مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

سئو سایت خدماتی

سئو سایت خدماتی

سئو سایت خدماتی : احتمالا شما هم برچسب های تبلیغاتی را که به تعداد زیاد به در خانه ها می چسباندند، دیده اید. از چاه بازکنی جعفر گرفته تا سیم کشی ساختمان یعقوب. البته کم کم نسل این نوع تبلیغات منقرض شده و امروزه جای خودش را به تبلیغات در وب سایت های آگهی محور مثل دیوار و شیپور داده که از قضا برای کسب و کارهای خدماتی مفید هم بوده ولی سوال اینجاست که آیا می توان از همین وب سایت های آگهی جلوتر بزنیم و از رقبای خود پیشی بگیریم؟ بله، آن هم با طراحی و سئو سایت خدماتی خود.

سئو سایت خدماتی
person
super admin 15:08 1402 خرداد 02
5دقیقه
سئو سایت خدماتی : احتمالا شما هم برچسب های تبلیغاتی را که به تعداد زیاد به در خانه ها می چسباندند، دیده اید. از چاه بازکنی جعفر گرفته تا سیم کشی ساختمان یعقوب. البته کم کم نسل این نوع تبلیغات منقرض شده و امروزه جای خودش را به تبلیغات در وب سایت های آگهی محور مثل دیوار و شیپور داده که از قضا برای کسب و کارهای خدماتی مفید هم بوده ولی سوال اینجاست که آیا می توان از همین وب سایت های آگهی جلوتر بزنیم و از رقبای خود پیشی بگیریم؟ بله، آن هم با طراحی و سئو سایت خدماتی خود. 

سئو سایت خدماتی 

سئو سایت یعنی چی ؟

همان طور که در وب سایت های آگهی محور، هرچقدر آگهی شما زودتر از بقیه آگهی های رقبا به مشتری نمایش داده شود، احتمال اینکه مشتری با شما تماس بگیرد افزایش می یابد، در وب سایت خدماتی نیز همین موضوع اهمیت دارد و هرچقدر وب سایت خدماتی شما در نتایج اولیه گوگل برای مشتری نمایش داده شود، به همان اندازه ورودی سایت شما افزایش پیدا می کند.
  • برای مثال اگر ورودی نتیجه سوم گوگل موقع سرچ خدمات لوله بازکنی، روزانه 500 نفر باشد، در نتیجه اول گوگل این تعداد ورودی به 2000 نفر نیز میتواند افزایش یابد. طبیعی است که هرچقدر ورودی یک سایت بیشتر باشد، تعداد مشتری شما و تعداد اشخاصی که به شما مراجعه و با شما تماس می گیرند نیز افزایش پیدا میکند. پس می توان نتیجه گرفت که مهم ترین ویژگی یک وب سایت خدماتی، جایگاه آن در نتایج اولیه گوگل می باشد. حال سوال اینجاست که چگونه به این جایگاه دست پیدا کنیم؟ این کار با استفاده از یک روش یا تکنولوژی به اسم سئو انجام می شود.

طراحی یک سایت خدماتی

امروزه اکثر کسب وکار ها برای اینکه دامنه فروش یا خدماتشان را گسترش بدهند. علاوه بر ارائه خدمات یا فروش حضوری، به دنیای دیجیتال نیز ورود کرده اند. و به صورت اینترنتی، محصولات خود را میفروشند و یا خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهند. همینطور که میدانید، امروزه نسل دنیای دیجیتال و اینترنت می باشد. و مردم کوچکترین موارد نیازهای روزمره خود را در اینترنت سرچ می کنند. شما به عنوان یک متخصص که کسب و کار خدماتی دارید. و به مردم خدمات ارائه می دهید.
  • ورود به دنیای دیجیتال و طراحی یک وب سایت مختص به خودتان می تواند ابعاد و سایز کسب و کار شما را چه از نظر نیروی انسانی و چه از نظر تعداد مشتری ارتقا بدهد. و به دنبال آن درآمدتان بصورت نمایی افزایش پیدا کند.

سئو سایت خدماتی چگونه صورت می گیرد؟

همونطور که گفتم، سئو یک پروسه یا مجموعه روش هایی است که روی وب سایت انجام میگیرد. تا طی چند ماه وب سایت شما به نتایج اولیه گوگل برسد. البته این روش یا تکنولوژی نیاز به دانش به روز و متخصص مربوطه دارد و تقریبا می شود. گفت اصلا کار ساده ای هم نیست. اما ما در ادامه این مطلب می خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که شما، به عنوان مالک یک وب سایت خدماتی، با رعایت و انجام پیوسته آن ها در طول شش ماه تا یک سال بتوانید. به نتایج اولیه گوگل نزدیک تر شوید.

نکته اول: لطفا مقالات مفید بنویسید

سئو سایت خدماتی شما با نوشتن مقاله و مطالب مفید و کاربرپسند عجین شده است و به عبارتی. شما برای اینکه هشتاد درصد مسیر سئو را طی کنید. نیاز دارید که پیوسته، مطالب مفید و آموزشی را که مرتبط با خدماتی است که ارائه می دهید، در وب سایت خود منتشر کنید.
  • چرا که اغلب روال کار اینگونه است. که کاربران، سوالاتی را در مورد خدمات شما، در گوگل سرچ می کنند. و اگر مقالات شما بگونه ای نوشته شده باشد که هم دارای سئوی خوبی باشد. و هم بتواند برای کاربر مفید باشد. احتمالا مقاله شما در نتایج اولیه گوگل برای کاربر نمایش داده خواهد شد. مثلا اگر کسب و کار خدماتی شما، نقاشی منزل باشد و کاربر در گوگل سرچ کند. که برای نقاشی اتاق از چه رنگ هایی استفاده کنم. وجود مقاله ای با این عنوان در وب سایت خدماتی شما میتواند برای کاربر مفید باشد. 3 رنگ مناسب برای رنگ آمیزی منزل.
سئو سایت خدماتی1 

نکته دوم: اصول سئو را در مقالات خود رعایت کنید

در سئو سایت خدماتی نوشتن مقاله مبتنی بر سئو خیلی مهم است. و دارای یک سری نکات ریز است که باید آنها را رعایت کنید. برای مثال، سعی کنید. عناوین را با تگ h1 بنویسید. یا مثلا برای مقاله های خود کلمه کلیدی مشخص کنید. کلمه کلیدی کلمه ای است. که موضوع مقاله حول محور آن است. و یا مشتقی از کلماتی است که کاربر در گوگل سرچ می کند. نکته بعدی در سئوی مقاله خود این است. که نسبت تعداد دفعاتی که از کلمه کلیدی استفاده می کنید. 10 الی 15 بار نسبت به کل تعداد کلمه موجود در مقاله باشد.

نکته سوم: از لینک سازی داخلی استفاده کنید.

منظور از لینک سازی داخلی این است. که مثلا اگر مقاله شما در مورد انواع رنگ برای نقاشی دیوارهای منزل باشد. می توانید به مقاله دیگری که در آن، به نوع خاصی از سبک نقاشی منزل پرداخته اید، لینک دهید. با انجام از این قبیل لینک سازی های داخلی. وب سایت شما برای کاربر مفید خواهد بود.

نکته چهارم: استفاده از عکس مناسب برای مقاله های خود

وجود تصویر یا تصاویری در مقاله نه تنها باعث می شود. که مقاله شما خسته کننده نباشد. بلکه روی سئو سایت خدماتی شما نیز تاثیر مستقیم می گذارد.
  • در استفاده از تصاویر باید به این نکات توجه داشته باشید. اغلب سعی کنید که در ابتدای مقاله خود یک تصویر مرتبط با مقاله داشته باشید. همینطور اگر مقاله شما بگونه ای است که سلسله مراتب یا گام های یک کار مشخصی را دارید توضیح می دهید، بهتر است برای هر گام یا مرحله، تصویر متناسبی را منتشر کنید تا کاربر بتواند هرچه بهتر با مطلب شما ارتباط برقرار کند.
  • فقط باید به این نکته هم اشاره کرد که در تمامی این تصاویری که قرار است در مقاله خود استفاده کنید، از تگ Alt استفاده کنید. تگ Alt یک تگ توصیفی است که در صورتی که تصویر مقاله برای کاربر بارگذاری یا لود نشد، متن جایگزینی را برای مخاطب نمایش دهد تا کاربر، متوجه موضوع تصویر بشود.

نکته آخر: از لینک سازی خارجی استفاده کنید

اگر شما در داخل مقاله یا یکی از صفحات وب سایت تان به جای اینکه به یک مقاله داخل وب سایت خودتان اشاره کنید، به یک سایت یا مقاله دیگری لینک بدهید، تقریبا شما لینک سازی خارجی انجام داده اید.
  • یکی از عمده ترین لینک سازی های خارجی که در سئو سایت خدماتی صورت می گیرد، لینک دهی به صفحه مجازی کسب و کارتان در شبکه های مجازی است. ممکن است موضوع مقاله شما به گونه ای باشد که ویدیویی نیز مرتبط با آن در صفحه مجازی تان منتشر کرده باشید.
  • شما می توانید لینک این ویدیو را داخل مقاله خود بگذارید. یا ممکن است مرتبط با آن در یک وب سایت دیگر، مقاله یا ویدیویی موجود باشد که برای کاربرتان مفید باشد و شما لینک آن را داخل مقاله خود بگذارید.

قیمت سئو سایت خدماتی

هزینه سئو به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه سئو سایت خدماتی را خودتان برعهده بگیرید یا به شرکت یا شخص دیگری بسپارید، تعیین کننده هزینه سئو است. چنانچه برون سپاری کنید، سطح دانش و تخصصی که سئوکاران دارند، سطح فنی شرکت مقابل، میزان سختی کلمه مورد نظر و مهلت زمان اجرای پروژه در تخمین و تعیین هزینه پروژه موثرند.  سئو سایت خدماتی2 
 نتیجه گیری
شما می توانید تاثیر نکاتی را که در بالا گفتم در سئو سایت خدماتی خود ببینید. اما مطمئنا هر کاری فوت و فن هایی دارد که فقط در زمان اجرا، مجال انجام آن هست و اشاره و پرداخت به آنها خارج از حوصله این مقاله است. شما با انجام نکات بالا بصورت پیوسته و در بلند مدت به صفحات اولیه گوگل خواهید رسید. اما برای فتح رتبه های اول تا سوم گوگل و افزایش ترافیک وب سایت خدماتی تان، نیاز به تیمی متخصص و با تجربه است. شرکت افرند با بیش از چند سال تجربه در حوزه طراحی وب سایت و سئو سایت تضمینی و ارائه خدمات به بسیاری از شرکت های معتبر خدماتی و فروشگاهی، آماده ارائه مشاوره رایگان به شما و انجام طراحی و سئو سایت خدماتی شما است. با ما در ارتباط باشید.
منبع: افرند وب

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
تولید محتوا 8 مقاله 12 مقاله 16 مقاله 20 مقاله
تحقیق کلمات کلیدی 20کلمه 30کلمه 45کلمه 60کلمه
افزایش رتبه کلمات کلیدی 3 کلمه 5 کلمه 8 کلمه 12 کلمه
آنالیز url ها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز محتوا های تکراری
انالیز رقبا
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی دیسکریپشن
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر
لینک سازی خارجی 5 لینک 10 لینک 15 لینک 20 لینک
استراتژی ریپورتاژ اگهی
ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4 6
ثبت سایت در سرچ کنسول
ثبت نقشه سایت
بهبود سرعت وب سایت
مشاوره رایگان سئو تا 45 دقیقه تا 1 ساعت تا 2 ساعت تا 3 ساعت
قیمت ماهانه پروژه 5,9 میلیون تومان 8,9 میلیون تومان 13,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید