مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

سئو سایت وردپرسی

سئو سایت وردپرسی

سئو سایت وردپرسی چیست و به چه درد شما می خورد سئو به انجام کار های می گویند که برای بهینه سازی سایت و افزایش رتبه آن در نتایج گوگل انجام می شود.و وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا است پس منظور از سئو سایت وردپرسی داشتن یک سایت با سیستم مدیرت محتوا وردپرس و انجام کارهای که این سایت در نتایج جستجو گوگل رتبه بگیرد. ما در افرند به توضیح بیشتر هر دو پرداخته ایم با ما همراه باشید تا شما را به طور کامل با سئو سایت وردپرسی آشنا کنیم.
 

سئو سایت وردپرسی
person
super admin 11:58 1402 شهریور 05
5دقیقه
سئو سایت وردپرسی چیست و به چه درد شما می خورد سئو به انجام کار های می گویند که برای بهینه سازی سایت و افزایش رتبه آن در نتایج گوگل انجام می شود.و وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا است پس منظور از سئو سایت وردپرسی داشتن یک سایت با سیستم مدیرت محتوا وردپرس و انجام کارهای که این سایت در نتایج جستجو گوگل رتبه بگیرد. ما در افرند به توضیح بیشتر هر دو پرداخته ایم با ما همراه باشید تا شما را به طور کامل با سئو سایت وردپرسی آشنا کنیم.

سئو سایت وردپرسی

سئو سایت وردپرسی و نکات مهم

برای اینکه شما با سئو سایت وردپرسی به خوبی آشنا باشید و بتوانید با آن کار کنید و سایت وردپرسی خود را به نتایج اولیه گوگل برسانید باید به بعضی نکات دقت فراوان داشته باشید که این نکات را ما برای شما دسته بندی کرده ایم:
  • سئو سایت وردپرسی با قابلیت رویت
  • تغییر پیوند یکتا
  • تگ ها و دسته بندی هارا مشخص کنید
  • انتخاب افزونه سئو در سئو سایت وردپرسی
  • از XML sitemaps استفاده کنید
  • استفاده از لینک های داخلی در سایت
  • بهینه کردن تصاویر در سئو سایت وردپرسی
  • از SSL استفاده کنید
  • از لینک‌های خارجی غیرقابل دنبال‌کردن (Nofollow) استفاده کنید
  • امنیت وب‌سایت‌تان را مدیریت کنید

سئو سایت وردپرسی با قابلیت رویت

اگر شما می خواهید سئو سایت وردپرسی خود را تقویت و شروع به کار کردن بکنید در اولین و مهم ترین قدم خود باید تنظیمات قابلیت رویت بودن را در وردپرس را چک کنید. این قابلیت می تواند سایت شما را از دید موتور های جستجو پنهان کند و شما در نتایج گوگل نباشید فقط زمانی از آن استفاده کنید که می خواهید تعغیراتی در سایت ایجاد کنید سپس حتما آن را خاموش کنید اگر شما فراموش کنید و این قابلیت فعال باشد سئو سایت وردپرسی شما بدون نتیجه خواهد بود این تنظیمات در پیشخوان (داشبورد) وردپرس در منو بخش تنظیمات و زیرمنو خواندن (reading)است .

تغییر پیوند یکتا در سئو سایت وردپرسی

در سئو سایت وردپرسی شما یک پیوند یکتا یا URL دارید که به طور دائمی لینک پست ، صفحه یا وبلاگ در سایت شما است و نشان دهنده موضوع در پست ، صفحه یا وبلاگ است و خوانند متوجه می شود که دارد بر روی چه موضوعی کلیک می کند. با تغییر پیوند یکتا هم به بهبود تجربه کاربری و هم سئو سایت وردپرسی کمک می کنید . موتور های جستجو این پیوند های یکتا را می خوانند تا ببینند شما به درخواست کاربر جواب داده اید یا خیر .شما می توانید سئو سایت وردپرسی خود را به صورت تخصصی به کارشناسان افرند وب بسپارید.

تگ ها و دسته بندی هارا مشخص کنید

شما در سئو سایت وردپرسی خود با دسته بندی و تگ ها می توانید سایت خود را در نتایج جستجو موتور های گوگل قرار دهید چون با دسته بندی صفحات ، پست های وبلاگ ، وب سایتتان در گروه های خاص و گسترده قرار می دهید. و با این کار موتور های جستجو گر تشخیص می دهند که سایت شما دارای چه مطالبی است.شما با دسته بندی و تگ جستجوی کار بر را نیز افزایش و مدیریت سایت را برای خود آسان تر می کنید.

انتخاب افزونه سئو در سئو سایت وردپرسی

در سئو سایت وردپرسی شما با سیستم مدیریت محتوایی وردپرس کار می کنید و نیاز نیست که شما از کد نویسی طراحی سایت سر در بیارید و بدون نوشتن کد می توانید سایت خود را مدیریت کنید برای کارکردن روی سئو سایت وردپرسی باید یک افزونه سئو به سایت خود اضافه کنید شما می توانید از راه های مختلف این افزونه را روی سایت خود نصب کنید. یک روش نصب افزونه می تواند از مدیریت وردپرس بخش افزونه ها و ایجاد افزونه باشد Yoast SEO و All In One SEO Pack و The SEO Framework و... خود وردپرس به شما پیشنهاد خواهد کرد و یک روش دیگر رفتن به سایت ورد پرس و دانلود افزونه دلخواه و نصب آن روی مدیریت سایت بخش افزونه ها یا بر روی هاست سایت است.
سئو سایت وردپرسی1

از XML sitemaps استفاده کنید

در سئو سایت وردپرسی از XML sitemaps استفاده کنید. چون این فایل حاوی کدهایی است که روی سرور وب شما قرارمی گیرد وهر صفحه از وب سایت شما را شامل می شود. XML sitemaps به موتورهای جستجو این امکان را می دهد تا محتوای وب‌سایت شما را پیدا کنند،سپس ارزیابی کنند و به آن جایگاه بدهند. اگر خودتان می توانید کد گذاری کنید می شود به‌ صورت دستی XML sitemaps را برای وب‌سایت‌تان کد نویسی کنید، در غیر این‌صورت بهترین روش این کار نصب افزونه سئو مانند یوست یا Google XML sitemaps است. این افزونه‌ها این کار را برایتان به راحتی و بدون دخالت شما انجام می‌دهند.

استفاده از لینک های داخلی در سایت

برای بهبود سئو سایت وردپرسی ورد پرسی خود باید از لینک های داخلی در مطالبتان استفاده کنید با این کار قدرت سایت خود را افزایش می دهید. شما باید تعدا لینک های خود را در صفحات ، وبلاگ ها ، و محتواهایتان افزایش دهید. شما برای این کار باید مطلبی را که می خواهید لینک دهی کنید را ابتدا انتخاب کنید سپس با زدن دکمه لینک در وردپرس آدرس مکانی را که می خواهید لینک بدهید را در آن ثبت کنید خواهید دید که مطلب در سایت شما به رنگ آبی شده است این به معناست که شما عمل لینک دهی را انجام داده اید .

بهینه کردن تصاویر در سئو سایت وردپرسی

در سئو سایت وردپرسی شما باید هرچیزی از جمله تصاویر را نیز بهینه کنید . برای بهینه‌سازی تصاویر در سئو سایت وردپرسی ، از ویژگی متن Alt روی تصویر مورد استفاده قرار می دهیم . موتور جستجو توضیحاتی که برای تصاویرداده اید می‌خواند و براساس آن به سایت شما جایگاه تعیین می کند . که آیا تصاویر شما اطلاعاتی را که کاربران می خواستند را می دهد یا نه .راحت ترین روش برای اضافه کردن متن Alt به تصاویر از طریق افزونه سئو در ورپرس است. همانند بهینه‌سازی تصویر سئو ( SEO Optimized Images). در بخش رسانه یا Media وقتی تصویری را در سایت می گذارید نام جایگزین آن را نیزبنویسید. شما باید در بخش Alt text توضیحات مربوط به تصاویر را بنویسید و در هنگام وارد کردن توضیحات چند کلمه‌ای، در بین کلمات از خط تیره مورد استفاده قرار دهید. با این کارشما به موتور جستجو میگویید که از چند کلمه متفاوت استفاده شده است، اگر این کار را نکنید به موتور جستجوگر کل عبارت را به‌عنوان یک کلمه میشناسد. سئو سایت وردپرسی3

از SSL استفاده کنید

در سئو سایت ورد پرسی SSL مخفف Secure Sockets Layer است. که SSL معنی فناوری امنیت استاندارد را میدهد SSL .مدیریت لینک‌های رمزگذاری شده در بین سرور و جستجوگر است. SSL انتقال ایمن اطلاعات بین وب‌سایت شما و بازدیدکنندگان سایت شما را دارد. برای نمونه، اگر شخصی فرم اطلاعات در سایت شما را پر کند این اطلاعات به دست هکر ها نخواهد افتاد. SSL در بهینه‌سازی سئوسایت تاثیردارد، چون موتورهای جستجوگر مثل گوگل برای رتبه‌دهی به وب‌سایت شما به‌دنبال ارتباطات ایمن و رمزگذاری‌شده درسئو سایت وردپرسی هستند. پس اگر دو سایت مشابه داشته باشید که یکی SSL دارد و دیگری این امکان را ندارد، گوگل 100%سایت SSL دار را نشان خواهد داد.سیستم مدیریت محتوا وردپرس (WordPress.com) خودش SSL ها را به سایت‌شما اضافه می‌کند، پس لازم نیست شما برای سئوسایت وردپرسی خود به‌شکل دستی چیزی اضافه کنید . شما می توانید امنیت سایت های خود را به متخصصین افرند وب بسپارید تا از هر لحاظ مورد بررسی قرار بگیرد.

از لینک‌های خارجی غیرقابل دنبال‌کردن (Nofollow) استفاده کنید

استفاده از لینک های داخلی باعث قدرت مند شدن سئو سایت وردپرسی شما می شود . اما هنگامی که به سایت های دیگر لینک می دهید برای خواندن مطالبی که برای مخاطب خود مناسب می بینیدعلاوه بر اینکه به سئو سایت وردپرسی خود قدرت می دهید به سئو سایت خارجی نیز کمک می کنید. فقط دقت داشته باشید که حتما لینک های خارجی را به شکلی وارد کنید که غیرقابل دنبال‌کردن (Nofollow) باشند .

امنیت وب‌سایت‌تان را مدیریت کنید

همانطور که گفتیم موتور های جستجوگر وب سایت های که دارای امنیت هستند را به وب سایت های که امنیت ضعیف دارند ترجیح می دهند . این نشانگر این است که هر چقدر امنیت سئو سایت وردپرسی بیشتر باشد قدرت و رتبه خوبی در نتایج جستجو گوگل دارد. شما می توانید برای افزایش ایمنی سئو سایت وردپرسی خود افزونه های را در این مورد نصب کنید دوتا از افزونه های که می توانید برای امنیت در ورد پرس نصب کنید Wordfence Security یا iThemes Security است

انتخاب افرند وب برای سئو سایت وردپرسی

شما می توانید سئو سایت وردپرسی خود را به شرکت ایده پردازان افرند وب بسپارید تا این شرکت با استفاده از تجربیات ، سابقه ، و متخصصین خود به دقت سایت شما را بررسی کنند و همه جوانب سئو در سایت شما را بسنجند افرند وب در دارای خدمات زیر نیز است : پشتیبانی 24 ساعته طراحی سایت تخصصی طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا سئو سایت ورد پرسی سئو سایت تخصصی آموزش مدیریت محتوا

کلام آخر
شرکت ایده پردازان افرند وب با سابقه طولانی در زمینه طراحی سایت و سئو سایت آماده ارائه تمامی خدمات تخصصی سایت برای شما سروران گرامی است و می تواند شما را با پشتیبانی 24 ساعته راهنمایی کند شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید  

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
تولید محتوا 8 مقاله 12 مقاله 16 مقاله 20 مقاله
تحقیق کلمات کلیدی 20کلمه 30کلمه 45کلمه 60کلمه
افزایش رتبه کلمات کلیدی 3 کلمه 5 کلمه 8 کلمه 12 کلمه
آنالیز url ها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز محتوا های تکراری
انالیز رقبا
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی دیسکریپشن
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر
لینک سازی خارجی 5 لینک 10 لینک 15 لینک 20 لینک
استراتژی ریپورتاژ اگهی
ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4 6
ثبت سایت در سرچ کنسول
ثبت نقشه سایت
بهبود سرعت وب سایت
مشاوره رایگان سئو تا 45 دقیقه تا 1 ساعت تا 2 ساعت تا 3 ساعت
قیمت ماهانه پروژه 5,9 میلیون تومان 8,9 میلیون تومان 13,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید