مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

قیمت سایت شرکتی

قیمت سایت شرکتی

قیمت سایت شرکتی ؛ با افزایش درخواست ها برای طراحی های سایت، در مقابل شرکت ها و تیم های زیادی در زمینه طراحی سایت و ساخت انواع سایت ها به خصوص سایت های شرکتی و فروشگاهی شروع به فعالیت کرده اند. بنابراین ممکن است برای سفارش طراحی سایت و یا سئوی سایت با قیمت های متفاوتی ( در هر شرکت یا هر تیم ) رو به رو شوید. در تعیین قیمت سایت شرکتی عوامل مختلفی نقش دارند که در این مقاله به بررسی این موارد می پردازیم. پس پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال ساخت یک سایت شرکتی هستید و می خواهید در رابطه با قیمت سایت شرکتی اطلاعاتی به دست آورید، توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه نمایید.

قیمت سایت شرکتی
person
super admin 13:37 1402 خرداد 02
5دقیقه
قیمت سایت شرکتی ؛ با افزایش درخواست ها برای طراحی های سایت، در مقابل شرکت ها و تیم های زیادی در زمینه طراحی سایت و ساخت انواع سایت ها به خصوص سایت های شرکتی و فروشگاهی شروع به فعالیت کرده اند. بنابراین ممکن است برای سفارش طراحی سایت و یا سئوی سایت با قیمت های متفاوتی ( در هر شرکت یا هر تیم ) رو به رو شوید. در تعیین قیمت سایت شرکتی عوامل مختلفی نقش دارند که در این مقاله به بررسی این موارد می پردازیم. پس پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال ساخت یک سایت شرکتی هستید و می خواهید در رابطه با قیمت سایت شرکتی اطلاعاتی به دست آورید، توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه نمایید.
  • سایت شرکتی
  • طراحی و ساخت سایت
  • طراحی سایت شرکتی اختصاصی
  • طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوای آماده
  • وردپرس کار
  • هزینه طراحی سایت شرکتی اختصاصی
  • سایت شرکتی اختصاصی یا سایت شرکتی با وردپرس
  • عوامل موثر در قیمت ساخت سایت
  • سئو و بهینه سازی وب سایت
  • قیمت سایت شرکتی در افرند وب
قیمت سایت شرکتی 

سایت شرکتی

یک سایت شرکتی، سایتی ست که خدمات و یا محصولات شرکت شما را در صفحات اینترنتی که مختص به خودتان است، به کاربران معرفی می کند. این سایت در صورت رعایت اصول سئو باعث نمایش سایت شما به کاربران شده و تعداد زیادی از این کاربران را تبدیل به مشتری می کند، در نهایت تمام این کارها به افزایش قابل ملاحظه درآمد شما منجر خواهد شد. پس شما می توانید با صرف هزینه ای برای ساخت سایت شرکتی و هزینه ای برای سئو آن، چند برابر این هزینه را از ارائه و فروش خدمات، از طریق سایت خود به دست آورید.

طراحی و ساخت سایت

ساخت سایت شامل تعدادی مرحله است که هر مرحله توسط متخصص و برنامه نویس مربوط به هر بخش، طراحی می شود. طراحی سایت به دو صورت ممکن است انجام شود، طراحی سایت به صورت اختصاصی، طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوای آماده ( وردپرس ). ابتدا مراحل طراحی سایت در هر یک از روش های طراحی سایت را توضیح می دهیم و سپس هزینه مورد نیاز برای ساخت سایت شرکتی در هر روش را بررسی می کنیم و پس از آن به بررسی سایر عوامل موثر در قیمت سایت شرکتی می پردازیم.

طراحی سایت شرکتی اختصاصی

طراحی سایت به صورت اختصاصی نسبت به طراحی با قالب های آماده، پیچیدگی هایی دارد و مراحل و تعداد افراد مورد نیاز برای ساخت سایت بیشتر است. طراحی سایت شرکتی به صورت اختصاصی در دو مرحله اصلی فرانت اند و بک اند انجام می شود و سایر قسمت ها نیز توسط طراح گرافیک، محتوا کار و ... تکمیل می شوند. طراحی سایت شرکتی به صورت اختصاصی، فقط مخصوص برای شرکت شما برنامه نویسی می شود و سایت های دیگر امکان استفاده از قالب اختصاصی سایت شما را ندارند. طراحی اختصاصی تاثیر زیادی در قیمت سایت شرکتی دارد.

طراحی بخش فرانت اند

در طراحی فرانت اند یا کدنویسی سمت کاربر، فرد فرانت اند کار با استفاده از زبان های اچ تی ام ال، جاوا اسکریپت، سی اس اس‌ بخش های مربوط به ظاهر سایت و گرافیک سایت مانند رنگ دکمه جست و جو، ظاهر منو و ... را کدنویسی می کند.

طراحی بخش بک اند

در طراحی بک اند یا برنامه نویسی سمت سرور، فرد بک اند کار بخش های مربوط به روابط  کاربر با سرور از جمله راحتی استفاده کاربر از بخش های مختلف سایت را با استفاده از زبان های پایتون، پی اچ پی و یا پریل برنامه نویسی می کند.
قیمت سایت شرکتی 1 

طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوای آماده

سیستم های مدیریت محتوای آماده قالب های آماده ای هستند که از قبل کدنویسی شده اند و در دسترس عموم قرار دارند. ورد پرس یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین سیستم های مدیریت محتوای آماده است که استفاده از آن برای کاربر پیچیدگی نداشته و راحت است. طراحی سایت با وردپرس یا سایر سیستم های مدیریت محتوای آماده منحصر به فرد نبوده و سایت های مختلف ممکن است از قالب های مشابه استفاده کنند.

وردپرس کار

در طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای آماده، یک متخصص وردپرس کار، سایتی را طبق سلیقه و هدف شما طراحی می کند و امکانات و قابلیت های مورد نیاز شما را با استفاده از افزونه های طراحی شده برای وردپرس، به سایت اضافه می کند.که نوع این افزونه ها در قیمت سایت شرکتی موثر هستند.

هزینه طراحی سایت شرکتی اختصاصی

با توجه به زمان بر بودن کدنویسی ها و نیاز به تخصص بیشتر و همکاری تعداد افراد بیشتر، قیمت سایت شرکتی اختصاصی به مراتب بیشتر از قیمت سایت شرکتی با وردپرس خواهد بود.

سایت شرکتی اختصاصی یا با وردپرس

در توضیحات بالا به طور کلی و مختصر با طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت با وردپرس آشنا شدید. و دریافتید که قیمت سایت شرکتی اختصاصی نسبت به قیمت سایت شرکتی با وردپرس بیشتر است. در این قسمت از مقاله نیز سایر ویژگی ها و مزایایی که هر یک از روش ها دارند را به شما می گوییم تا بتوانید در این زمینه تصمیم بگیرید.
  • طراحی سایت اختصاصی معمولا برای شرکت هایی مناسب است که تمام درآمد آن ها از طریق سایت است و به این دلیل ورودی کاربران در این سایت بالا خواهد بود. به عنوان مثال شرکت های فروش لوازم آرایشی، مواد غذایی و ... که قصد دارند محصولاتشان را از طریق سایت به فروش برسانند، روزانه با ورود تعداد بالای کاربران رو به رو خواهند بود، همچنین در چنین شرکت هایی تعداد محصولات ممکن است خیلی بالا باشد، پس اگر یک شرکتی با چنین شرایطی دارید و هزینه کافی برای ساخت سایت اختصاصی دارید، بهتر است طراحی سایت شرکتی شما به صورت اختصاصی انجام شود. ولی اگر شما سایت را به عنوان معرفی به مشتریان و کمک به افزایش خرید و درآمد نیاز دارید، مثلا اگر یک شرکت پخش غذایی عمده دارید طراحی با وردپرس نیز برای شما مناسب خواهد بود و نیازی به صرف هزینه بیشتر نخواهید داشت.
  • اگر قصد دارید امکاناتی را که مورد دلخواه خودتان هستند و افزونه ی آماده موردنیاز شما برای طراحی با وردپرس وجود ندارد، در این صورت باید طراحی سایت را به صورت اختصاصی انجام دهید. و یا می توانید طراحی سایت با وردپرس را سفارش دهید و از شرکت طراحی سایت بخواهید تا قسمت های مورد نیاز شما را با دریافت هزینه به صورت اختصاصی طراحی کنند. در این صورت فقط قسمت هایی از سایت شما به صورت اختصاصی طراحی می شود و هزینه آن نسبت به طراحی اختصاصی کم تر و از هزینه وردپرس بیشتر خواهد بود.
قیمت سایت شرکتی 2 

عوامل موثر در قیمت ساخت سایت

با مطالعه مطالب بالا دریافتیم که یکی از اصلی ترین و مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت سایت شرکتی، تعیین روش طراحی به صورت اختصاصی و یا با سیستم های مدیریت محتوای آماده است. علاوه بر این عامل، موارد دیگری در تعیین هزینه های مورد نیاز برای ساخت سایت شرکتی نقش دارند.

هاست

هاست یک فضای میزبان است که اطلاعات شما را ذخیره می کند و در مواقع لزوم به کاربر نمایش می دهد. در واقع به صورت شبانه روز سایت شما را آنلاین نگه می دارد، ثبت هاست نیاز به هزینه دارد و بر اساس حجم فضای مورد نیاز برای اطلاعات سایت شما و شرکتی که هاست را از آن خریداری می کنید قیمت خرید و تمدید سالانه آن ممکن است متفاوت باشد.

دامنه

دامنه که آدرس سایت شما را به کاربر معرفی می کند نیز برای ثبت و پس از آن برای تمدید سالانه نیاز به هزینه دارد. این هزینه نسبت دامنه ای که انتخاب می کنید می تواند کمی متغیر باشد.

سایر عوامل موثر در قیمت سایت شرکتی

سایرعوامل از جمله امکاناتی که در سایت وجود خواهند داشت، چند زبانه بودن سایت، نوع سایت، مطالب و محتواهایی که در سایت بارگذاری خواهند شد و ... همگی در تعیین قیمت برای طراحی و ساخت سایت شرکتی تاثیر خواهند داشت.

سئو

یکی از موارد بسیار مهم که پس از طراحی سایت باید اهمیت ویژه ای به آن بدهید، سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جست و جو است. سئو سایت جزء طراحی سایت نیست و هزینه ای جدا دارد، که خیلی ها به اشتباه از سفارش سئوی سایت طراحی شده اجتناب می کنند و فکر می کنند که هزینه آن زیاد است. ولی بهتر است برای نتیجه گیری بهتر و رسیدن به درآمد دلخواه و مطلوب، سئوی سایت را از طراحی آن جدا ندانید و به همراه سفارش ساخت سایت شرکتی، سئوی آن را نیز از شرکت طراح سایت بخواهید. برای اطلاع از قیمت سایت شرکتی و سئوی آن با کارشناسان افرند وب تماس بگیرید.
قیمت سایت شرکتی 3 

قیمت سایت شرکتی در افرند وب

شرکت افرند وب مجموعه ای از تعدادی متخصصین طراح سایت است که هدف این مجموعه تلاش برای ارائه خدماتی از جمله طراحی سایت و سئوی سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است. با توجه به موارد گفته شده در این مقاله قیمت سایت شرکتی ثابت نبوده و بستگی به عوامل زیادی دارد. تیم افرند وب نیز با توجه به شرایط و نیازهای درخواستی شما، هدف شما از طراحی سایت، امکاناتی که می خواهید در سایت وجود داشته باشند، نوع طراحی سایت و ... هزینه طراحی و ساخت سایت شرکتی را برآورد کرده و به اطلاع شما می رسانند. می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و یا سفارش ساخت سایت شرکتی و کسب اطلاعات در رابطه با قیمت سایت شرکتی با کارشناسان ما در افرند وب در تماس باشید.
کلام آخر
در این مقاله سعی کردیم تا شما را با عواملی که در تعیین قیمت سایت شرکتی تاثیر دارند، آشنا کنیم. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید و یا قصد سفارش طراحی سایت را دارید، همین الان با ما تماس بگیرید.
منبع: افرند وب

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید