مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

تعرفه طراحی سایت ارزان

تعرفه طراحی سایت ارزان

تعرفه طراحی سایت ارزان به چه دلیل ؟ امروزه با گذر زمان وپیشرفت در ارتباطات بودن در اینترنت یکی از واجبات برای هر شغل و کسب و کاری  شده است احتمالا شما نیز در فکر این هستید که وارد فضای وب شده و خود را به دنیای اینترنت معرفی کنید در ابتدا اگر شما قادر به پرداخت هزینه زیاد نیستید می توانید تعرفه طراحی سایت ارزان را انتخاب کنید ما در شرکت افرند وب به شما کمک میکنیم تا با طراحی سایت ارزان بیشتر آشنا شوید.
 

تعرفه طراحی سایت ارزان
person
super admin 13:34 1403 فروردین 27
5دقیقه

تعرفه طراحی سایت ارزان

تعرفه طراحی سایت ارزان به چه دلیل ؟ امروزه با گذر زمان وپیشرفت در ارتباطات بودن در اینترنت یکی از واجبات برای هر شغل و کسب و کاری  شده است احتمالا شما نیز در فکر این هستید که وارد فضای وب شده و خود را به دنیای اینترنت معرفی کنید در ابتدا اگر شما قادر به پرداخت هزینه زیاد نیستید می توانید طراحی سایت ارزان را انتخاب کنید ما در شرکت افرند وب به شما کمک میکنیم تا با طراحی سایت ارزان بیشتر آشنا شوید.
 
طراحی سایت ارزان

تعرفه طراحی سایت ارزان

تعرفه طراحی سایت ارزان در وب سایت های کاریابی انقلابی در فرآیند استخدام در صنعت استخدام ایجاد کرده اند. بدون آگهی در روزنامه و بدون اینکه نیاز باشد از جای خود حرکت کنید، متقاضی فقط یک کلیک با کار مورد نظر خود فاصله خواهد داشت. برای کارفرمایان، پورتال های شغلی دردسر برای مصاحبه حضوری همه متقاضیان را کاهش می دهند. کارفرمایان می‌توانند از ویژگی‌های پورتال شغلی برای ساده‌سازی فرآیند استخدام، مزایای زیادی به‌دست آورند. در واقع، پورتال های شغلی شکاف بین جویندگان کار و کارفرمایان را به بهترین نحو پر کرده اند، زیرا 60 درصد از کاربران از تعرفه طراحی سایت ارزان سود می برند.

موتور جستجوی چیست؟

تعرفه طراحی سایت ارزان در موتور جستجوی کار بستری است که در آن کارفرمایان پیشنهادات شغلی خود را لیست کرده و نامزدهای مرتبط را جستجو می کنند. در حالی که در طرف دیگر، جویندگان کار رزومه خود را ارسال می کنند و به دنبال موقعیت های خالی مورد نظر می گردند. اکثر وب‌سایت‌های کاریابی رایگان هستند و با گردآوری میلیون‌ها فهرست شغلی موجود برای فرصت‌های شغلی و مجهز به ویژگی‌های اضافی از جمله رزومه‌ساز، ردیابی برنامه، هشدار شغل، و ... به عنوان پلتفرم مدرن آگهی‌های شغلی عمل می‌کنند.

روش های طراحی سایت ارزان

روش های طراحی سایت ارزان متنوع هستند شما باید در مورد هر یک از آنها تحقیق کنید و یک روش از چند روش موجود را انتخاب کنید یا هم با شرکت افرند وب تماس گرفته و مشاوره ای در مورد طراحی سایت ارزان با کارشناسان افرند وب داشته باشید کارشناسان ما می توانند شما را به خوبی در این  زمینه راهنمایی کنند.در این مقاله ما چند روش از روش های طراحی سایت ارزان را توضیح داده ایم:
  • طراحی سایت ارزان با ورد پرس
  • طراحی سایت ارزان اختصاصی
  • طراحی سایت ارزان تخصصی
  • استفاده از قالب های آماده برای طراحی سایت ارزان
  • ارائه خدمات در ازای طراحی سایت برای طراحی سایت ارزان
  • استفاده از وب سایت های فریلنسری برای طراحی سایت ارزان
  • دانشجویان این رشته برای طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان با ورد پرس

طراحی سایت ارزان به کمک سیستم مدیریت محتوا وردپرس  یکی از بهترین روش ها برای طراحی سایت ارزان است .اگر شما کمی با طراحی سایت آشنا باشید حتما اسم ورد پرس را شنیده اید و می دانید که فقط باخرید هاست و دامنه می توانید فایل رایگان ورد پرس را دانلود کرده و به راحتی با خرید قالب های آماده و نصب افزونه آن ها یک سایت را طراحی کنید سیستم مدیریت محتوای ورد پرس اصول سئو را به خوبی رعایت کرده است و شما با رعایت نکات سئو می توانید به صفحه اول گوگل برسید. اگر خودتان توانایی کار با ورد پرس را ندارید می توانید این کار را به متخصصین افرند وب بسپارید تا برای شما یک طراحی سایت ارزان با ورد پرس را انجام بدهند.

طراحی سایت ارزان اختصاصی

همانطور که از اسم این سایت معلوم است این سایت بر اساس خواسته ها و نیاز های شما ساخته خواهد شد و مختص خود شما ، شر کت شما ، یا فروشگاه شما است و هیچ سایت دیگری مانند سایت شما نیست و هر تغییری که دلتان بخواهد می توانید به این سایت بدهید .اگر به سایت های که به صورت اختصاصی طراحی نشده اند دقت کنید متوجه خواهید شد که چقدر شبیه هم هستند و آنها نمی توانند به خوبی نیاز های کسب و کارتان را برطرف کنند و این باعث می شود مشتری های شما از سایتتان رضایت نداشته باشند. شما در کسب و کارتان شکست بخورید شما می توانید برای سفارس طراحی سایت ارزان اختصاصی خود با شرکت افرند وب تماس بگیرید تا اطلاعات کامل را در اختیارتان بگذارند.

طراحی سایت ارزان تخصصی

طراحی سایت تخصصی می تواند شما را در عرصه کسب و کارتان موفق کند شما با طراحی سایت ارزان تخصصی یک سایت با برنامه نویسی فوق قوی با قالب یونیک و امنیت بالا دارید که می تواند رقیب بسیاری از هم صنف های خود در اینترنت باشید .شما هر چقدر برای سایت خود هزینه کنید باز دهی آن را نیز بیشتر خواهید دید شما با سفارش طراحی سایت ارزان تخصصی می توانید به هزینه کمی بیشتر از سایت غیر تخصصی به مر اتب سایت بهتری در دست داشته باشید سایت های تخصصی به زبان های مختلف برنامه نویسی  نوشته می شوند که شما به تنهایی قادر به نوشتن این کد های برنامه نویسی نیستید. مگر اینکه به دوره های تخصصی آن بروید که زمان و هزینه زیادی را از شما می گیرد پس بهتر است این کار را به متخصص خودش بسپارید شرکت افرند وب با داشتن متخصصین خود در این زمینه می تواند سفارش طراحی سایت ارزان تخصصی شما را انجام دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان با کارشناسان افرند وب در ارتباط باشید.

 

طراحی سایت ارزان1

قالب های آماده برای طراحی سایت ارزان

در ابتدا باید بگوییم قالب های آماده با سایت های آماده با یک دیگر تفاوت دارند چون امروزه هزینه طراحی سایت به مقدار زیادی افزایش یافته فقط شرکت های که توانایی مالی بالایی دارند می تواند سفارش طراحی سایت بدهند به همین دلیل بعضی از شرکت های طراحی سایت آمده اند یک سایت را ساخته و به چند نفر به فروش می رسانند که اسمش را سایت آماده گذاشته اند ولی قالب آماده فقط ظاهر و قالب سایت است که از قبل طراحی شده است برای قالب آماده باید از قبل با سیستم مدیریت محتوا (مثلا ورد پرس)سایت خود را درست سپس به آن قالبی آماده اضافه کنید.
طراحی وب، فرآیند برنامه ریزی، مفهوم سازی و تنظیم محتوا به صورت آنلاین است. امروزه طراحی وب سایت فراتر از زیبایی شناسی است و عملکرد کلی وب سایت را در بر می گیرد. طراحی وب همچنین شامل برنامه های وب، اپلیکیشن های موبایل و طراحی رابط کاربری می باشد. شما میتوانید از وبلاگ افرند وب و یا از سایت پیج کلود برای تکمیل شدن اطلاعات خود استفاده کنید.

مزایا قالب های آماده در طراحی سایت ارزان

مهم ترین مزیت قالب آماده که ما در طراحی سایت ارزان به آن توجه می کنیم داشتن قیمت بسیار پایین این قالب است شما می توانید با هزینه کم یک قالب با تمام زیبایی ها و مواردی که می خواهید تهییه کنید .اگر شما یک سایت ورد پرسی بخواهد برای آن هزاران قالب آماده وجود دارد که هم به صورت پولی می توانید تهییه کنید و هم به صورت رایگان ولی قالب های رایگان از کیفیت کم تری برخوردارند .برای سفارس طراحی سایت ارزان با قالب دلخواه با شرکت افرند وب در تماس باشید.

معایب قالب های آماده در طراحی سایت ارزان

به دلیل اینکه قالب های آماده قیمت مناسب دارند افراد زیادی به دنبال تهیه این قالب ها هستند.و اکثرا برای اینکه همه قالب های آماده از کیفیت بالایی برخوردار نیستند افراد به دنبال قالب های معروف می روند و نتیجه این مسئله این است که شما وقتی در اینترنت در حال گشت و گذار هستید صفحاتی با قالب های تکراری فراوان می بینید و این مسئله برای کسی که می خواهد سایتی یونیک و طبق چیزی که می خواهد داشته باشد اصلا دل پسند نیست. شما می توانید برای داشتن یک سایت با قالب یونیک خودتان با افرند وب در تماس باشید.

قالب آماده را برای طراحی سایت ارزان از کجا تهییه کنم

اگر می خواهید برای طراحی سایت ارزان خود از قالب آماده استفاده کنید توصیه افرند وب به شما این است که در این زمینه تحقیق کرده و از یک شرکت معتبر و به نام استفاده کنید بعضی از کلاه برداران وب برای در آمد خود آمده اند قالب های آماده رایگان را به عنوان قالب های پولی و با کیفیت به کاربران خود بفروش رسانده اند .اگر شما توانایی این را دارید که قالب یونیک تهیه کنید بهتر است از قالب های آماده برای سایت خود صرف نظر کنید.

ارائه خدمات در ازای طراحی سایت ارزان

اگر شما یک تخصص یا محصول خاصی در هر زمینه ای دارید می توانید با طراحان سایت همانگ شده و در ازای ارائه خدمات خود یک طراحی سایت ارزان درخواست کنید مثلا اگر شما در زمینه فروش محصولات برقی و لوازم الکترونیک هستید می توانید با تعمیر یا دادن محصولات خود به شرکت طراحی سایت از آنها درخواست طراحی سایت برای خود بکنید . این روش شاید به درد همه نخورد ولی برای کسانی که در زمینه آی تی هستند کاربرد دارد.

طراحی سایت ارزان2

 استفاده از وب سایت های فریلنسری برای طراحی سایت ارزان

شاید در ابتدا در ذهن خود این سوال را داشته باشید که سایت های فریلنسری چیست ؟ یا فریلنسر کیست ؟ در سال های اخیر با زیاد شدن استفاده از اینترنت مخصوصا از زمان کرونا کسب و کار های اینترنتی و آنلاین نیز افزایش یافته است .به همین دلیل کار فریلنسر یاهمان دور کاری نیز افزایش پیدا کرده است .پس فریلنسر به کسی گفته می شود که در منزل خود نشسته و کارهای خود را از سایت های دور کاری  قبول  می کند. شما نیز می توانید با مراجعه به سایت فریلنسری سفارش خود را با کمترین قیمت ممکن ثبت کنید و نمونه کار های زیادی را آنجا ببینید.و یک تعرفه طراحی سایت ارزان  را تحویل بگیرید.

دانشجویان این رشته برای طراحی سایت ارزان

بسیاری از دانشجویان در این زمینه مهارت دارند و برای شما طراحی سایت ارزان را با قیمت کمتری از شرکت ها انجام می دهند . این دانشجویان نمونه کار های قوی دارند ولی هنوز شرکت باز نکرده اند ولی بعضی از آنها نیز برای داشتن نمونه کار این کار را قبول می کنند ولی شما سعی کنید قبل از سفارش خود از نمونه کار ها دیدن کنید تا مطمئن شوید می توانند چیزی که شما می خواهید را انجام دهند درابتدا مطمئن شوید بعد از اتمام کار از سایت شما پشتیبانی نیز خواهند کرد در طراحی سایت پشتیبانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

چرا نباید طراحی سایت ارزان را به تعویق بیندازید

  • تمام مشاغل قانونی دارای وب سایت هستند. اندازه یا صنعت کسب و کار شما برای آنلاین کردن کسب و کار شما مهم نیست.
  • حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مانند صفحات فیس‌بوک یا نمایه‌های تجاری LinkedIn جایگزینی برای وب‌سایت تجاری شما نیستند.
  • ابزارهای سازنده وب سایت مانند Website Builder ایجاد یک وب سایت اساسی را بسیار ساده کرده است. برای ایجاد وب سایتی که بتوانید به آن افتخار کنید نیازی به استخدام یک توسعه دهنده یا طراح وب ندارید.

آیا تعرفه طراحی سایت ارزان برای شما مناسب است؟

طراحی سایت ارزان : هر کسی که علاقه مند به راه اندازی یک کسب و کار مبتنی بر وب است ممکن است دوست داشته باشد که یک تخته شغلی آنلاین داشته باشد که مرتبط با موضوعی است که به آن علاقه مند است. دانش فنی کمی مورد نیاز است، اما به دلیل اینکه بخشی از کار است، به علاقه مندی به حوزه یک هیئت کمک می کند.

مزایای تعرفه طراحی سایت ارزان برای شما

مهم ترین بخش در طراحی وب سایت ارزان کم دردسر بودن آن است. چرا که شما با تعرفه طراحی سایت ارزان در ارومیه می توانید یک سایت مشابه به سایت های رقیب در کسب و کار خود داشته باشید و نیازی نیست حتما بوجه زیادی در این مسیر خرج کنید کافی است طراحی وب سایت خود را به ما بسپارید تا با تکنیک های بروز دنیا و کاملا ارزان برای شما طراحی کنیم.

مزایای تعرفه طراحی سایت ارزان

برخی از مزایای طراحی سایت ارزان عبارتند از:
  • هزینه بازاریابی شغلی را کاهش می دهد
  • هشدارهای شغلی فوری از طریق پست
  • توصیه های شغلی
  • سازگاری با چند مرورگر قابل تطبیق با تمام اندازه های صفحه نمایش
  • امکانات جستجوی پیشرفته
  • داشبورد کاربر پسند
  • گزینه چند زبانه موجود است

ویژگی های اساسی طراحی سایت ارزان

  • ثبت نام آسان: کاربران می توانند با کمک حساب های رسانه های اجتماعی یا ایمیل شخصی خود با کلیک های ساده ثبت نام کنند.
  • جستجوی پیشرفته: این ویژگی به کاربران امکان می دهد تا به طور گسترده از مشاغل گرفته تا نامزدهایی که کاملاً با شرایط و تجربه مورد نیاز برای شغل مطابقت دارند جستجو کنند.
  • پیش نویس رزومه/ CV: این بخش به کاربران کمک می کند تا با استفاده از ابزارها و ویژگی های پیشرفته یک رزومه یا CV به روز کنند. می‌توان از بین قالب‌ها و نمونه‌های مختلف رزومه انتخاب کرد و بر این اساس نمونه کارها سفارشی‌شده خود را قاب کرد.

ادامه ویژگی های اساسی طراحی سایت ارزان

  • درخواست شغل: طراحی سایت ارزان به کاربران امکان می دهد رزومه خود را ارسال کنند و برای یک شغل خاص در شرکت های ترجیحی که به دنبال الزامات و صلاحیت های دقیق هستند درخواست دهند.
  • چند آگهی شغلی: طراحی سایت ارزان به استخدام کنندگان پیشنهاد می کنند که پست های شغلی نامحدودی ارسال کنند. بنابراین داوطلبان می توانند مشاغل متعددی را حتی برای یک پست پیدا کنند. مشاغل بر اساس پاداش، موقعیت مکانی، مهارت، تجربه و غیره درج می شوند.


 

  طراحی سایت ارزان3

عوامل مهم در قیمت تعرفه طراحی سایت ارزان

طراحی یک سایت ارزان به عوامل زیادی برخوردار است از جمله:

نوع سایتی که می خواهید بسازید

 سایت های زیادی وجود دارد که شما میتوانید انتخاب کنید ولی اگر میخواهید صاحب یک سایت خوب باشید ، حتما بهترین امکانات باید در نظر بگیرید. برای مثال سعی کنید یک قالب با ظاهر ساده و جذاب انتخاب کنید که دارای حالت ریسپانسیو نیز باشد.

قالب را تعیین کنید

تصمیم گیری برای قالب مناسب برای پروژه رویایی بزرگ شما آسان نیست. شما می توانید قالب را بسته به مخاطبان هدف خود یا گروه سنی مورد نظر خود انتخاب کنید. در میان بسیاری از قالب های عالی که امروزه در دسترس هستند، می‌توانید به دنبال یک قالب کاربرپسند برای خود باشید.

سطح پیچیدگی سایت

پیچیدگی یک سایت با تعداد ویژگی ها و عملکردهای اضافه شده تعیین می شود. پیچیدگی سایت باید در حد نرمال باشد و کاربران شما را گمراه نکند ، در عین حال باید به گونه ای باشد که بسیار جذاب و زیبا دیده شود.

طراحی سایت

طراحی کلی سایت و طراحی UI عواملی هستند که بر هزینه آن تاثیر می گذارند. شما هویت منحصر به فرد شماست که باید از دیگران متمایز باشد. از UI سفارشی و استاندارد انتخاب کنید.

به روز رسانی و نگهداری سایت

هنگامی که سایت طراحی می شود، ممکن است با مشکلات و باگ هایی مواجه شود. برای رفع این اشکالات، آن را به روز رسانی کنید. این باید توسط توسعه دهنده حفظ شود. در حالی که برخی از شرکت ها پس از پشتیبانی و نگهداری از سایت را هنگام طراحی سایت ارائه می دهند، برخی ممکن است از شما بودجه اضافی بخواهند.
 
طراحی سایت ارزان4

چراشرکت افرند وب برای طراحی سایت ارزان

شرکت افرند وب با داشتن تجربه چند ساله خود و همچنین نمونه کار های فراوان می تواند یک سایتی بی نظیر را به شما تحویل بدهد تا شمارا در کسب و کارتان موفق کند شما با انتخاب افرند وب از مزایای زیر برخوردار می شوید:
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • طرا حی سایت ارزان
  • سئو سایت
  • طراحی اختصاصی
  • تولید محتوای یونیک
  • گرافیک قوی
  • آموزش مدیریت سایت و..
کلام آخر
ما در شرکت اینترنتی افرند وب تمام تلاش خود را کرده ایم تا شما را با نکات مهم طراحی سایت ارزان آشنا کنیم شما برای داشتن اطلاعات بیشتر یا سفارش طراحی سایت می توانید با کارشناسان ما در شرکت اینترنتی افرند وب در تماس باشید.

نظرات

person
soheyl entezami 1403 اردیبهشت 02

با سلام و عرض خسته نباشین. من از مطالبتون چندتا نکته متوجه شدم. اینکه تعرفه طراحی سایت ارزان فقط در حالت استاندارد همون هزینه قالب و هاست و دامین هست. ولی بهتر نبود بگین نسبت به درخواست مشتری میشه این هزینه ها رو تخمین زد چون من خودم قربانی این عنوان شدم به اسم طراحی سایت ارزان 4میلیون تومان از من هزینه گرفته شد که اصلا 1000 تومن هم نمیرزید سایتی که به هم تحویل دادن. شماهم مثل اونایید؟؟؟ یا واقعا سایت درست حسابی تحویل میدین؟؟

person
الین معصوم نژاد 1403 اردیبهشت 07

تعرفه طراحی سایت ارزان به همین صورته که در پلن های تعریف شده در زیر هستش؟ یه سوال دیگه شما بهینه سازی سایت هم انجام میدید؟!

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه

شرکت ایده پردازان هوشمند افرند با نام تجاری افرند وب در زمینه فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ در شاخه طراحی سایت با توجه به نیاز روز کسب و کارها به طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت با وردپرس و سفارش طراحی سایت با کاهش هزینه ها بنا به دلایل اقتصادی این روزها در تلاش است که در کنار هموطنان عزیزمان بعنوان کوچکترین عضو این جامعه خدمت رسانی کند. در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت با کادری مجرب حاظر به خدمت رسانی و ثبت سفارش سئو سایت و سئو حرفه ای برای رونق بخشیدن به تمامی کسب و کار ها میباشد. شما میتوانید با طراحی اپلیکیشن به راحتی روی گوشی خدمات و محصولات خود را به اشتراک بگذارید سفارش طراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید.