مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

طراحی سایت صرافی

طراحی سایت صرافی

طراحی سایت صرافی؛ از جمله درخواست های زیادی که امروزه شرکت های طراحی سایت با آن سر و کار دارند، سفارش طراحی سایت های صرافی است. اگر شما هم یک صرافی دارید و به فکر توسعه کسب و کار خود و افزایش درآمد هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا پایان مطالعه کنید تا با طراحی سایت صرافی و مراحل ایجاد سایت و مزایای وجود یک سایت صرافی و ... آشنا شوید و سپس اقدام به طراحی سایت نمایید. آن چه در این مقاله می خوانید:

طراحی سایت صرافی
person
super admin 13:38 1402 خرداد 02
5دقیقه
طراحی سایت صرافی؛ از جمله درخواست های زیادی که امروزه شرکت های طراحی سایت با آن سر و کار دارند، سفارش طراحی سایت های صرافی است. اگر شما هم یک صرافی دارید و به فکر توسعه کسب و کار خود و افزایش درآمد هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا پایان مطالعه کنید تا با طراحی سایت صرافی و مراحل ایجاد سایت و مزایای وجود یک سایت صرافی و ... آشنا شوید و سپس اقدام به طراحی سایت نمایید. آن چه در این مقاله می خوانید:
  • طراحی سایت صرافی
  • اهمیت طراحی سایت صرافی
  • مزایای طراحی سایت صرافی
  • ویژگی های طراحی سایت صرافی
  • امکانات سایت صرافی
  • ساخت صرافی ارز دیجیتال
  • مراحل طراحی سایت
  • سئو سایت صرافی
  • هزینه طراحی سایت صرافی
  • زمان لازم برای طراحی سایت صرافی

 سایت صرافی

طراحی سایت صرافی روشی امن و مطمئن برای کسب درآمد بیشتر با بازخوردی فوق العاده است. دنیای ارز دیجیتال دشواری ها و پیچیدگی هایی دارد که طراحی سایت تا حدودی این ابهامات را برطرف خواهد کرد.
طراحی سایت صرافی 

اهمیت طراحی سایت صرافی

با کشیده شدن تمام کسب و کارها به دنیای دیجیتال و فعالیت در حوزه بازاریابی دیجیتال، صرافی ها از این قاعده مستثنی نمانده و اقدام به طراحی سایت می کنند. صرافی ها برای عقب نماندن از رقبا و توسعه کار خود وارائه خدمات آنلاین به مشتریان و تسهیل انجام امور آن ها طراحی سایت را یک اقدامی مهم و ضروری می دانند.

مزایای طراحی سایت صرافی

افرادی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، به دنبال راهی امن برای تبدیل ارز خود به مناسب ترین قیمت هستند. درنتیجه صرافی های اینترنتی که با طراحی سایت، اعتبار کسب و کار خود را افزایش داده اند، همیشه در الویت هستند و افراد برای اکسچنج کردن ارز خود به دنبال این گونه صرافی هستند. پس مزایای کلی طراحی سایت را در موارد زیر می توان خلاصه کرد:
  • یکی از مزایای مهم طراحی سایت جذب مشتری های بیشتر است.
  • در نتیجه افزایش مشتری ها، درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.
  • با طراحی سایت صرافی، دیگر افراد برای تبدیل ارز خود نیاز به حضور فیزیکی در صرافی نداشته و با اطمینان به کسب و کار شما، به راحتی پول خود را تبدیل می کنند.
  • با توجه به نوسانات بالای ارز، کاربران و مشتریان می توانند در لحظه آخرین تغییر قیمت ارز را مشاهده کنند.
  • با مشاهده قیمت های به روز، مشتری می تواند راحت و سریع تصمیم بگیرد که با توجه به شرایط و قیمت روز، چه مقدار از پولش را تبدیل کند.
  • در فروش و خدمات حضوری ممکن است نتوانید به طور کامل به سوالات مشتری پاسخ داده و رضایت همه مشتریان جلب نمایید، ولی با راه اندازی سایت خود می توانید به صورت آنلاین یا از طریق تماس به مشتریان مشاوره داده و آن ها را راهنمایی نمایید.
  • یکی دیگر از مزایای طراحی سایت صرافی، کمک به برند سازی است. برندینگ نیز شما را در راستای درآمد بیشتر و شناخته تر شدن کسب و کار شما کمک می کند.

ویژگی های طراحی سایت صرافی

  • اعلام به روز قیمت انواع ارزها: یکی از موارد مهم و کاربردی در یک سایت صرافی، اعلام قیمت هاست، زیرا کاربرانی که سر و کارشان با ارز است یا قصد تبدیل ارز دارند، برای مشاهده قیمت آپدیت، وارد سایت شما می شوند. این بخش، قسمت مهمی است که کاربران زیادی را جذب خواهد کرد و در نهایت در بالا رفتن رتبه سایت شما تاثیر خواهد گذاشت.
  • گرافیک و ظاهر مناسب: گرافیک و رنگ سایت باید طوری باشد که نظر مخاطب را جلب و حس اعتماد را در آنان به وجود آورد. طراحی گرافیک مناسب برای سایت صرافی باید باعث افزایش تعامل بین کاربر و سایت شود تا بتواند ترافیک سایت را بالا ببرد.
  • امنیت بالای سایت: یک سایت صرافی و البته تمامی سایت هایی که خدمات مالی ارائه می دهند، باید از امنیت بالایی برخوردار باشند. در غیر اینصورت راه یافتن به جایگاهی خوب در بین کاربران، برای آن سایت مشکل خواهد بود. بهتر است برای چنین سایت هایی طراحی سایت به صورت اختصاصی انجام شود تا کاربران به راحتی و بدون نگرانی اطلاعات خود را در سایت به اشتراک بگذارند.
طراحی سایت صرافی 1 

امکانات یک سایت صرافی

  • نمایش قیمت به روز ارز ها
  • امکان تبدیل ارز به صورت آنی
  • وجود درگاه پرداخت
  • انتشار اخبار آخرین تغییرات در باره ارزها
  • ریسپانسیو بودن و سازگاری با گوشی و ...

ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال

امروزه با بازار داغ ارز دیجیتال همه افراد به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال می روند. ایجاد یک سایت صرافی که در آن خرید و فروش ارز دیجیتال و تراکنش هایی که انجام می شود، سود حاصل از این تراکنش ها بسیار برای شما سود آور خواهد بود.

مراحل طراحی سایت

  • برای طراحی سایت ابتدا یک طرح کلی از پلتفرم و شکل کلی از سایت ایجاد و به مشتری نمایش داده می شود، پس از تایید کارفرما مراحل بعدی انجام می شوند.
  • پس از تایید کارفرما، شکل ظاهری و گرافیک سایت طراحی می شود، برای جذب کاربر این مورد از اهمیت زیادی برخوردار است، پس باید به این مورد توجه ویژه ای شود تا کاربران پس از ورود به سایت، سریعا سایت را ترک نکنند که این به ضرر سایت شما خواهد بود.

طراحی فرانت اند و بک اند

گام بعدی کدنویسی و برنامه نویسی برای سایت است. در طراحی سایت صرافی به یک نفر فرانت اند کار و یک نفر بک اند کار نیاز است. منظور از فرانت اند طراحی بخشی از سایت است که مربوط به ظاهر و قالب سایت است و شخص کدنویس با استفاده از زبان های جاوا اسکریپت، CSS ، HTMLو ... این قسمت را کد نویسی می کند و به آن کد نویسی سمت کاربر نیز گفته می شود. بک اند کار مجموعه نیز قسمت منطق و تعامل کاربر با سایت را با استفاده از زبان های پایتون، پریل، جاوا، پی اچ پی و ...برنامه نویسی می کند، که به این بخش نیز برنامه نویسی سمت سرور گفته می شود.
طراحی سایت صرافی 2 

طراحی با سیستم مدیریت محتوای آماده

در بعضی مواقع کارفرما طراحی سایت با قالب های آماده را ترجیح می دهد. طراحی با قالب های آماده مانند وردپرس یکی از رایج ترین قالب ها برای طراحی سایت است که با امکانات و افزونه متنوع و کاربردی که برای وردپرس وجود دارند، می توان یک سایت ایده آل را طراحی کرد.

هاست

پس از طراحی سایت اختصاصی یا با وردپرس، به مرحله آخر یعنی راه اندازی سایت می رسیم، برای راه اندازی سایت نیاز به خرید هاست دارید. هاست بخشی از یک سرور است که فایل ها و اطلاعات سایت شما را به صورت شبانه روزی محافظت می کند تا در هر لحظه که کاربر قصد ورود به سایت شما را داشت، این امکان برای او وجود داشته باشد. پس از تهیه هاست سایت شما راه اندازی شده و کاربران می توانند از خدمات شما استفاده کنند.

انواع سایت

طراحی سایت به دو روش استاتیک ( ایستا ) و یا داینامیک ( پویا ) انجام می شود. شرکت افرند وب معمولا سایت ها را به روش داینامیک طراحی می کند. زیرا در طراحی داینامیک شما هر لحظه و حتی در آینده نیز می توانید هر تغییر و اصلاح یا حذفی را در محتوای سایت بدون هیچ گونه برنامه نویسی یا کد نویسی، انجام دهید. ولی در طراحی به روش استاتیک این امکان وجود نخواهد داشت و تغییر گونه محتوا نیازمند کد نویسی خواهد بود. بنابراین طراحی سایت به روش داینامیک برای شما بهتر خواهد بود و استفاده راحت تری خواهد داشت.

سئو سایت صرافی

پس از راه اندازی سایت، شما نیاز دارید تا سایت خود را سئو کنید. سئو یعنی بهینه سازی سایت شما برای موتور های جست وجو. هنگامی که سایت شما طبق قواعد و اصول گوگل پیش برود، سایت شما مورد تایید گوگل قرار می گیرد و گوگل شما را به کاربران معرفی می کند. در نتیجه بازدید کاربران از سایت شما افزایش یافته و جایگاه بهتری کسب خواهید کرد که در نتیجه آن درآمد شما نیز بیشتر می شود. ولی سئو اصول خاصی دارد که ممکن است هر کسی نتواند به درستی آن را انجام دهد، پس بهتر است از همان ابتدا سئوی سایت را به افراد متخصص بسپارید.

هزینه طراحی سایت صرافی

هزینه طراحی سایت به عوامل و موارد زیادی بستگی دارد. از جمله عوامل تعیین کننده قیمت طراحی سایت می توان به حجم مطالب، تعداد صفحات، امکانات مورد استفاده از سایت، افزونه ها، چند زبانه بودن سایت و ... اشاره کرد. ولی مهم ترین عاملی که در تعیین هزینه ها نقش دارد و باعث تفاوت زیادی در هزینه ها می شود اختصاصی یا وردپرس بودن سایت است. برای اطلاع دقیق از قیمت طراحی سایت صرافی و یا راهنمایی در این مورد با کارشناسان ما در افرند وب در تماس باشید.

زمان لازم برای طراحی سایت صرافی

در مورد زمان دقیق آماده سازی سایت نیز نمی توان چیزی گفت. زمان طراحی سایت نیز به عوامل زیادی بستگی دارد و طراحی سایت اختصاصی زمان بر خواهد بود. در حالت کلی طراحی سایت صرافی 10 الی 20 روز طول می کشد.
طراحی سایت صرافی 3
سخن آخر
در این مقاله با طراحی سایت صرافی و مزایای ایجاد سایت آشنا شدید، اگر تصمیم تان برای طراحی سایت صرافی جدی است می توانید، همین الان طراحی سایت را سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در افرند وب در ارتباط باشید.
منبع: افرند وب

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید