مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت : اینطوری بگم برای اینکه بهتر بتونید قدرت سئو رو درک کنید و بفهمید سئو سایت یعنی چی یک مثال ساده میزنم. یک ماشین سواری در نظر بگیرید تصور کنید باک بنزین پر است، ماشین تمیز و سرحال است، تمام سیستم های فنی چک شده است، ماشین روشن و اماده حرکت است اما حرکت نمی کند! چرا؟ چون زمانی شروع به حرکت می کند که راننده ای داشته باشد زیرا ماشین بدون راننده نمی تواند شروع به حرکت کند حتی اگر ماشین بدون عیب و ایراد باشد!

سئو و بهینه سازی سایت
person
super admin 10:03 1402 خرداد 17
5دقیقه
سئو و بهینه سازی سایت : اینطوری بگم برای اینکه بهتر بتونید قدرت سئو رو درک کنید و بفهمید سئو سایت یعنی چی یک مثال ساده میزنم. یک ماشین سواری در نظر بگیرید تصور کنید باک بنزین پر است، ماشین تمیز و سرحال است، تمام سیستم های فنی چک شده است، ماشین روشن و اماده حرکت است اما حرکت نمی کند! چرا؟ چون زمانی شروع به حرکت می کند که راننده ای داشته باشد زیرا ماشین بدون راننده نمی تواند شروع به حرکت کند حتی اگر ماشین بدون عیب و ایراد باشد!

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت : سئو هم همینه! سایت شما امادست، هاست و تمامی نکات هم چک شده است اما زمانی سایت شما شروع به رشد و حرکت می کند که سئو سایت آن شروع شده باشد! وقتی شما استارت سئو را برای سایت خودتون زدین یعنی استارت حرکت و رشد رو زدین و کم کم سایت شما شروع به حرکت می کند و به کمک سئو سایت به نتایج برتر گوگل می رسد و قطعا هدف تمامی کسب و کار ها از سئو همین است. کسب ربطه برتر در گوگل و جذب مشتری و توسعه کسب و کار! بریم باهم سئو رو به صورت کلی یاد بگیریم. در ادامه در مطالب زیر رو با هم می خونیم:
  •  سئو و بهینه سازی سایت چیست؟
  • آیا سئو سایت برای هر کسب و کاری مهم است؟
  • چرا سفارش سئو و بهینه سازی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است؟
  • خدمات سئو و بهینه سازی سایت!
  • خدمات شرکت افرند!
  • سئو و بهینه سازی سایت 

سئو چیست؟

سئو یا همان (search Engine Optimization)  که مخفف کلمه (seo) به زبان ساده همان بهینه سازی سایت و زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ است که با فرایند تحلیل کلمات کلیدی و انالیز رقبا شروع می شود! البته تعریف  سئو فقط در اینجا به پایان نمی رسد و ما در ادامه بیشتر راجب سئو صحبت خواهیم کرد. که تمام عوامل سئو را می توان به سه دسته تقسیم کرد.
  1. سئو داخلی
  2. سئو خارجی
  3. سئو تکنیکال

سئو داخلی

سئو و بهینه سازی سایت : سئو داخلی به طور کلی یعنی کلمات کلیدی، محتوا، ادرس صفحات، عکس ها و ده ها موارد دیگر که مربوط به سئو داخلی می باشد. سئو داخلی یا همان( On.page.seo ) که به تمامی تکنیک ها و یا ابزار های که در رابطه با داخل سایت انجام می شوند را سئو داخلی می گویند.

نکات ریز سئو داخلی

  • کلمات کلیدی سئو داخلی یعنی مهم ترین و اساسی ترین کلمه کلیدی را انتخاب می کنید!
  • شما بعد از اینکه کلمه کلیدی مورد نظر کسب و کار خود را انتخاب کردید باید در این مرحله کیورد تارگت کنید! یعنی چی؟ یعنی باید برسی کنید که کدام کلمه کلیدی باید رو کدام صفحه تارگت بشه یا به اصطلاح بالا بیاد و در گوگل رتبه بگیره.
  • در مرحله سوم باید تولید محتوای متنی کنید؛ البته این نکته بسیار مهم را در نظر بگیرید که منظور ما از محتوا یعنی:محتوای درست اصولی و کاربردی و نه هر محتوایی!
مردم در جستجوی هر نوع چیزهایی هستند که هم به طور مستقیم و هم به طور مستقیم با کسب و کار شما مرتبط است. اینها همه فرصت هایی برای ارتباط با این افراد، پاسخ به سؤالات آنها، حل مشکلات آنها و تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد برای آنها است. wordstream و افرند وب نیز این خدمات را به صورت کاملا اورگانیک به مشتریان خود ارائه می دهند.

سئو خارجی 

به تمامی بهینه سازی ها و ترفند های که خارج از سایت انجام میشود سئو خارجی گفته میشود. برای مثال می توان گفت: هنگامی که شما سایت خود را تبلیغات می کنید و در شبکه های اجتماعی لینک سایت خود را به اشتراک می گزارید! سئو خارجی یا Off.page.seo گفته می شود.

نکات سئو خارجی

  • برند سازی
  • کانتنت مارکتینگ
  • لینک سازی و فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • و در اخر پیاده سازی این استراتژی ها بر روی سایت

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال شامل موارد خاصی نیست یعنی به راحتی هم می توانید آن را یاد بگیرید و هم می توانید از سئو تکنیکال استفاده کنید. سئو تکنیکال شامل هاست، سرور، دامنه و ... است که بر روی تمامی سایت ها این عمل واجب و آسان است.

آیا سئو و بهینه سازی سایت برای هر کسب وکاری مهم است؟

سئو و بهینه سازی سایت : بله! امروزه گوگل بیش از 40000 جستجو در ثانیه را پردازش می کند پس از آنجایی که سئو سایت با ترفند های بسیار زیاد برخوردار است و این ترفند ها به فرایند پیشرفت سایت کمک بسیار زیادی می کند پس بله سئو برای هر کسب و کاری بسیار مهم است. از آنجایی که اگر سایت شما سئو نشده باشد! فقط در گوگل وجود دارد ولی رتبه ای در بین رقیبان خود ندارد و هیچ گونه ترافیکی نیز ایجاد نمی شود!
  • هنگامی که شروع به سئو کردن یک سایت می کنید کم کم نتایج آن را می بینید که در حال رتبه گرفتن و جذب ترافیک است. در نظر داشته باشید که سئو فقط جذب ترافیک نیست!! بلکه در مورد بهبود کیفیت پیمایش کاربران در سایت نیز است! یعنی چه فایده ای دارد که افراد زیادی به سایت شما بیایند در صورتی که نتوانید آنهارا جذب کنید؟

مزایای سئو در کسب و کار شما زروری است؟

سئو شاید یک غالب پیچیده و زمان بر باشد اما همیشه ارزشش را دارد سئو مزایای بسیار دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:
  • افزایش ترافیک و نمایش در نتایج
  • مزیت رقابتی پایدار
  • کاهش هزینه های بازاریابی
  • برتری در نتایج نسبت به رقبا
  • موجب افزایش ارزش کسب و کار شما
  • ماندگاری رتبه شما در گوگل
  • کاربران ورودی را به مشتریان شما تبدیل می کند.

چرا سفارش سئو و بهینه سازی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است؟

سئو و بهینه سازی سایت : شما در دنیای بروز دیجیتالی زندگی می‌کنید که در آن همه چیز از جمله بازاریابی به صورت آنلاین انجام می‌شود. امروزه ، بازاریابی دیجیتال جایگزین تبلیغات سنتی شده ‌است و با استفاده از بازاریابی دیجیتال مارکتینگ؛ شما مطمئن هستید که به افراد بیشتری دسترسی خواهید داشت که در نهایت منجر به افزایش فروش شما خواهد شد!  به همین دلیل سفارش سئوسایت از اهمیت بالای برخوردار است. سعی کنید سئو سایت خود را به یک تیم یا شرکت حرفه ای بسپارید تا در مورد جذب ترافیک سایت خود مطمئن باشید!

خدمات سئو

سئو وبسایت خدمات فراوانی دارد مهم ترین آنها:
  • بک لینک سازی
  • ریسپانسیو سازگاری
  • سرعت لود سایت
  • بهبود تجربه کاربری
  • تولید محتوای اصولی
  • اشتراک گزاری و تبلیغات در شبکه های مجازی
  • بروز رسانی سایت
  • استقاده از ترفندهای بازاریابیCAT
سئو و بهینه سازی سایت1 

بک لینک سازی 

یکی ازمهم ترین فاکتور های که در سئو خارجی وجود دارد بک لینک سازی است! میتوان گفت: بک لینک سازی نیز یک نوع بازاریابی است یعنی لینک های سایت شما در سایت های معتبر قرار می گیرند و ترافیک در آن سایت باعث میشود بازدید کنندگان به سایت شما هم سربزنند. البته اغلب سایت های معتبر به سایت های که محتوای اصولی کار نکرده اند حتی با هزینه هم به آن ها بک لینک نمی دهند چون اعتبار آنها در خطر است!

ریسپانسیو و سازگاری

همان طور که می دانید استفاده از تلفن هوشمند یا همان تلفن همراه امروزه بیشتر و بیشتر می شود و روز به روز در حال افزایش است! و کاربران هم بیشتر مواقع با تلفن همراه خود وارد اینترنت و سایت ها می شوند خب وقتی سایت شما با تلفن های همراه سازگار شده باشد یعنی ریسپانسیو است. امروز نیز برای طراحی سایت ازAMPبیشتر استفاده می شود. چون بر تعداد بازدید کنندگان تلفن همراه و سرعت لود سایت بسیار تعثیر دارد.

سرعت لود سایت

سرعت لود سایت بسیار مهم است چون کاربران همیشه به سرعت لود سایت توجه زیادی می کنند. مثال: زمانی که سرعت لود سایت شما بیشتر از چند ثانیه طول بکشد کاربر سایت شما را بسته و از سایت خارج می شود! که البته برای سرعت لود بهتر است از عکس و فیلم های کم حجمی در محتوا استفاده کنید، از کد های با حجم بالا استفاده نکنید! کد ها هم تعثیر بسیاری در بهینه سازی سایت و سرعت لود دارند.

کاربر پسند بودن سایت یا بهبود تجربه کاربری

یعنی چی؟ یعنی کاربرانی که وارد سایت شما می شوند را مورد پسند قرار بدید مثال بعضی از کاربرانی که وارد سایت می شوند کامنت یا نظرات رضایت بخشی را برایتان می گزارند به این شکل است که اگر کاربران سایت شما را دوست داشته باشند گوگل نیز از شما راضی است و اینگونه سایت شمارا بیشتر به مخاطبان خود نشان می دهد.

تولید محتوای اصولی

سئو و بهینه سازی سایت : خب همه می دانیم تمامی کاربران فقط بخاطر محتوای ما وارد سایت می شوند و اگر سایتی محتوای مناسبی نداشته باشد کاربر در عرض چند ثانیه سایت را ترک می کند. سعی کنید از محتوای اصولی و کاربردی استفاده کنید زیاد از کلمات سخت بکار نبرید و محتوا و منظور خود را ساده بیان کنید که کاربر به راحتی منظور شما را متوجه بشود. سعی بر این بگزارید که کاربر را درگیر کنید طوری که از محتوای شما خوش شان بیاید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگزارد.
  • از لینک های خارجی برای سایت خود در محتوا استفاده کنید چون بسیار مفید است! استفاده از کلمات کلیدی در متن هنگام سئو کردن سایت استفاده کنید! توجه داشته باشید که محتوای شما کپی نباشد و کلمات تکراری استفاده نکنید در غیر این صورت ربات های گوگل شما را جریمه خواهند کرد!
سئو و بهینه سازی سایت2
خدمات شرکت افرند
شرکت افرند در ارومیه با بیش از 7 سال سابقه کاری در زمینه سئو و بهینه سازی سایت  تمامی خدمات سئوسایت را پوشش می دهد! این شرکت با بیش از 10ها نمونه کار حرفه ای اماده برای خدمت گزاری به شما عزیزان می باشد! برای کسب اطالاعات بیشتر و یا برقراری ارتباط با مشاوران تماس حاصل فرمایید.
منبع: افرند وب

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
تولید محتوا 8 مقاله 12 مقاله 16 مقاله 20 مقاله
تحقیق کلمات کلیدی 20کلمه 30کلمه 45کلمه 60کلمه
افزایش رتبه کلمات کلیدی 3 کلمه 5 کلمه 8 کلمه 12 کلمه
آنالیز url ها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز محتوا های تکراری
انالیز رقبا
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی دیسکریپشن
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر
لینک سازی خارجی 5 لینک 10 لینک 15 لینک 20 لینک
استراتژی ریپورتاژ اگهی
ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4 6
ثبت سایت در سرچ کنسول
ثبت نقشه سایت
بهبود سرعت وب سایت
مشاوره رایگان سئو تا 45 دقیقه تا 1 ساعت تا 2 ساعت تا 3 ساعت
قیمت ماهانه پروژه 5,9 میلیون تومان 8,9 میلیون تومان 13,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه

شرکت ایده پردازان هوشمند افرند با نام تجاری افرند وب در زمینه فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ در شاخه طراحی سایت با توجه به نیاز روز کسب و کارها به طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت با وردپرس و سفارش طراحی سایت با کاهش هزینه ها بنا به دلایل اقتصادی این روزها در تلاش است که در کنار هموطنان عزیزمان بعنوان کوچکترین عضو این جامعه خدمت رسانی کند. در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت با کادری مجرب حاظر به خدمت رسانی و ثبت سفارش سئو سایت و سئو حرفه ای برای رونق بخشیدن به تمامی کسب و کار ها میباشد. شما میتوانید با طراحی اپلیکیشن به راحتی روی گوشی خدمات و محصولات خود را به اشتراک بگذارید سفارش طراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید.