مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

طراحی سایت فریلنسری

طراحی سایت فریلنسری

طراحی سایت فریلنسری به یکی از دغدغه های کسب و کار ها تبدیل شده است. برای همین ، ما می خواهیم در این زمینه مطالب سودمندی به شما ارائه دهیم تا بتوانید کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن توسعه دهید. در ادامه متخصصان افرند وب در رابطه با طراحی سایت فریلنسری کامل توضیح داده اند. و هر سوالی در این زمینه داشتید باشید می توانید با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. افرند وب 24 ساعته پاسخ گوی سولات شما عزیزان می باشد.

طراحی سایت فریلنسری
person
super admin 13:26 1402 خرداد 02
5دقیقه
طراحی سایت فریلنسری به یکی از دغدغه های کسب و کار ها تبدیل شده است. برای همین ، ما می خواهیم در این زمینه مطالب سودمندی به شما ارائه دهیم تا بتوانید کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن توسعه دهید. در ادامه متخصصان افرند وب در رابطه با طراحی سایت فریلنسری کامل توضیح داده اند. و هر سوالی در این زمینه داشتید باشید می توانید با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. افرند وب 24 ساعته پاسخ گوی سولات شما عزیزان می باشد. طراحی سایت فریلنسری

طراحی سایت فریلنسری

یک سایت فریلنسری به شما این شانس را می دهد که برند خود را بسازید ، با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنید و محصولات بیشتری بفروشید - اما فقط در صورتی که طراحی وب سایت مناسبی داشته باشید. طراحی وب در هنگام ایجاد یک وب سایت فریلنسری بسیار مهم است. طراحی وب فریلنسری خوب به معنای استفاده از رنگ‌ها، فونت‌ها، تصاویر، کلمات و گرافیک مناسب برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای خرید است. طراحی سایت فریلنسری شما باید مشتریان بالقوه را جذب کند، تجربه کاربری عالی ارائه دهد و فروشگاه فریلنسری شما را در بهترین سایت فریلنسری تبدیل کند.

چند نکته برتر برای طراحی سایت فریلنسری

در اینجا چند نکته برتر طراحی سایت فریلنسری وجود دارد که به شما کمک می کند تا وب سایت فریلنسری و یا سایت خود را به سطح بعدی ببرید:

ساده طراحی کردن سایت فریلنسری

یکی از مهمترین قوانینی که باید در طول فرآیند طراحی سایت فریلنسری به خاطر بسپارید، این است که ساده باشد! وقتی نوبت به طراحی یک وب سایت می رسد، سادگی همیشه بهتر است. هرچه عناصر بیشتری در صفحه داشته باشید (رنگ‌ها! تبلیغات بنری! همه پاپ‌آپ‌ها!)، بیشتر از هدف وب‌سایت خود دور می‌شوید.

الویت های برند سازی در فریلنسری

وقتی نوبت به خرید آنلاین می‌رسد، مردم می‌خواهند از برندهای معتبر خرید کنند، نه سایت‌های فریلنسری ناشناس. برای فروش محصولات خود به اعتمادسازی نیاز دارید، باید به فکر برندسازی باشید. نام تجاری شما اعتبار شماست. این است که کسب و کار شما در چه زمینه ای است و حوزه کاری شما چیست و اینکه چگونه از رقبای خود متفاوت هستید. اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از طراحی سایت قریلنسری خود ببرید، زمانی را برای تعریف نام تجاری خود اختصاص دهید و سپس آن نام تجاری را به طراحی خود وارد کنید. اگر مطمئن نیستید ، قبل از شروع به طراحی، از خود سوالاتی بپرسید مانند:
  • اگر برند من یک شخص بود، چه کسی بود؟
  • اگر بخواهم نام تجاری خود را در سه کلمه توصیف کنم، آنها چه خواهند بود؟
  • چه چیزی برند من را از سایر فروشگاه های فریلنسری متفاوت می کند؟
  • ما چه کاری را بهتر از هر کس دیگری در بازار انجام می دهیم؟

 مانند یک بازدیدکننده وب سایت فکر کنید

اگر می خواهید طراحی سایت فریلنسری شما با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند، باید مانند مخاطبان خود فکر کنید. در نهایت، فقط چند چیز وجود دارد که مشتریان بالقوه شما در یک تجربه تجارت فریلنسری می خواهند، سایتی که به راحتی قابل پیمایش است، به خوبی طراحی شده است و فرآیند خرید را آسان، ساده و بدون دردسر می کند. وقتی مانند مشتری خود فکر می کنید، می توانید آنچه را که آنها از فروشگاه تجارت فریلنسری خود می خواهند پیش بینی کنید و سپس سایت خود را به منظور برآورده کردن این نیازها طراحی کنید. طراحی وب سایت فریلنسری

 از رنگ ها به نفع خود استفاده کنید

رنگ ابزار بسیار قدرتمندی است و اگر روانشناسی رنگ را درک کنید، می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید (و در این فرآیند فروش جدی داشته باشید). رنگ‌های مختلف می‌توانند احساسات، عواطف و اعمال متفاوتی را در افراد القا کنند. بنابراین، اگر می‌خواهید سایت تجارت دیجیتتال شما تبدیل شود، باید از آن الهام‌های رنگی به نفع خود استفاده کنید.

ادامه توضیحات رنگ ها در سایت

  • بنابراین، به عنوان مثال، اگر می خواهید مردم خریدی از طرف گوگل در سایت شما انجام دهند، دکمه خرید را با رنگ روشنی مانند قرمز برجسته کنید. با توجه به روانشناسی رنگ، قرمز الهام بخش احساسات هیجان و اشتیاق است و مطالعات نشان می دهد که قرمز کردن دکمه می تواند تبدیل ها را تا 34 درصد افزایش دهد.
  • یا اگر می خواهید اعتبار خود را افزایش دهید، رنگ آبی را در طراحی وب خود بگنجانید. آبی نه تنها یک رنگ محبوب جهانی است، بلکه نشان داده شده است که احساس اعتماد را افزایش می دهد، و آن را به یک مورد در دنیای تجارت تبدیل می کند (دلیلی وجود دارد که رنگ آبی در بیش از نیمی از لوگوها ظاهر می شود).
  • نکته این است که رنگ یکی از قدرتمندترین ابزارها در جعبه ابزار طراحی شما است و اگر نحوه استفاده از آن را بدانید، می تواند تأثیر زیادی بر طراحی تجارت الکترونیک شما داشته باشد.

 از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

در دنیای طراحی وب، تصاویر باعث جذب کاربران می شوند (به عنوان مثال، یک مطالعه موردی اخیر نشان داد که گنجاندن تصاویر مرتبط بیشتر در طراحی وب سایت باعث جذب بیش از 40٪ کاربران می شود). و این در مورد تجارت الکترونیک حتی بیشتر صادق است. هیچ کس قرار نیست محصولی را بخرد که دیده نشده باشد. اگر می خواهید مردم محصولات شما را بخرند، باید از طریق تصاویر محصول با کیفیت بالا به آنها نشان دهید که چه چیزی می خرند. گرفتن تصاویر حرفه ای از همه محصولات شما (و داشتن تصاویری از محصول شما از زوایای مختلف) کمک زیادی به ایجاد اعتماد در مشتریان شما می کند.

کیفیت عکس

اگر آنها مطمئن باشند که می دانند چه چیزی می خرند، به احتمال زیاد خرید می کنند. اما اگر هیچ تصویری از محصولی که می‌خواهند بخرند وجود نداشته باشد (یا فقط یک تصویر با کیفیت پایین)، آن‌ها برای خرید تردید بیشتری خواهند داشت.بنابراین از هر چیزی که در سایت تجارت الکترونیک خود می فروشید، تصاویر با کیفیت زیادی داشته باشید.

محتوای خود را قابل اسکن کنید

تحقیقات نشان می دهد که اکثر بازدیدکنندگان وب سایت تنها حدود 20 درصد از متن را در هر صفحه وب می خوانند. به جای خواندن کلمه به کلمه محتوا، آنها به سادگی متن را به دنبال اطلاعات کلیدی اسکن می‌کنند. بنابراین، اگر می‌خواهید منظورتان را به همه برسانید (و در این فرآیند فروش را افزایش دهید)، باید محتوای خود را قابل اسکن کنید. محتوای خود را در قالبی با قابلیت اسکن آسان تنظیم کنید. جملات و پاراگراف ها را کوتاه نگه دارید، از بولد کردن برای جلب توجه به اطلاعات کلیدی استفاده کنید و از لیست ها برای شکستن بلوک های بزرگ متون استفاده کنید. هرچه اسکن محتوای شما آسان‌تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که مخاطب پیام‌های کلیدی شما را جذب کند و احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانید فروش داشته باشید.
طراحی سایت

آن را حرفه ای جلوه دهید

اساس یک سایت تجارت الکترونیک این است که شما از بازدیدکنندگان وب سایت خود می خواهید چیزی از شما خریداری کنند. و در نتیجه، از آنها می‌خواهید که اطلاعات حساس مانند اطلاعات کارت اعتباری خود را تحویل دهند. کاری که اگر وب‌سایت شما بی‌طرفانه به نظر نرسد، احساس راحتی نمی‌کنند. اگر می‌خواهید با مشتریان خود اعتماد ایجاد کنید، سرمایه‌گذاری در یک وب‌سایت حرفه‌ای ضروری است و اگر می‌خواهید فروشگاه تجارت الکترونیک شما موفق شود، ایجاد این اعتماد ضروری است. منظور ما از حرفه ای چیست؟

توضیحات یک سایت حرفه ای

وب سایت شما نباید دارای غلط املایی یا نگارشی باشد. فونت، پالت رنگ و طراحی پاورقی شما باید از صفحه ای به صفحه دیگر سازگار باشد. همه پیوندها و دکمه های محصول شما باید کار کنند. نکته این است که اگر می‌خواهید مشتریانتان شما را جدی بگیرند، باید به آنها نشان دهید که خودتان را جدی می‌گیرید و تنها راه برای انجام این کار طراحی وب حرفه‌ای است.

 دستورالعمل اساسی برای طراحی سایت فریلنسری

حال نوبت آن است که چند نکته اساسی در زمینه طراحی سایت فریلنسری را ارائه کنیم تا بتوانید فروش و کاربران زیادی برای خود جذب کنید.

ناوبری را ساده و کاربردی نگه دارید

این مورد آسان است وقتی از یک وب سایت بازدید می کنید ، به تجربه کاربری خود فکر کنید: اگر در یک سایت بتوانید به راحتی آنچه را که به دنبالش هستید پیدا کنید بهتر است یا مجبور باشید روی 50 گزینه کلیک کنیدتا به بخش مورد نظر برسید؟ کلیک ها و منوهای زیاد یا دسته بندی پیچیده برای خریداران آزاردهنده است. منوها و گزینه های پیمایش خود را ساده و شهودی کنید. با این حال، برای این منظور، سایت را بیش از حد نیز ساده نکنید. شما به یک منو نیاز دارید. از برچسب‌های ساده یک یا دو کلمه‌ای استفاده کنید که بسیار مستقیم و شفاف در مورد جایی که منتهی می‌شوند، صحبت  میکند. جمله بندی مدرن و سرگرم کننده می تواند مناسب باشد، اما به شرطی که سهولت استفاده را از بین نبرد.

از فرآیند پرداخت آنلاین استفاده کنید

فرآیند پرداخت باید ساده باشد تا همه بتوانند به راحتی و به صورت آنلاین خرید کنند. به همین منظور باید فرآیند پرداخت آنلاین در طراحی سایت فریلنسری طوری باشد که در طی چند مرحله خرید مشتریان انجام شود.

از اطلاع رسانی واضح استفاده کنید

اعلان‌های خطا را برای کاربران آسان کنید. هیچ چیز ناامید کننده تر از این نیست که نتوانید خرید کنید و نتوانید دلیل آن را بفهمید. اگر این اتفاق بیفتد، مشتری بالقوه شما ممکن است یک شانس دوم به شما بدهد و دوباره تلاش کند اما بعید است که بیش از سه بار تلاش کند. گفته شد، پیام های خطای خود را شفاف کنید. آنچه را که باید انجام دهند به زبانی واضح و مستقیم به مشتری خود منتقل کنید. با استفاده از متن قرمز، زرد برای افزایش دید متن خطا، دیدن آن پیام ها را آسان کنید. همچنین، پیام خطا را مستقیماً در بالا یا کنار آیتم(های) خاصی که نیاز به اصلاح دارد، قرار دهید.

مطمئن شوید که ایندکس سایت سریع است

آیا می دانستید که 25 درصد از کاربران وب ، اگر زمان بارگذاری سایت بیش از چهار ثانیه طول بکشد آن صفحه وب را رها می کنند؟ کاربران موبایل کمی صبورتر هستند. آنها به یک صفحه تا 10 ثانیه زمان می دهند تا بارگذاری شود. و هیچ شانس دومی وجود ندارد: از هر پنج نفر، سه نفر به سایتی که به دلیل زمان بارگذاری کند رها کرده اند، باز نمی گردند.

جستجوی خود را خودکار کنید

در نهایت مطمئن شوید که یک بخش جستجو را در سایت خود قرار دهید. برخی از افراد با دانستن اینکه دقیقاً چه می خواهند به سراغ شما می آیند و اگر نتوانند در عرض چند ثانیه آن را پیدا کنند، احتمالاً سایت شما را رها می کنند.بخش جستجوی خود را ارتقا دهید تا قابلیت تکمیل خودکار داشته باشید. این قابلیتی است که Google از آن استفاده می کند، به عنوان مثال، برای پایان دادن به جمله شما قبل از اینکه شما آن را تایپ کنید. نه تنها یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند برای بازدیدکنندگان آسان‌تر می‌کند، بلکه با پیشنهاد چیزهایی در عرصه‌ای که قبلاً در آن جستجو می‌کنند، پتانسیل فروش افقی را نیز به شما می‌دهد.

نحوه محاسبه هزینه طراحی سایت فریلنسری

بهترین راه برای محاسبه هزینه طراحی سایت فریلنسری ، مقایسه پلتفرم های مختلف تجارت الکترونیک، ابزارها، افزونه ها و خدمات اضافی است که بر اساس نیازهای کسب و کار خود به آنها نیاز خواهید داشت. این تنها راهی است که به شما هزینه دقیق یک وب سایت تجارت الکترونیک را می دهد. از آنجایی که راه‌های متعددی برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین وجود دارد، اکثر محاسبه‌گرهای هزینه وب‌سایت تجارت الکترونیک آنلاین کاملاً نادرست هستند (بنابراین بهتر است از آنها اجتناب کنید). تجزیه و تحلیل هزینه سایت تجارت الکترونیک خود را به هزینه های عمده زیر تقسیم می کنیم:
  • هزینه های میزبانی
  • هزینه های پردازش پرداخت
  • هزینه های طراحی
  • هزینه افزونه ها و قالب ها
  • هزینه های رشد کسب و کار شما

نرم افزارها و پلتفرم های مختلف طراحی سایت فریلنسری

  • ووکامرس
  • Shopify
  • BigCommerce
طراحی سایت 1
سخن آخر
اگر میخواهید از کسب و کار خود درآمد داشته باشید ، طراحی سایت فریلنسری برای شما ایده آل است. زیرا کسب و کار شما را زیر و رو می کند. اگر شما هم به دنبال سفارش طراحی سایت فریلنسری برای خود و کسب و کارتا هستید، با کارشناسان ما در افرند وب در تماس باشد و از مشاوره رایگان ما بهر مند شوید. 

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید