مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

سئو سایت شیراز

سئو سایت شیراز

سئو سایت شیراز : امروزه سئو نقش اساسی و مهمی را در حوزه دیجیتال مارکتینگ ایفا می کند. شما نیز اگر قصد فعالیت در حوزه بازاریابی دیجیتال دارید و به دنبال پیشرفت در کسب و کار آنلاین خود و جذب مشتری از طریق سئو سایت هستید. بهتر است با بحث سئو بیشتر آشنا شوید. در ادامه شما را با سئو سایت شیراز آشنا می کنیم، پس تا آخر با ما باشید.

سئو سایت شیراز
person
super admin 13:38 1402 تیر 05
5دقیقه
سئو سایت شیراز : امروزه سئو نقش اساسی و مهمی را در حوزه دیجیتال مارکتینگ ایفا می کند. شما نیز اگر قصد فعالیت در حوزه بازاریابی دیجیتال دارید و به دنبال پیشرفت در کسب و کار آنلاین خود و جذب مشتری از طریق سئو سایت هستید. بهتر است با بحث سئو بیشتر آشنا شوید. در ادامه شما را با سئو سایت شیراز آشنا می کنیم، پس تا آخر با ما باشید.
  • تعریف سئو
  • سئو چگونه عمل می کند؟
  • سئو در دیجیتال مارکتینگ
  • تکنیک های سئو
  • انواع سئو
  • تحلیل رقبا در سئو
  • اهمیت تولید محتوا
  • مشاوره سئو
  • پشتیبانی سئو
  • سئو سایت شیراز 

تعریف سئو

“SEO”  مخفف عبارت “Search Engine Optimization”  به معنی فرایند بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت به منظور افزایش بازدید سایت می باشد. به طور ساده تر زمانی که کاربر کالا یا خدماتی را توسط موتورهای جستجو، جستجو می نماید. هرچه بهینه سازی سایت شما بهتر انجام شده باشد. احتمال بیشتری برای نمایش سایت شما به کاربر و در نتیجه افزایش مشتری ها دارد. ( سئو سایت شیراز )

سئو چگونه عمل می کند؟

موتورهای جستجو مانند گوگل، با استفاده از ربات در محتوای سایت خزش کرده (Crawling) و با جابجایی در صفحات سایت ها و جمع آوری اطلاعات مربوط به صفحه وب ، آن اطلاعات را فهرست بندی می کند. در واقع این فهرست ها را میتوان کتابخانه ای در نظر گرفت که در آن کتابدار( یا همان موتور جستجو)، به شما در یافتن کتاب (همان صفحه وب) متناسب با درخواست و نیازتان کمک می کند. با درنظر گرفتن عوامل دیگر سئو، صفحات فهرست بندی شده را تجزیه و تحلیل می کنند. (Indexing) تا ترتیب نمایش نتایج مناسب بر اساس محتوای ایندکس شده (Results) را تعیین کنند.

سئو سایت شیراز در دیجیتال مارکتینگ

امروزه با گسترش بازاریابی آنلاین و نیاز به رقابت در این حوزه برای جذب مشتری و کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو، باید به انجام سئو سایت که از موارد بسیار ضروری به شمار می رود.  توجه ویژه ای کرد. در واقع میتوان گفت سئو پایه واساس یک سیستم دیجیتال مارکتینگ است. پس لازم است در انتخاب سئو کار حرفه ای دقت کنید. تا از سایر رقبا پیشی بگیرید. در ضمن در نظر داشته باشید. که شما نمیتوانید برای عملکرد سئو و بهینه سازی سایت خود به موتورهای جستجو پولی بپردازید. این کار فقط و فقط نیازمند کارشناسان متخصص در حوزه سئو می باشد. متخصصان تیم افرند به شما در بالا بردن جایگاه سایتتان با بهترین شیوه ها کمک میکنند.

تکنیک های سئو ( سئو سایت شیراز )

تکنیک های سئو به سه دسته ی کلاه سفید، کلاه سیاه‌ و کلاه خاکستری تقسیم می شوند. در ادامه مقاله به تعریف مختصری از هر نوع می پردازیم.( سئو سایت شیراز )

سئو کلاه سفید

تکنیک هایی هستند که به عنوان بخشی از یک طراحی خوب توصیه می شوند. یک تکنیک سئو معمولا زمانی که مطابق با دستورالعمل های موتورجستجو باشد. و قصد فریب موتورهای جستجو را نداشته باشد، به عنوان کلاه سفید در نظر گرفته می شود. معمولا نتایجی که کلاه سفید تولید می کند. تا مدت زیادی در سایت می مانند.   سئو سایت شیراز 1 

سئو کلاه سیاه

تکنیک هایی که خلاف مقررات موتورهای جستجو بوده و مورد تایید موتورهای جستجو نمی باشد. سایت هایی که نتایج تولید شده آنها با روش کلاه سیاه است، به محض شناسایی آنها توسط موتورهای جستجو، به طور موقت یا دائم ممنوع میشوند.

سئو کلاه خاکستری

ما بین سئو کلاه سفید و کلاه سیاه تکنیک کلاه خاکستری قرار میگیرد. در سئو کلاه خاکستری روش هایی به کار برده می شود که از جریمه سایت جلوگیری می کند. ( سئو سایت شیراز )

انواع سئو ( سئو سایت شیراز )

مبحث بهینه سازی سایت در مجموع به سه بخش زیر خلاصه می شود.

سئو داخلی On-Page SEO

شامل فعالیت هایی است که در داخل وب سایت انجام می شود، مانند توجه به کلمات کلیدی، دیسکریپشن، هدینگ ها، محتوا، لینک سازی داخلی و...

سئو خارجی Off-page SEO

شامل اقداماتی است که خارج از سایت برای بالا بردن رتبه سایت انجام می شود. مانند بک لینک ها و...

سئو فنی Technical SEO

( سئو سایت شیراز ) شامل هر اقدامی که برای رتبه بندی جستجو انجام می شود. مانند ایجاد نمایه سایت برای کمک به خزش ربات ها و...

تحلیل رقبا در سئو

برای اینکه همیشه در رتبه اول سایت باقی بمانید، باید به طور مداوم اصول و قواعد سئو را رعایت و همزمان با آن به تحلیل فعالیت رقبا بپردازید تا بتوانید با استفاده از نتایج آنها به پیشرفت سایت خود کمک کنید. از ابزارهای بررسی سئوی رقبا میتوان به ابزارهای  Ahrefs و  SEMrush و... اشاره کرد.

اهمیت تولید محتوا

محتوای یک صفحه وب تاثیر بسزایی در جذب کاربر و افزایش زمان ماندگاری کاربر در سایت دارد. پس برای استحکام هر چه بیشتر این پل ارتباطی باید به تولید محتوای با کیفیت اهمیت زیادی بدهید. محتوای ایجاد شده به طورمستقیم با رشد کسب و کار شما در ارتباط است. تولید محتوا به شکل خلاقانه و برنامه ریزی شده سطحی از اعتماد را برای مخاطبان ایجاد می کند. که به طور مستقیم در فروش شما تاثیر می گذارد و همچنین ترافیک سایت را افزایش میدهد.
  • ولی تولید محتوای نامرتبط و بدون هدف، منجر به ترک سایت توسط کاربر خواهد شد. که این اصلا به نفع سایت شما نیست و می تواند نتیجه منفی در کسب و کار شما و همچنین افت رتبه سایت شما در گوگل شود. بهتر است هنگام تولید محتوا موارد زیر را در نظر داشت:
برای شرکت های فناوری اطلاعات، ارزش سئو بسیار ارزشمند است. همه رقبا با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای تبلیغاتی یکسان، حضور پررنگی در اینترنت دارند. مشتریان در طاقچه از نظر فنی آموزش دیده اند و نیازهای بالایی برای محتوا دارند. این کانال به شما این امکان را می دهد که برای شرکت هایی با موضوع فناوری اطلاعات حداکثر سرنخ ایجاد کنید. حال اگر سوالی دارید افرند وب و itmarketing در کنار شما هستند تا به شما مشاوره سئو رایگان رائه دهند.

مهم

  • تولید محتوای معتبر که مخاطب را متقاعد و در نتیجه اعتماد آنها را جلب کند.
  • بارگذاری محتوا در سایت به طور منظم باشد! یعنی در یک بازه زمانی مشخص محتوا را در سایت بارگذاری نمایید.
  • محتوای تولید شده برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد.
  • برای افزایش ترافیک جستجو، از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار استفاده شود.
( سئو سایت شیراز ) به طور خلاصه شما برای برند سازی، جذب مشتری، کمک به سئوی سایت، رقابت با کسب و کارهای مشابه و موارد دیگر نیاز به محتوای منحصربه فرد دارید. پس لازم است در انتخاب کارشناس تولید محتوا دقت نمایید.
سئو سایت شیراز 12 

مشاوره سئو ( سئو سایت شیراز )

یکی از مهمترین فعالیت هایی که سئو کارها انجام میدهند ارائه مشاوره سئو به مشتریان است. به دلیل ظرافت و دقت بالا در انجام اصول سئو و داشتن سایتی موفق بهتر است قبل از شروع کار از سئو کار مورد نظر خود درخواست مشاوره داشته باشید. مشاور سئو فردی است که به شما کمک میکند تا با رعایت اصول سئو در کسب و کار آنلاین خود پیشرفت کرده و و در رقابت با کسب و کارهای مشابه رتبه بهتری کسب نمایید.
  • یک مشاور سئو باید تمام اصول سئو را بشناسد و بنا به نیاز کسب و کار کارفرما به او مشاوره دهد و او را در جریان برنامه هایی که برای بهینه کردن سایت انجام میشود، قرار دهد. برای دریافت مشاوره رایگان سئو سایت شیراز میتوانید با کارشناسان تیم افرند وب در ارتباط باشید تا بتوانید بیشتربا مفاهیم و استراتژی های سئو و همچنین خدمات افرند وب آشنا شوید.

پشتیبانی سئو

یکی دیگر از موضوعات مهم دیگر که باید به آن توجه داشت پشتیبانی سئو است. پس از انجام اصول سئو و قرار گرفتن در رتبه بالا نیاز به یک پشتیبان سئو یکی از ضروریات میباشد.تا جایگاه سایت شما را حفظ و بازدید سایت را افزایش دهد. پشتیبان سئو با بررسی نتایج رقبای شما و به روز کردن اطلاعات سایتتان سعی در حفظ جایگاه و رتبه شما دارد.  در نتیجه زحمات شما برای سئوی سایت به هدر خواهد رفت و برای برگشت به رتبه اول نیاز به صرف زمان و هزینه بیشتری خواهید شد. برای اطلاع از شرایط و هزینه پشتیبانی سئو سایت شیراز می توانید با تیم پشتیبانی افرند وب درارتباط باشید.
سخن آخر
در این مقاله سعی داشتیم شما را با سئو سایت شیراز، موارد مهم در انتخاب سئو کار و ضرورت های همکاری با سئوکار آشنا نماییم. شما مخاطب محترم در هر شهری که باشید می توانید از راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان ما در تماس باشد. و از خدمات این شرکت بهره مند گردید. تیم افرند وب در طراحی سایت، سئوی سایت، پشتیبانی سایت همراه شماست و به شما در داشتن سایتی موفق و برحسب سلیقه و هدف شما کمک می کند.
منبع: افرندوب

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
تولید محتوا 8 مقاله 12 مقاله 16 مقاله 20 مقاله
تحقیق کلمات کلیدی 20کلمه 30کلمه 45کلمه 60کلمه
افزایش رتبه کلمات کلیدی 3 کلمه 5 کلمه 8 کلمه 12 کلمه
آنالیز url ها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز محتوا های تکراری
انالیز رقبا
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی دیسکریپشن
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر
لینک سازی خارجی 5 لینک 10 لینک 15 لینک 20 لینک
استراتژی ریپورتاژ اگهی
ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4 6
ثبت سایت در سرچ کنسول
ثبت نقشه سایت
بهبود سرعت وب سایت
مشاوره رایگان سئو تا 45 دقیقه تا 1 ساعت تا 2 ساعت تا 3 ساعت
قیمت ماهانه پروژه 5,9 میلیون تومان 8,9 میلیون تومان 13,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید