مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

طراحی سایت در کانادا

طراحی سایت در کانادا

طراحی سایت در کانادا؛ امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روش های نوین بازاریابی، طراحی سایت از اهمیت بالایی برخوردار گردیده است. با توجه به گسترش و نیاز اکثر کسب و کارها به بازاریابی های آنلاین و نیاز آن ها به وجود یک وب سایت در سراسر دنیا، طراحی سایت در کانادا نیز رواج زیادی یافته است. در این مقاله با ما باشید تا در مورد طراحی سایت در کانادا بیشتر آشنا شوید. آن چه در این مقاله درباره طراحی سایت در کانادا می خوانید:

طراحی سایت در کانادا
person
super admin 14:31 1402 خرداد 02
5دقیقه
طراحی سایت در کانادا؛ امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روش های نوین بازاریابی، طراحی سایت از اهمیت بالایی برخوردار گردیده است. با توجه به گسترش و نیاز اکثر کسب و کارها به بازاریابی های آنلاین و نیاز آن ها به وجود یک وب سایت در سراسر دنیا، طراحی سایت در کانادا نیز رواج زیادی یافته است. در این مقاله با ما باشید تا در مورد طراحی سایت در کانادا بیشتر آشنا شوید. آن چه در این مقاله درباره طراحی سایت در کانادا می خوانید:
  • طراحی سایت چیست؟
  • شرایط مورد نیاز برای طراحی سایت
  • مراحل طراحی یک وب سایت در کانادا
  • انواع طراحی سایت
  • امکانات و ویژگی های طراحی یک وب سایت خوب
  • مزایای طراحی سایت در کانادا
  • هزینه طراحی سایت در کانادا
طراحی سایت در کانادا 

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت ( Web Design ) طراحی و ساخت مجموعه ای از صفحات وب و یا یک پایگاه اینترنتی است که برای اطلاع رسانی، معرفی کسب و کار یا یک شرکت، معرفی محصولات یا خدمات و ... راه اندازی می شود. در ادامه مقاله بیشتر با طراحی سایت در کانادا و مشخصات و ویژگی های طراحی سایت آشنا می شویم.

شرایط مورد نیاز برای طراحی سایت

  • انتخاب دامنه: دامنه همان آدرس سایت است که از نام انتخابی شما برای سایت به اضافه یکی از پسوندهای .ir, .com , .co , … و ... تشکیل می شود. دامنه را می توانید از شرکت های ثبت دامنه و هاست و یا خود شرکت های طراحی سایت کانادا تهیه نمایید.
  • ثبت هاست: هاست به بخشی از یک سرور همیشه آنلاین گفته می شود که وظیفه نگه داری از فایل ها و اطلاعات سایت شما را دارد. هاست را می توان از شرکت های مربوط به فروش دامنه و هاست، خریداری کرد و یا می توانید همزمان با سفارش طراحی سایت در کانادا، هاست را نیز خریداری نمایید.
  • طراحی قالب: برای داشتن سایتی جذاب برای جلب توجه کاربر، نیاز است تا گرافیک و قالب سایت تان ظاهر مناسب و زیبایی داشته باشد. می توانید طراحی قالب سایت را به صورت اختصاصی سفارش دهید و یا از قالب های آماده استفاده نمایید.
  • سیستم مدیریت و کنترل سایت: این قسمت نیز برای ویرایش و تغییر محتوا و مدیریت سایت مربوط می شود.
طراحی سایت در کانادا ۱ 

مراحل طراحی یک وب سایت در کانادا

مراحل طراحی یک وب سایت شامل 4 مرحله اصلی است. این مراحل عبارتند از طراحی وایر فریم، طراحی گرافیک سایت، برنامه نویسی سایت و راه اندازی سایت است که در زیر در مورد هر یک از مراحل به طور مختصر توضیح می دهیم:

مرحله اول طراحی وایر فریم

در مرحله اول، با توجه به درخواست و نیاز کارفرما و نوع سایت، یک شمای کلی از سایت طراحی می شود. این طرح یک نقشه کلی از صفحات وب، عناصری که قرار است در سایت وجود داشته باشند و طرز چیدمان آن ها، امکاناتی که سایت باید داشته باشد و ... را شامل می شود.

مرحله دوم طراحی گرافیک و ظاهر سایت

پس از تایید شدن طرح توسط کارفرما و تعیین نحوه چیدمان المان های سایت، گرافیک سایت طراحی می شود. طراح سایت با توجه به نوع کسب و کار شما و هدف شما از طراحی سایت در کانادا، با استفاده از ابزار های گرافیکی مخصوص رنگ و گرافیک سایت را طراحی می کند.

مرحله سوم‌ طراحی فرانت اند و بک اند

  • منظور از فرانت اند، کد نویسی بخش ظاهری سایت و مربوط به طراحی قالب سایت است که شخص کد نویس معمولا با استفاده از زبان های جاوا اسکریپت، CSS ،  HTMLو سایر زبان های کد نویسی، این بخش را طراحی می نماید که به این بخش فرانت اند و یا کد نویسی سمت کاربر گفته می شود. بک اند نیز مربوط به روابط بین کاربر و سایت می شود که برنامه نویس مجموعه این قسمت را با استفاده از زبان های پایتون، پی اچ پی ، پریل، جاوا و ... برنامه نویسی می کند که به این بخش نیز بک اند یا برنامه نویسی سمت سرور گفته می شود.
  • طراحی فرانت اند و بک اند به درخواست شما می تواند کاملا اختصاصی بوده و فقط برای کسب و کار شما طراحی شود. ولی ممکن است شما برای صرف هزینه نسبتا کم تر و استفاده از افزونه های آماده و به سایر دلایل، طراحی با قالب های آماده را ترجیح دهید. طراحی با قالب های آماده، همان طور که از نام آن پیدا است سایت های آماده ای هستند که طراحی شده اند و برای عموم قابل فروش هستند و کسب و کارهای مختلف می توانند از آن ها استفاده کنند و منحصر به فرد نیستند. از رایج ترین این سیستم های مدیریت محتوا، ورد پرس می باشد که در اکثر طراحی سایت ها استفاده می شود.
  • با توجه به نیاز شما و بودجه در نظر گرفته شده، طراحی سایت اختصاصی یا با ورد پرس به سلیقه و درخواست شما طراحی می شود.

مرحله چهارم راه اندازی سایت:

در این مرحله که مرحله آخر است، سایت راه اندازی می شود. البته برای راه اندازی سایت نیاز به ثبت دامنه و خرید هاست دارید که بتوانید سایت را پیکربندی کنید.

انواع طراحی سایت

طراحی سایت به دو روش استاتیک ( ایستا ) و یا داینامیک ( پویا ) انجام می شود. تعیین طراحی به صورت استاتیک یا داینامیک بسته به هدف شما از طراحی سایت می تواند متفاوت باشد، که در اکثر طراحی های سایت روش داینامیک رایج تر است. که در زیر تفاوت طراحی استاتیک و داینامیک را آورده ایم:

طراحی سایت استاتیک:

در این نوع طراحی سایت، دیگر پس از راه اندازی سایت، امکان تغییر یا ویرایش اطلاعات سایت وجود ندارد و برای تغییر هر موردی نیاز است تا کد نویسی انجام شود. از این روش برای طراحی سایت هایی که قرار نیست محتوای آن ها تغییری داشته باشد، استفاده می شود.

طراحی سایت داینامیک:

در طراحی سایت به صورت داینامیک، شما می توانید در هر زمان که بخواهید محتوا و مطالب سایت را تغییر دهید و یا به روز نمایید بدون این که نیاز به کد نویسی داشته باشید. طراحی سایت در کانادا 2 

ضرورت های ایجاد و طراحی سایت در کانادا

امروزه تقریبا همه کسب و کار ها به فکر توسعه حرفه خود از طریق روش های نوین و توسعه کار خود به شکلی بسیار گسترده تر در تمام نقاط کشور خود و یا حتی در دنیا هستند. علاوه بر این صاحبان کسب و کارها برای جا نماندن از رقابت با سایر همکاران خود اقدام به طراحی سایت را یک امری مهم و ضروری قلمداد می کنند. با توجه به این نکات بهتر است شما نیز برای افزایش درآمد خود اقدام به طراحی سایت نمایید. طراحی سایت در کانادا مزایای بسیار دیگری دارد که در ادامه برخی از این مزایا را می شماریم.

امکانات و ویژگی های طراحی یک وب سایت خوب

یک وب سایت خوب باید طوری باشد که نیازهای کاربر را به بهترین و راحت شکل رفع کرده، به طوری که کاربر به دلیل عدم کارآیی مناسب سایت، صفحه سایت شما را ترک نکند. برخی از امکانات و ویژگی های یک سایت خوب عبارت اند از:
  • یک سایت خوب باید سرعت بالایی داشته باشد، تا وقت و حوصله کاربر را نگیرد و کاربر بتواند سریع تر کار خود را انجام دهد.
  • یک سایت خوب قسمتی با عنوان جست و جو دارد که کاربر به راحتی بتواند چیزی را که به دنبال آن است به راحتی از قسمت جست و جو پیدا کند.
  • در سایت تان عکس های کافی و با کیفیت برای جذب بیشتری مشتری وجود داشته باشد.
  • امکان عضویت کاربر وجود داشته باشد و اطلاعات وی به صورت امن در سایت ذخیره شود، تا برای ورودهای بعدی واستفاده خدمات از سایت شما دیگر نیاز به ورود اطلاعات دوباره نداشته باشد.
  • یک سایت فروشگاهی یا هر سایتی که خدماتی را به مشتریان می فروشد حتما باید یک درگاه پرداخت داشته باشد.
  • دارای امکاناتی از قبیل ذخیره کردن یک محصول، وجود سبد خرید و اضافه کردن محصول به سبد، دسته بندی محصولات و ... وجود داشته باشد.
  • قسمتی در رابطه با کسب و کار شما وجود داشته باشد و شما را به کاربر معرفی کند.
  • امکان ثبت نظرات کاربران، ارسال کالا به سایر نقاط، مشاوه و راهنمایی خرید و ... وجود داشته باشد.

مزایای طراحی سایت در کانادا

طراحی سایت مزایای زیادی می تواند داشته باشد که این مزایا با توجه به نوع سایت و هدف شما از ایجاد سایت می تواند متفاوت باشد در اینجا برخی از مزایای کلی را آورده ایم:
  • با طراحی سایت شما امکان این را به مشتریان خود می دهید تا از منزل و تنها با یک گوشی به راحتی خرید خود را انجام دهند و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایند.
  • در یک سایت مشتریان می توانند بدون مراجعه به شما، تمام اطلاعات مربوط به کالا یا خدمات را مطالعه کنند و به راحتی محصول مناسب خودشان را انتخاب نمایند.
  • در یک سایت مشتری در هر شهر و هر جایی که باشد می تواند از تخفیفات شما استفاده کند و جا نماند.
  • در خرید حضوری ممکن است مشتری محصول دلخواهش را پیدا نکند و یا با اتمام آن مواجه شود و وقتش به هدر رود، ولی با استفاده از سایت می تواند می تواند از موجودی محصول مورد نظرش مطلع شود.
  • علاوه بر تمام این موارد، کسب و کار شما بهتر و بیشتر شناخته می شود و صاحب برند خواهید شد. در نتیجه به افزایش مشتری و درآمد بالا خواهید رسید.
طراحی سایت در کانادا 3 

هزینه طراحی سایت در کانادا

هزینه طراحی سایت در کانادا، به عوامل زیادی از جمله چند زبانه بودن سایت، قابلیت ها و امکانات سایت، حجم مطالب و از همه مهم تر اختصاصی یا وردپرس بودن سایت، بهینه سازی آن برای موتورهای جست و جو و ... بستگی دارد. بدیهی است که طراحی سایت اختصاصی هزینه بیشتری به طراحی با وردپرس خواهد داشت و در طراحی با وردپرس نیز افزونه هایی که در سایت نصب می شوند در هزینه طراحی سایت تاثیر گذار خواهند بود. برای اطلاع از قیمت دقیق طراحی سایت در کانادا و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
سخن آخر
در این مقاله با طراحی سایت در کانادا، مزایای وجود یک وب سایت و امکاناتی که باید داشته باشد و ... آشنا شدید. اگر قصد طراحی سایت در کانادا را دارید و یا نیاز به اطلاعات بیشتر و راهنمایی در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان افرند وب در تماس باشید تا ضمن یک مشاوره رایگان درباره طراحی سایت در کانادا، اقدام به سفارش طراحی سایت نمایید.
منبع : افرند وب

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید