مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

سئو سایت تخصصی

سئو سایت تخصصی

سئو سایت تخصصی می تواند شما را در راه رسیدن به اهدافتان همیاری کند اگر شما سایتی با هر موضوعی دارید و می خواهید بهترین در فضای اینترنتی و آنلاین باشید و مخاطبان را به سوی سایت خود جذب کنید با ما همراه باشید تا نکات مهم برای رسیدن به سئو سایت تخصصی را برایتان باز گو کنیم . شما با رعایت دقیق این نکات می توانید اعمالی بر سایت خود وارد کنید که آن را در بالاترین رتبه گوگل ببینید با افرند وب همراه باشید. تا در ابتدا به توضیح سئو سایت تخصصی سپس به راهکار های سئو سایت تخصصی بپردازیم .
 

سئو سایت تخصصی
person
super admin 11:10 1402 شهریور 16
5دقیقه
سئو سایت تخصصی می تواند شما را در راه رسیدن به اهدافتان همیاری کند اگر شما سایتی با هر موضوعی دارید و می خواهید بهترین در فضای اینترنتی و آنلاین باشید و مخاطبان را به سوی سایت خود جذب کنید با ما همراه باشید تا نکات مهم برای رسیدن به سئو سایت تخصصی را برایتان باز گو کنیم . شما با رعایت دقیق این نکات می توانید اعمالی بر سایت خود وارد کنید که آن را در بالاترین رتبه گوگل ببینید با افرند وب همراه باشید. تا در ابتدا به توضیح سئو سایت تخصصی سپس به راهکار های سئو سایت تخصصی بپردازیم .

سئو سایت تخصصی10:5110:51 سئو سایت تخصصی

سئو سایت تخصصی

سئو سایت تخصصی به مجموعه ای از راهکار ها و اعمالی که برای رسیدن سایت به رتبه یک نتایج گوگل انجام می دهند می گویند . به زبان ساده تر به بهینه سازی سایت بر طبق معیار های موتور های جستجو به اختصار سئو گفته می شود . در هنگام جست و جو در گوگل سایت ها به ترتیب در صفحه اول گوگل ظاهر می شوند بودن در صفحه اول گوگل به خصوص در پنج گزینه اول برای بسیاری از کسب و کار ها اهمیت بالایی دارد . گوگل برای نشان دادن سایت شما در صفحه اول و جزوه سایت های برتر قوانین خاصی را دارد و شما نیز باید برای رتبه بالاتر گرفتن سایت خود از این قوانین پیروی کنید . این قوانین شامل : د اشتن محتوای با کیفیت و یونیک ، مدت زمان حضور مخاطب در سایت شما و .. است .

سئو سایت تخصصی و کلمات کلیدی

در سئو سایت تخصصی به عبارات و کلماتی را که در گوگل سرچ می شوند را کلمات کلیدی می گویند. و هر صفحه از سایت برای کلمات کلیدی خاص خود نوشته می شود و شما هنگام مطلب گذاری در سایت خود باید تعیین کنید که صفحه شما با چه کلمه کلیدی در جستجوی گوگل باشد . یکی از کار های مهم در سئو سایت تخصصی این است که با در نظر گرفتن کسب و کار بهترین کلمه کلیدی برای آن انتخاب بشود. شما می توانید برای انتخاب کلمات کلیدی صفحه های خود با کارشناسان افرند وب در تماس باشید.

انواع سئو سایت تخصصی

سئو سایت تخصصی یک کار واحد نیست و برای آن باید در بخش های متفاوت سئو فعالیت داشته باشیم فعالیت در سه به سه بخش تقسیم می شود که باید هر سه بخش را به صورت تخصصی کار کرد تا یک سئو سایت تخصصی خوب داشته باشید این سه بخش شامل : سئوی تکنیکال : استاندارد کردن کد های سایت ، بهینه سازی سایت و سرعت سایت ، سئوی on-page : شناسایی کلمات کلیدی ، آنالیز رقبا ، تولید محتوای یونیک ، سئوی of –page : فعالیت در شبکه های اجتماعی ، بک لینک ، فروم های تخصصی

 سئو سایت تخصصی 3

 سئوی تکنیکال

به هر اقدامی که کراول کردن (crawl) و ایندکس کردن (index) سایت را برای موتورهای جستجو آسان‌تر می‌کند در سئو سایت تخصصی سئوی تکنیکال می گویند. در مرحله کراول کردن برای صفحات جدید و تغییرات جدید هر موتور جستجو از ربات‌های خود استفاده می‌کند .تا صفحات جدید و تغییرات جدید را پیدا کند. ربات‌های گوگل اول با چند صفحه از سایت عمل کراول کردن را شروع می‌کنند. و سپس از طریق لینک‌ها، URL جدید سایت ها را پیدا و سپس اطلاعات شناسایی شده توسط ربات‌ها ذخیره می‌شوند و مانند کتاب در کتابخانه به صورت طبقه‌بندی شده نشانه‌گذاری یا ایندکس می‌شوند.

سئوی on-page

سئوی on-pageدر سئو سایت تخصصی به مجموعه اقدامات و کار های که در داخل سایت انجام می دهیم تا موتور های جستجو گر به راحتی سایت ما را در لینک های اول نشان دهند سئوon-page یا سئو داخلی می گوییم . همانطور که گفتیم سئو داخلی به محتویات داخل سایت مربوط است که شامل تولید محتوای متنی یونیک و با کیفیت ، استفاده از تصاویر مختلف همراه ویدیو ، لینک های داخلی معتبر و هر عملی که باعث بشود گوگل راحت در سایت بگردد و مطالب سایت را درک کند .سئوی داخلی می گویند.

سئوی of –page

سئوی of –pageدر سئو سایت تخصصی را مشابه ارتباط در روابط اجتماعی ، و فرهنگی و دوستانه بدانید یک فرد تنها در جامعه ارزش و اعتباری ندارد و هر چقدر به افراد جامعه نزدیک تر می شود و ارتباط برقرار می کند در جامعه شناخته تر خواهد بود و هر چقدر به افراد معتبر نزدیک تر باشد اعتبار او نیز افزایش پیدا خواهد کرد . سئوی of –page در سئو سایت تخصصی نیز همین الگو را دارد سایت شما هر چقدر به سایت های معتبر نزدیک تر بشود و آن سایت های معتبر به شما لینک دهی کنند سایت شما اعتبار بیشتری در گوگل می یابد و شناخته تر می شوید و کاربران سایت نیز افزایش پیدا می کنند.  سئو سایت تخصصی 1

سئو کلاه سفید، خاکستری، سیاه

در کنار سئو سایت تخصصی استراتژی های سئو فراوانی وجود دارد که شما می توانید از آن ها در سئو سایت به کار بگیرید همه این استراتژی ها را به سه دسته کلی تقسیم بندی کرده اند و شما نیز در هنگام شروع کار باید اطلاعاتی از این استراتژی ها داشته باشید و برای خود یک هدف و برنامه کلی در نظر بگیرید تا بدانید از کدام مرحله شروع کرده اید و می خواهید به کدام مرحله برسید.
  • سئو کلاه سفید
  • سئو کلاه سیاه
  • سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه سفید در سئو سایت تخصصی

در سئو سایت تخصصی استفاده از تمامی راهکار های درست و قانونی برای افزایش بازدید سایتتان را سئوی کلاه سفید می گوییم . اگر مخاطبان سایت شما در مدت زمان طولانی در سایت شما بمانند و مطالبتان را بخوانند در صفحات شما بچرخند و سپس این مطالب را در وبلاک ها ، فروم ها و فضای مجازی به اشتراک بگذارند سپس به سایت شما لینک دهی کنند گوگل به سایت شما اعتبار زیادی خواهد بخشید. استفاده از این روش سئو کلاه سفید قانون مند و صحیح است ولی بسیار زمان گیر خواهد بود .نکته اصلی این است که بسیاری از مخاطبان بعد از خواندن سایت و رضایت از آن بدون ذکر منبع در سایت و شبکه اجتماعی از آن استفاده می کنند. برای همین روش های دیگر را مورد استفاده قرار می دهیم .

سئو کلاه سیاه در سئو سایت تخصصی

سئو کلاه سیاه در سئو سایت تخصصی همانطور که از اسمش مشخص است از دور زدن قوانین برای افزایش بازدید سایت استفاده می کند. و به رضایت کاربران سایت خود توجهی ندارد و فقط می خواهد توجه موتور های جستجوگر گوگل را جلب کند . شما با استفاده از سئو کلاه سیاه می توانید با کوتاه ترین زمان ممکن به رتبه های بالا گوگل برسید ولی ایراد کار این است که این کار کاری غیر قانونی است. و هر لحظه ممکن است گوگل متوجه شود و شما را از لیست نتایج حذف کند . در ابتدای کار گوگل بر سایت شما حساس می شود و اگر شما به کار سئو کلاه سیاه خود ادامه دهید به خصوص لینک دهی شما را کلا از لیست نتایج گوگل کامل حذف خواهد کرد .

سئو کلاه خاکستری در سئو سایت تخصصی

سئو کلاه خاکستری در سئو سایت تخصصی به سرعت بخشیدن به سئوی کلاه سفید برای معرفی سایت به کاربران می گویند . به کار های برقراری ارتباط با سایر سایت ها و لینک دهی ، استفاده از آگهی و تبلیغات در سایت هایی با مخاطب مشابه از سئو خاکستری هستند .در سئو کلاه خاکستری علاوه بر محتوای خوب و تبلیغ کردن سایتتان به سرعت سئو سایتتان کمک می کنید . و امتیاز سئو کلاه خاکستری نیز سرعت آن است . ما در اینجا تخلفی انجام نداده ایم ولی ممکن است اگر بیش از حد این کار ها را انجام دهیم گوگل این کار ها را سئو کلاه سیاه تشخیص دهد .اگر شما بعد از رسیدن به رتبه یک گوگل به طور ناگهانی فعالیت خود را رها کنید گوگل کار شما را تخلف حساب کند و سایت شما را به طور کلی از نتایج حذف کند .

تحلیل رقبا و اهمیت آن بر بخش سئو

یکی از مهم ترین کار ها در سئو سایت تخصصی تحلیل رقیب ها است . مهم نیس کار شما در چه زمینه ای باشد یا چه رتبه ای در گوگل دارید شما حتما باید رقیب های کسب و کار خود را بشناسید و نحوه فعالیت آن ها را در نظر بگیرید . با این کار شما علایق مخاطبان خود را خواهید شناخت و دانست که باید به چه شکلی کار کنید تا مخاطبانتان را به سمت خود جذب کنید .یک لیست از سایت رقیب خود مانند نمونه زیر قبل از شروع کار خود آماده کنید. شکل ساختاری سایتشان به چه شکلی است و چه اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند
  • استفاده ازکلمات کلیدی منتخب آن ها
  • محتوای تولیدی تمرکز بر کدام بخش ها است
  • تنوع محتوایی آن ها به چه صورتی است
  • رپورتاژ آگهی بر کدام سایت ها داده اند

 سئو سایت تخصصی 2

چرا افرند وب برای سئو سایت تخصصی

شرکت ایده پردازان هوشمن افرند وب با داشتن سابقه طولانی و نمونه کار های قوی در بخش سئو سایت تخصصی می تواند گزینه مناسب برای مورد انتخاب واقع شدن برای شما باشد شما می توانید از همه خدمات افرند وب استفاده کنید از جمله پشتیبانی 24 ساعته سئو سایت تخصصی طراحی سایت تخصصی طراحی سایت ورد پرسی طراحی سایت ارزان آموزش مدیریت سایت

کلام آخر
ما در شرکت افرند وب تمام تلاش خود را می کنیم تا شما را در زمینه سئو سایت تخصصی آشنا کنیم اگر شما سوال یا نیاز به اطلاعات بیشتری در زمینه سئو سایت تخصصی دارید می توانید با کارشناسان افرند وب در تماس باشید .

نظرات

person
پرستو 1402 بهمن 19

مطالب جالبی در مورد سئو تخصصی نوشته بودید. ممنون از شما

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
تولید محتوا 8 مقاله 12 مقاله 16 مقاله 20 مقاله
تحقیق کلمات کلیدی 20کلمه 30کلمه 45کلمه 60کلمه
افزایش رتبه کلمات کلیدی 3 کلمه 5 کلمه 8 کلمه 12 کلمه
آنالیز url ها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز محتوا های تکراری
انالیز رقبا
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی دیسکریپشن
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر
لینک سازی خارجی 5 لینک 10 لینک 15 لینک 20 لینک
استراتژی ریپورتاژ اگهی
ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4 6
ثبت سایت در سرچ کنسول
ثبت نقشه سایت
بهبود سرعت وب سایت
مشاوره رایگان سئو تا 45 دقیقه تا 1 ساعت تا 2 ساعت تا 3 ساعت
قیمت ماهانه پروژه 5,9 میلیون تومان 8,9 میلیون تومان 13,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید