مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی امروزه یک نیاز اساسی برای کسب و کار های خدماتی به حساب می آید . به دلیل اینکه با گذر زمان جامعه به سوی آنلاین شدن می رود. سفارش سایت خدماتی می تواند برای خدمات مختلفی انجام بشود و شمایی که طراحی سایت خدماتی را برای کسب و کار خود انجام می دهید می توانید با این کار به یکی از بهترین ها در زمینه خودتان تبدیل بشوید شما با همراه شدن در این مقاله با افرند وب می توانید با سفارش سایت خدماتی آشنا بشوید . و سفارش طراحی سایت خود را با خیال راحت به افرند وب بسپارید.
 

طراحی سایت خدماتی
person
super admin 12:48 1402 شهریور 22
5دقیقه
طراحی سایت خدماتی امروزه یک نیاز اساسی برای کسب و کار های خدماتی به حساب می آید . به دلیل اینکه با گذر زمان جامعه به سوی آنلاین شدن می رود. سفارش سایت خدماتی می تواند برای خدمات مختلفی انجام بشود و شمایی که طراحی سایت خدماتی را برای کسب و کار خود انجام می دهید می توانید با این کار به یکی از بهترین ها در زمینه خودتان تبدیل بشوید شما با همراه شدن در این مقاله با افرند وب می توانید با سفارش سایت خدماتی آشنا بشوید . و سفارش طراحی سایت خود را با خیال راحت به افرند وب بسپارید.

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی و مزایای آن یکی از مهم ترین عوامل در کسب و کار است. کسب و کار ها امروزه در سه بخش فعالیت دارن فعالیت کسب و کار در تولید ، کسب و کاردر تجارت و کسب و کارهایی که خدماتی ارئه می کنند . برای اینکه شما بتوانید خدمات خود را به مخاطبان خود در فضای آنلاین نشان دهید نیاز به صفحه ای دراینترنت دارید. که بدون سفارش سایت خدماتی شما نمی توانید این کار را انجام دهید شما می توانید طراحی سایت خدماتی خود را به شرکت افرند وب بسپارید . امروزه با سفارش سایت خدماتی اگر بخواهید بهترین باشید مخصوصا در مقایسه با خدمات مشابه کار خود که کاری سخت است باید زمان زیادی را صرف کنید و وب سایت خود را در بهترین حالت ممکن به دید کاربرانتان بگذارید .

ویژگی های طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی قوی با پایه و اصول خود برای موفقیت شما در ارائه خدماتتان ار مهم ترین نکته ها است. این نکته نه تنها سایت شما رادر دید کاربرانتان جذاب نشان خواهد داد بلکه شما را در مسئله سئو سایتتان نیز موفق خواهد کرد. شما باید ابتدا نیاز های کاربران خودتان که قرار است به آنها خدماتی را ارئه کنید را بشناسید سپس برای رفع نیاز های آن ها برنامه ریزی کنید. از جمله ویژگی های سفارش سایت خدماتی می توان به : امکان برقراری ارتباط سریع ، پشتیبانی آنلاین ، صفحه تماس با ما ، سهولت جابجایی در بین صفحات ، دسته بندی خدمات ، نمونه خدمات ، آدرس مراکز خدماتی ، ریسپانسیو بودن سایت ، اپلیکشن های مرتبط به سایت ، امکان چت آنلاین ، صفحه درباره ما، نمایش موقعیت مکانی اشاره کرد .

صفحات طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی :حتما در ذهنتان این سوال را دارید که باید صفحات سفارش سایت خدماتی خود را به چه صورت قرار دهید همه خدمات را در یک صفحه قرار دهید یا برای خدمات مختلف خود صفحات مختلف ایجاد بکنید . در پاسخ باید گفت هر دو روش را باید به کار گرفت .در طراحی سایت به صفحاتی که به صورت جداگانه به توضیح محصول می پردازند صفحات لندینگ می گویند که ما در ادامه به توضیح بیشتر لندینگ خواهیم پرداخت و شما می توانید طراحی صفحات سایت خدماتی خود را به افرند وب بسپارید .

مزایای صفحات لندینگ در طراحی سایت خدماتی

همانطور که گفتیم در سفارش سایت خدماتی صفحاتی که به توضیح یک خدمات در صفحه می پردازد صفحات لندینگ می گویند و ایجاد این صفحات برای سایت خدماتی شما مزایایی را به همراه دارد از جمله این مزایا : می توان به به مواردی چون : امکان تمرکز روی خدمات ویژه خود ، برای کلمات کلیدی خاص بهینه سازی کرد ، صفحه ای برای ورود کاربران جدید است ، ویژگی ها و تفاوت های خدمات خود را در این صفحه توضیح دهید ، امکان وجود چندین صفحه لندینگ اشاره کرد . شما می توانید سفارش سایت خدماتی خود را در شرکت افرند وب ثبت نمایید. طراحی سایت خدماتی 1

جلب اعتماد با طراحی سایت خدماتی

در سایت خدماتی باید در اولویت کار های خود روش هایی را در نظر داشته باشید که بتوانند اعتماد کاربران را به خودتان جلب کنید و آنها سفارش خدمات خود را به شما و سایتتان بدهند که ما در این قسمت دو روش را به شما معرفی می کنیم :روش اول برای جلب اعتماد کاربران در سایت خدماتی می تواند طراحی بخشی برای نشان دادن مشتریان قبلی شما باشد. تا کاربران بتوانند ببینند چه کسانی قبلا از طراحی سایت خدماتی شما استفاده کرده اند و دومین روش نشان دادن نقاط قوت خدمات شما از نظر مشتریان قبلی می تواند باشد که می توانید برای این کار صفحه دیدگاه ایجاد کنید تا مشتریان شما در مورد کار شما نظر بدهند .

سئو در طراحی سایت خدماتی

شاید کلمه سئو در طراحی سایت خدماتی برای شمایی که تخصص خاصی در این زمینه ندارید نا آشنا باشد . سئو به بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو گر گوگل گفته می شود و این بهینه سازی برای سایت روش های را به کار می گیرد که در هنگام جستجو در گوگل سایت شما در صفحه اول و لینک های اولیه قرار بگیرد شاید این سوال در ذهنتان باشد که به چه درد سایت شما می خورد و لزوم استفاده از تکنیک های سئو چیست .

مزایای سئو در طراحی سایت خدماتی

همانطور که گفتیم در سایت خدماتی سئو به بهینه سازی سایت شما کمک می کند و سایت شما را به لینک های برتر می کشد امروزه افراد برای رسیدن به چیزی که می خواهند فقط به پنج لینک اولیه در اینترنت سر می زنند و با لینک های دیگر کاری ندارند اگر شما می خواهید مخاطبان سایت خود را افزایش دهید و با رقیبان خود درزمینه خدماتی به رقابتبپردازید. باید سئو سایت قوی را به سایت خدماتی خود در نظر بگیرید. ما در ادامه مطلب به تکنیک هایی که به سئو سایت شما کمک خواهد کرد پرداخته ایم و همچنین شما می توانید سئو سایت خدماتی خود را به شرکت ایده پردازان هوشمند افرند بسپارید .

تکنیک های سئو در طراحی سایت خدماتی

شما در سفارش سایت خدماتی خود می توانید تکنیک های زیادی را مورد استفاده قرار بدهید تا یک سایت قدرت مند در اینترنت داشته باشد و جزوه اصلی ترین رقیبان در زمینه ارائه خدمات خود باشید برای رسیدن به این جایگاه نباید عجول بود و نیازمند صبر و تلاش زیادی است ما در این قسمت چند نکته مهم را نام برده و سپس توضیح داده ایم : روش طراحی سایت خدماتی ، تولید محتوا یونیک ، لینک دهی ،و...

روش طراحی سایت خدماتی

شما طراحی سایت خدماتی خود را به روش های مختلفی می توانید انجام دهید طراحی سایت خدماتی به صورت اختصاصی یا طراحی سایت خدماتی به صورت سیستم مدیریت محتوا ولی در انتخاب هر کدام باید دقت داشته باشید که سئو سایت خود را روی طراحی سایت خود اعمال کنید طراحی سایت اختصاصی نیاز به دانش خاص خود دارد اگر طراحی سایت خدماتی خود را به یک متخصص داده اید حتما از او بخواهید که روی گزینه های سئو سایت شما کار بکند و اگر طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا (ورد پرس ) را انتخاب کرده اید که بدون کد نویسی و راحت است حتما افزونه سئو را روی آن نصب کنید . طراحی سایت خدماتی 2

تولید محتوا یونیک در طراحی سایت خدماتی

شما نباید برای سایت خدماتی خود از تولید محتوا های تکراری و کپی برای سایت خدماتی خود استفاده کنید گوگل از کپی برداری خوشش نمی آید و اگر شما این کار را انجام دهید ممکن است سایت شما مورد جریمه گوگل قرار بگیرد یا در جستجوی گوگل نباشد و در تولید محتوا های خود از عکس و فیلم های با کیفیت بالا و حجم کم استفاده کنید تا بارگذاری و سرعت سایت شما بالا باشد هر چیزی که باعث کم شدن سرعت سایتتان می شود و حوصله مخاطبتان را می برد را از سایت حذف کنید مخاطبان سایت شما زمان زیادی را برای بارگذاری سایت شما صرف نمی کنند و می روند سراغ سایت بعدی یعنی سایت رقیب شما .

لینکدهی در طراحی سایت خدماتی

از دیگر کار هایی که می توانید برای سایت خدماتی خود انجام دهید تا به رتبه های بالا در نتایج گوگل برسید این است که به سایت های معتبر و مربوط در زمینه خودتان لینک بدهید و از آنها بخواهید که برای سایت شما لینک دهی بکنند و در کنار این لینک دهی اگر از وبلاگ های مختلف لینک دریافت کنید و کسانی که از مطالب سایت شما استفاده می کنند به سایت شما لینک بدهند سایت شما در نتایج گوگل رتبه خوبی را خواهد یافت شما می توانید سئو سایت خدماتی خود را به شرکت متخصص این زمینه یعنی افرند وب بسپارید .

دور زدن گوگل هرگز

در سایت خدماتی احتمال دارد شما در سایت خدماتی خود به شرکت هایی که وعده رتبه یک در گوگل را می دهند اعتماد کنید و بخواهید در کمترین زمان ممکن سایت خدماتی خودتان را به رتبه یک گوگل برسانید باید این را به شما بگوییم که هیچ راهی برای دور زدن گوگل وجود ندارد و ممکن است بعد شناختن شما به عنوان متخلف سایت شما را به طور کامل از جست و جوی گوگل حذف بکند و هر چقدر هزینه کرده باشید به ضررسایتتان تمام بشود.

کلام آخر
ما در شرکت ایده پردازان افرند وب با سابقه طولانی و نمونه کار های قوی تمام تلاش خود را برای آشنا کردن شما با سایت خدماتی انجام داده ایم شما می توانید در صورت داشتن سوال یا اطلاعات لازم در این زمینه به صورت 24 ساعت با کارشناسان ما در تماس باشد و سفارش سایت خدماتی خود را در افرند وب ثبت نمایید .

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید