مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی یک روش آنلاین و کارآمد برای رشد و توسعه کسب و کار است. همچنین با این کار می توان مشتریان جدید از نقاط مختلف کشور به دست آورد. به عبارتی دیگر هیچ محدودیتی برای خرید و فروش و ارائه خدمات نخواهد بود.

طراحی فروشگاه اینترنتی
person
super admin 20:03 1402 مرداد 10
5دقیقه
طراحی فروشگاه اینترنتی یک روش آنلاین و کارآمد برای رشد و توسعه کسب و کار است. همچنین با این کار می توان مشتریان جدید از نقاط مختلف کشور به دست آورد. به عبارتی دیگر هیچ محدودیتی برای خرید و فروش و ارائه خدمات نخواهد بود.
طراحی فروشگاه اینترنتی 

نحوه طراحی فروشگاه اینترنتی 

  1. ابزار طراحی فروشگاه اینترنتی خود را بیابید.
  2. بهترین برنامه را برای خود انتخاب کنید.
  3. برای فروشگاه خود نام دامنه دریافت کنید.
  4. قالب تجارت الکترونیک خود را انتخاب کنید.
  5. قالب تجارت الکترونیک خود را سفارشی کنید.
  6. محصولات خود را اضافه کنید.
  7. روشهای پرداخت را تنظیم کنید.
  8. تنظیمات ارسال خود را مرتب کنید.
  9. پیش نمایش ، آزمایش و غیره را کنترل کنید.

ابزار طراحی فروشگاه اینترنتی خود را بیابید.

طراحی فروشگاه اینترنتی : ابزار طراحی فروشگاه اینترنتی یک نرم افزار آنلاین است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به مهارت های فنی پیشرفته ، دانش کد نویسی یا ده ها صفحه کامپیوتر ، فروشگاه آنلاین شخصی خود را بسازید. تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت و یک ایده تجاری عالی است! هنگام راه اندازی یک فروشگاه آنلاین ، اولین قدم انتخاب سازنده فروشگاه آنلاین مناسب است. تعداد زیادی از سازندگان فروشگاه آنلاین وجود دارد. برخی ارزان ، برخی گران ، برخی معتبر و ... . استفاده از ابزار طراحی فروشگاه اینترنتی بسیار آسان است. نظرسنجی اخیر ما نشان داد که با وجود برخی تردیدهای اولیه ، 83 درصد از شما قادر به استفاده از سازنده وب سایت خواهید بود.

کدام ابزار طراحی فروشگاه اینترنتی را باید انتخاب کنید؟

ما می دانیم که انتخاب می تواند طاقت فرسا باشد ، اما همه چیز به هدف و اندازه فروشگاه آنلاین شما بستگی دارد.
  • کسب و کارهای کوچک

اگر قصد دارید یک فروشگاه آنلاین کوچک ایجاد کنید ، Wix را پیشنهاد می کنیم. راه اندازی آن بسیار آسان است ، ابزار فروش عالی است ، و طرح ها عالی به نظر می رسند.
  • کسب و کار های بزرگ

طراحی فروشگاه اینترنتی : اگر قصد دارید یک فروشگاه آنلاین بزرگ و کامل ایجاد کنید ، بیش از 10 محصول بفروشید و گردش مالی شما زیاد باشد ، ما Shopify را توصیه می کنیم. هنگام بازی با ابزار طراحی فروشگاه اینترنتی ، از خود بپرسید:
  • آیا انتخاب یک قالب/موضوع و ایجاد تغییرات دلخواه آسان است؟
  • آیا قالب ها برای تجارت شما مناسب هستند؟
  • آیا افزودن محصولات و دسته بندی آنها آسان است؟
  • آیا می توانید ناوبری را طوری ویرایش کنید که شامل منوهای فرعی و صفحات جدید باشد؟

 بهترین برنامه را برای خود انتخاب کنید

طراحی فروشگاه اینترنتی : هنگامی که چند سازنده را آزمایش کرده اید و از انتخاب خود راضی هستید ، باید در طرح مناسب ثبت نام کنید تا بتوانید ساختمان بگیرید. سطوح مختلف برنامه ها با ویژگی های متفاوت ارائه می شود. همانطور که انتظار داشتید ، هرچه بیشتر بپردازید ، بیشتر دریافت می کنید. اینکه کدام برنامه برای شما مناسب تر است بستگی به اندازه کسب و کار شما و جاه طلبی های رشد شما دارد. اگر به دنبال ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک هستید ، به یک برنامه پولی نیاز دارید. بارگذاری و فروش محصولات به نرم افزار پیچیده تری نسبت به ساختن یک وب سایت معمولی نیاز دارد.

برای فروش چند محصول برنامه دارید؟

طراحی فروشگاه اینترنتی : اگر قصد فروش بسیاری از محصولات را ندارید ، ممکن است برنامه ساده تری با نرخ های پایین تر مناسب باشد. هیچ محدودیتی برای محصول در هیچ یک از برنامه های اصلی Shopify وجود ندارد. با این حال ، هرچه محصولات بیشتری بفروشید ، ارتقاء بیشتر به یک برنامه پیشرفته منطقی به نظر می رسد. این به دلیل هزینه تراکنش است. اگر درآمد زیادی دارید ، حتی اندکی کاهش هزینه ها می تواند نتیجه نهایی شما را افزایش دهد. طراحی فروشگاه اینترنتی1 

چقدر می خواهید هزینه کنید؟

برای طراحی فروشگاه اینترنتی ، به یک برنامه تجارت الکترونیک نیاز دارید و بسته به نوع سایت و ویژگی های آن قیمت مشخصی تعیین می شود. شما باید یک بودجه مشخصی برای خود در نظر بگیرید.

به چه ویژگی هایی نیاز دارید؟

به یاد داشته باشید ، فروشگاه های مختلف نیازهای متفاوتی دارند. Shopify ممکن است گرانتر باشد ، اما برای ایجاد فروشگاه های آنلاین بزرگ طراحی شده است. از سوی دیگر ، تجارت الکترونیکی Wix برای ایجاد فروشگاه های آنلاین کوچکتر مناسب تر است.

آیا می توانید یک فروشگاه آنلاین به صورت رایگان بسازید؟

طراحی فروشگاه اینترنتی : آره! Square Online به شما امکان می دهد بدون پرداخت یک ریال به فروش آنلاین بپردازید. این بهترین سازنده تجارت الکترونیک رایگان است ، اما فقط این نیست. برنامه رایگان Big Cartel در حال حاضر به شما امکان می دهد بدون نیاز به پرداخت هزینه ماهانه به صورت آنلاین فروش کنید. اما هشدار داده شود - برنامه رایگان آن فوق العاده محدود است. هنگامی که ما Big Cartel را آزمایش کردیم ، در مقایسه با دیگر سازندگان تجارت الکترونیک مانند Shopify و BigCommerce ، امتیاز بسیار ضعیفی گرفت و مردم آن را سخت ترین ابزار طراحی فروشگاه اینترنتی برای استفاده می دانستند. در حقیقت ، Big Cartel در تحقیقات ما با 2.9 ستاره کم از 5 در آخرین رتبه قرار داشت!

قیمت ارتقاء سایت فروشگاه اینترنتی در گوگل

حقیقت این است که شما آنچه را که برای آن هزینه می کنید دریافت می کنید. برنامه های اولیه برای شروع عالی هستند ، اما هنگام ارتقاء قفل ویژگی های پیشرفته تری را باز می کنید. این نمودار به سه مورد از مهمترین ویژگی های تجارت الکترونیک می پردازد: ادغام چند کانالی ، بازیابی سبد خرید رها شده و گواهینامه های SSL.

 یک نام دامنه برای فروشگاه خود تهیه کنید

نام دامنه بیتی در URL است که نام فروشگاه شما را مشخص می کند. یک نام دامنه خوب کلید راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق است. این اعتماد را با مشتریان ایجاد می کند و به ایجاد نام تجاری شما کمک می کند.

قالب فروشگاهی خود را انتخاب کنید

با استفاده از قالب ها (گاهی اوقات به عنوان تم شناخته می شوند) ، می توانید بدون اینکه متخصص طراحی باشید ، یا دست به هر کدی بزنید ، سایت خود را زیبا جلوه دهید! انتخاب قالب در Shopify آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید ، این است که یک قالب را از بازار سازنده خود انتخاب کنید. با Wix ، بسیار شبیه است. شما با انتخاب یک قالب ، که به دسته های مختلف تقسیم می شوند ، شروع می کنید. هر دسته نمایانگر صنعت متفاوتی است. به عنوان مثال ، قالب هایی برای وبلاگ نویسی ، خدمات تجاری و فروشگاه های آنلاین خواهید داشت.

چگونه قالب مناسب را انتخاب می کنید؟

این سه سوال را از خود بپرسید تا بدانید کدام قالب برای شما مناسب است:
  • می خواهید فروشگاه شما دارای چه ویژگی هایی باشد؟
  • چه سبکی از صفحه اصلی را می خواهید؟
  • چگونه می خواهید مشتریان در فروشگاه شما جابجا شوند؟
  • می خواهید فروشگاه شما دارای چه ویژگی هایی باشد؟
ویژگی ها بخش مهمی از نحوه ایجاد یک فروشگاه آنلاین هستند. از خود بپرسید چه چیزی برای فروشگاه آنلاین شما مهم است: آیا به نقشه ، گالری یا صفحه درباره ما نیاز دارید؟ ویدئوهای صفحه اصلی شما چطور؟

چه سبکی از صفحه اصلی را می خواهید؟

طراحی فروشگاه اینترنتی : صفحه اصلی شما اولین چیزی است که مشتریان شما می بینند. مثل ویترین مغازه شماست. مشتریان باید بتوانند از یک نگاه دقیق تشخیص دهند که شغل و حوزه کاری شما چیست. صفحه اصلی شما می تواند یک تصویر ساده ، نمایش اسلاید یا فیلم باشد. بر اساس اهداف تجاری خود تصمیم بگیرید کدام را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، فروشگاه هایی که محصولات لوکس می فروشند باید اجازه دهند تصاویر شیک صحبت کنند. فروشگاه هایی که محصولات پیچیده تری می فروشند ممکن است تصویری ساده تر ، همراه با متن بیشتر را بخواهند.
طراحی فروشگاه اینترنتی2 

آیا می خواهید مشتریان شما در سایت شما بگردند؟

طراحی فروشگاه اینترنتی : اکثر خریداران پس از 10-20 ثانیه وب سایت را ترک می کنند. بسیار مهم است که آنها بتوانند بدون هیچ زحمتی آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند. یک نوار ناوبری صاف یکپارچه است. به مشتریان اجازه می دهد به راحتی در سایت شما جابجا شوند و فروش بیشتری به شما پاداش می دهد. یک ناوبری دست و پا گیر مانند یک جاده با بارهای چاله و بدون علائم خیابان است. مشتریان ناامید می شوند زیرا نمی توانند آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند. صفحات خود را از چپ به راست قرار دهید ، با مهمترین صفحه شروع کنید. صفحاتی را که برای تجارت شما مهم نیستند وارد نکنید - آنها را به عنوان موارد منوی کشویی وارد کنید.

قالب فروشگاهی خود را سفارشی کنید

پس از انتخاب قالب سایت فروشگاهی ، به ابزار مدیریت فروشگاه خود بروید تا سفارشی سازی را شروع کنید. سفارشی سازی آسان است و تقریباً می توانید هر چیزی را تغییر دهید. این شامل موارد زیر است:
  • اندازه متن و فونت
  • طرح رنگی
  • تصاویر
  • موقعیت یابی محصولات
  • امکانات
  • جاسازی رسانه های اجتماعی
اکثر ابزارهای طراحی فروشگاه اینترنتی همچنین به شما امکان می دهند برنامه ها را جاسازی کنید. اینها در بازار برنامه ها یافت می شوند و می توانند برای پوشش دادن هرگونه ویژگی مورد نیاز شما که ممکن است این پلتفرم قبلاً در خود نداشته باشد مورد استفاده قرار گیرد.

محصولات خود را اضافه کنید

اکنون که یک فروشگاه آنلاین شیک با استفاده از الگو ایجاد کرده اید ، باید محصولات خود را اضافه کنید. با استفاده از فروشگاه ساز آنلاین ، کنترل بسیار خوبی بر صفحات محصول خود دارید. تصویر بالا نشان می دهد که چگونه می توانید سبک را با مینیمالیسم ترکیب کنید تا ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید. مهمترین مواردی که برای افزودن یک محصول نیاز دارید عبارتند از:
  • نام
  • قیمت
  • دسته بندی
  • وزن (برای محصولات فیزیکی)
  • فایل (برای محصولات قابل بارگیری مانند کتابهای الکترونیکی).

ابزار طراحی فروشگاه اینترنتی مختلف محدودیت های مختلفی در موارد زیر دارند:

  • تعداد محصولاتی که می توانید بارگذاری کنید
  • تعداد گزینه ها برای هر محصول (محصول مشابه اما در اندازه یا رنگ متفاوت)
  • تعداد انواع محصول (ترکیبی از دو گزینه: به عنوان مثال ، یک تی شرت آبی در اندازه متوسط)
اطمینان حاصل کنید که محدودیت هر سازنده با نیازهای کسب و کار شما مطابقت دارد.

روش های پرداخت را تنظیم کنید

طراحی فروشگاه اینترنتی : در مرحله بعد ، باید روش پرداخت خود را تنظیم کنید. این بخش مهمی از تبدیل مرورگر به خریدار است. سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک این کار را برای شما آسان می کنند. آنها این فرایند را بهینه می کنند تا بتوانید با بهترین ( و موثرترین) گزینه های پرداخت به کار خود ادامه دهید. ابزار طراحی فروشگاه اینترنتی با اتصال مستقیم شما به چندین گزینه مختلف پرداخت ، مانند PayPal ، Visa ، Apple Pay و Mastercard ، به شما کمک می کنند.

تنظیمات حمل و نقل خود را مرتب کنید

شما محصولات و گزینه های پرداخت را برای خرید مشتریان به آنها اضافه کرده اید. مورد بعدی این است که مطمئن شوید می توانید آن محصولات را تحویل دهید. برای درک نحوه ایجاد یک فروشگاه آنلاین ، باید نحوه عملکرد گزینه های حمل و نقل را درک کنید.

پیش نمایش ، آزمایش و انتشار فروشگاه آنلاین خود را انجام دهید

طراحی فروشگاه اینترنتی : اکنون باید محصولات خود را اضافه کنید ، قالب فروشگاه خود را سفارشی کنید ، پرداخت و ارسال خود را تنظیم کرده و تنظیمات فروشگاه خود را مرتب کرده باشید. ابزارهای طراحی فروشگاه اینترنتی آزمایش و پیش نمایش فروشگاه آنلاین شما را قبل از انتشار بسیار آسان می کنند. آزمایش فروشگاه شما بهترین راه برای اطمینان از برآوردن نیازهای مشتریان است. در نهایت ، تنظیمات فروشگاه خود را مرتب کنید قبل از زدن انتشار ، آخرین کاری که باید انجام دهید این است که تنظیمات فروشگاه خود را دوباره بررسی کنید! بدون تنظیمات مناسب ، فروشگاه شما نمی تواند به درستی کار کند.
طراحی فروشگاه اینترنتی3 

تنظیمات پلتفرم فروشگاه

  • زبان: زبانی را انتخاب کنید که مشتریان شما در محل مشاهده می کنند
  • ارز: ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید
  • منطقه زمانی: تنظیم منطقه زمانی مناسب به پیگیری سفارشات شما کمک می کند
  • آدرس: اطلاعات تماس خود را نمایش دهید
  • نام فروشگاه: همانطور که در ایمیل ها ، صفحه اصلی و جستجوهای آنلاین فروشگاه شما ظاهر می شود
  • اطلاعات تماس: یک شماره تلفن عمومی و یک آدرس ایمیل رو به روی مشتری
  • تنظیمات سفارش: تنظیم کنید که آیا به قیمت محصول خود مالیات اضافه کنید یا خیر
  • تنظیمات محصول: می توانید تصمیم بگیرید که کدام اطلاعات مانند وزن یا رتبه محصول را به مشتریان نشان دهد

چرا طراحی فروشگاه اینترنتی خوب ضروری است؟

شما تصمیم گرفته اید که یک سایت فروشگاهی جدید راه اندازی کنید. شما محصولات جذابی با قیمت های مقرون به صرفه دارید حتی شروع به کار روی یک وب سایت جدید کرده اید تا کالاهای خود را به نمایش بگذارید و فروش آنلاین را شروع کنید.

امکانات اصلی در طراحی فروشگاه اینترنتی

وقتی 46 درصد از مصرف کنندگان کل فرایند خرید خود (از تحقیق تا خرید) را در تلفن های هوشمند به پایان برسانند ، اگر وب سایت شما سازگار با تلفن همراه نباشد ، فروش زیادی از دست خواهید داد. یک پلت فرم فروشگاهی پاسخگو تضمین می کند که بازدیدکنندگان از انواع دستگاه ها بدون هیچ گونه محدودیت طراحی ، تجربه یکسانی عالی در محل دارند.
  1. فرصت های سفارشی سازی.

"زیبایی" یک ارزیابی بسیار ذهنی است. اما وقتی صحبت از طراحی وب می شود ، "ظاهر خوب" معمولاً به معنای چیدمان مناسب ، تایپوگرافی و شمایل نگاری زیبا ، جلوه های بصری واضح و سایر عناصر طراحی در محل است که فروشگاه شما را از دیگران متمایز می کند. اگر پلتفرم فروشگاهی شما فاقد ویژگی های سفارشی سازی و قالب های آماده برای استفاده زیبا است ، با استفاده از قالب مشابه صدها فروشگاه دیگر درگیر هستید ، و فضای کمی برای نشان دادن تفاوت برند شما وجود دارد.
  1. ناوبری سایت به راحتی قابل پیگیری است.

ناوبری یک اصطلاح چتر برای همه عناصر UI است که کاربران می توانند برای دستیابی به اطلاعات خاص در وب سایت شما استفاده کنند. اینها شامل منوی ناوبری سرصفحه ، صفحات دسته بندی محصول ، فیلترها ، جستجوی در محل و پاورقی است. هنگامی که پلتفرم فروشگاهی شما توانایی شما در ایجاد مسیرهای ناوبری سفارشی را محدود می کند ، به یک وب سایت زیبا اما ناکارآمد خواهید رسید که تعداد کمی از مشتریان می خواهند از آن استفاده کنند و نرخ تبدیل شما برای آن آسیب می بیند.
  1. تجربه کاربر منحصر به فرد.

Delight مشتریان را ترغیب می کند تا خرید خود را تکمیل کرده و سپس خرید بیشتری انجام دهند. چه چیزی آن حس لذت را بر می انگیزد و برند را به سطح بعدی می برد؟ اگر سایت شما آنها را بی نیاز کند ، بهترین ابزارهای بازاریابی در جهان کمکی نمی کند.

بهترین نمونه های طراحی فروشگاه اینترنتی

اکنون که می دانید طراحی فروشگاه اینترنتی چگونه باید باشد ، بهتر است به چند نمونه از این سایت ها اشاره کنیم تا آنها را بررسی کنید و ایده های خوبی در ذهن شما شکل بگیرد.
  1. LARQ.

LARQ از تصاویر و انیمیشن های واضح محصولات استفاده می کند تا ما را در مورد چیزی به سادگی نوشیدن آب هیجان زده کند. خرده فروش بطری های آب قابل استفاده مجدد از طریق کپی نویسی نقطه ای ، ویژگی های محصولات بلوک رنگی و ماشین حساب ، ما را متقاعد می کند که به جنبش بطری آنها بپیوندیم و محصولات شیک خود را بیشتر بشناسیم. افزودن قابلیت های چند منطقه ای (با استفاده از BigCommerce) یک لحظه مهم دیگر بود. طبق گزارش LARQ ، طی 3 ماه ، تبدیل آنها 80 درصد افزایش یافته است.
  1. Burr

خرده فروش مبلمان مدولار Burrow ، کلمات را به نفع ویدئوی صفحه اصلی حذف کرد تا ارزش اصلی خود را نشان دهد-مونتاژ مبلمان جدید می تواند سرگرم کننده ، سریع و بدون ابزار باشد. Burrow با استفاده از ترکیبی از عکس های محصول و شیوه زندگی ، به آسانی می تواند جدیدترین طرح های آنها را در خانه شما به تصویر بکشد ، آنها را برای تناسب مناسب سفارشی کرده و با چند کلیک سفارش دهید.
  1. Revelr

Revelry می داند که لباس های ساقدوش عروس کلیدهای میانبر کیف هر عروس هستند. و همچنین تحویل نمونه رایگان و آزمایش های خانگی برای کل مهمانی. هر دو گزینه دارای نقطه برجسته ای در صفحه اصلی e-tailer هستند ، به همراه ناوبری دسته بندی عالی ، که باعث کشف سبک ها ، مواد و رنگ های مختلف لباس می شود.
  1. Skullcandy.

ما اغلب در مورد Skullcandy تعجب می کنیم ، اما انجام آن بهتر از این با یک فروشگاه تجارت الکترونیکی دشوار است. آنها به طرز ماهرانه ای رنگهای روشن را با طراحی وب سایت مشکی امضا می کنند تا این حس شیک و لوکس را ایجاد کنند. محصولات را به راحتی می توان کشف کرد ، با جزئیات کامل روی فیلم بررسی کرد و سپس مشخصات آن را مطالعه کرد. اگرچه بازار اصلی آنها صوتی است ، اما مرور وب سایت Skullcandy به دلیل استفاده تخصصی از تصاویر بصری ، عناصر طراحی متریال و فیلم ، یک تجربه حسی لذت بخش است.
  1. Solo Stove.

طراحی فروشگاه اینترنتی : وب سایت Solo Stove یک مثال تحسین برانگیز از نحوه استفاده از شمایل نگاری در تجارت الکترونیک است. سازنده آتش نشانی برای هر دسته محصول نمادهای سفارشی تهیه کرد تا آنچه را که می فروشند بهتر منتقل کند و برخی از مشخصات اصلی محصول را برجسته کند. فیلم های محصول ، تصاویر ، و بخش های متداول به بیان بیشتر موضوع اصلی آنها کمک می کند.
  1. Bliss.

وب سایت Bliss یک آب نبات پنبه ای مطلق است. مارک مراقبت از پوست که از آبگرم استفاده می کند از سه رنگ غالب استفاده می کند-صورتی ، آبی و زرد - برای جذابیت بصری شخصیت های خریدار اصلی آنها. جمله بندی کپی دکمه ، عنوان بخش ها و توضیحات فرم به شما این احساس را می دهد که انگار در مورد روال مراقبت از پوست خود با یک دوست صحبت می کنید.
  1. The Mountain.

طراحی فروشگاه اینترنتی : The Mountain دارای تمام ویژگی های طراحی عالی یک وب سایت فروشگاه اینترنتی است. نوار ناوبری مستقیم به جلو ، شامل دسته های اصلی محصول ، اکتشاف را ایجاد می کند. بنر خدمات ، که در زیر عنوان قرار گرفته است ، فوراً شرایط حمل و نقل و تاخیرهای احتمالی را اطلاع می دهد - یک عمل خوب برای مدیریت انتظارات مشتری. نوار لغزنده قهرمان جدیدترین مزایای فصلی و تبلیغات را برجسته می کند و باعث کشف بیشتر می شود. با طیف وسیع تری از دسته بندی محصولات ، The Mountain یک کار طراحی عالی انجام داد و همه چیز را در دسته بندی ها سازماندهی کرد تا احساس غلبه بر بسیاری از سیستم عامل های تجارت الکترونیک را کاهش دهد.  طراحی فروشگاه اینترنتی4 

مزایای استفاده از BigCommerce برای طراحی فروشگاه اینترنتی

نمونه های وب سایت بالا را دوست داشتید؟ همه آنها در BigCommerce طراحی شده اند. و در اینجا به این دلیل است که مشتریان سازمانی و SME ها پلت فرم تجارت الکترونیکی ما را انتخاب می کنند:
  1. طراحی با سایر ویژگی ها به خطر نمی افتد.

طراحی فروشگاه اینترنتی : وب سایت تجارت الکترونیک زیبا یا کاربردی؟ با BigCommerce هر دو را دریافت می کنید. طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی را به عنوان ساختن خانه در نظر بگیرید. ابتدا باید ملات قوی و دیوارهای بیرونی بسازید. BigCommerce "" بخش های فنی را در اختیار شما قرار می دهد تا در هسته اصلی عملیات آنلاین خود قرار دهید-صفحات بدون کد ، بررسی امن ، پایگاه کد مناسب SEO و موارد دیگر.
  • همچنین در مورد نمای جلو یا طراحی داخلی ، ما شما را محدود نمی کنیم. شما می توانید به وب سایت خود ظاهر کاملاً سفارشی و بدون مارک SEO ، قابلیت استفاده و امنیت بدهید. در عین حال ، می توانید با جفت کردن تجارت اصلی داخلی با ادغام خارجی ، پشتیبان خود را برای مطابقت با عملیات خود سفارشی کنید.
  1. دارای قالب های فروشگاهی است (بسیار خوب).

طراحی فروشگاه اینترنتی : اگر نمی خواهید طراحی فروشگاه خود را از ابتدا ایجاد کنید ، می توانید به اطراف فروشگاه موضوعی ما نگاهی بیندازید. با بیش از 150 طرح منحصر به فرد ، می توانید چیزی را پیدا کنید که چشم شما را خوشحال کند. گزینه ها را بر اساس نوع شبکه ، طرح کاتالوگ محصولات یا صنعت مرور کنید. یا بهترین موضوعات تجارت الکترونیک را که توسط کارکنان ما انتخاب شده است ، مرور کنید. هر موضوع BigCommerce پاسخگو ، دوستدار موبایل و SEO است و برای قابلیت استفاده بهینه شده است. استفاده از یک تم پیش ساخته راهی میانبر برای طراحی یک وب سایت تجارت الکترونیک عالی با هزینه کمتر است.
  1. فرصت های سفارشی سازی.

طراحی فروشگاه اینترنتی : اگر بخواهم یک تجربه تجارت الکترونیکی واقعاً سفارشی طراحی کنم ، چطور؟ به ادغام و افزودنیهای شخص ثالث با برنامه های AR ، CDN + CMS سفارشی برای پشتیبانی از انتشارات سنگین و موتور توصیه محصول ML با داده های زمان واقعی فکر کنید. آیا BigCommerce هنوز به من مربوط است؟ کاملا. BigCommerce یک پلت فرم SaaS باز است ، بدین معنی که زیرساخت فنی ما می تواند به راحتی با مجموعه ای از برنامه های دیگر از طریق API متصل شود.
  • با BigCommerce ، می توانید از ویژگی های اصلی تجارت ما برای مدیریت موجودی ، پردازش پرداخت ، حمل و نقل ، مدیریت کلاهبرداری و موارد دیگر استفاده کنید ، در حالی که از فناوری دیگری مانند WordPress یا Adobe Experience Management برای تقویت بخش جلویی وب سایت خود استفاده می کنید. چنین راه اندازی با نام تجارت بدون سر شناخته می شود.
  1. ابزارهای آسانو کاربردی برای استفاده.

طراحی فروشگاه اینترنتی : از سوی دیگر ، اگر به قابلیت های طراحی پیچیده تر اما قوی تر نیاز دارید ، ما آن را نیز ارائه می دهیم. از صفحه ساز ما استفاده کنید - یک ابزار ویرایش صفحه وب کشیدن و رها کردن مشاغل کوچک و شرکت های Fortune 500 برای ایجاد صفحات فرود جذاب. با استفاده از عناصر طراحی از پیش ساخته شده ، می توانید به سرعت نمونه های لیست محصولات جلب توجه و کلیک را بدون نوشتن یک خط کد نمونه اولیه کنید. تجربه های تعاملی مشتری ایجاد کنید ، بازی بازاریابی محتوایی خود را ارتقا دهید و بدون تماس با تیم توسعه دهنده ، صفحات پشتیبانی جدیدی را به قیف فروش خود اضافه کنید.

چک لیست طراحی فروشگاه اینترنتی در 8 مرحله

حتی با بهترین ابزار نیز روند طراحی می تواند دشوار باشد و از کنترل خارج شود. برای راه اندازی فروشگاه الکترونیکی خود به چه چیزی نیاز دارید؟
  • صفحه اصلی
  • صفحات دسته بندی
  • صفحات فرود محصول
  • صفحه پرداخت
  • درباره ما
  • نوار جستجو و صفحه نتایج جستجو
  • فرم های ثبت نام و ورود به سیستم
  • فرم اشتراک ایمیل

10 نکته در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی

ما صحبت کردیم و به شما نشان دادیم که طراحی فروشگاه اینترنتی خوب چگونه به نظر می رسد و به چه صفحاتی نیاز دارد. حالا بیایید به چگونگی تقسیم و نکات طراحی برای صاحبان فروشگاه بپردازیم.
طراحی فروشگاه اینترنتی5 
  1. ساده باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی : مسیر خرید باید فوراً برای مشتری مشخص باشد. قبل از افزودن یک عنصر طراحی جدید به صفحه ، این سوال را از خود بپرسید: آیا این کار به خریدار کمک می کند یا مانع آن می شود؟ بهتر است با حداقل یک صفحه فرود شروع کنید. سپس با کسب اطلاعات بیشتر در مورد رفتارها و ترجیحات مخاطبان خود ، عناصر اضافی را برای تبدیل اضافه کنید.
  1. تبدیل در مورد رضایت است.

تجربه کاربری عالی لذت تعامل با نام تجاری شما را افزایش می دهد. در حالی که اشتباهات طراحی آن حس خوب را از بین می برد. پس از اتمام طراحی اولیه ، هر صفحه را بررسی کنید. تعیین کنید که کجا می توانید اصطکاک را حذف کنید و لذت بیشتری را برای بهبود نرخ تبدیل فروشگاه خود اضافه کنید.
  1. یک فروشگاه سفارشی شما را در برابر رقبا محافظت می کند.

طراحی فروشگاه اینترنتی : برندسازی یک دارایی قدرتمند برای ایجاد ارتباطات احساسی با مخاطبان و تبدیل آنها به حامیان نام تجاری برجسته است. از هر پنج مشتری ، چهار نفر تمایل بیشتری برای تبلیغ نام تجاری مورد علاقه خود دارند. با ایجاد یک تجربه خرید متمایز در تجارت الکترونیک ، شما جایگاه خود را به عنوان یک برند مورد علاقه طولانی مدت ، یکی در یک زمان ، تضمین می کنید.
  1. یک تجربه کاربری عالی همیشه باید حرف اول را بزند.

قیمتهای جذاب ، تبلیغات جالب ، بنرهای جذاب هنوز مهم هستند ، اما اگر UX کلی نازک باشد ، اثربخشی آنها کاهش می یابد. ابتدا بر اطمینان از قابلیت استفاده و عملکرد وب سایت بالا تمرکز کنید. سپس روی عناصر طراحی گرافیکی اضافی کار کنید.
  1. طراحی تخت را بپذیرید.

در حال حاضر طراحی تخت به یک ظاهر "کلاسیک" در سراسر وب تبدیل شده است. و به دلایل خوب. اصول اصلی طراحی تخت سریع:
  • سلسله مراتب روشن برای سرعت بخشیدن به پردازش اطلاعات
  • شمایل نگاری با اکشن و طراحی تطبیقی.
  • استفاده از قالب های آشنا که به ما کمک می کند به سرعت هزینه های موجود را درک کنیم.
همه این عناصر به یک تجربه تجارت الکترونیکی عالی می افزایند.
  1. متمایز باشید.

فضای تجارت الکترونیک سال به سال شلوغ تر می شود. نام تجاری ، شمایل نگاری ، ویژگی های وب سایت و تجربه در محل شما باید به طور مشترک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد شما را تقویت کرده و تجارت الکترونیک شما را از رقبا متمایز کند.
  1. هنگام طراحی وب سایت به CRO فکر کنید.

نظرات طراحی خود را با استفاده از داده ها پشتیبانی کنید. در صورت طراحی مجدد یا انجام آزمایش های قابلیت استفاده با گروه تمرکز ، چرخه عمر مشتری خود را مطالعه کنید ، عادات مرور آنها را تجزیه و تحلیل کنید. تا آنجا که می توانید در مورد عادات مرور آنها اطلاعات کسب کنید ، سپس این یافته ها را در طرح خود وارد کنید. طراحی تجارت الکترونیکی شما باید برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد ، نه اینکه فقط از نظر زیبایی برای شما خوشایند باشد.
  1. با عمل سایت خود را ثابت کنید

وب سایت های تجارت الکترونیک عالی مشتری را در طول سفر راهنمایی می کنند. هر عنصر در آن فرایند کشف نقش استراتژیک ایفا می کند. نکات ابزار و متون خدمات می تواند تبدیل مفید و سریع باشد. اما اگر نیاز به توضیح هر مرحله جدید دارید ، طرح انتخاب شده برای نام تجاری شما کار نمی کند.
  1. مشتریان خود را وادار به فکر نکنید.

کشف و خرید محصول آنلاین باید بصری باشد. یک مسیر واضح برای خرید برای هر بازدیدکننده از طریق نوارهای ناوبری ، معماری اطلاعات مستقیم و فراخوان به موقع ارائه دهید. با به حداقل رساندن بار شناختی در هر مرحله به سمت خرید ، شانس تبدیل را افزایش می دهید.
  1. به دنبال داده ها و بازخورد مشتری دست اول باشید.

با وجود بهترین شیوه های تجارت الکترونیک در سراسر وب ، استفاده از هر یک از آنها وسوسه انگیز است. اما بیشتر چیز بدی نیست هر عملی برای همه خرده فروشان به طور جهانی خوب کار نمی کند. به عنوان یک صاحب مشاغل ، تصمیمات طراحی خود را بر اساس اطلاعات و بازخوردهای مشتری اول و نه عقل رایج ، استوار کنید. به این ترتیب شما یک تجربه کاربری منحصر به فرد ایجاد می کنید که در بین مخاطبان مورد نظر شما تأثیرگذار است و باعث می شود آنها به برند شما وفادارتر شوند.  طراحی فروشگاه اینترنتی6 

نتیجه

طراحی فروشگاه اینترنتی برای تمامی کسب و کارهایی که می خواهند به صورت آنلاین کار کنند، لطفا جهت سفارش و یا اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در افرند وب در ارتباط باشید.

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید