مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

نحوه دریافت بک لینک

نحوه دریافت بک لینک

نحوه دریافت بک لینک بسیار مهم و اینکه بک لینک ها نقش مهمی در بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو دارند. بک لینک های شما یکی از فاکتورهای برتر رتبه بندی جستجو برای گوگل هستند. هرچه بک لینک های باکیفیت بیشتری برای وب سایت خود دریافت کنید، شانس شما برای رتبه بالاتر بیشتر می شود.در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از استراتژی های سریع و ساده که هر کسی می تواند آن را امتحان کند، بک لینک دریافت کنید.

نحوه دریافت بک لینک
person
super admin 14:42 1402 مرداد 31
5دقیقه

نحوه دریافت بک لینک بسیار مهم و اینکه بک لینک ها نقش مهمی در بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو دارند. بک لینک های شما یکی از فاکتورهای برتر رتبه بندی جستجو برای گوگل هستند. هرچه بک لینک های باکیفیت بیشتری برای وب سایت خود دریافت کنید، شانس شما برای رتبه بالاتر بیشتر می شود.در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از استراتژی های سریع و ساده که هر کسی می تواند آن را امتحان کند، بک لینک دریافت کنید.

نحوه دریافت بک لینک  

بک لینک چیست؟

بک لینک زمانی است که وب سایت دیگری به سایت شما لینک می دهد. همچنین به عنوان لینک های خارجی و لینک های ورودی شناخته می شوند. در نحوه دریافت بک لینک فرض کنید یک سایت از وب سایت شما به عنوان یک پیوند خارجی در یکی از مقالات خود استفاده می کند. لینک سایت یک بک لینک برای شما خواهد بود.

 چرا بک لینک ها مهم هستند؟

نحوه دریافت بک لینک ها برای سئو (بهینه سازی موتور جستجو) بسیار ارزشمند هستند . آنها برای وب سایت و محتوای شما رای اعتماد می دهند. سایت هایی که بیشترین تعداد بک لینک را دارند، در گوگل رتبه بالاتری دارند. چرا بک لینک ها مهم هستند؟ نحوه دریافت بک لینک نیز از اهمیت زیادی برخ.ر دار است از آنجایی که بسیاری از وب‌سایت‌ها به سایت شما لینک می‌دهند.

سیگنال مثبتی به موتورهای جستجو ارسال می‌کند و نشان می‌دهد که محتوای شما دارای ارزش و ارزش پیوند است. در عوض، موتور جستجو رتبه وب سایت شما را بهبود می بخشد و در نتایج جستجو دیده می شود. این نشان می دهد که لینک سازی برای سایت شما مهم است. اما چگونه می توان برای وب سایت خود بک لینک دریافت کرد؟

نحوه دریافت یک بک لینک

در این مقاله نحوه دریافت بک لینک چندین استراتژی سریع و ساده برای نحوه دریافت بک لینک بیان کردایم. نحوه دریافت بک لینک از یک سایت بسیار ساده است. برای مثال شما یکی از مقالات و یا متنی از محتوای خود را در سایت ویرگول قرار می دهید. با پرداخت پولی ناچیز می توانید لینک سایت خود را در ویرگول بگزارید. حال بک لینک شما آماده است. اینها وب سایت هایی هستند که به محتوای شما لینک می دهند و به شما بک لینک ارائه می دهند.

  • با پیدا کردن نوع وب سایت هایی که به سایت شما لینک می دهند و نوع محتوایی که آنها ترجیح می دهند، می توانید فرصت های جدیدی پیدا کنید و محتوای مشابهی برای دریافت بک لینک ایجاد کنید. راه های زیادی وجود دارد که می توانید منابع ارجاع خود را مشاهده کنید .
  • با این حال، ساده ترین راه برای یافتن ترافیک ارجاع شما از طریق بک لینک است .
  • برای مشاهده منابع ارجاع برتر خود، به سرچ کونسول بروید . اولین گزارشی که خواهید دید مربوط به نمای کلی خواهد بود . به پایین بروید و 10 منبع ارجاع برتر را مشاهده کنید .

لینک های خارجی در بک لینک

راه دیگر برای نحوه دریافت بک لینک مشاهده لینک های خارجی شماست یعنی همان لینک های که به خارج از سایت شما داد شده اند . اگر به یک وب‌سایت معتبر لینک می‌دهید و ترافیک زیادی ارسال می‌کنید، می‌توانید یک ایمیل ارتباطی ارسال کنید و یک مشارکت ایجاد کنید.

  • این گزارش لینک های خارجی وب سایت شما را که بیشترین کلیک را دریافت کرده اند به شما نشان می دهد. سپس می توانید یک ایمیل به این وب سایت ها ارسال کنید و شروع به ایجاد رابطه کنید. به آنها در مورد پست خود بگویید و اینکه چگونه محتوای آنها را مفید دیدید که از آن به عنوان منبع استفاده کردید.
  • ذکر کنید که به دنبال یک فرصت شراکتی هستید و شاید روی یک همکاری محتوایی کار کنید، مانند مطالعه موردی. اگر آنها با این ایده موافق باشند، می توانید بک لینک های جدید و عالی همراه با ترافیک و ارتباط با منبع دریافت کنید.

 گزارش های سرچ کنسول

سرچ کنسول گوگل می تواند به شما کمک کند فرصت هایی برای بک لینک برای وب سایت خود پیدا کنید. ابزار رایگان گوگل داده های شگفت انگیزی را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای افزایش رتبه خود استفاده کنید.

  •  برای نحوه دریافت بک لینک می توانید بک لینک ها را مرور کنید و ببینید آنها چه نوع محتوایی را پسندیده اند و به شما بک لینک داده اند.
  • از آنجایی که آنها قبلاً دامنه شما را پیوند داده اند، با وب سایت شما آشنا هستند و می توانند بک لینک دیگری ارائه دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سایت ها را پیدا کنید و با محتوای مرتبط ارتباط برقرار کنید.
دریافت بک لینک  

از رقبای خود جاسوسی کنید

تا به حال به این فکر کرده اید که رقبای شما نحوه دریافت بک لینک را از کجا می گیرند؟ استراتژی ارگانیک آنها چیست و چه نوع محتوایی را منتشر می کنند؟ اگر می‌خواهید از آنچه در سایت رقیب شما رخ می‌دهد باید بروز باشید، باید بدانید که دیگران چه می‌کنند.

نحوه دریافت بک لینک با جاسوسی از رقبا

اگر رقیب شما پیوندی از یک پست مهمان دارد، می توانید محتوا را در وب سایت پست مهمان نیز منتشر کنید. و اگر آنها یک لینک از یک انجمن دارند، می توانید یک پروفایل نیز در آن انجمن ایجاد کنید و سعی کنید یک بک لینک ایجاد کنید.

نحوه دریافت بک لینک با لینک های شکسته

در حالی که به رقبای خود نگاه می کنید، می توانید به لینک های شکسته آنها نیز نگاه کنید. استراتژی ساخت لینک شکسته یکی دیگر از راه های سریع و آسان برای گرفتن بک لینک است.

  • لینک های شکسته لینک هایی هستند که دیگر وجود ندارند یا در یک وب سایت کار نمی کنند. و ممکن است به دلیل حذف آن پیوندها توسط وب سایت مبدأ (همچنین به عنوان خطای 404 شناخته می شود)، نحوه دریافت بک لینک یک URL نامناسب، یا وب سایت مقصد ممکن است بسته شده باشد یا به دامنه دیگری منتقل شده باشد.
  • به هر دلیلی، این یک فرصت شگفت انگیز برای شما برای دریافت بک لینک است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیوندهای شکسته را پیدا کنید، با وب سایت تماس بگیرید تا پیوند را جایگزین کنید و سایت خود را به عنوان جایگزین معرفی کنید. بسیار ساده است!

لینک شکسته

هنگامی که لیستی از لینک های خراب را دارید، قدم بعدی این است که با مدیر وب سایت این وب سایت ها و یا لینک های شکسته تماس بگیرید و در مورد لینک شکسته گزارش دهید. هنگام تهیه پیش نویس طرح خود، فروتن باشید و خود را معرفی کنید. مکان دقیق پیوند شکسته را اضافه کنید، زیرا می خواهید به آنها کمک کنید. سپس گزینه های مختلفی را برای لینک شکسته ذکر کنید، از جمله وب سایت خود. این احتمال وجود دارد که مدیر وب سایت از وب سایت شما به عنوان جایگزین استفاده کند و در عوض شما یک بک لینک دریافت کنید.

دریافت بک لینک با محتوا 

نحوه دریافت بک لینک با محتوا

یکی از اساسی ترین راه ها برای دریافت بک لینک، ایجاد محتوای درجه یک است. هدف شما باید ایجاد محتوایی باشد که سایر وبلاگ نویسان و متخصصان صنعت بتوانند از آن استفاده کنند و به سایت شما لینک دهند. این ممکن است یک استراتژی زمان بر باشد، اما اگر بتوانید آن را درست انجام دهید، ارزش تلاش را دارد. انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که می توانید تولید کنید. می‌توانید مقاله‌هایی بنویسید، راهنما بسازید، پست‌ها را فهرست کنید و آزمون‌ها را اجرا کنید.

ساخت بک لینک با محتوا

نحوه دریافت بک لینک : وقتی نوبت به تولید محتوا می رسد، می توانید یک قطعه محتوای آسمان خراش نیز برای دریافت بک لینک تولید کنید. حتما با خود می پرسید محتوای آسمان خراش یعنی چه؟  به محتوا های که با کلمات کلیدی زیادی و موضوعات جالبی که غالبا بیشتر از10000 کلمه است محتوای آسمان خراش گفته می شود.

نحوه دریافت بک لینک با تبلیغ پست

یکی دیگر از راه‌های تبلیغ پست‌تان، یافتن سایت‌هایی است که قبلاً به پست‌های موجود بک لینک داده‌اند و سپس محتوای خود را به‌عنوان یک جایگزین بهتر معرفی کنید. برای این کار می توانید از ابزارهای سئو مانند Ahrefs استفاده کنید. به سادگی یو آر ال هر یک از 10 نتیجه برتر را در ابزار وارد کنید و لیستی از وب سایت هایی را که به مقاله اصلی بک لینک ارائه کرده اند استخراج کنید.

نحوه دریافت بک لینک با اینفوگرافیک

همراه با متن نوشته شده، از اینفوگرافیک برای ایمن سازی بک لینک ها برای وب سایت خود استفاده می کنید. اینفوگرافیک ها نمایش تصویری داده ها و اطلاعات با استفاده از گرافیک، تصاویر و نمودارها هستند. آنها به ارائه یک نمای کلی سریع از موضوع کمک می کنند و مفاهیم پیچیده را به تصاویر ساده ای تقسیم می کنند که به راحتی قابل درک است.

دریافت بک لینک با اینفوگرافیک 

کلام آخر

تیم محتوا نویس و متخصص ما در این مقاله شما را با چگونگی ساخت بک لینک و راه و روش ساخت بک لینک را با ابزار های حرفه ای دنیا برای شما بیان کرداند. می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان تیم سئو سایت افرند وب تماس حاصل فرمایید.

منبع : افرند وب

نظرات

person
رعنا قویدل 1402 بهمن 14

سلام خسته نباشید،برام پارسال سایت طراحی کرده بودید الان میخوام سئوش کنید و بک لینک هم داخلی هم خارجی ازتون میخوام که برام انجام بدین،اطراعاتشم براتون میفرستم

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
تولید محتوا 8 مقاله 12 مقاله 16 مقاله 20 مقاله
تحقیق کلمات کلیدی 20کلمه 30کلمه 45کلمه 60کلمه
افزایش رتبه کلمات کلیدی 3 کلمه 5 کلمه 8 کلمه 12 کلمه
آنالیز url ها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز محتوا های تکراری
انالیز رقبا
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی دیسکریپشن
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر
لینک سازی خارجی 5 لینک 10 لینک 15 لینک 20 لینک
استراتژی ریپورتاژ اگهی
ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4 6
ثبت سایت در سرچ کنسول
ثبت نقشه سایت
بهبود سرعت وب سایت
مشاوره رایگان سئو تا 45 دقیقه تا 1 ساعت تا 2 ساعت تا 3 ساعت
قیمت ماهانه پروژه 5,9 میلیون تومان 8,9 میلیون تومان 13,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه

شرکت ایده پردازان هوشمند افرند با نام تجاری افرند وب در زمینه فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ در شاخه طراحی سایت با توجه به نیاز روز کسب و کارها به طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت با وردپرس و سفارش طراحی سایت با کاهش هزینه ها بنا به دلایل اقتصادی این روزها در تلاش است که در کنار هموطنان عزیزمان بعنوان کوچکترین عضو این جامعه خدمت رسانی کند. در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت با کادری مجرب حاظر به خدمت رسانی و ثبت سفارش سئو سایت و سئو حرفه ای برای رونق بخشیدن به تمامی کسب و کار ها میباشد. شما میتوانید با طراحی اپلیکیشن به راحتی روی گوشی خدمات و محصولات خود را به اشتراک بگذارید سفارش طراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید.