مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

همه چیز از یک ایده، از یک تصمیم تا اجرا و پیاده سازی آن شروع می شود. امروزه کسب و کار اینترنتی به یکی از جذاب ترین مشاغل در سراسر دنیا تبدیل شده است. با توجه به شرایط اقتصادی در ایران، یکی از بهترین فرصت ها برای کسب درآمد و رسیدن به استقلال مالی، راه اندازی کسب و کاردر فضای مجازی است. یک از دلایل جذابیت این مشاغل این است که، در هر شرایطی می توانید به درآمد برسید. پس ضرری ندارد وارد این کار شده و با آموزش کسب و کار اینترنتی به درآمدی برسید. در اینجا شرکت افرندوب در در کنار شماست تا هر چیزی در مورد این حرفه لازم است را در اختیار شما عزیزان بگذارد.

آموزش کسب و کار اینترنتی
person
tohid ebrahimi 14:25 1403 اردیبهشت 08
5دقیقه

آموزش کسب و کار اینترنتی

همه چیز از یک ایده، از یک تصمیم تا اجرا و پیاده سازی آن شروع می شود. امروزه کسب و کار اینترنتی به یکی از جذاب ترین مشاغل در سراسر دنیا تبدیل شده است. با توجه به شرایط اقتصادی در ایران، یکی از بهترین فرصت ها برای کسب درآمد و رسیدن به استقلال مالی، راه اندازی کسب و کاردر فضای مجازی است. یک از دلایل جذابیت این مشاغل این است که، در هر شرایطی می توانید به درآمد برسید. پس ضرری ندارد وارد این کار شده و با آموزش کسب و کار اینترنتی به درآمدی برسید. در اینجا شرکت افرندوب در در کنار شماست تا هر چیزی در مورد این حرفه لازم است را در اختیار شما عزیزان بگذارد.
 
آموزش کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی چیست؟

امروزه راه اندازی کسب و کار اینترنتی از واجبات است. چند سالی است که موجی برای تبدیل کردن کسب و کارهای فیزیکی به کسب و کارهای اینترنتی راه افتاده است. شما نباید راه اندازی این کار را از دست بدهید. پس هر کسب و کاری که در فضای مجازی راه اندازی می شود، و یا بستر درآمد زایی آن اینترنت باشد، یک کسب و کار اینترنتی یا آنلاین نامیده می شود. در این نوع کسب و کارها صاحب اصلی، خودتان هستید. و می توانید از این طریق صاحب درآمدی پایدارو ثابت شوید.
تفاوتی نمی کند که شما یک تولیدی داشته باشید، و در فضای اینترنت آن را به فروش برسانید ویا یک سایت آموزشی راه اندازی کنید و آموزش هاتون رو از طریق سایت، به فروش برسانید. این یعنی بستر درآمدزایی شما از اینترنت می باشد. که شما یک کسب و کار اینترنتی دارید.

مراحل را اندازی یک کسب و کار اینترنتی

با استفاده از مراحلی که قرار است گفته شود، شما می توانید دید بهتری نسبت به کسب و کار اینترنتی داشته باشید. همچنین راحت تر شروع به کار کنید.

ایده کسب و کارتان را پیدا کنید

در ابتدا ببینید که چه چیزی نیاز مردم است آن را پیدا کرده، و برای اینکه بهترین ایده را پیدا کنید، باید به دنبال رفع یک نیاز باشید. با توجه به آن سعی کنید با تولید ویا ارائه خدماتی این نیاز را رفع کنید. وقتی ایده را پیدا کردید حالا وقت آن رسیده که آن ایده را به صورت کسب و کار دربیاورید. و بهتر است محصول تان را به قیمت پایین تر از رقبا به فروش بگذارید، تا سوددهی خودتان را افزایش دهید.

رقبای کسب و کار خود را بشناسید

در این مرحله باید ببینید شما اولین نفری هستید که این ایده را اجرا کرده، یا رقبای دیگری هم دارید. اگر رقبایی داشتید باید نقاط ضعف آن ها را پیدا کنید. و سعی کنید آن ضعف را در آینده در کسب و کار خود پوشش دهید. و یا اگر توانستید یک ایده جدید با توجه به رقیب خودتان در همان کار پیدا کرده و عملی کنید.  

برای محصولات تان قیمت بگذارید

بعد از اولین تولید، شما می توانید قیمت محصول یا خدمات تان را تعیین کنید. اگر حس کردید قیمت تان بیشتر از رقبا است، قیمت کالای خود را در هر صورتی کاهش دهید. تا با یک قیمت استثنایی محصول خود را در اختیار مشتری قرار دهید. با این کار هم می توانید فروش خود را بیشتر کرده و هم راحت تر محصول خود را در ذهن مردم جای دهید. 

رسانه های خودتان را برای بازاریابی و فروش انتخاب کنید

هر کسب و کاری زمانی که می خواهد به صورت آنلاین محصولاتش را بفروشد، نیاز به داشتن یک رسانه دارد. این رسانه هم می توان سایت و هم شبکه های اجتماعی باشد. شما باید نسبت به نیاز مشتری و جامعه، کدوم یک از رسانه ها را برای کسب و کارتان انتخاب کنید. برای انتخاب کردن رسانه باید به این دقت کنید که برای مشتریان شما استفاده از آن راحت است، تا بتوانید از طریق آن خیلی راحت با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، فروش به آسانی انجام پذیرد و همچنین در تحویل دادن محصول سریع عمل کند. شما باید رسانه ای پیدا کنید که این خصوصیات را داشته باشد. 
 
آموزش کسب و کار اینترنتی

بازاریابی اینترنتی را با توجه به محصولات تان تولید کنید

برای انجام دادن این کار باید جامعه مخاطبان خودتان را بشناسید. و نسبت به آن روش بازاریابی را پیدا کرده، و روی همان عده خاص تاثیر بیشتری بگذارید. برای این کار باید جنسیت، سن، محل زندگی و رسانه ای که بیشتر در آن فعالیت دارند را بررسی کنید. و با توجه به اطلاعاتی که بدست آورده اید، طرح بازاریابی خود را شروع کنید. و بهترین کار این است که، وقتی محصول تان را می خواهید به فروش برسانید از مشتریان بخواهید تا فرمی از سوالات را پاسخ دهند. با این سوالات می توانید، اطلاعات مشتریان تان را بدست آورید.
شما برای کسب اولین مشتری باید بر روی تولید محتوا و سئو سایت خودتان تمرکز داشته باشید. بنابراین شما به احتمال زیاد می توانید در بازه زمانی 6 ماه به اولین مشتری خود دست پیدا کنید. در غیر این صورت با یک متخصص سئو و یا تولید محتوا مشورتی داشته باشید.

چرا آموزش کسب و کار اینترنتی و راه اندازی آن؟

درآمدزایی بدون محدودیت
نداشتن محدودیت جغرافیایی
انعطاف در مکان و زمان
عدم نیاز به مدرک دانشگاهی
صدور فاکتور و حسابرسی به صورت آنلاین و در اسرع وقت
عدم نیاز به سرمایه کلان برای راه اندازی کسب و کار آنلاین

6 مهارت کاربردی برای کسب درآمد آنلاین 

در این بخش 6 مهارتی که می توانید از آن ها درآمدهای خوبی کسب کنید را به شما معرفی می کنیم. خوبی این شغل این است که، برای انجام دادنش فقط به اینترنت نیاز داریم و مهارت شما و لوازم فیزیکی مثل موبایل، یک لپتاپ ساده که بسته به کار شما متفاوت می باشد.

تولید محتوا

هر چیزی که شما روزانه در فضای دیجیتال با آن سر و کر دارید، منظور ویدئو و عکس هایی که می بینید، پادکست هایی را که می شنوید و متن هایی که می خوانید، همه به نحوی محتوا هستند. این روزها واقعا می شود از هر محتوایی کسب درآمد کرد.
 
آموزش کسب و کار اینترنتی

ادمینی اینستاگرام

اگر بهینه سازی سایت و سئو بلد باشید می توانید با اطلاعات خود، سایت ها را به رتبه های بالاتر گوگل بیاورید. و دستمزد خوبی را داشته باشید. بخش بسیاری از مشتری و فروش سایت ها از طریق گوگل اتفاق می افتد. پس متخصص سئو عضو کلیدی یک کسب و کار است.     

راه اندازی سایت

شما می دانید که چندین پیچ اینستا گرام و کسب و کار دیگر سنتی هستند که نیاز به سایت دارند؟ شما می توانید با یاد گرفتن راه اندازی سایت با سایت سازها و بدون اینکه برنامه نویسی بلد باشید، برای کسب و کارهای کوچک سایت بزنید.

طراحی گرافیک

یکی دیگر از منابع درآمدی بی نهایت فتوشاب می باشد. چون وقتی این کار را به صورت تخصصی بلد باشید، هزاران کار برای کسب درآمد وجود دارد. می توانید بنرهای تبلیغاتی برای کسب و کارها و پیج ها بزنید، لوگو طراحی کنید، پوستر بسازید، عکس های پرتره را ادیت کنید، پست و استوری طراحی کنید. . از هر کدام خواستید تخصصی کسب درامد کنید. یا می توانید UI یاد بگیرید که شامل طراحی ظاهر سایت ها و اپلیکیشن ها که شامل سایزها، رنگ ها، تصاویر، فاصله ها، هماهنگی بین متن ها، دکمه ها، نمودارها، جداول و ویدئو ها است. همه کار طراح UI می باشد.

تدوین استراتژی محتوا

استراتژی محتوا یک برنامه محتوایی که برای رسیدن به اهداف آن کسب و کار نوشته می شود. که می توانید یک برنامه محتوایی 6 ماهه یا یک ساله برای کسب و کارها بنویسید. تا آن ها هم با خیال آسوده تولید کنند و به اهدافشان برسند.
 
آموزش کسب و کار اینترنتی

کلام آخر
 این را هم بگویم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیازی به هیچ تخصصی نمی باشد. فقط کافی است در حوزه مورد نظرتان کمی بیشتر از بقیه اطلاعات داشته باشید. و به تنهایی می توانید یک کسب و کار اینترنتی را راه اندازی کنید. و بعد با افزایش بازدی و فروش تان می توانید تیمی برای مدیریت و گسترش کسب و کارتان جمع کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در افرندوب در تماس باشید.

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه

شرکت ایده پردازان هوشمند افرند با نام تجاری افرند وب در زمینه فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ در شاخه طراحی سایت با توجه به نیاز روز کسب و کارها به طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت با وردپرس و سفارش طراحی سایت با کاهش هزینه ها بنا به دلایل اقتصادی این روزها در تلاش است که در کنار هموطنان عزیزمان بعنوان کوچکترین عضو این جامعه خدمت رسانی کند. در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت با کادری مجرب حاظر به خدمت رسانی و ثبت سفارش سئو سایت و سئو حرفه ای برای رونق بخشیدن به تمامی کسب و کار ها میباشد. شما میتوانید با طراحی اپلیکیشن به راحتی روی گوشی خدمات و محصولات خود را به اشتراک بگذارید سفارش طراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید.