مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

چند نکته طلایی در سئو

چند نکته طلایی در سئو

چند نکته طلایی در سئو؛ در مقالات قبلی با بهینه سازی وب سایت و اصول و قوانین سئو سایت آشنا شدید ولی شاید بخواهید در مورد تکنیک های سئو نیز اطلاعاتی داشته باشید و چند نکته طلایی در سئو را بیاموزید. در این مقاله نیز قصد داریم در مورد تکنیک ها و نکاتی که در سئو وجود دارند و نیاز است که یک سئو کار با این تکنیک ها آشنا باشد، صحبت کنیم. پس برای اطلاع از این تکنیک ها و چند نکته طلایی در سئو تا انتهای مقاله با ما باشید.

چند نکته طلایی در سئو
person
super admin 16:54 1402 مرداد 30
5دقیقه

چند نکته طلایی در سئو؛ در مقالات قبلی با بهینه سازی وب سایت و اصول و قوانین سئو سایت آشنا شدید ولی شاید بخواهید در مورد تکنیک های سئو نیز اطلاعاتی داشته باشید و چند نکته طلایی در سئو را بیاموزید. در این مقاله نیز قصد داریم در مورد تکنیک ها و نکاتی که در سئو وجود دارند و نیاز است که یک سئو کار با این تکنیک ها آشنا باشد، صحبت کنیم. پس برای اطلاع از این تکنیک ها و چند نکته طلایی در سئو تا انتهای مقاله با ما باشید.

چند نکته طلایی در سئو و بهینه سازی

برای این که سایت شما در گوگل رتبه ی بالایی بگیرد و جایگاه پیدا کند، شما نیاز دارید تا با تکنیک های سئو و قوانین گوگل به خوبی آشنا باشید، چند نکته طلایی در سئو که در این مقاله خواهیم گفت به شما کمک خواهند کرد تا سایت خود را در صفحات و رتبه های اول مشاهده نمایید. در ادامه با چند نکته طلایی در سئو با ما باشید.

چند نکته طلایی در سئو

هدف گذاری عبارات کلیدی

کلمه یا عبارت کلیدی همان کلماتی ست که در موتورهای جست و جو توسط کاربر سرچ می شود. این کلمات نقش بسیار مهمی در رتبه بندی سایت شما خواهند داشت پس باید به تعداد کلمات کلیدی و محل قرارگیری آن ها در مقاله، توجه نمایید.

استفاده از کلمه کلیدی در مقاله

در اولین قدم کلمه کلیدی را در تگ اصلی و همچنین بقیه ی تگ های عنوان و تگ های تصاویر بیاورید، همچنین از کلمه کلیدی در صد کلمه اول مقاله خود استفاده کنید. همچنین تعداد کلماتی که در یک مقاله استفاده می کنید باید متناسب با تعداد کل کلمات مقاله شما باشد، به طور مثال در یک مقاله 1000 کلمه ای حداقل باید 10 الی 12 بار از کلمه کلیدی استفاده نمایید.

استفاده از کلمات مترادف

برای بهینه سازی محتوای سایت خود بهتر است از کلمات مترادف و هم معنی با کلمه کلیدی نیز استفاده نمایید تا گوگل طبق الگوریتم هایی که دارد محتوا و موضوع سایت شما را بهتر درک کند. برای این کار کلمه کلیدی مورد نظر را در گوگل جستجو کنید و عباراتی را که در نتایج جستجو ظاهر شده اند را در مقاله خود به کار ببرید. چند نکته طلایی در سئو

افزایش مدت زمان ماندگاری کاربر در صفحه

در این تکنیک باید با استفاده از تکنیک هایی منجر به ماندن بیشتر کاربر در صفحه خود شوید. اگر در سایت خود تنها به نوشتن یک مقاله کوتاه اکتفا کنید در این صورت کاربر پس از مطالعه این مقاله کوتاه و یا حتی بدون مطالعه به سرعت صفحه شما را ترک می کند که این موضوع مورد تایید گوگل نبوده و نتیجه مثبتی در رتبه بندی سایت شما نخواهد داشت و حتی تاثیر منفی نیز روی سایت شما خواهد داشت.

زیرا با ترک سریع صفحه سایت شما توسط کاربر گوگل به این نتیجه می رسد که مطالب سایت شما مفید نبوده و کاربر نتوانسته اطلاعات مورد نیاز خود را در صفحه شما بیابد، به همین دلیل در این گونه موارد گوگل نه تنها رتبه سایت شما را بالا نمی برد بلکه ممکن است رتبه سایت را پایین آورد.

چند نکته طلایی در سئو 1

ترفند های جذب کاربر

برای این که ورود کاربر در سایت شما تاثیر مثبتی داشته باشد باید کاری کنید تا کاربر مدت بیشتری را در صفحه شما بماند و از مطالب صفحه شما استفاده کند. از جمله تکنیک هایی که برای این کار می توانید انجام دهید استفاده از ویدئوها و پادکست ها و ... است.

همچنین بهتر است ویدئو ها و تصاویر و تمام مطالبی که در صفحه قرار می دهید را طوری انتخاب کنید که برای مخاطب جذاب باشند و نظر او را جلب کنند. از عنوان های فرعی در مقاله خود استفاده کنید، سعی کنید مقاله ای روان و قابل فهم داشته باشید که مطالعه و درک آن برای کاربر مشکل نباشد و کاربر بتواند به راحتی مقاله شما را مطالعه نماید. چند نکته طلایی در سئو

اگر در مقاله خود از کلمات بی مفهوم و یا خیلی تخصصی استفاده کنید یا اگر به جمله بندی های مقاله خود اهمیت ندهید مقاله شما جذابیت زیادی برای کاربر نخواهد داشت و باعث می شود که کاربر به دنبال دکمه بازگشت برود و سایت شما را ترک کند.

حذف صفحات زامبی

یکی دیگر از چند نکته طلایی در سئو حذف صفحات زامبی است. صفحات زامبی صفحاتی هستند که دیگر در سایت شما ارزشی ندارند و مربوط سایت شما نیستند، یا صفحاتی هستند که اعتبار پایینی دارند، این گونه صفحات به اعتبار کل سایت شما آسیب می زنند و رتبه سایت شما را پایین می آورند، از جمله این صفحات زامبی مقالات کوتاهی هستند که محتوای بسیار کمی مثلا در حدود 250 کلمه دارند.

مقالاتی که محتوای آن دسته بندی نشده و یا مقاله هایی که متن آن ها از مقالات دیگر کپی شده است و ... این گونه مقالات، مقالات زامبی بوده و وجود آن ها در سایت شما باعث افت رتبه و اعتبار سایت شما می شود پس بهتر است برای جلوگیری از کاهش اعتبار سایت خود این گونه صفحات را حذف نمایید.

صفحات زامبی چیست؟ صفحات زامبی صفحات وبی هستند که ترافیک انسانی کمی ایجاد می کنند یا اصلاً هیچ ترافیکی ایجاد نمی کنند. آنها ممکن است ایندکس شوند، و ممکن است ترافیک ربات را از خزنده های موتورهای جستجو ایجاد کنند، اما در جذب بازدیدکنندگان واقعی ناکام هستند. صفحات زامبی اساساً صفحات وب بی جان هستند. برای مطالعه بیشتر در مورد صفحات زامبی وارد سایت forbes شوید.

دریافت بک لینک

یکی دیگر از تکنیک های سئو ( چند نکته طلایی در سئو ) و افزایش ترافیک سایت، دریافت بک لینک است، بک لینک زدن به معنی است که شما لینک های سایت خود را در سایر سایت ها و یا فضای مجازی به اشتراک بگذارید. بک لینک زدن یکی از تکنیک های مهم در سئو است و نقش موثری در سئو سایت شما دارد. زیرا هر چه اشتراک گذاری مطالب شما جذاب تر باشد مخاطبان بیشتری را جذب خواهد کرد و در نتیجه روزانه با ورود تعداد زیادی از کاربران به سایت شما گوگل سایت شما مفید دانسته و به سایت شما رتبه و اعتبار می بخشد.

برای ایجاد بک لینک ها از محتواها، پادکست ها، ویدئو ها و ... استفاده کنید و آن ها را در وبلاگ ها و سایت های دیگرمانند سایت های دانشگاهی، انجمن ها و ... به اشتراک بگذارید. در شبکه های مجازی مانند توییتر، فیسبوک، لینکدین و سایر سوشال ها نیز می توانید مطالب و ویدئوهای مفید خود را به اشتراک بگذارید و کاربران را برای ورود به سایت خود ترغیب نمایید.

چند نکته طلایی در سئو 2

به روز رسانی صفحات

یکی دیگر از چند نکته طلایی در سئو به روز رسانی صفخات سایت است. محتواها و صفحات قدیمی تر را به روز کنید، سعی کنید مطالب جدیدی را به صفحات اضافه کنید و یا اگر مطالب زاید و منسوخ شده در صفحتتان وجود دارد آن ها را حذف کنید. عنوان ها و محتوای خود را سازمان دهید، لینک های خارجی بیشتری را به سایت های معتبر بدهید. با به روز رسانی سایت خود و ارتقاء آن سایت خود را به صفحات اول گوگل برسانید.  پس این مورد نیز یکی دیگر از چند نکته طلایی در سئو است.

افزایش سرعت سایت

هرچه سرعت سایت شما کندتر باشد، نتیجه منفی برای شما به همراه خواهد داشت. هنگامی که کاربر وارد سایتی می شود، می خواهد صفحاتی که را نیاز دارد سریع بارگذاری شوند، اگر بارگذاری صفحات و سرعت سایت شما پایین باشد در این صورت کاربر سریعا صفحه شما را ترک می کند که این عمل منجر به افت رتبه سایت شما می شود. پس هرچیزی را که باعث کاهش سرعت سایت شما می شود حذف کنید و سرعت سایت خود را افزایش دهید. چند نکته طلایی در سئو

CTRبهبود

CTR  به معنی نرخ کلیک است که برای هر کلمه کلید متفاوت است، افزایش نرخ کلیک ارگانیک یکی دیگر از ترفندهای سئو و یکی از چند نکته طلایی در سئو است. بهبود نرخ کلیک ارگانیک باعث می شود کاربران زیادی روی سایت شما کلیک کنند و وارد سایت شما شوند. با این کار ترافیک سایت شما افزایش یافته و در نتیجه در رتبه بندی سایت شما تاثیر خواهد داشت.

چند نکته طلایی در سئو 3

سخن آخر

در این مقاله سعی داشتیم شما چند نکته طلایی در سئو را به شما معرفی کنیم. سئو نکات و تکنیک های زیادی دارد که بیشتر آن ها بر اساس تجربه به دست می آیند. تیم سئو در شرکت افرند وب با تجربه چندین ساله خود در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آماده ارائه خدمات سئو به بهترین و به روزترین ترفندها و تکنیک هاست. برای اطمینان از نتیجه کار خود بهتر است سئو سایت خود را به یک تیم حرفه ای و مجرب بسپارید. برای اطلاعات بیشتر درباره سئو سایت و همچنین هزینه سئو سایت با کارشناسان ما در افرند وب تماس بگیرید.

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
تولید محتوا 8 مقاله 12 مقاله 16 مقاله 20 مقاله
تحقیق کلمات کلیدی 20کلمه 30کلمه 45کلمه 60کلمه
افزایش رتبه کلمات کلیدی 3 کلمه 5 کلمه 8 کلمه 12 کلمه
آنالیز url ها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز محتوا های تکراری
انالیز رقبا
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی دیسکریپشن
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر
لینک سازی خارجی 5 لینک 10 لینک 15 لینک 20 لینک
استراتژی ریپورتاژ اگهی
ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4 6
ثبت سایت در سرچ کنسول
ثبت نقشه سایت
بهبود سرعت وب سایت
مشاوره رایگان سئو تا 45 دقیقه تا 1 ساعت تا 2 ساعت تا 3 ساعت
قیمت ماهانه پروژه 5,9 میلیون تومان 8,9 میلیون تومان 13,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید