاه است، در این روش ممکن است سئوکار با استفاده از تکنیک هایی بتواند گوگل را گول بزند ولی گوگل متوجه نشود. سفارش سئو سایت 4
سخن آخر
در این مقاله با موارد مربوط به سفارش سئو سایت آشنا شدید. اکنون می توانید تصمیم بگیرید که سئو سایت خود را به چه شرکت یا شخصی بسپارید. شرکت افرند وب یکی از شرکت هایی هاست که تقریبا تمام ویژگی ها وشرایط گفته شده را دارد و با عقد یک قرارداد شما را از حصول انجام کار مطمئن می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.
منبع: افرند وب

نظرات

person
محمر رضا عابدی 1402 دی 25

واقعا سئو اونطور که به نظر میرسه کار ساده ای نیست و خودت نمیتونی انجامش بدی. اگه سایت داری و میخوای درآمدت بیشتر بشه و از رقیبات جلو بزنی حتما سفارش سئو سایت رو فراموش نکن.

person
جواد اسماعیل زاده 1402 دی 25

تو سفارش سئو سایت تون دقت کنید چون یه اشتباه کوچیک میتونه لطمه بزرگی به کسب و کارتون بزنه. همیشه از کسانی کمک بگیرید که تو این زمینه تجربه کافی و سوابق عالی دارند.

person
پریساحسیبی 1402 دی 26

وقت بخیر،یکی از دوستام سفارش سئو سایتشو به شما شرکت افرند وب سپرده بود و از کارتون خیلی راضی بودم من دیدم بیزحمت منم میخوام سفارش سئوسایت رو بهتون بدم راهنماییم کنید

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
تولید محتوا 8 مقاله 12 مقاله 16 مقاله 20 مقاله
تحقیق کلمات کلیدی 20کلمه 30کلمه 45کلمه 60کلمه
افزایش رتبه کلمات کلیدی 3 کلمه 5 کلمه 8 کلمه 12 کلمه
آنالیز url ها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز محتوا های تکراری
انالیز رقبا
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی دیسکریپشن
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر
لینک سازی خارجی 5 لینک 10 لینک 15 لینک 20 لینک
استراتژی ریپورتاژ اگهی
ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4 6
ثبت سایت در سرچ کنسول
ثبت نقشه سایت
بهبود سرعت وب سایت
مشاوره رایگان سئو تا 45 دقیقه تا 1 ساعت تا 2 ساعت تا 3 ساعت
قیمت ماهانه پروژه 5,9 میلیون تومان 8,9 میلیون تومان 13,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه

شرکت ایده پردازان هوشمند افرند با نام تجاری افرند وب در زمینه فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ در شاخه طراحی سایت با توجه به نیاز روز کسب و کارها به طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت با وردپرس و سفارش طراحی سایت با کاهش هزینه ها بنا به دلایل اقتصادی این روزها در تلاش است که در کنار هموطنان عزیزمان بعنوان کوچکترین عضو این جامعه خدمت رسانی کند. در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت با کادری مجرب حاظر به خدمت رسانی و ثبت سفارش سئو سایت و سئو حرفه ای برای رونق بخشیدن به تمامی کسب و کار ها میباشد. شما میتوانید با طراحی اپلیکیشن به راحتی روی گوشی خدمات و محصولات خود را به اشتراک بگذارید سفارش طراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید.