مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

مشاوره رایگان سئو سایت

مشاوره رایگان سئو سایت

مشاوره رایگان سئو سایت یکی از اصلی ترین مواردی است که باید توجه بسیاری به آن شود. با توجه به آنلاین شدن بیشتر کسب و کار ها و رقابت بین سایت ها روزانه بیشتر و بیشتر می شود ، به همین عنوان نیاز به مشاوران و کارشناسان متخصص یکی از اساسی ترین عواملی است که در بهینه سازی سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مشاوره رایگان سئو سایت با استفاده از آنالیز و تجسس سایت شما با استفاده از یک برنامه ریزی دقیق و مشخص شده می تواند به بهینه سازی سایت شما کمک شایانی کند.

مشاوره رایگان سئو سایت
person
super admin 16:11 1402 شهریور 29
5دقیقه

مشاوره رایگان سئو سایت یکی از اصلی ترین مواردی است که باید توجه بسیاری به آن شود. با توجه به آنلاین شدن بیشتر کسب و کار ها و رقابت بین سایت ها روزانه بیشتر و بیشتر می شود ، به همین عنوان نیاز به مشاوران و کارشناسان متخصص یکی از اساسی ترین عواملی است که در بهینه سازی سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مشاوره رایگان سئو سایت با استفاده از آنالیز و تجسس سایت شما با استفاده از یک برنامه ریزی دقیق و مشخص شده می تواند به بهینه سازی سایت شما کمک شایانی کند.

مشاوره رایگان سئو سایت

مشاوره رایگان سئو سایت خدمتی است که از طرف کارشناسان حرفه ای سئو انجام می شود. این امر موجب بهینه سازی وب سایتتان می شود. بهنیه سازی سایت دلیلی می شود تا آمار بازدید کاربران ، ترافیک در موتور های جستجو و رتبه بندی و درجه بندی سایت در مرورگر بسیار تاثیر گذار است. در حالت کلی مشاوره سئو سایت می توان گفت تخصصی است که برای بهتر شدن ، دیده شدن و رتبه بندی وب سایت کمک بسیاری می کند. مشاوره سئو سایت به شما این امکان را می دهد تا تمامی مشکلات و نیاز هایی که سایت شما دارد را مشخص کرده و با توجه تمامی قوائد و اصولی که از قبل تعیین شده در سئو سایت پیاده سازی می کنند. خدمات مشاوره سئو سایت

خدمات مشاوره سئو سایت

خدماتی که مشاوره سئو سایت برای سایت هایی که نیاز به آنالیز ، تدوین سایت و تحلیل و بررسی می باشد را به بهنیه سازی وب سایت ارائه می دهند. مشاوره رایگان سئو سایت از جمله خدماتی است که شرکت ایده پردازان هوشمند افرند برای کمک به پیشرفت و توسعه وب ساییتان در نظر گرفته است.

خدمات مشاوره سئو سایت شامل

  • پرسش و پاسخ با مدیر وب سایت
  • مشخص کردن هدف ها و نیاز های سایت
  • شناسایی کاربران واقعی
  • مشخص کردن کلمات کلیدی
  • آنالیز سئو سایت رقیبان
  • آنالیز بک لینک ها
  • شناسایی طراحی و قالب های سایت
  • اولویت بندی ایده ها
  • استفاده از روش ها و تکنیک های به روز
  • استفاده از استراتژی های خاص در سایت
  • آنالیز و بررسی آمار و نتایج در سایت
  • گزارش در زمان مشخص به صورت دستی و تلفنی

مشاوره رایگان سئو سایت1

مشاوره سئو حرفه ای

 مشاوره سئو فردی است که دارای تخصص در بخش بهینه سازی سایت برای ترافیک موتور های جستجو نیاز به تخصص لازم است که باید داشته باشند. تیم مشاوره افرند وب دارای مشاوران رایگان با سابقه و کارشناسان متخصص در تمامی زمینه های بهینه در مشاوره آنلاین با استفاده یک راه کار بسیار حرفه ای و متخصص برای سایت شما طراحی می شود در این صورت سایت با تکنیک های درست و دقیق تری پیش روی می کند. برای مشاوره حرفه ای باید با توجه به خدمات و مشاوره هایی انجام می دهند پیش می روند. مشاوره حرفه ای سئو سایت باید اطلاعات و دانش کافی را در خصوص سئوی تکنیکال (Technical SEO) ، سئوی داخلی (ON Page SEO) و سئوی خارجی (OFF Page SEO) داشته باشد و در نهایت با استفاده از تکنیک های خاص و به روزی در اختیار دارد ، تحلیل و آنالیز سئو سایتتان را به صورت کاملا حرفه ای پیاده سازی کند.

مشاوره رایگان سئو سایت یکی از اصلی ترین عواملی است که وب سایت را تبدیل به یک سایت موفق و پر درآمد می کند. سئو سایت چکاپ یکی از سایت های معروفی است که به بررسی آنالیز سئو سایت مشغول است. برای ارتباط با تیم مشاوران افرند وب می توانید به سایت افرند وب مراجعه کنید.

مشاوره سئو سایت فروشگاهی

بعد از طراحی ، ساخت و راه اندازی سایت فروشگاهیتان باید تمامی مواردی که موجب فروش بالای محصولات و افزایش کاربران واقعی به سایت فروشگاهی می شوند را رعایت کرده و تمامی مراحل اصول و قوائد را به درستی انجام دهند تا سایت فروشگاهی شما بین سایت های فروشگاهی رقیبان در بالاترین درجه مرورگر های گوگل قرار گیرد. مشاوره رایگان سئو سایت ، تیم افرند وب دز زمینه بهینه سازی سایت و رتبه بندی موتور های جستجو تمامی اطلاعات لازم و مهم را در اختیارتان قرار می دهند تا سایتی با لینک اول در مرورگر داشته باشید فروش محصولات بالایی در این زمینه از آن خود کنید.
بررسی و آنالیز سئو سایت توسط مشاوره رایگان حرفه ای

  • آنالیز و بررسی حالت فعلی سئو سایت.
  • آنالیز و بررسی کم شدن رتبه سایت در گوگل.
  • آنالیز و بررسی افزایش کاربران واقعی سایت.
  • آنالیز و بررسی رتبه بندی کلمات کلیدی سایت.
  • آنالیز و بررسی افزایش سرعت بارگذاری و بالا اومدن سایت .
  • آنالیز و بررسی سئو سایت رقیبان و پیشی گرفتن از آن ها.

نکات مهم در سئو سایت فروشگاهی

  • توضیحاتی که بابت محصولات نوشته می شود را کپی نکنید.
  • برای توضیحات محصولات می توانید از مزایا ، ویژگی ها و قیمت محصولات استفاده کنید.
  • استفاده از عناوین تکراری خودداری کنید.
  • استفاده از توضیحات تکراری متا خودداری کنید.

خدمات مشاوره سئو سایت2

مشاوره آنلاین سئو سایت

در مشاوره آنلاین می توانید به دو روش مشاوره تخصصی و مشاوره پرسش و پاسخ با مشاوران تیم افرند وب در ارتباط باشید و پاسخ تمامی سوالات خود را بگیرید.

مشاوره پرسش و پاسخ

در مشاوره پرسش و پاسخ با توجه به تاریخ و ساعتی که قبلا به شما اطلاع داده شده است می توانید پاسخ سوالات خود را از کارشناسان افرند وب دریافت کنید. مشاوره پرسش و پاسخ مختص به افرادی است که دانش کافی و لازم را درباره سئو دارند.

مشاوره تخصصی

در مشاوره تخصصی باید تمامی مشکلات ، سوالات و ایراد هایی اپکه از سایت دارید را در گزارشی آماده کرده و برای تیم افرند وب ارسال کنید. کارشناسان تیم افرند وب با استفاده از ابزار های مورد نیاز سایت شما را آنالیز و بررسی کرده و ایرادات ، پاسخ سوالات و مشکلات پیش آمده به سایت را در جلسه مشاوره بر طرف می کنند. مشاوره تخصصی با توجه به زمان بیشتری که برای بر طرف کردن سوالات شما در نظر می گیرد. هزینه مشاوره تخصصی باتوجه به مشکلات ، سوالات و صرف زمانی که برای سوالات شما توسط کارشناسان در نظر گرفته می شود متفاوت است.

مشاوره تلفنی سئو سایت افرند وب

برای مشاوره تلفنی(ساعتی) سئو سایت می توانید به دو روش مشاوره تلفنی سئو سایت داشته باشید. در روش اول می توانید وارد سایت افرند وب شده و در قسمت پنل مشتریان می توانید برای مشاوره رایگان سئو سایت ثبت سفارش بزنید ، مشاوران و کارشناسان افرند وب در اولین فرصت با شما تماس می گیرند. در روش دوم می توانید برای ارتباط با مشاوران متخصص افرند وب با شماره ذکر شده در سایت با تیم مشاوران در تماس باشید. در زمان مشاوره و ارتباط با کارشناسان افرند وب می توانید سوالاتی که در نظر دارید را پرسیده و با راحت ترین و آسان ترین روش پاسخگویی ، جواب تمامی سوالات شما را می دهند.

مشاوره تصویری سئو سایت

در مشاوره تصویری (ویدیو کال) که مشابه تماس تلفنی می باشد می توانید سوالات خود را به صورت تصویری با مشاوران حرفه ای افرند وب در میان بگذارید و پاسخ سوالات شما عزیزان را در همان فاصله زمانی در اختیارتان قرار دهیم. مشاوره های تصویری معمولا از برنامه های Skype , What up , Meet  و....

هزینه مشاوره سئو سایت

هزینه مشاوره سئو سایت بستگی به نوع مشاوره سئو ، نوع سوالات ، نوع پاسخگویی و زمانی که بابت پاسخگویی توسط کارشناسان افرند وب گرفته می شود. معمولا در مشاوره پرسش و پاسخ هزینه ای گرفته نمی شود. در مشاوره تخصصی با توجه به زمان و نوع اشکالی که سایت را درگیر کرده  که توسط کارشناسان گرفته می شود مشخص می شود. خدمات مشاوره سئو سایت3 سخن آخر
مطالبی که از مقاله مشاوره رایگان سئو سایت در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم بخش کاملی از مشاوره ای است که برای سئو سازی وب سایت ها استفاده می کنید. مطالب این مقاله اطلاعاتی درباره انواع مشاوره های سئو سایت و خدماتی که مشاوران در برای سئو سازی سایت انجام می دهند. و هزینه مشاوره رایگان سئو سایت را به عنوان دانشی از آنالیز و بررسی سئو سایت در اختیارتان قرار داده ایم. برای مشاوره و ارتباط با مشاوران افرند وب می توانید از سایت افرند وب اقدام به ثبت سفارش کنید.

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
تولید محتوا 8 مقاله 12 مقاله 16 مقاله 20 مقاله
تحقیق کلمات کلیدی 20کلمه 30کلمه 45کلمه 60کلمه
افزایش رتبه کلمات کلیدی 3 کلمه 5 کلمه 8 کلمه 12 کلمه
آنالیز url ها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز محتوا های تکراری
انالیز رقبا
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی دیسکریپشن
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر
لینک سازی خارجی 5 لینک 10 لینک 15 لینک 20 لینک
استراتژی ریپورتاژ اگهی
ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4 6
ثبت سایت در سرچ کنسول
ثبت نقشه سایت
بهبود سرعت وب سایت
مشاوره رایگان سئو تا 45 دقیقه تا 1 ساعت تا 2 ساعت تا 3 ساعت
قیمت ماهانه پروژه 5,9 میلیون تومان 8,9 میلیون تومان 13,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید