مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس

فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس

فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس  را در این مقاله بیان میکنیم. تیم متخصص افرند وب با چند سال سابقه کاری در این زمینه، بهترین خدمات را به شما کاربران و مخاطبان عزیز ارائه میدهد. برای بهره مندی از اطلاعات کافی لطفا ما را تا انتهای مقاله یاری بفرمایید.

فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس
person
super admin 14:44 1402 مرداد 31
5دقیقه
فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس  را در این مقاله بیان میکنیم. تیم متخصص افرند وب با چند سال سابقه کاری در این زمینه، بهترین خدمات را به شما کاربران و مخاطبان عزیز ارائه میدهد. برای بهره مندی از اطلاعات کافی لطفا ما را تا انتهای مقاله یاری بفرمایید. فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس

تعریف طراحی سایت اختصاصی

یکی از عوامل مهم در وب سایت  اختصاصی طراحی ظاهر آن وب سایت می باشد، همچنین میتواند یک تجربه متناسب با رفتار مخاطبان شما باشد. این امر موجب جذب بازدیدکنندگان بیشتر و افزایش ترافیک سایت شما میشود. یکی دیگر از عوامل مهم زیرساخت قدرتمند و امنیت بالای سایت می باشد. ایده های طراحی سایت برای هر شرکتی متفاوت است و شما میتوانید آن را شخصی سازی کنید.

مزایای طراحی سایت اختصاصی

شرکت ها یا کسب و کار هایی که برنامه بلند مدت دارند بیشتر به دنبال طراحی سایت اختصاصی هستند.  از مزایای طراحی سایت میتوان به موارد زیر اشاره کرد که فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس را نشان میدهد.
  • امکان توسعه اصولی و اعمال تغییرات دلخواه
  • امکان افزودن اپلیکیشن اندروید یا ای او اس به صورت بهینه
  • طراحی گرافیک اختصاصی
  • امنیت بالای وب سایت
  • اعمال تغییرات و امکانات مدیریتی دلخواه

چرا طراحی وب سایت سفارشی برتر است؟

طراحی وب سفارشی ابزار بسیار موثرتری برای کمک به رشد کسب و کار شما در طول زمان است. در حالی که هزینه اولیه ممکن است بیشتر باشد، مزایای زیر باعث می شود یک وب سایت سفارشی ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد:
  • ارزش منحصر به فرد برند شما را منتقل می کند
  • نتایج موتورهای جستجو را بهبود می بخشد
  • تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد
  • امکان مقیاس پذیری آسان را فراهم می کند
  • ظاهر حرفه ای تری ایجاد می کند
برای آشنایی بیشتر با طراحی سایت اختصاصی به سایت webolutions مراجعه کنید و برای سفارش طراحی سایت اختصاصی نیز با کارشناسان افرند وب تماس بگیرید.

ویژگی طراحی سایت اختصاصی

سایت های اختصاصی خوب در گوگل سه ویژگی مشترک دارند، کاربردی، جذاب و مفید هستند. به چند مورد از ویژگی های سایت اختصاصی در زیر اشاره میکنیم:
  • کد نویسی پروژه
  • تجربه و رابط کاربری(UI،UX)
  • طراحی ساختار قدرتمند
  • بکارگیری فرایند سئو و بهینه سازی حین کد نویسی
  • طراحی رسپانسیو
  • برنامه نویسی جهت پشتبانی

فرق طراحی وب سایت اختصاصی با وردپرس

نکته قابل توجه در طراحی سایت

نکته قابل توجه در مقاله فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس این است که در طراحی سایت باید به آن توجه داشت شناسایی نیاز و انتظارات مخاطبان شما است. توجه به این نکته که در بازار رقابتی حضور دارد باعث افزایش اعتماد و اعتبار شما میشود. برای همین به شما این امکان را میدهد تا بدون وجود هیچگونه محدودیتی ایده خود را پیاده سازی کنید.

تعریف طراحی سایت با ورپرس

فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد . برای راه اندازی وب سایت انواع سیستم های مدیریت وب سایت وجود دارد ولی وردپرس جزء محبوب ترین آنها به حساب می آید. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار سایت خود را بدون هیچگونه تخصص خاصی در کد نویسی، راه اندازی کنید. وردپرس به دلیل رایگان بودن و نبود نیاز به کد نویسی همچنین بروزرسانی دائمی بسیار پرطرفدار است که فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس را نشان میدهد.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

وردپرس نیز مانند طراحی سایت اختصاصی مزایایی دارد که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره میکنیم.
  • هرنوع سایت را میتوان ساخت
  • باز بودن متن وردپرس
  • در بین سایت های معتبر اثبات شدن
  • امنیت بالا

فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس2

قیمت طراحی سایت با وردپرس

وردپرس جزء نرم افزار های رایگان بشمار می آید و سازنده آن تمام کد ها را رایگان در اختیار عموم قرار داده است. هزینه طراحی سایت با وردپرس نسبت به سایر روش ها بسیار کمتر است . در اصل سیستم مدیریت محتوا نیاز به برنامه نویسی ندارد. پس هزینه اصلی که شما باید برای طرحی سایت اختصاص دهید وجود ندارد و تنها هزینه ای که شما باید پرداخت کنید هزینه قالب و افزونه وردپرس است. امیدوارم فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس  را به خوبی درک کرده باشید.

فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس در سایت

برای درک بهتر فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس مطالب زیر را با دقت بخوانید.
  • نیاز: باید این مورد را بررسی کنید که توقعات شما از یک سایت تا چه حد می باشد. مواردی که برای وب سایت خود نیاز دارید کامل لیست و فهرست شود.
  • بودجه: این مورد را نیز باید بررسی کنید که برای طراحی سایت خود چقدر هزینه میکنید و چقدر بودجه دارید و بر طبق آن به طراحی سایت اختصاصی یا با وردپرس بپردازید.
  • آینده: باید در نظر داشته باشید که سایتی که میخواهید طراحی کنید تا چه حد قصد دارید آن را گسترش دهید.

در موارد زیر طراحی سایت اختصاصی بهتر است

  • سازمان های بزرگی که سیستم های خاصی نیاز دارند.
  • شرکت هایی که سایت اینترنتی، اساس و ساختار کسب و کارشان را تشکیل میدهد.
  • شرکت هایی که حجم کاربران وب سایت آنها زیاد خواهد بود.
  • افرادی که زمان کافی برای طراحی سایت خود دارند.

در موارد زیر طراحی سایت با وردپرس بهتر است

  • شرکت هایی که اساس کار آن ها بر وب سایت تکیه ندارد.
  • افردی که ویژگی های خاص نیاز ندارند و امکانات وردپرس برایشان کافی است.
  • شرکت هایی که زمان و بودجه لازم را برای طراحی سایت در اختیار ندارند.

در کل طراحی سایت اختصاصی بهتر است یا وردپرس

همانطور که بیان کردیم اولین فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس در کد نویسی است. کد های وردپرس قبلا توسط تیم متخصص طراحی و در اختیار عموم قرار داده شده است بنابراین در وردپرس نیاز به داشتن مهارت برنامه نویسی ندارید. در وردپرس قالب ها به صورت آماده وجود دارند ولی در طراحی سایت اختصاصی طرح ها و قالب ها آماده سفارش سازی هستند و مرتبط با سلیقه مشتری می باشد.

از دیگر تفاوت های طراحی سایت اختصاصی با وردپرس

یکی دیگر از فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس سرعت بارگذاری وب سایت است. طراحی سایت اختصاصی کد نویسی باعث بهینه و حجم پایین قالب میشود. در حالی که سایت های اختصاصی سرعت لود زیر سه ثانیه را دارند. فرقی نمیکند سایت شما با وردپرس یا کد نویسی طراحی شده باشد امنیت در هر دو این مورد ها از اهمیت بالایی برخوردار است و باید سایت شما امنیت بالایی داشته باشد.

 عملیات بروزرسانی

علاوه بر فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس، مسائل فنی دیگری نیز وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. برای مثال یکی از این مسائلی که به وجود می آید انجام بروزرسانی ها می باشد. طراحی سایت اختصاصی نیاز به بروزرسانی های مکرر ندارد درحالی که در طراحی وردپرس مداوم باید آن را بروزرسانی کرد. فرق سایت اختصاصی با وردپرس

کلام آخر
در این مقاله فرق طراحی سایت اختصاصی با وردپرس را بیان کردیم. نهایت سپاس و تشکر را از شما کاربران گرامی داریم که ما را تا آخر مقاله یاری کردید. تیم متخصص افرند وب با چند سال سابقه کاری و حرفه ای در این زمینه بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه میدهد برای بهره مندی از این خدمات و مشاوره رایگان میتوانید با ما تماس حاصل بفرمایید. 

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید