مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

مهم ترین نکات طراحی سایت

مهم ترین نکات طراحی سایت

مهم تریم نکات طراحی سایت برای طراحی یک سایت خوب را می دانید ؟ امروزه موفقیت در کارتان می تواند با استفاده از یک سایت خوب باشد و داشتن سایت خوب وابسته به رعایت مهم ترین نکات طراحی سایت است ما در افرند وب به برسی این نکات پرداخته ایم تا شما را برای داشتن یک سایت خوب با ترافیک با لا راهنمایی کنیم شما با رعایت کردن این نکات و بهینه کردن سایتتان معجزه در فروش خود را احساس خواهید کرد در کنار رعایت مهم ترین نکات طراحی سایت باید از بعضی موارد هم دوری کنید که در ادامه مطلب برایتان شرح می دهیم .

مهم ترین نکات طراحی سایت
person
super admin 09:49 1402 شهریور 02
5دقیقه
مهم تریم نکات طراحی سایت برای طراحی یک سایت خوب را می دانید ؟ امروزه موفقیت در کارتان می تواند با استفاده از یک سایت خوب باشد و داشتن سایت خوب وابسته به رعایت مهم ترین نکات طراحی سایت است ما در افرند وب به برسی این نکات پرداخته ایم تا شما را برای داشتن یک سایت خوب با ترافیک با لا راهنمایی کنیم شما با رعایت کردن این نکات و بهینه کردن سایتتان معجزه در فروش خود را احساس خواهید کرد در کنار رعایت مهم ترین نکات طراحی سایت باید از بعضی موارد هم دوری کنید که در ادامه مطلب برایتان شرح می دهیم .
مهم ترین نکات طراحی سایت

هدف از طراحی سایت

در ابتدای کار باید هدف خود را از طراحی سایت مشخص کنید که به چه منظور می خواهید یک سایت داشته باشید. می خواهید سایتی برای فروش ایجاد کنید یا برای کار های شخصی و مخاطبان شما چه کسانی هستند. شما با انتخاب هدف خود از سایت مهم ترین نکات طراحی سایت خود را نیز تعیین می کنید .ما در افرند وب مهم ترین نکات طراحی یک سایت خوب را برای شما جمع آوری کرده ایم تا به شما در طراحی سایت کمک کنیم شما می توانید سفارش طراحی سایت خود را به شرکت با تجربه افرند وب بسپارید.
طراحی وب، فرآیند برنامه ریزی، مفهوم سازی و تنظیم محتوا به صورت آنلاین است. امروزه طراحی وب سایت فراتر از زیبایی شناسی است و عملکرد کلی وب سایت را در بر می گیرد. طراحی وب همچنین شامل برنامه های وب، اپلیکیشن های موبایل و طراحی رابط کاربری می باشد. که افرند وب و pagecloud تمامی این نکات را برای شما به خوبی توضیح داداند.
مهم ترین نکات طراحی وب سایت

شکل کلی سایت از مهم ترین نکات طراحی سایت

در ابتدای کار که مخاطب وارد سایت شما می شود باید  شکل ظاهری سایت مخاطب را برای خواندن مطالب جذب کند .شما نباید از رنگ های خیلی تیره درفروشگاهتان استفاده کنید.یا همچنین از رنگ های خیلی روشن در تمامی بخش های سایتتان .یکی از مهم ترین نکات طراحی سایت در کنار انتخاب رنگ استفاده از تصاویر مناسب و فونت کاربر پسند برای مخاطب هایتان است .شما با رعایت نکات کوچک در سایت باعث تاثیرات بزرگ در جذب مخاطب می شوید.

لینک دهی مناسب از مهم ترین نکات طراحی سایت

وقتی مخاطب وارد صفحه شما می شود و مطالب موجود در آن صفحه را می خواند شما نباید مخاطب خود را رها کنید تا بعد ار تمام شدن مطلب از سایتتان خارج شود شما با دادن لینک به صفحات دیگر خود مخاطب را به سوی مطالب بعدی سایت خود بکشید .سعی کنید در ابتدای صفحه سایت خود نمای کلی از سایت را به مخاطب نشان دهید تا مخاطب برای خواندن مطلب به صحات دیگر سایتتان کشیده بشود .شما باید در کنار لینک دهی به صفحه های دیگر از صفحات فرعی خود به صفحه اصلی نیز لینک دهی کنید .

سئو از مهم ترین نکات طراحی سایت

ابتدا باید توضیح مختصری از سئو را بدهم. سئو به بهینه سازی سایت در موتور های جستجو گر را می گویند . مثلا وقتی مخاطب موضوعی مربوط به سایت شما را در گوگل سرچ کند لینک سایت شما در صفحه اول ردیف های اول قرار بگیرد این موضوع تاثیر زیادی در ترافیک ورودی سایت شما دارد.چون اکثر کسانی که در اینترنت دنبال موضوعی هستند فقط پنج لینک اول را مورد بررسی قرار می دهند و به بقیه سایت ها توجهی نمی کنند.شما می توانید سئو سایت خود را به شرکت اینترنتی افرند وب بسپارید.

گرافیک سایت مهم ترین نکته طراحی سایت

پایه ترین اصل در جذب مخاطب توجه به گرافیک یک سایت است. استفاده از یک گرافیک قوی در سایت در کنار جذب مخاطب به سایت اعتبار می دهد.هنگامی که مخاطب وارد سایت شما می شود گرافیک و تصاویر گرافیگی موجود در صفحه در ذهن مخاطب نقش می بندد و سایت شما را با آن تصاویر و گرافیگ می شناسد .حتی اگر کاربر وارد صفحات فرعی شده باشد قبل از خرید به صفحه اصلی خواهد آمد و داشتن گرافیک مناسب این کاربر را جذب سایت خواهد کرد .برای داشتن سایتی با گرافیک قوی با کارشناسان افرند وب در تماس باشید .  

انتخاب منوی مناسب در طراحی سایت

یکی از مهم ترین نکات طراحی سایت انتخاب منوی مناسب با دسته بندی های منظم است.این کار باعث می شود وقتی مخاطب وارد سایت شما می شود با استفاده از منو و دسته بندی های منظم راحت تر به چیزی که می خواهد دسترسی پیدا کند شما با این کار جذابیت سایت خود را افزایش می دهید هر چقدر مخاطب به آسانی بتواند به چیزی که می خواهد دسترسی پیدا کند استفاده از سایت شما بیشتر می شود.درانتخاب منو از روش درختی استفاده کنید در این روش بخش های مهم سایت در آن مشخص است.

مرور گر های مختلف در طراحی سایت

مهم ترین نکات طراحی سایت : سایتی که شما طراحی می کنید باید قابلیت این را داشته باشد که در تمامی مرور گر های اینترنتی باز بشود و تنها محدود به مایکروسافت و گوگل  نباشد.شما نمی توانید کاربران خود را مجبور به استفاده از یک نوع خاص از مرور گر کنید و هر کس از هر مرورگر که بخواهد استفاده می کند. طراحی سایتی که قابلیت داشته باشد از همه مرور گر ها قابل نمایش باشد کار سختی است ولی از اهمیت زیادی برخوردار است چون کاربرانی که از مرور گر های دیگر مثل کروم ،فایر فاکس،واپراو.. استفاده می کنند روز به روز افزایش پیدا می کند.

سرعت نمایش سایت

در دنیای امروزکاربران اینترنت از حوصله کمی برخوردارند و انتظارسرعت بالایی از سایتی که وارد آن می شوند را دارند.اگر سرعت لود سایت شما کم باشد یا هنگام تعویض صفحات طول بکشد امکان دارد حوصله کاربر سر برود و از سایت شما خارج بشود و دیگر نخواهد وارد سایت شما شود. برای این کار شما در طراحی سایت خود باید دقت کنید که حجم تصاویرو داده های دیگری که برای سایت انتخاب می کنید کم بشود. بهینه سازی دسترسی به بانک های اطلاعاتی و کد های نوشته شده از مهم ترین نکات طراحی سایت است. طراحی وب سایت

امنیت وب سایت

رعایت امنیت سایت در طراحی سایت می تواند شما را از تجاوز کسانی که ساعت ها در اینترنت می گردند تا سایت های که از نظر امنیت ضعیف هستند را پیدا کنند و به اطلاعات مهم آن سایت دسترسی یابند تا برای اخاذی استفاده کنند.و گاهی هم از سر سرگرمی و بیکاری این کار را می کنند.یک طراح سایت باید تخصص و تجربه امنیت سایت را داشته باشد و این یک موضوع خیلی مهمی است برای امنیت وب سایت خود می توانید با متخصصین امنیت وب شرکت افرند وب در تماس باشید.

انتخاب دامنه مناسب برای سایت

از مهم ترین نکات طراحی سایت انتخاب دامنه مناسب برای سایتی که می خواهید داشته باشید است. قبل از ورود به دنیای اینترنت باید دامنه داشته باشید. انتخاب دامنه همانند انتخاب اسم برای وب سایت شما است. پس در انتخاب اسم دامنه خود دقت کنید تا مربوط به کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید باشد.چون کاربران با دیدن نام دامنه شما متوجه می شوند که کسب و کار شما در چه زمینه ای است .شما می توانید برای خرید دامنه خود با کارشناسان افرند وب در تماس باشید.

به روز رسانی سایت

به روز زسانی نیز می تواند از مهم ترین نکات طراحی سایت باشد .مخاطب دوست دارد مطالب جدید و به روز را مطالعه کند وقتی کاربری وارد سایت شما می شود می بیند که چه زمانی شما به روز رسانی را انجام داده اید. اگر جدید به روز کرده باشید برای خواندن مطالب ترغیب خواهد شد اگر زمان به روز رسانی برای تاریخ گذشته باشد او احساس خواهد کرد که سایت شما از کار افتاده است و مطالب مناسبی برای خود نمی تواند یافت کند .علاوه بر کاربر با به روز رسانی به سئو سایت خود نیز کمک خواهید کرد .

تولید محتوای یونیک در طراحی سایت

در این زمان تولید محتوا از مهم ترین نکات طراحی سایت است و همه به دنبال تولید محتوای یونیک و با ارزش برای سایت خود هستند چون تولید محتوا در گوگل ارزش بالایی دارد و این باعث بهینه سازی سایت در موتور های جست و جو گر می شود و شما را در نتایج جست و جو گوگل بالا می آورد. برای تولید محتوای خود کلمات کلیدی انتخاب کنید تا بتوانید تولید محتوای گوگل پسند داشته باشید .شما می توانید برای انتخاب  کلمات کلیدی از کارشناسان افرند وب مشاوره دریافت کنید.

آسان سازی فرایند خرید در طراحی سایت

اگر شما یک سایت فروشگاهی می خواهید داشته باشید حتما باید به فکر داشتن مراحل خرید در سایت خود باشید. چرا که این گزینه نیز مهم ترین نکات طراحی سایت است. همانطور که قبلا گفتیم کاربر از حوصله کم تری برخوردار است شما هر چقدر مراحل خرید را آسان تر درست کنید فروش بیشتری خواهید داشت اگر مراحل خرید سخت باشد امکان دارد کاربر از خرید خود دست بکشد و اصلا دوباره خرید از فروشگاه شما را امتحان نکند. حتما مراحل خرید خود را چک کنید تا مشکلی نداشته باشند چون در این صورت مشتری های شما از دستتان می روند.

چرا شرکت افرند وب برای طراحی سایت

شرکت افرند وب با داشتن تجربه چند ساله خود و همچنین نمونه کار های فراوان می تواند یک سایتی بی نظیر را به شما تحویل بدهد تا شمارا در کسب و کارتان موفق کند شما با انتخاب افرند وب از مزایای زیر برخوردار می شوید:
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سئو سایت
  • طراحی اختصاصی
  • تولید محتوای یونیک
  • گرافیک قوی
  • آموزش مدیریت سایت و..
طراحی سایت

کلام آخر

در این مقاله ما در مورد مهم ترین نکات طراحی سایت کامل صحبت کردیم. شرکت اینترنتی افرند وب تمام تلاش خود را کرده ایم تا شما را با مهم ترین نکات طراحی سایت آشنا کنیم شما برای داشتن اطلاعات بیشتر یا سفارش طراحی سایت می توانید با کارشناسان ما در شرکت اینترنتی افرند وب در تماس باشید.

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید