مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد مقدس ایران زمین که یکی از توریستی ترین شهر های کشورمان به حساب می آید می تواند کمک شایانی در تبلیغ کسب و کارتان باشد . امروز استفاده از فضای اینترنتی بسیار زیاد شده است و شما می توانید از این موضوع با طراحی سایت در مشهد به نفع خود بهره ببرید و خودتان را به کل ایران معرفی کرده و با مرور زمان کم متوجه پیشرفت در کارتان بشوید . ما در افرند وب شما را در این زمینه راهنمایی می کنیم و شما می توانید سفارش طراحی سایت در مشهد را به شرکت ایده پردازان افرند وب بسپارید .
 

طراحی سایت در مشهد
person
super admin 11:42 1402 شهریور 05
5دقیقه
طراحی سایت در مشهد مقدس ایران زمین که یکی از توریستی ترین شهر های کشورمان به حساب می آید می تواند کمک شایانی در تبلیغ کسب و کارتان باشد . امروز استفاده از فضای اینترنتی بسیار زیاد شده است و شما می توانید از این موضوع با طراحی سایت در مشهد به نفع خود بهره ببرید و خودتان را به کل ایران معرفی کرده و با مرور زمان کم متوجه پیشرفت در کارتان بشوید . ما در افرند وب شما را در این زمینه راهنمایی می کنیم و شما می توانید سفارش طراحی سایت در مشهد را به شرکت ایده پردازان افرند وب بسپارید .

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد چیست

در طراحی سایت در مشهد ابتدا باید با مفهوم طراحی سایت چیست آشنا باشیم . در طراحی سایت باید بگوییم به فرآیندی که شما با استفاده از برنامه نویسی صفحات وب ایجاد می کنید ،محتوای یونیک و صفحات گرافیکی صفحات وب را انجام می دهید و در کنار این ها می توانید با بهره گیری از سئو سایت یک وب سایت خوب را ایجاد کنید برای طراحی سایت می توانید با کارشناسان افرند وب در تماس باشید تا سفارش طراحی سایت در مشهد را بدهید.

طراحی سایت در مشهد و توسعه صفحات وب

در طراحی سایت در مشهد شما بعد از طراحی سایت نیاز به توسعه آن سایت دارید و باید امکانات جدید و به روز به سایت خود اضافه کنید .پش طراحی سایت در مشهد را باید به صورت پویا طراحی کنید که بعد از مدت ها به امکاناتی مثل چند زبانه بودن را نیاز داشتید بتوانید به سایت خود به راحتی اضافه کنید در ادامه مطلب راجب سایت های پویا یا دینامیک بیشتر توضیح خواهیم داد .

وب دیزاین چیست

شما با طراحی سایت در مشهد می توانید با مرور زمان خود را به عنوان وب دیزاین معرفی کنید . به تمامی مراحل از جمله : طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، وبلاگ دیزاین و تمامی کار های که در بستر اینترنت برای طراحی سایت انجام می شود وب دیزاین می گویند . برای وب دیزاین علاوه بر خلاقیت و نو آوری باید مداوم در حال تلاش و آموزش باشید و خودتان را با جدید ترین روش ها به کاربران خود معرفی کنید.

مراحل طراحی سایت

شما برای طراحی سایت در مشهد لازم است که سایت طراحی شده را در بستر اینترنت داسته باشید و آن را از نظر طراحی برای کاربران جالب کنید برای این کار باید کار های طراحی سایت ، راه اندازی و بهینه سازی آن را به طور صحیح پیش ببرید .مراحل طراحی سایت دارای چهار مرحله اصلی است : مرحله وایر فریم ، طراحی گرافیکی سایت ، کد نویسی سایت ، راه اندازی سایت که ما در افرند به شرح کدام پرداخته ایم .
طراحی سایت در مشهد1

طراحی وایر فریم

مرحله وایر فریم در طراحی سایت در مشهد همانند کشیدن الگوی اولیه برای طراحی سایت است شما در طراحی سایت در مشهد خود ابتدا باید المان ها و عناصری که در سایت خود نیاز دارید را جمع آوری کنید . و یک نمای کلی از سایتی که می خواهید داشته باشید را به دست آورید . با این کار شما نیاز های سایت خود را پیدا می کنید و به دنبال رفع این نیاز ها می روید پس طراحی وایر فریم در مرحله اول از اصلی ترین مراحل برای طراحی سایت در مشهد است.

طراحی گرافیکی سایت

شما در طراحی سایت در مشهد ابتدا باید نوع سایت خود را انتخاب کنید سپس بر اساس نوع سایت طرح هایی گرافیگی مناسب سایت خود را به وسیله نرم افزار های گرافیکی ایجاد کنید سعی کنید در انتخاب رنگ های مورد استفاده در سایت دقت لازم را بدهید تا سایت شما از لحاظ ظاهر و رنگ کاربر پسند تر باشد طراحی گرافیکی سایت در طراحی سایت در مشهد یک کار تخصصی است اگر شما تخصص لازم را ندارید بهتر است با متخصص این کار مشورت داشته باشید یا با مشاوران ما در افرند وب در تماس باشید .

کد نویسی سایت

کد نویسی سایت در طراحی سایت در مشهد یکی از مهم ترین مسائل مربوط به طراحی یک سایت است . کد نویسی یک کاری کاملا تخصصی است و آموزش کد نویسی برای شما زمان گیر خواهد بود . خوشبختانه با گذر زمان و پیشرفت علم پلتفرم های مانند ورد پرس وجوملا و سایر فریم ورک به کمک شما آمده اند و با استفاده از آنها شما نیاز به کد نویسی ندارید و به راحتی می توانید سایت خود را بسازید . ولی اگر بتوانید از زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت در مشهد استفاده کنید سایت شما قوی تر خواهد بود.شما می توانید برای سفارش طراحی سایت در مشهد به صورت تخصصی را در افرند وب ثبت کنید.

راه اندازی سایت

راه اندازی سایت در طراحی سایت مشهد آخرین مرحله در طراحی سایت است و شما از این به بعد یک سایت برای خود دارید اگر مراحل طراحی سایت خود را به خوبی انجام داده باشید سایت شما بدون ایراد خواهد بود و به راحتی راه اندازی خواهد شد و شما از این به بعد باید به بهینه سازی سایت خود رسیدگی کنید بهینه سازی سایت در طراحی سایت در مشهد برای داشتن یک سایت قوی جزو اصلی ترین کار ها است که می توانید برای سایت خود انجام دهید در ادامه در این موضوع توضیحات لازم را خواهیم داد.

فریم ورک های برنامه نویسی

در طراحی سایت در مشهد شما می توانید از فریم ورک ها نیز کمک بگیرید .فریم ورک ها ایجاد شده اند برای بهبود امنیت، کیفیت، سرعت و کارایی ها در برنامه ها و سایت های طراحی شده فریم ورک ها به وجود آمدند تا کاربران را برای رسیدن به هدفی که می خواهند یاری کنند. فریم ورک هاهر روز در حال بهبود عملکرد و به روز رسانی هستند. استفاده از فریم ورک ها باعث به روز رسانی سایت و کتابخانه های سایت است. چند نمونه فریم ورک های مهم در طراحی سایت در مشهد می شود استفاده کرد شامل: فریمورک لاراول،فریمورک SYMFONY، فریمورک 2Yii، فریمورک cake php، فریمورک codeigniter، فریمورکzend، فریمورک phalcon. شما می توانید برای سفارش طراحی سایت با استفاده از فریم ورک ها با افرند وب همراه باشید.
طراحی سایت در مشهد2

طراحی سایت در مشهد با فریم ورک لاراول

طراحی سایت در مشهد با استفاده از فریم ورک لاراول که یکی از مهم ترین این فریم ورک ها است. عوامل زیادی وجود دارد که فریم ورک لاراول از بقیه فریم ورک ها بهتراست. و اکثر شرکت ها به دنبال برنامه نویس فریم ورک لاراول هستند. برنامه نویسی فریم ورک لاراول مبتنی بر معماری MVC به صورت رایگان و متن باز ارائه می شود و شما در طراحی سایت در مشهد می توانید از امکانات مدرن و هوشمندی همراه امنیت و سرعت بیشتراین فریم ورک استفاده کنید. فریم ورک لاراول سرویس های زیادیدارد از جمله: دسترسی های کاربران، تایید هویت، کنسولArtisan، کش، پرداخت و صورتحساب و..... مزایای استفاده از فریم ورک لاراول شامل : متن باز بودن، بروز رسانی آسان، آسانی در یاد گیری ،استفاده کردن از موتورTemplatev Blade،استفاده از ابزارORM، توسعه برنامه بدون به خطر افتادن قابلیت ها و کدهای قبلی برنامه و.....است.

فریمورک codeigniter

در طراحی سایت در مشهد می توانید از فریمورک codeigniter (کد ایگنایتر) که به صورت رایگان و متن باز به برنامه نویسان ارائه می شود استفاده کنید. تا کمکی باشد برای شما تا در طراحی سایت در مشهد بتوانید سایی دینامیک و قدرتمند بسازید. فریم ورک کد ایگنایتر از مزایای: آسان بودن یادگیری codeigniter، رایگان و اوپن سورس است، پشتیبانی از شی گرایی، استفاده از معمایMVC، و کاربر پسند است، امنیت بالا، انعطاف پذیر است. از معایب codeigniter می توان اشاره کرد که به طور پیش فرض از جداسازی ماژول ها پشتیبانی نمی کند.و عیب دیگر این فریم ورک این است که از تنوع و تعداد کتاب خانه کمتری برخوردار است.

فریم ورک SYMFONY

در طراحی سایت مشهد فریمورک SYMFONY (سیمفونی) سومین فریم ورک بعد از لاراول ، کد ایگنایتر فریم ورک محبوب برای شما می تواند باشد که با استفاده از این فریم ورک سرعت خود را در طراحی سایت و اپلیکیشن افزایشدهید. فریمورک SYMFONY بر پایه معماری MVC است و تمامی استاندارد های زبان برنامه نویسی PHPرا رعایت کرده است. در هنگام استفاده از فریمورک SYMFONY می توانید از کتابخانه های دیگر هم استفاده کنید. از ویژگی های فریم ورک سیمفونی می توان به : انعطاف پذیری بالا، تست پذیری ،انجمن های فعال و پشتیبانی در طولانی مدت اشاره کرد.

فریمورک phalcon

طراحی سایت در مشهد با فریمورک phalcon (فالکون) می تواند یکی از فریم ورک های باشد که یکپارچگی بالایی دارد،از معماری MVC پشتیبانی می کند، به صورت اوپن سورس ارائه می شود.فریم ورک phalcon یک افزونه زبان برنامه نویسی C است. دلیل اصلی ساخت فریم ورک phalcon افزایش اجرای سرعت کد ها واستفاده کار آمد از حافظه، کاهش استفاده از منابع و پردازش بهتر حجم زیاد کاربران است.مزایای فریم ورک شامل:عملکرد آن، مجهز به ORM،معماری MVC است و شما با به کارگیری این فریم ورک می توانید یک طراحی سایت در مشهد عالی داشته باشید.  

طراحی سایت برای مشاغل

طراحی سایت در مشهد بر اساس نوع شغل شما می تواند انجام گیرد و برای اکثر شغل ها می توان طراحی سایت انجام داد ما در این مطلب برای انواع شغل های که می توانند سایت داشته باشند نام برده ایم:
  • طراحی سایت در مشهد برای فروشگاه اینترنتی
  • طراحی سایت در مشهد برای وب سایت شرکتی
  • طراحی سایت در مشهد برای سایت شخصی
  • طراحی سایت در مشهد برای سایت خبری
  • طراحی سایت در مشهد برای سایت آموزشی
  • طراحی سایت در مشهد برای سایت ورزشی
  • طراحی سایت در مشهد برای سایت گردشگری

امنیت وب سایت در طراحی سایت در مشهد

رعایت امنیت سایت در طراحی سایت در مشهد می تواند شما را از تجاوز کسانی که ساعت ها در اینترنت می گردند تا سایت های که از نظر امنیت ضعیف هستند را پیدا کنند و به اطلاعات مهم آن سایت دسترسی پیدا کنند تا برای اخاذی استفاده کنند.و گاهی هم از سر سرگرمی و بیکاری این کار را می کنند در امنیت نگه دارد.یک طراح سایت باید تخصص و تجربه امنیت سایت را داشته باشد و این یک موضوع خیلی مهمی است برای امنیت وب سایت خود می توانید با متخصصین امنیت وب شرکت افرند وب در تماس باشید. طراحی سایت در مشهد3

طراحی ui /ux

طراحی سایت در مشهد با استفاده از ui /ux به معنای طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری است که در اپلکیشن های موبایل و وب سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد . این روش طراحی برای بهبود روش کاربری استفاده می گردد. با استفاده از روش ui /ux می توان اقدام به طراحی و نمایش صفحات اصلی ، منو ها ، بخش ها و قابلیت های متفاوت ، وب سایت یا اپلکیشن پرداخت . شما با استفاده از ui /ux می توانید به افزایش فروش خود کمک کنید.

انواع طراحی سایت

در طراحی سایت در مشهد انواع مختلفی از طراحی سایت وجود دارد که شما بر اساس نیاز خود باید انتخاب کنید که کدام یک را می خواهید در حالت کلی سایت ها بر اساس دو نوع طراحی می شوند : سایت های ایستا یا ایستاتیک ، سایت های دینامیک یا پویا
  • سایت های ایستا یا ایستاتیک : به سایت هایی که تنها بخش فرانت اند آن ها طراحی شده است سایت ایستا یا ایستاتیک می گویند . و برای تعغیر در محتوای سایت باید از برنامه نویس آن کمک بگیرید .
  • سایت های دینامیک یا پویا : به سایت های که می توان در مطالب به صورت پویا تغییر ایجاد کرد سایت دینامیک می گویند این گونه سایت ها قابل توسعه هستند.

روش های طراحی سایت

شما برای طراحی سایت در مشهد روش های مختلفی را در پیش روی خود دارید که هر کدوم برای خود مزایا و معایبی دارند و شما باید نسبت به نیاز و توانایی خود یکی از این روش ها را انتخاب کنید .روش اصلی برای طراحی سایت در مشهد نوشتن کد های برنامه نویسی سایت است که با استفاده از زبان های متفاوت برنامه نویسی است و روش دوم استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت است که بدون کد نویسی است و با استفاده از یکی از سیستم های مدیریت محتوا ورد پرس ، جوملا و.. انجام می شود .

طراحی سایت تخصصی

برای طراحی سایت در مشهد به صورت تخصصی شما نباید عجله کنید طراحی سایت تخصصی نیاز به تجربه دارد و شما باید آرام آرام به یادگیری کد های برنامه نویسی سایت بپردازید تا مهارت های لازم برای طراحی یک سایت تخصصی را به دست آورید یا هم برای طراحی سایت در مشهد این کار را به متخصصین خود بسپارید افرند وب با داشتن تخصص در این زمینه می تواند طراحی سایت در مشهد را برای شما انجام دهد. زبان های برنامه نویسی برای طراحی سایت در مشهد شامل : html ، css ، java script ، jQuery است.

طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا

امروزه کار طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا کاری چندان سخت نیست و شما بدون نیاز به آموزش کد نویسی می توانید برای خود یک سایت طراحی کنید .طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا معایب و مزایایی نسبت به طراحی سایت تخصصی دارد که ما در ادامه به آن خواهیم پرداخت از جمله سیستم های مدیریت محتوا که از محبوبیت بالایی برخوردار است می توان به سیستم مدیریت محتوای ورد پرس اشاره کرد . طراحی سایت در مشهد

معایب و مزایای سیستم مدیریت محتوا

شما در طراحی سایت در مشهد با استفاده از سیستم مدیریت محتوا با آسانی کار با این مدل طراحی سایت برخورد خواهید کرد و بدون نیاز به هیچ کد نویسی کار خود را پیش خواهید برد .سیستم مدیریت محتوا به دلیل آماده بودن کد ها و قالب ها ارزش کمتری نسبت به طراحی تخصصی سایت دارد و شما به خوبی نمی توانید سایت خود را از لحاظ بهینه سازی به حد یک سایت تخصصی برسانید قیمت طراحی سایت تخصصی خیلی بیستر از طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا است ولی شما در طراحی سایت تخصصی با یک سایت قدرتمند مواجه هستید .

طراحی سایت با ورد پرس

در طراحی سایت در مشهد با استفاده از ورد پرس شما با یکی از محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا ها که60 % کاربران را به خوب اختصاص داده است مواجه هستید . ورد پرس برای طراحی سایت به هیچ کد نویسی برای طراحی سایت نیاز ندارد ولی شما باید کار با این سیستم مدیریت محتوا را بلد باشید تا بتوانید اقدام به نصب و طراحی سایت کنید . همانطور که گفتیم وردپرس از قیمت پایین تری برای طراحی سایت نسبت به طراحی سایت اختصاصی دارد و شما می توانید با هزینه کم اقدام به سفارش سایت با ئرد پرس را با متخصصین این کار در افرند وب بدهید .

قالب های آماده ورد پرس

در طراحی سایت در مشهد با استفاده از ورد پرس شما نیاز نیست برای طراحی قالب ورد پرس یک گرافیست باشید یا نیاز به کد نویسی داشته باشید شما به راحتی می توانید با استفاده از قالب های آماده که بعضی از شرکت ها آماده و اقدام به فروش کرده اند استفاده کنید شما به راحتی می توانید طرح دلخواه خود را انتخاب و خرید کنید سپس آن را بر روی سایت خود نصب کنید.در خرید قالب آماده دقت کنید تا از یک شرکت معتبر خرید کنید بعضی از شرکت ها قالب های رایگان را به عنوان قالب پولی به فروش می رسانند .

نمایش طراحی سایت درمشهد با مرور گر های مختلف

نمایش طراحی سایت درمشهد با مرور گر های مختلف و صفحه نمایش ها یکی از راه های افزایش کاربر برای سایت است سایتی که شما طراحی می کنید باید قابلیت این را داشته باشد که در تمامی صفحه نمایش ها ومرور گر های اینترنتی باز بشود و تنها محدود به مایکروسافت و گوگل نباشد.شما نمی توانید کاربران خود را مجبور به استفاده از یک نوع خاص از مرور گریا صفحه نمایش کنید و هر کس از هر مرورگر و صفحه نمایش که بخواهد استفاده می کند. طراحی سایتی که قابلیت داشته باشد از همه مرور گر ها و صفحه نمایش ها قابل نمایش باشد کار سختی است ولی از اهمیت زیادی برخوردار است چون کاربرانی که از مرور گر های دیگر مثل کروم ،فایر فاکس،واپراو.. و گوشی های متفاوت با صفحه نمایش های مختلف استفاده می کنند روز به روز افزایش پیدا می کند.
طراحی سایت در مشهد5

سئو سایت در طراحی سایت در مشهد

شما پس از اتمام طراحی سایت در مشهد خود باید اقدام به بهینه سازی سایت خو که همان سئو سایت است بپردازید ولی معنی سئو سایت یا بهینه سازی سایت چیست منظور از بهینه سازی سایت این است که سایت شما در هنگام جستجوی گوگل و نتایج آن جزوه صفحات اول و رتبه های بالا قرار گیرد و این موضوع نیازمند کار های به خصوصی است که باید بر روی سایت خود پیاده سازی کنید . شما می توانید سئو سایت خود را به شرکت افرند وب بسپارید .

افزایش فروش با سئو سایت

شما در طراحی سایت در مشهد قصد نشان دادن کسب و کار و سپس افزایش در آمد خود را دارید به همین منظور باید نکات سئو را به خوبی رعایت کنید چون با این کار سایت شما در لینک های اولیه در صفحه اصلی گوگل می آید و افرادی که در گوگل موضوعی را سرچ می کنند فقط به پنج سایت اولیه رفته و نیاز خود را رفع می کنند شما با بودن جزوه سایت های اولیه بازدید سایت خود را افزایش می دهید و این مسئله فروش شما را افزایش خواهد داد .

بخش های سئو سایت

شما اگر بخواید برای طراحی سایت در مشهد خود سئو کار کنید و آن را در نتایج جستجوی گوگل بالا بکشید ابتدا باید با بخش های سئو آشنا باشید تا به خوبی بتوانید این نکات را در سایت خود پیاده سازی کنید سئو تشکیل شده از سه بخش است که ما در این مطلب این سه بخش را به شما توضیح خواهیم داد:
  • سئوی تکنیکال : استاندارد کردن کد های سایت ، بهینه سازی سایت و سرعت سایت
  • سئوی on-page : شناسایی کلمات کلیدی ، آنالیز رقبا ، تولید محتوای یونیک
  • سئوی of –page : فعالیت در شبکه های اجتماعی ، بک لینک ، فروم های تخصصی

چراشرکت افرند وب برای طراحی سایت در مشهد

شرکت افرند وب با داشتن تجربه چند ساله خود و همچنین نمونه کار های فراوان و متخصصین خود می تواند یک سایتی بی نظیر در طراحی سایت در مشهد را به شما تحویل بدهد تا شمارا در کسب و کارتان موفق کند شما با انتخاب افرند وب از مزایای زیر برخوردار می شوید:
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سئو سایت
  • طراحی اختصاصی
  • تولید محتوای یونیک
  • گرافیک قوی
  •  آموزش مدیریت سایت و..
کلام آخر
ما در شرکت ایده پردازان هوشمند افرند وب تمام تلاش خود را کرده ایم تا شما را با طراحی سایت در مشهد آشنا کنیم شما برای داشتن اطلاعات بیشتر یا سفارش طراحی سایت در مشهد و همیه موضوعات می توانید با کارشناسان ما در شرکت ایده پردازان هوشمند افرند وب در تماس باشید.

نظرات

person
پریساحسیبی 1402 دی 21

وقت بخیر من سایت پوشاک دارم خیلی ساده هستش میخوام ازتون قبول کنید که صفحاتشو دیزاین کنید و رنگ آمیزیشم بهتر کنید و میخوام وب سایت مو سئو کنید تا فروشم بیشتر بشه میشه راهنماییم کنید؟

person
سینا جلیلی 1402 دی 22

اگه به دنبال طراحی سایت در مشهد هستید، تیم افرند وب بهترین انتخابه. این تیم واقعا جادو میکنه! سایت من با خدمات طراحی سایت این شرکت حالا یه نمای زیبا و کارپسند پیدا کرده و تو نتایج جستجوی گوگل تو صفحات اول هستم. واقعا طراحی سایتشون حرفه ای و دقیق هست. ممنون از این تیم.

person
سهند قاسمی 1402 دی 22

من ساکن مشهد هستم مدتی پیش طراحی سایتم رو به شرکت افرند وب سپردم . سایت من حالا یه نمای ویژه پیدا کرده و من کاملا راضی ام. ایده های خلاقانه، سرعت اجرای بالا، هماهنگی عالی از مزایای طراحی سایتم در این شرکت هست. اگه دنبال یه تغییر جذاب هستی اینجا بهترین انتخاب برای شماست.

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید