مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

سئوی وب سایت

سئوی وب سایت

سئوی وب سایت؛ همان طور که می دانید سئوی وب سایت یکی از مهم ترین مراحل پس از طراحی سایت است. در واقع سایت طراحی شده شما برای به نتیجه رسیدن نیاز به سئو و بهینه سازی برای موتورهای جست و جو دارد. اگر اطلاعاتی درباره سئو وب سایت، چگونگی انجام سئو، مراحل و تکنیک های سئوی وب سایت و ... اطلاعات کافی ندارید می توانید تا پایان این مقاله را مطالعه کنید تا با سئوی وب سایت آشنا شوید.

سئوی وب سایت
person
super admin 13:12 1402 خرداد 14
5دقیقه
سئوی وب سایت؛ همان طور که می دانید سئوی وب سایت یکی از مهم ترین مراحل پس از طراحی سایت است. در واقع سایت طراحی شده شما برای به نتیجه رسیدن نیاز به سئو و بهینه سازی برای موتورهای جست و جو دارد. اگر اطلاعاتی درباره سئو وب سایت، چگونگی انجام سئو، مراحل و تکنیک های سئوی وب سایت و ... اطلاعات کافی ندارید می توانید تا پایان این مقاله را مطالعه کنید تا با سئوی وب سایت آشنا شوید.
  • سئو
  • هدف از سئوی وب سایت چیست؟
  • اصول کار سئوی وب سایت چیست؟
  • تکنیک های سئوی وب سایت
  • تولید محتوا برای سئو
  • ضرورت انجام سئو سایت
  • سئو در دیجیتال مارکتینگ
  • سئو جایگزینی برای تبلیغات
  • انجام سئو سایت توسط چه کسی انجام می شود؟
  • سفارش سئوی وب سایت در افرند وب

سئو

بهتر است در ابتدا به طور خلاصه و کلی تعریفی از سئو داشته باشیم تا با مفهوم کلی آن آشنا شوید. سئوی وب سایت به بهینه کردن سایت شما برای موتورهای جست و جو گفته می شود، این بهینه کردن مراحل و فنونی دارد که اگر اطلاعات و تجربه کافی در این زمینه را ندارید بهتر است انجام این کار را به متخصصان سئوکار بسپارید. سئوی وب سایت

هدف از سئوی وب سایت چیست؟

هر شخصی از طراحی سایت و سئوی آن هدفی خاص دارد ولی هدف اصلی و مشترک همه سایت ها از سئوی وب سایت افزایش درآمد و برندسازی سایت و کسب و کار شماست. که رسیدن به این هدف نیازمند تایید سایت شما توسط گوگل است. برای رسیدن به این اهداف باید روی ساخت سایت و سئوی وب سایت خود سرمایه گذاری کنید تا در آینده بتوانید این سرمایه را چند برابر نمایید.

اصول کار سئوی وب سایت چیست؟

اصول کار سئو به این شرح است که فردی که سئوی سایت شما را برعهده می گیرد تمام اصول و قوانینی را که مطابق با قواعد گوگل است انجام می دهد تا سایت شما را به عنوان یک سایت خوب و مفید برای کاربران، به گوگل بشناساند. هنگامی که گوگل سایت شما را به عنوان یک سایت کاربردی و مناسب شناسایی کرد، آن را به کاربران نیز نمایش می دهد تا کاربران وارد سایت شما شوند و از محتوا یا محصولات سایت شما بهره ببرند.

تکنیک های سئوی وب سایت

انجام سئو اصول و تکنیک هایی دارد که هر شخص سئوکاری با استفاده از آن تکنیک ها، سایت شما را بهینه می کند. تکنیک های سئو در حالت کلی به 3 دسته تقسیم می شود که در ادامه این تکنیک ها را به شما معرفی می کنیم.
جستجوی ارگانیک فقط یک نام فانتزی برای نتایج موتورهای جستجوی معمولی و غیر تبلیغاتی است و روشی که بازاریابان از جستجوی ارگانیک به عنوان کانال بازاریابی استفاده می کنند از طریق بهینه سازی موتور جستجو یا SEO است. بنابراین چگونه می توانید از قدرت موتورهای جستجو برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید؟ در این راهنمای کامل سئو، شما قصد دارید همه چیزهایی را که برای رتبه بالاتر در گوگل، جذب ترافیک بیشتر به سایت و بهبود شهرت برند خود نیاز دارید، یاد بگیرید. حال افرند وب و wordstream در کنار شما هستند تا کسب و کار خود را گسترش دهید.

 سئوی کلاه سفید

در این تکنیک شخص سئو کار، تمام اصول و قواعد گوگل را در نظر می گیرد و سعی دارد سایت را کاملا سفید و بدون هیچگونه خطایی سئو نماید. به طور مثال از محتواهایی در سایت استفاده می کند که کاملا منحصر به فرد بوده و مشابه این محتوا در سایت های دیگر دیده نمی شود، همچنین تمام لینک سازی ها و سایر موارد دیگر مطابق با قواعد گوگل انجام می شوند. انجام سئو به روش کلاه سفید تا زمان به نتیجه رسیدن کمی زمان بر خواهد بود. سئوی وب سایت 1

سئوی کلاه سیاه

این تکنیک اصلا اصولی نبوده و برخلاف قوانین گوگل است. در این روش شخصی که سئوی سایت را برعهده گرفته است با روش های غیراصولی و دور زدن گوگل سایت را به رتبه می رساند ولی این جایگاه به دست آمده دائمی نبوده و زمانی که گوگل متوجه شد که سایت شما با روش های نادرست و خلاف قواعد بالا آمده است، سایت شما را جریمه می کند و یا حتی ممکن است سایت شما را برای همیشه بلاک کند، در اینصورت تمام هزینه ها و زحمات شما برای طراحی و سئوی سایت به هدر می رود.

سئوی کلاه خاکستری

این تکنیک طبق اصولی که ما بین سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه است، پیش می رود. در این روش از قوانین خلاف گوگل به نحوی استفاده می شود که گوگل متوجه نشود. ولی انجام این روش نیز پیشنهاد نمی شود.

تولید محتوا برای سئو

تولید محتوای برای سایت یکی از مهم ترین و پایه ترین اقدامات در سئو است که باید در تولید آن دقت نمایید. محتوا به صورت متنی، تصویری، ویدئو و پادکست تولید می شود. تولید محتوا به صورت متنی رواج بیشتری دارد و برای شروع اولیه از محتوای متنی استفاده می شود. تولید محتوای متنی اصولی دارد که شخص تولید کننده محتوا باید کاملا به آن ها تسلط داشته باشد، تولید محتوا باید کاملا یونیک بوده و به هیچ وجه از مطالب دیگر کپی نشود. هر چه محتوای تولید شده به روزتر و کامل تر باشد توسط خزنده های گوگل شناسایی شده و به کاربر معرفی می شود.

سایر اقدامات سئو

اقدامات دیگری که برای سئو سایت انجام می شوند عبارتند از لینک سازی های داخلی و خارجی، لینک دهی و بک لینک ها، رپورتاژ ها و ... . که تمام این اقدامات نیاز به تجربه و تخصص دارد.

ضرورت انجام سئو سایت

برای رسیدن به درآمد خوب، افزایش مشتری، دیده شدن و شناخته شدن سایت شما و ... نباید فقط به طراحی و ساخت سایت اکتفا کرد. برای اینکه سایت شما برای کاربران معرفی شود نیاز است که پس از طراحی سایت، سئوی سایت را انجام شود تا سایت شما در صفحات اول نتایج جست و جوی کاربر به آن ها نمایش داده شود تا آن ها وارد سایت شما شده و تعداد بازدید کنندگان از سایت شما افزایش یابد.
سئوی وب سایت 2

مزایای کلی سئو سایت

در قسمت بالای مقاله تا حدودی با مزایا و اهمیت های سئوی سایت آشنا شدید، فهمیدیم که سئو به بالا رفتن تعداد مشتری ها، افزایش در آمد، برندسازی و ... کمک می کند. در این قسمت سایر مزایایی که سئو دارد را می شماریم:
  • افزایش ترافیک سایت
  • کسب اعتبار در بین کاربران و مردم
  • جلب اعتماد مشتری ها

سئو در دیجیتال مارکتینگ

با توجه به اینترنتی شدن اکثر بازارها و استقبال مردم از خرید اینترنتی، طراحی سایت و سئوی وب سایت جایگاه ویژه ای یافته است. با توجه به تقاضا و استقبال مردم از بازارهای آنلاین، اکثر کسب و کارها به سمت فروش اینترنتی قدم برمی دارند تا از سایر همکاران خود عقب نمانند و مشتری های زیای را جذب کنند و در نتیجه درآمد بالایی داشته باشند. جذب مشتری زیاد و افزایش درآمد نیاز به این دارد که کسب و کار شما و محصولات شما از طریق یک سایت به مشتری ها معرفی شود، معرفی و شناخته شدن سایت جز با استفاده از سئوی سایت، میسر نخواهد بود. پس سئوی وب سایت برای حضور در دیجیتال مارکتینگ نقش مهمی دارد.

سئو جایگزینی برای تبلیغات

سئوی وب سایت را می توان نوعی از تبلیغات به حساب آورد با این تفاوت که به جای پرداختن هزینه با سایت های دیگر یا صرف هزینه برای تبلیغات سنتی، خودتان در سایت خودتان کسب و کار خود را تبلیغ می کند. در ابتدا ممکن است با شنیدن هزینه لارم برای سئوی سایت خود از انجام سئو منصرف شوید، ولی باید بگوییم هزینه برای سئو در مقایسه با هزینه برای سایر روش های تبلیغاتی مقرون به صرف تر خواهد بود.

مقایسه سئو و سایر روش های تبلیغاتی

در استفاده از روش تبلیغاتی سنتی نیاز است تا شما هزینه ای را برای چاپ کارت، تراکت، بنرها و ... پرداخت کنید پس از پخش این تبلیغات، فقط تا مدت زمان محدودی به جذب مشتری کمک می کند و شما را به مردم معرفی می کند پس از گذشت مدت زمانی نیاز است تا دوباره برای تبلیغات هزینه نمایید تا دیده شوید. برای تبلیغات در سایت ها و کانال ها نیز برای هر دفعه تبلیغ نیاز به صرف هزینه هایی دارید.

 نتیجه

نتیجه می گیریم بهتر است برای صرفه جویی در هزینه های تبلیغات از همان ابتدا روی سئوی وب سایت خود سرمایه گذاری کنید و در آخر نیز نتیجه ای که به دست می آورید، دائمی خواهد بود.

انجام سئو سایت توسط چه کسی انجام می شود؟

امروزه افراد علاقه مند و متخصصی در حوزه سئو فعالیت دارند که اطلاعات شان در مورد سئو کاملا به روز است و تجربه کافی در این زمینه دارند. این افراد معمولا با همکاری طراحان سایت به صورت یک تیم فعالیت می کنند، شما می توانید طراحی سایت را به همراه سئوی آن به یک گروه بسپارید تا نتیجه بهتری حاصل شود.
  • بهتر است برای صرف هزینه کم تر به افراد ناشناس و نابلد اعتماد نکنید، ممکن است این افراد با وعده به رتبه رساندن سایت شما در زمان خیلی کوتاه و با هزینه کم تر شما را جذب کنند، ولی باید به شما بگوییم که همان گونه در زمان خیلی کوتاهی سایت شما به رتبه می رسد پس از گذشت مدت زمانی به همان سرعت سایت تان دچار افت رتبه شود، پس بهتر است برای رتبه گرفتن سایت خود صبور باشید تا یک تیم سئوکار حرفه ای و متعهد با اصول سئو سایت شما را به رتبه برساند تا در آینده نیز جایگاه سایت شما حفظ شود.
سئوی وب سایت 3

سفارش سئوی وب سایت در افرند وب

با توجه به مطالب گفته شده بهتر است برای سئوی وب سایت خود به هر سئوکاری و افراد نابلدی اطمینان نکنید تا علاوه بر اینکه سایت شما را به صورت اصولی سئو نمی کند، منجر به از بین رفتن خود سایت نیز می شود. پس در انتخاب سئو کار خود دقت نمایید. شرکت افرند وب یکی از شرکت هایی است که یک تیمی مجرب طراحی سایت و سئوی سایت را انجام می دهند. این شرکت با ارائه ضمانت معتبر، شما را از انجام کار و نتیجه دلخواه شما مطمئن می کند. می توانید برای سفارش سئوی وب سایت و یا اطلاع از هزینه سئوی وب سایت با ما تماس بگیرید.
سخن آخر
در این مقاله با مزایا و اهمیت سئوی وب سایت آشنا شدید. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله سئو سایت را مطالعه کنید و یا با کارشناسان ما در افرند وب تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کرده و طی یک مشاوره رایگان به سوالات شما پاسخ دهند.
منبع : افرند وب

نظرات

person
یاسین مولایی 1402 دی 24

کار با شرکت افرند وب بهترین تجربه برام بود. با اینکه سلایتم تو صفحات آخر بود اما با سئو سایت ام توسط این تیم خیلی سریع سایتم رشد کرد و به صفحه یک گوگل رسید. از این تیم نهایت تشکر رو دارم.

person
پریساحسیبی 1402 دی 24

من یک سایت لوازم خانگی دارم میخواستم برام سئو کنید بعد اینکه سئو کردین پشتیبانی شو هم قبول میکنید یانه؟ بیزحمت هزینه هاشونو هم برام بفرستید

person
توحید نظری 1402 دی 24

در اول تشکر می کنم از اطلاعات مفید داخل سایت .من خیلی مشتاق بودم اطلاعاتی درباره سئو وب سایت بدست بیارم و سایت های مختلفی را بررسی کردم ولی هیچ کدام از اطلاعات مثل سئو افرند وب کامل نبود .ممنونم از مدیریت محترم شرکت سئو وب سایت افرند وب

person
حامد کمالی 1402 دی 24

تشکر از تیم افرند وب برای تلاش های فوق العاده ای که در بهینه سازی وب سایتم انجام دادند. با انجام سئوی وب سایت توسط این تیم سایتم در نتایج جستجو و ترافیک سایت بهبود یافته. امیدوارم استراتژی ها و تکنیک های سئوی شما منجر به موفقیت بیشتری برای طرفین شود.

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
تولید محتوا 8 مقاله 12 مقاله 16 مقاله 20 مقاله
تحقیق کلمات کلیدی 20کلمه 30کلمه 45کلمه 60کلمه
افزایش رتبه کلمات کلیدی 3 کلمه 5 کلمه 8 کلمه 12 کلمه
آنالیز url ها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز محتوا های تکراری
انالیز رقبا
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی دیسکریپشن
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر
لینک سازی خارجی 5 لینک 10 لینک 15 لینک 20 لینک
استراتژی ریپورتاژ اگهی
ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4 6
ثبت سایت در سرچ کنسول
ثبت نقشه سایت
بهبود سرعت وب سایت
مشاوره رایگان سئو تا 45 دقیقه تا 1 ساعت تا 2 ساعت تا 3 ساعت
قیمت ماهانه پروژه 5,9 میلیون تومان 8,9 میلیون تومان 13,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه

شرکت ایده پردازان هوشمند افرند با نام تجاری افرند وب در زمینه فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ در شاخه طراحی سایت با توجه به نیاز روز کسب و کارها به طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت با وردپرس و سفارش طراحی سایت با کاهش هزینه ها بنا به دلایل اقتصادی این روزها در تلاش است که در کنار هموطنان عزیزمان بعنوان کوچکترین عضو این جامعه خدمت رسانی کند. در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت با کادری مجرب حاظر به خدمت رسانی و ثبت سفارش سئو سایت و سئو حرفه ای برای رونق بخشیدن به تمامی کسب و کار ها میباشد. شما میتوانید با طراحی اپلیکیشن به راحتی روی گوشی خدمات و محصولات خود را به اشتراک بگذارید سفارش طراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید.