مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

معیار های مهم طراحی سایت

معیار های مهم طراحی سایت

معیار های مهم طراحی سایت یکی از مواردی است که در راه اندازی وب سایت و طراحی وب سایت بسیار مهم هستند و باید به این نکات توجهات لازم را داشته باشید. تیم افرند وب در این زمینه با تمام مهارت ها و تجربه های کاری که دارند شما را راهنمایی می کنند و نکات مهم را اطلاع می دهند. طراحی سایت برای هر شرکتی لازم و ضروری است و مطابق با اصول طراحی سایت باید معیار های آن را هم رعایت کرد ، تا یک سایت استاندارد و مورد نیاز داشته باشیم.

معیار های مهم طراحی سایت
person
super admin 13:09 1402 شهریور 22
5دقیقه
معیار های مهم طراحی سایت یکی از مواردی است که در راه اندازی وب سایت و طراحی وب سایت بسیار مهم هستند و باید به این نکات توجهات لازم را داشته باشید. تیم افرند وب در این زمینه با تمام مهارت ها و تجربه های کاری که دارند شما را راهنمایی می کنند و نکات مهم را اطلاع می دهند. طراحی سایت برای هر شرکتی لازم و ضروری است و مطابق با اصول طراحی سایت باید معیار های آن را هم رعایت کرد ، تا یک سایت استاندارد و مورد نیاز داشته باشیم.

معیار های مهم طراحی سایت

مشخص کردن هدف یکی از اصلی ترین و مهم ترین قدم برای رسیدن به یک کسب و کار موفق است.معیار های مهم طراحی سایت به همین عنوان باید تمامی نکات طراحی سایت و قسمت های مختلف به صورت حرفه ای بلد باشید و در راه اندازی وب سایت پیاده سازی کنید. برای موفق شدن در طراحی سایت باید تمامی انتظاراتی که کاربران و بازدید کنندگان دارند را برآورده کنند.

ظاهر مناسب طراحی سایت

معیار های مهم طراحی سایت از نظر روانشناسی عکس بک گراند یا پس زمینه شاید از اهمیت بالایی برخوردار نباشد ولی در ظاهر سایت و روحیه کاربران بسیار تاثیر گذار است. انتخاب رنگ بندی سایت ، نوع فونت تاثیر بالایی در علاقه کاربران به سایت شما می شود. اصولا برای طراحی سایت از رنگ های تیره اسفتاده نمی شود همچنین رنگ های خیلی روشن هم موجب ظاهر نا مناسب سایت شده و از علاقه کاربران به سایت کم می کند. به جز صفحه اصلی سایت باید تمام صفحاتی که در سایت ایجاد می کنید هم طراحی سایت داشته باشند.معیار های مهم طراحی سایت صفحه اول وب سایت شما یکی از اصلی ترین و مهم ترین صفحه وب سایت شماست ولی این به این معنی نیست که بقیه صفحات مهم نیستند؟ نه تمامی صفحات وب سایت مهم هستند ولی صفحه اول دارای اهمیت بسیار بالایی است. معیار های مهم طراحی سایت

لینک دهی طراحی سایت

معیار های مهم طراحی سایت لینک دهی از صفحه اصلی به صفحات دیگر وب سایت موجب کمک به کاربران می شود. این امر باعث می شود کاربران متوجه شوند ابتدای و انتهای سایت از کجاست. لینک دهی درست و مناسب یکی از عواملی است که کاربران علاقه بیشتری به این سایت داشته باشند. استفاده از مطالب مفید و مورد علاقه کاربران یکی از مهم ترین اهداف شما برای داشتن کاربران و بازدید کنندگان بیشتر می شود.

سئو طراحی سایت

برای دیده تر شدن و قرار گرفتن وب سایت شما در نتایج جستجو باید موتور های جستجو وب سایت خود را بهینه سازی کنید. سئو قیمت نامناسب ترین و بهترین راه برای جذب کاربران برای وب سایت های خود هستند. این روش موجب کلیک خوردن طبیعی سایت شما می شود. کلیک طبیعی کاربران سایبت موجب رتبه بندی و بهبود یافتن موتور های جستجو گوگل می شود. معیار های مهم طراحی سایت رعاتی اصول و قوائد کدنویسی یکی دیگر از راه هایی است که موجب می شود وب سایت خود در رتبه های بالای موتور های جستجو قرار گیرد. موتور های جستجو به خودکار و کاملا تصادفی در اینترنت به دنبال بانک اطلاعاتی سایت های مختلف هستند که چگونه کد نویسی شده اند این امر موجب می شود رتبه بندی سایت شما بالا رود یا پایین آید. موتور های جستجو علاوه بر ظاهر سایت به تمامی نکاتی که برای طراحی سایت پیاده سازی کرده اید اهمییت می دهند و تک به تک بابت عوامل انجام شده امتیاز می دهند و در نتیجه رتبه بندی سایت شما مشخص می شود.

گرافیک طراحی سایت

گرافیک در طراحی سایت یکی از اصولی ترین و مهم ترین ویژگی است که باید در راه اندازی طراحی سایت رعایت کرد. گرافیک طراحی سایت جذاب ترین عاملی است که موجب می شود کاربران به سایت علاقه داشته باشند. گرافیک طراحی سایت تاثیر بالایی در بالا رفتن اعتبار وب سایت شما می شود. استفاده از تصاویر انیمیشنی و گرافیکی هم یکی از راه هایی است که به جذابیت سایت شما کمک می کند. معیار های مهم طراحی سایت معیار های مهم طراحی سایت1

انتخاب منوی طراحی سایت

انتخاب منوی مناسب در طراحی سایت یکی از نکات مهم طراحی سایت است که باید رعایت شود. نوع چیدمان وب سایت بسیار مهم است و این گونه است راهنمای کاربران در سایت است. انتخاب درست و مناسب منو موجب راحت و آسان شدن بازدید کاربران از صفحات وب سایت شما می شود. در چیدمان منو و زیر منوی سایت بهتر است به گونه ای طراحی و چیدمان کنید که تمامی قسمت های سایت در معرض دید کاربران قرار گیرند که نحوه چیدمان و فهرست بندی منوها بستگی به نوع سایت شما دارد.

رابط کاربری طراحی سایت یکی از معیار های مهم طراحی سایت

استفاده از رنگ بندی جالب ، فهرست بندی درست ، گرافیک جذاب ، نوشته های متحرک ، موزیک ، تصاویر و... همگی تاثیر بسیاری در علاقه کاربران به سایت می شود ولی به کار بردن  چیدمان درست آیکون ها ، فهرست ها و موارد دیگر سایت موجب رضایت کاربران می شود و بازدید سایت بیشتر و بیشتر می شود و این یعنی رابط کاربری بین سایت و کاربران پررنگ تر می شود.

تطبیق سایت با مرورگر های مختلف

وب سایتی که طراحی می کنید نباید مختص مرورگر های گوگل و مایکروسافت باشد. استفاده کاربران از مرورگرهای فایرفاکس ، کروم و ... رو به افزایش است. این یعنی اینترنت فقط به مرورگر های گوگل و مایکروسافت خلاصه نمی شود. طراحان سایت باید به گونه وظایف خود را انجام دهند که وب سایت طراحی شده در تمامی مرورگر ها دسترسی به کاربران آسان تر و راحت تر باشد.

زمان بارگذاری سایت یکی از معیار های مهم طراحی سایت

سرعت بارگذاری بالای سایت یکی از عامل مهم است که نشان می دهد یک وب سایت موفق داشته اید. در حال حاضر سرعت بالای کار ها جزء مهم ترین های زندگی شده است. کم شدن سرعت بارگذاری سایت موجب می شود تعداد کاربران کم تر شود به دلیل اینکه حوصله کاربر سر رفته و وقت خود هدر رفته است.  

نکاتی که موجب بالا رفتن سایت می شود

  • کم کردن حجم تصاویر
  • بهینه سازی کد نویسی سایت
  • بهنیه کردن اطلاعات پایگاه داده ها
  • بهینه سازی قالب های وب سایت
  • فشرده سازی فایل ها معیار های مهم طراحی سایت
  • حذف موارد اضافه و غیر کاربردی در سایت
  • انتخاب درست هاست و دامنه
  • سیستم محتوای مناسب
معیار های مهم طراحی سایت2

امنیت سایت

رعایت اصول و قوائد امنیت طراحی سایت مهم ترین وظایف پشتیبانی سایت می باشد. امنیت سایت در شرایطی است که امکانات و خدمات مورد نیاز در بالا ترین سطح امنیتی باشند و آسیب و خرابی سایت در پایین ترین حد خود قرار گیرد. معیار های مهم طراحی سایت امنیت سایت زمانی قابل مشاهده می شود که سایت مورد حمله قرار گیرد ، اگر سایت موفق شد که امنیت در حد بسیار بالایی است ولی اگر سایت از این حمله آسیب دید این یعنی سایت امنیت پایینی دارد. استفاده از هاست مناسب و امن هم موجب بالا بودن امنیت سایت می شود. معیار های مهم طراحی سایت استفاده از آنتی ویروس های قوی در سیستم یکی از موانعی است موجب حمله خرابی سایت می شود. برای مقابله با حمله های ناشی از آسیب دیدن سایت بهتر است برای طراحی سایت ، استفاده از محتوا و قالب ها و دیگر امکانات سایت از منابع معتبر و اصلی استفاده کنید.

پشتیبانی سایت

اصولا برای راه اندازی و ساخت وب سایت نیاز است پشتیبانی سایت است. معیار های مهم طراحی سایت وب سایت ها اکنون بدون پشتیبانی ارزش و اهمیتی ندارند. پشتیبانی سایت می تواند مانع هرگونه آسیب و خرابی به سایت شود و در صورت هرگونه اشکال آن را بر طرف می کند. مهم ترین ویژگی پشتیبانی سایت این است وب سایت را در زمان منتخب شده به روز رسانی تمامی خدمات سایت از جمله کد نویسی سایت ، قالب ها ، افزونه ها و دیگر خدماتی که برای کاربران مورد استفاده قرار می گیرد را به روز رسانی می کند. تیم پشتیبانی افرند وب با دارا بودن خدمات و امکاناتی که تیم پشتیبانی برای وب سایت ها در نظر گرفته این است که برطرف کننده مشکلات و هر گونه اشکالی است که برای سایت ایجاد می شود ، به روز رسانی به موقع سایت و دیگر خدمات و بررسی تمامی بخش های وب سایت است.

خدمات پشتیبانی سایت

  • مراقبت و تهیه کردن اطلاعات وب سایت برای پشتیبانی از سایت
  • به روز رسانی اطلاعات و تولید محتوای سایت مطابق با جدید ترین قوانین گوگل
  • به روز رسانی بخش هایی از سایت برای بالا بردن اعتبار سایت و رضایت کاربران
  • برطرف کردن مشکلات و اشکالات ایجاد شده برای بالا رفتن سطح سایت در رتبه بندی گوگل
  • تولید محتوا مطابق با استاندارد های سئو
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • برطرف کردن مشکلات فنی و امنیتی

انتخاب دامنه سایت

تمامی سایت ها برای ورد به دنیای اینترنت باید دامنه ای برای خود انتخاب کنند. معیار های مهم طراحی سایت نام دامنه همام آدرس سایتی است که کاربران با وارد کردن آن در اینترنت وارد سایت شما می شوند. انتخاب نام دامنه به نوع سایت خود و کسب و کاری که دارید بستگی دارد. مواردی که در انتخاب نام دامنه تاثیر گذار است
  • استفاده از کلمات سئو در نام دامنه
  • استفاده از قوانین و اصول دامنه
  • استفاده از دامنه دامنه .ir /.com
معیار های مهم طراحی سایت3

عضویت در شبکه های اجتماعی

در حال حاضر فضای مجازی بزرگ ترین ارتباطی است که می توانید به کاربران داشته باشید.معیار های مهم طراحی سایت  ارتباط کاربران با شبکه های اجتماعی موجب بالا رفتن رتبه سایت در گوگل و ترافیک سایت در موتور های جستجو می باشد. عضویت در شبکه های اجتماعی مخصوصا در وب سایت هایی که دارای کسب و کار هستند بسیار تاثیر گذار است.

سخن آخر
 در این مقاله سعی بر این داشتیم تمامیمعیار های مهم طراحی سایت نیاز است را با شما عزیزان آشنا می کنیم. تیم افرند وب در این خصوص تمامی اطلاعات لازم در خصوص معیار های مهم راه اندازی سیستم را به شما عزیزان مشاوره می دهند. تیم مشاوره افرند وب به صورت 24 ساعته آمادگی این را دارند تمامی اشکالات و مشکلاتی که در راه اندازی سیستم ، طراحی و پشتیبانی دارید را بر طرف می کنند.

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید