مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی برای شمایی که یک فروشگاه دارید و میخواهید شغل خود را گسترش دهید می تواند بهترین گزینه ممکن باشد . امروز تعداد کسانی که نیاز های خود را از طریق اینترنت رفع می کنند افزایش یافته است .شما نیز می توانید با بودن در فضایی آنلاین فروشگاه خود را به کاربران اینترنت معرفی کرده و سبب موفقیت فروشگاه خود باشید . ما در افرند وب می خواهیم شما را با طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی آشنا کنیم و به بررسی این موضوع بپردازیم .
 

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی
person
super admin 13:18 1402 شهریور 18
5دقیقه
طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی برای شمایی که یک فروشگاه دارید و میخواهید شغل خود را گسترش دهید می تواند بهترین گزینه ممکن باشد . امروز تعداد کسانی که نیاز های خود را از طریق اینترنت رفع می کنند افزایش یافته است .شما نیز می توانید با بودن در فضایی آنلاین فروشگاه خود را به کاربران اینترنت معرفی کرده و سبب موفقیت فروشگاه خود باشید . ما در افرند وب می خواهیم شما را با طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی آشنا کنیم و به بررسی این موضوع بپردازیم .
طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

طراحی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی دارای مزیت هایی زیاد است شما زمانی که انتخاب می کنید طراحی سایت فروشگاهی خود را به صورت اختصاصی داشته باشید می توانید همه قسمت های فروشگاه خود را طبق چیزی که می خواهید و چیزی که به آن نیاز دارید به دست بیاورید. طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی باعث خاص ومعروف شدن فروشگاه شما و در ادامه تبدیل شدن فروشگاه شما به یک برند معروف می شود .

افزایش در آمد در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

امروزه با افزایش کاربران برای سفارش آنلاین نمی شود منکر این شد که طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی می تواند شما ر ا در تجارتتان موفق کنند. شما در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود باید سعی در ایجاد حس امنیت و حس بهترین خرید را به کاربران خود بدهید تا بتوانید کاربران سایتتان را به مشتری واقعی و دائمی تبدیل کرده و روز به روز در آمد خود را افزایش بدهید. از مهم ترین عواملی که در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود برای افزایش در آمد باید در نظر بگیرید شامل : عوامل بصری مناسب ، قواعد روانشناسی آنلاین ، استراتژی های فروش و.. است .

موفقیت در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

اگر شما می خواهد در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود موفق باشید باید خود را جای مشتریانی که قرار است از فروشگاه شما دیدن و سپس خرید کنند بگذارید تا انتظاراتی را که مشتریان شما می توانند از فروشگاه شما را داشته باشند را درک کنید مثلا :سرعت بالای بارگذاری ، توضیحات کامل از محصولات ، دسترسی ساده و آسان به محصولات ، ارائه مشاوه 24 ساعته و رایگان ، تخفیف های شگفت انگیز و...که از مهم ترین خدمات یک فروشگاه موفق به حساب می آیند.

امکانات در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

شما هنگام طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی مناسب فروشگاه خود باید امکاناتی را در نظر بگیرید که هر چه بیشتر مخاطبانتان را جذب فروشگاه شما بکند از مهم ترین امکانات که می توانید در نظر بگیرید : دسته بندی و گروه بندی محصولات فروشگاه ، ویژگی سبد خرید ، بودن درگاه های بانکی مطمئن ، ریسپانسیو بودن سایت ، امکان ثبت نظر خریداران و ارائه پیشنهادات ، امکان فیلتر محصولات ، مقایسه محصولات ، تنوع در روش خرید و ارسال محصولات ، مدیریت و بررسی حساب های بانکی ، دارا بودن گزینه افزودن به علاقه مندی ها ، مدیریت و بررسی راحت سفارشات و پرداخت ها ، گزینه اعمال تخفیف

دسترسی ساده و راحت به محصولات

در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی همانطور که گفتیم شما می توانید سایت خود را به هر شکلی که دوست دارید طراحی کنید و در این طراحی شما باید سایت خود را طوری طراحی کنید که مخاطبانی که وارد سایت شما شده اند و قصد خرید از سایت شما را دارند بتوانند به راحتی به محصولی که مد نظرشان است برسند و در راه پیدا کردن محصول دچار سردرگمی نشوند که بخواهند از خرید خود در فروشگاه شما صرف نظر بکنند. شما باید برای مشتریان خود کادر جستجو محصولات را در نظر بگیریدو محصولات خود را دسته بندی کنید تا دست یابی به آنان راحت باشد. طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی 1

مقایسه محصولا در فروشگاه

اگر شما در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود امکان مقایسه کردن محصولات را داشته باشید . مشتریان شما می توانند چند محصول را با یک دیگر مقایسه کنند . و کاربرانی که به صورت آنلاین خرید خود را انجام می دهند این کار را بسیار دوست دارند و کمکی در خرید محصول به حساب می آید برای همین ارزشمند است . شما با این کار می توانید مشتریان زیادی را به فروشگاه اینترنتی خود جذب بکنید .

جستجوی سریع در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

شما باید در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود جستجو سریع محصولات را نیز مد نظر داشته باشید. با این امکان کاربران به محض ورود به سایت شما در کادر جستجو سریع محصول مورد نظر را پیدا و سریعا به صفحه خرید دستیابی می کنند و حوصله شان سر نمی رود تا بخواهند سایت شما را ترک کنند. به این صورت شما به خرید مشتریان خود سرعت داده اید و آنها را از خریدشان راضی نگه می دارید و در ادامه این کاربران به مشتریان دائمی سایت شما تبدیل خواهند شد.
طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی3

ثبت نظرات وپیشنهاد های مشتریان

در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود به این نکته مهم دقت داشته باشید که بیشتر کسانی که قصد خرید از فروشگاه های آنلاین را دارند دوست دارند بدانند کسانی که قبلا از این محصول استفاده کرده اند از آن راضی بوده اند یا نه برای همین به قسمت ثبت نظرات و پیشنهاد های مشتریان قبلی رفته و مطالب آن قسمت را به عنوان راهنمایی برای خرید می خوانند . از مزیت های ثبت نظرات و پیشنهاد های مشتریان می توان به : شما می توانید محصولات فروشگاهتان را ارزیابی کنید ، مشخص شدن محصولاتی مه مشتریان بیشتر به آن تمایل نشان می دهند ، به کدام یک از محصولات تمایلی ندارند.

سئو در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

سئو کردن سایت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی یکی دیگر از عوامل مهم در طراحی سایت شما می تواند باشد که شما با سفارش طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی گامی به سوی آن برداشته اید ازمتخصصی که طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی شما را انجام می دهد بخواهید همه موارد سئو را در طراحی سایت شما در نظر بگیرد شما پس از تمام شدن طراحی سایتتان می توانید برای بهینه کردن بیشتر سایت آن را به متخصص سئو سپرده و سایت خود را به رتبه های بالا برسانید .

کلام آخر
ما در شرکت ایده پردازان هوشمند با سابقه طولانی و نمونه کار های قوی در زمینه طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی سعی در معرفی بهترین فروشگاه اختصاصی برای شما کرده ایم شما نیز می توانید سفارش طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود را به شرکت افرند وب بسپارید و در صورت داشتن هر گونه سوال یا اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما به صورت 24 ساعته تماس بگیرید.

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید