مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

قیمت انجام سئو سایت

قیمت انجام سئو سایت

قیمت انجام سئو سایت : اگر قصد دارید بهینه سازی وب سایت خود را به شرکتی بسپارید. و بودجه مشخصی برای آن در نظر گرفته اید. حتما باید به چند معیار مهم توجه کنید. که در ادامه به آن اشاره شده است. قیمت انجام سئو سایت شما پس از بررسی سایت و خدمات لازم برای سایت شما بیان می شود. و بعد از تعیین هزینه شما هیچ هزینه ی اضافی دیگری پرداخت نخواهید کرد. نتایج به دست آمده در این روش سئو از پایداری چند ماهه برخوردار هستند. شما کار فرمای عزیز در صورت رسیدن .به اهداف اولیه خود هزینه خدمات را پرداخت خواهید کرد.
 

قیمت انجام سئو سایت
person
super admin 11:05 1402 خرداد 13
5دقیقه
قیمت انجام سئو سایت : اگر قصد دارید بهینه سازی وب سایت خود را به شرکتی بسپارید. و بودجه مشخصی برای آن در نظر گرفته اید. حتما باید به چند معیار مهم توجه کنید. که در ادامه به آن اشاره شده است. قیمت انجام سئو سایت شما پس از بررسی سایت و خدمات لازم برای سایت شما بیان می شود. و بعد از تعیین هزینه شما هیچ هزینه ی اضافی دیگری پرداخت نخواهید کرد. نتایج به دست آمده در این روش سئو از پایداری چند ماهه برخوردار هستند. شما کار فرمای عزیز در صورت رسیدن .به اهداف اولیه خود هزینه خدمات را پرداخت خواهید کرد.

قیمت انجام سئو سایت 

سئو چیست؟

قیمت انجام سئو سایت : معنی سئو از دید مارتین وودز مشاور سئو و موسس SALT.agency : سئو یک نوع روش بازاریابی است که وسیله ای برای نفوذ به جستجوی سازمانی گوگل می باشد. زمانی که شما محتوایی را می نویسید .که برای کلیدواژه خاصی بهینه سازی شده است. گوگل شما را در اولین صفحه جستجوهای کسی که برای این کلید واژه جستجو را انجام می دهد. رتبه بندی می کند. در حالی که اگر استفاده از این کلیدواژه زیاد باشد. شما می توانید با استفاده از محتوای. با کیفیت و صفحات ترکیبی بهینه سازی شده. و با لینک هایی با کیفیت خوب، سئو را تحریک کنید.

زیبایی سئو در اینجاست که ...

قیمت انجام سئو سایت : زیبایی سئو در اینجاست که، هنگامی که شما یک بار در گوگل رتبه بندی می شوید، شما برای مدت زیادی در آن رتبه خواهید ماند. و قادر به بهره مند شدن از مزایای ترافیک رایگان می شوید. که روزانه سایت شما را مورد هدف قرار داده اند. همچنین ترافیک سازمانی مراقب مشتریانی است. که به آسانی به فرم های دیگری از ترافیک تبدیل شوند. گفته می شود که اغلب نویسنده ها در روند. بخش رتبه بندی.ترافیک وب سایتشان دچار وسواس می شوند. و اغلب دچار فراموشی در پیاده سازی بخش های دیگری از بازاریابی می شوند.
  • فراموش نکنید شما باید همیشه برای اصول قدرتمند کپی رایت سرمایه گذاری کنید تا نتیجه ترافیک خودتان را از یک بازدید کننده سایت به یک مشتری واقعی تبدیل کنید.

میانگین قیمت سئو در سال 1401

قیمت انجام سئو سایت : اگر سری به بازار و قیمت سئو در شرکت های مختلف بزنید، متوجه خواهید شد که روش های مختلفی از جمله ساعتی، پروژه ای، ماهانه، تعداد کلمه و ... برای قیمت گذاری وجود دارد. یک نکته ای که برای انجام پروژه های سئو بسیار حائز اهمیت است این است که به هیچ عنوان نمی توان برای سئو مبلغ ثابتی در نظر گرفت. از این رو قبل از هر چیزی باید کاملا پروژه بررسی شود تا بتوان قیمت و هزینه سئو سایت استخراج شود. برای همین شما می توانید. با متخصصین ما در شرکت افرند وب تماس گرفته و از آن ها مشاوره دریافت کنید.
  • اما اگر بخواهیم یک میانگین قیمت برای قیمت سئو در سال 1401 را در نظر بگیریم باید گفت که هزینه های سئو ساعتی از 50 هزار تا 500 هزار تومان می باشد و به صورت ماهانه نیز از 1 میلیون تا 10 میلیون تومان نسبت به سئو در خواستی شما متغیر است.
هزینه سئو چقدر است؟ در حالی که بسیاری از کسب و کارها بین 1500 تا 5000 دلار در ماه برای سئو می پردازند، بسته به عوامل مختلفی می توانید حداقل 100 دلار در ماه یا بیش از 30000 دلار بپردازید. قیمت سئو می تواند تا حد زیادی بسته به اندازه کسب و کار شما، محدوده پروژه شما و ارائه دهنده سئو شما متفاوت باشد. که nutshell و افرند وب این کار را برای شما انجام می دهند.
 

خدمات سئو با قیمت ثابت

قیمت انجام سئو سایت : خدمات سئو با قیمت ثابت زمانی استفاده می شود که مشتری بخواهد کار خاصی را برای بهینه سازی موتور جستجو انجام دهد. به عنوان مثال می توان به کپی رایتینگ سئو، ممیزی سئو، اصلاحات فنی سئو، بهینه سازی سرعت صفحه و غیره اشاره کرد. یک پروژه سئو با قیمت ثابت یک انتخاب عالی برای مشتریان است تا کار خاصی را بدون نیاز به قفل شدن در هزینه سئو ماهانه یا ساعتی انجام دهند. میانگین هزینه خدمات سئو با قیمت ثابت از 3 میلیون تا 7 میلیون تومان در هر قرارداد متغیر است. البته این نرخ قیمتی برای این سال تعیین شده است.

چرا سئو هزینه های تکراری دارد؟

قیمت انجام سئو سایت : سئو شامل هزینه های مکرر می شود زیرا محتوا رتبه بندی نمی شود.  در نهایت، رقبا از وب سایت شما بهتر عمل خواهند کرد و اگر شما در سطح بالایی نباشید، شروع به رتبه بندی بالاتر خواهند کرد.  سئو را به عنوان یک مسابقه ی دو ماراتن در نظر بگیرید، شما باید به دویدن ادامه دهید، در غیر این صورت از دور خارج خواهید شد و شکست خواهید خورد.
  • وب سایت شما در یک دو ماراتن با رقبای شما قرار دارد و گوگل فقط 10 مورد برتر را برای نمایش در صفحه 1 انتخاب می کند. همچنین همیشه . کلمات کلیدی جدیدی برای هدف قرار دادن. و تکنیک های جدیدی وجود دارد که باید بر اساس الگوریتم همیشه در حال تغییر گوگل پیاده سازی شوند.

آیا یک کسب و کار کوچک می تواند از خدمات سئو بهره مند شود؟

کسب و کارهای کوچک هم می توانند از خدمات سئو استفاده کنند زیرا بسته های سئو مختلفی در بازار موجود است. خدمات سئو از نظر تکنیک بهینه سازی نیز متفاوت است. در حالی که سایر کسب و کارهای کوچک می توانند. نیروی مالی کافی برای تهیه بسته ها. و کارشناسان سئوی پیشرفته را جمع آوری کنند. مشاغل کوچکی که توانایی پرداخت آن را ندارند، می توانند سئو ارزان قیمت را انتخاب کنند.
  • استفاده از استراتژی های سئو مقرون به صرفه نیازمند صبر و تعهد هم از سوی کارشناسان سئو و هم از سوی صاحبان مشاغل است. برخی از شرکت‌های تجاری بزرگ از استفاده از استراتژی‌های سئو مقرون‌ به‌ صرفه رشد کرده‌اند، اما آنها را در طولانی مدت حفظ می‌کنند.

خدمات پروژه ای سئو شامل چه مواردی می شود؟

زمانی که شما وب سایت خود را به شرکت افرند وب تحویل می دهید. تیم سئو شرکت افرند وب ابتدا سایت شما و رقیبان شما را تجزیه و تحلیل می کند و در نهایت خدمات سئو لازم برای سایت شما را می گوید. خدمات پروژه سئو سایت شما شامل موارد زیر می شود که باعث پیشرفت صفر تا صدی وب سایت شماست.  قیمت انجام سئو سایت1 

سئو داخلی (on page seo)

قیمت انجام سئو سایت : اولین خدمات سئو ، سئو داخلی وب سایت شما می باشد. سئو داخلی مربوط به انجام کار های درون وب سایت شما می باشد که موجب ایندکس شدن بهتر سایت و رتبه بالاتر در موتور های جستجو می شود. کار هایی که در این پروژه ها انجام می شود عبارتند از:
  • سئو و بهینه سازی عنوان صفحات، کلمات کلیدی و متا تگ ها
  • درج کلید واژه در تگ ALT
  • ساخت و بهینه سازی سایت مپ
  • سئو و بهینه سازی هدینگ صفحات
  • بررسی URL های. سایت و تصحیح آن ها در صورت امکان
  • ترکیب و فشرده سازی فایل جاوا اسکریپت.
  • فعال کردن کش سایت
  • بررسی و ویرایش. کد های منسوخ .شده HTML
  • بررسی و بهینه سازی تصاویر سایت
  • ثبت وب سایت در سرچ کنسول گوگل
  • بهینه کردن حجم سایت
  • بررسی چگالی کلمه کلیدی
  • بهینه سازی نمایش سایت در موبایل
  • بررسی و تست سرعت سایت
  • بررسی ری دایرکت. های اعمال شده بر روی سایت

سئو خارجی سایت

قیمت انجام سئو سایت : سئو خارجی سایت به مجموعه. ای از عملیات های فنی گفته می شود. که برای بهبود جایگاه وب سایت در نتایج جستجو موتور های جستجوگر انجام می شود. هزینه ی سئو خارجی وب سایت وابسته به تعداد بک لینک ها است. نیز کیفیت بکلینک ها و میزان فعالیت سایت در شبکه اجتماعی است.
  • قیمت انجام سئو سایت در هر سایت با سایت دیگر متفاوت است. هزینه های سئو خارجی همانند سئو داخلی نیازمند آنالیز و برآورد های اولیه که توسط شرکت افرند وب انجام می شود . تعیین می گردد. سئو سایت ترکیبی از سئو سایت داخلی و سئو سایت خارجی است که هر کدام از این ها به طور جدا گانه اهمیت بسزایی در رشد سایت شما دارد. سئو خارجی سایت متاثر از موارد زیر است:
  • بررسی سرور، دامنه، اعتبار صفحات
  • بررسی و ایجاد سوشال سیگنال
  • بررسی تعداد و کیفیت کلمات کلیدی
  • بررسی بک لینک های خارجی و یا شکسته
  • تدوین استراتژی سئو
  • بررسی میزان رقابت در حوضه کاری
  • وضعیت فعالیت رقبا
  • بررسی رقابت در بین کلمات کلیدی
  • بررسی کمیت و کیفیت محتوای سایت
  • بررسی وضعیت فعلی سایت

تحقیق کلمات کلیدی

شما باید روی کلمات کلیدی مناسب با کسب و کارتان و کلمه ی کلیدی که می تواند جایگاه شمارا ارتقا دهد تمرکز کنید تا با با برنامه ای مشخص روی کلمه کلیدی سرمایه گذلری کنید.

تحلیل رقبا

عملکرد رقیبان شما و راهکار های آن ها و همچنین استفاده از نقطه ضعف رقیبانتان برای سبقت از انها است. و قرار گرفتن در جایگاه. بهتر نسب به رقیبانتان و ... بخشی از کار های تحلیل رقبا است.

گزارش رشد

با شروع فرایند سئو سایت شما، با گزارش های هفتگی و ماهانه از عملکرد سئو سایت شما تهیه می شود و برای شما ارسال می شود. 

قیمت انجام سئو سایت2 
 کلام اخر
قیمت انجام سئو سایت : می توان گفت که قیمت انجام سئو سایت به موارد بسیار زیادی بستگی دارد. و هر پروژه یا هر کلمه نسبت به سختی آن و رقابت آن کلمه قیمت های مختلفی دارد. ولی می توان گفت که سئو برای هر وب سایتی نیاز است. حال می خواهد سایتی تازه تاسیس باشد یا سایتی با چندیدن سال قدمت، شما می توانید برای دانستن قیمت انجام سئو سایت با مشاوران و متخصصان افرند وب تماس بگیرید و از قیمت و نوع کار برای وب سایت خود اطلاعات کامل را دریافت کنید.
منبع:‌ افرند وب

نظرات

person
فرهاد قهرمانی 1402 بهمن 12

قیمت انجام سئو سایت در مقایسه با درآمدی که از طریق سئو سایت به دست آوردم واقعا خیلی ناچیز بود. ممنون از شرکت افرندوب که سئوی سایتم رو انجام دادند.

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
تولید محتوا 8 مقاله 12 مقاله 16 مقاله 20 مقاله
تحقیق کلمات کلیدی 20کلمه 30کلمه 45کلمه 60کلمه
افزایش رتبه کلمات کلیدی 3 کلمه 5 کلمه 8 کلمه 12 کلمه
آنالیز url ها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز محتوا های تکراری
انالیز رقبا
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی دیسکریپشن
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر
لینک سازی خارجی 5 لینک 10 لینک 15 لینک 20 لینک
استراتژی ریپورتاژ اگهی
ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4 6
ثبت سایت در سرچ کنسول
ثبت نقشه سایت
بهبود سرعت وب سایت
مشاوره رایگان سئو تا 45 دقیقه تا 1 ساعت تا 2 ساعت تا 3 ساعت
قیمت ماهانه پروژه 5,9 میلیون تومان 8,9 میلیون تومان 13,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید