مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

طراحی سایت آرایشی بهداشتی

طراحی سایت آرایشی بهداشتی

طراحی سایت آرایشی بهداشتی؛ با کشیده شدن همه کسب وکارها به سوی بازارهای اینترنتی و فروش به صورت آنلاین، فروشگاه های آرایشی بهداشتی نیز از این روش بی بهره نمانده اند. با وب سایت لوازم آرایشی بهداشتی توسط یک طراح سایت حرفه ای در کسب و کار آنلاین خود بدرخشید. شما نیز اگر یک فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی دارید و قصد پیشرفت در کسب و کار خود را دارید، به شما توصیه می کنیم تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

طراحی سایت آرایشی بهداشتی
person
super admin 11:26 1402 شهریور 16
5دقیقه
طراحی سایت آرایشی بهداشتی؛ با کشیده شدن همه کسب وکارها به سوی بازارهای اینترنتی و فروش به صورت آنلاین، فروشگاه های آرایشی بهداشتی نیز از این روش بی بهره نمانده اند. با وب سایت لوازم آرایشی بهداشتی توسط یک طراح سایت حرفه ای در کسب و کار آنلاین خود بدرخشید. شما نیز اگر یک فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی دارید و قصد پیشرفت در کسب و کار خود را دارید، به شما توصیه می کنیم تا آخر این مقاله همراه ما باشید. طراحی-سایت-آرایشی-و-بهداشتی 

طراحی سایت آرایشی

طراحی سایت آرایشی بهداشتی ایجاد صفحات اینترنتی و درج لوازم آرایشی بهداشتی در صفحات است. لوازم آرایشی بهداشتی از اقلام مورد نیاز در زمینه مراقبت و زیبایی هستند که انواع  بسیار مختلفی دارند. با توجه به آمار بالای استفاده کننده گان از لوازم آرایشی بهداشتی، طراحی سایت یکی از ضروریات برای فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی است.

هدف از طراحی سایت آرایشی بهداشتی

امروزه فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی روز به روز در حال پیشرفت هستند، طراحی سایت برای این فروشگاه ها نیز به رونق هر چه بیشتر این کسب و کار کمک بسیار زیادی کرده است. با توجه به مصرف بسیار بالای مردم و به ویژه بانوان از لوازم آرایشی و بهداشتی، طراحی سایت آرایشی و بهداشتی برای فروشگاه تان به سرعت درآمد شما را افزایش می دهد. به طور خلاصه شما به منظور تسهیل در انتخاب و خرید مشتری و همچنین فروش بیشتر و توسعه کسب و کار شما بهتر است طراحی سایت آرایشی بهداشتی را هر چه سریع تر انجام دهید.

مزایای طراحی سایت آرایشی بهداشتی

دسته بندی محصولات: ممکن است شما در فروشگاه خود و فروش به صورت حضوری نتوانید تمام محصولات خود را به مشتری معرفی کنید و همچنین مشتری در انتخاب لوازم مورد نظر دچار سردرگمی خواهد شد. ولی با طراحی سایت آرایشی بهداشتی، شما محصولات را در سایت دسته بندی می کنید و مشتری می تواند از بین دسته بندی ها محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب نماید.

امکان مقایسه:

در خرید حضوری امکان این که مشتری بتواند محصول مورد نظر خود را در مارک ها و برند های مختلف مقایسه کند، کم است، زیرا نمی تواند تمام برند ها را مشاهده و مشخصات آن ها را بررسی نماید، ولی در خرید غیر حضوری با توجه به دسته بندی محصولات و نوشته شدن ویژگی ها و مشخصات محصول، خریدار به راحتی می تواند تمام مشخصات محصول را بررسی کرده و همچنین قیمت آن ها را با هم مقایسه و در نهایت انتخاب بهتری انجام دهد.

مشاوره:

شما در فروش حضوری محصولات و لوازم، وقت کافی برای پاسخ به سوالات مشتریان ندارید و ممکن است نتوانید مشتری را در یک انتخاب و خرید بهتر راهنمایی نمایید. ولی با طراحی سایت آرایشی بهداشتی برای فروشگاه خود می توانید تمام مشخصات مربوط به محصول را درج کنید تا به همه سوالات احتمالی مشتری پاسخ داده باشید، همچنین می توانید مشاوره رایگان را در سایت خود ایجاد کنید تا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، مشتری بتواند با مشاوران در ارتباط باشد.

فروش بیشتر:

در یک فروشگاه آرایشی بهداشتی با توجه به این که مشتری قبل از خرید احتیاج به بررسی مشخصات محصول و اطلاع از قیمت آن ها دارد، ولی این کار مستلزم صرف وقت زیادی است، در این صورت ممکن است شما بتوانید روزانه تنها به تعداد محدودی از مشتری ها، محصولات تان را بفروشید، ولی در فروش اینترنتی هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید فروش زیادی داشته باشید.

جذب مشتری:

در سایت آرایشی بهداشتی خود می توانید با انجام حراجی ها، تخفیف، جایزه، ارسال رایگان و ... مشتری های زیادی را جذب کنید. با توجه به این که در یک فروشگاه و فروش به صورت حضوری این حراجی ها یا تخفیف ها تنها محدود به مشتری های شهر خودتان خواهد بود ولی در فروش اینترنتی مشتریلن از سراسر کشور می توانند از تخفیف ها و حراجی ها استفاده کرده و در نهایت در صورت راضی بودن از محصولات شما، به یک مشتری دائمی تبدیل شوند.طراحی-سایت-آرایشی-و-بهداشتی 1                                                      
یک وب سایت لوازم آرایشی خوب چیست؟ یک وب‌سایت عالی به دنیا نشان می‌دهد که شما چه کسی هستید، باعث می‌شود مردم شما را به یاد بیاورند و به مشتریان بالقوه کمک می‌کند بفهمند که آیا آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کرده‌اند یا خیر. ما در سایت 99designs و افرند وب به تمامی این نکات ریز به ریز اشاره کرده ایم.
با توجه به مزایای گفته شده، یک سایت آرایشی بهداشتی خوب برای جذب مشتری بالا، امکانات زیر را دارا باشد.
  • صفحه ای با عنوان درباره ما وجود داشته باشد که شما را به مشتری معرفی کند.
  • یک سایت خوب حتما باید انواع محصولات را در دسته بندی های مرتبط درج کند.
  • قیمت هر محصول را ثبت کند تا به مشتری امکان مقایسه برندهای مختلف را بدهد.
  • امکان نمایش تخفیف ها برای کاربران وجود داشته باشد.
  • امکان نظر سنجی و ثبت نظرات کاربران برای کمک به خرید سایر مشتریان
  • نمایش محصولاتی که پرفروش هستند.
  • نمایش محصولاتی که جدیدا اضافه شده اند.
  • امکان درج مقالات در زمینه های سلامتی و زیبایی
  • راهنمای خرید کاربران
  • امکان ارسال به تمام نقاط کشور
  • امکان دریافت مشاوره وجود داشته باشد.

مراحل طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

برای طراحی یک وب سایت آرایشی . بهداشتی، نیاز است تا مراحلی انجام شود. طراحی سایت در شرکت های طراحی سایت توسط یک تیم طراحی سایت انجام می شود. در زیر مراحل طراحی سایت آرایشی و بهداشتی به طور خلاصه توضیح داده شده است.
  • مرحله اول

برای طراحی سایت آرایشی بهداشتی، ابتدا طراح باید یک نقشه کلی از تمام صفحاتی که قرار است ایجاد شود را با توجه به هدف و نیاز کارفرما از ایجاد سایت، به وی ارائه نماید. سپس بعد از تایید کارفرما مراحل بعد ادامه می یابد.
  • مرحله دوم

قدم بعدی طراحی گرافیک سایت است. گرافیک یک سایت آرایشی بهداشتی در جذب مشتری تاثیر زیادی دارد. گرافیک خوب جزء عواملی است که باعث ماندن کاربر در صفحه سایت شما و استفاده و خرید از سایت تان می شود، پس مهم است که به طراحی گرافیک سایت، اهمیت زیادی داده شود تا کاربر سریع از سایت خارج نشود.
  • مرحله سوم

پس از طراحی گرافیک سایت نوبت کد نویسی و برنامه نویسی سایت است. برای کدنویسی شما به یک طراح فرانت اند کار نیاز دارید تا قالب سایت شما را طراحی نماید و همچنین به یک برنامه نویس بک اند کار که برقراری ارتباط بین سرور و کاربر را بر عهده دارد، نیاز دارید.
  • مرحله چهارم

برای راه اندازی سایت نیاز است تا هاست مناسب را بخرید و سپس پس از ثبت هاست می توانید سایت را در دسترس کاربران قرار دهید.

سئو سایت آرایشی بهداشتی

پس از اتمام طراحی سایت، نباید سئو سایت را فراموش کنید. برای بیشتر و بهتر دیده شدن سایت تان و همچنین برتری در بین رقبا باید به سئوی سایت خود اهمیت زیادی بدهید. بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو ونمایش آن برای کاربران یکی از موارد مهم است که باید آن را به یک سئو کار حرفه ای بسپارید تا از انجام کار خود به بهترین شکل مطمئن باشید. طراحی-سایت-آرایشی-و-بهداشتی 2 

ویژگی های یک سایت آرایشی بهداشتی خوب

  • زیبایی و جذابیت: همان طور که گفتیم باید به زیبایی و طراحی جذاب سایت اهمیت زیاده داده شود و بهتر است این کار توسط یک فرد متخصص و با تجربه انجام شود تا نتیجه مطلوبی به دست آید.
  • کاربر محور بودن: یک سایت خوب باید کاربر محور باشد، یعنی نیاز کاربر را در نظر داشته باشد و استفاده از سایت را برای کاربر آسان تر کند. همه چیز واضح باشد و کاربر را برای تبدیل شدن به یک مشتری ترغیب کند.
  • سرعت لود: سرعت بارگذاری مناسبی داشته باشد.
  • امنیت سایت: برای جلوگیری از هک شدن توسط هکرها و همچنین حفظ اعتبار سایت، از بالا بودن امنیت سایت مطمئن بود.
  • از سایر ویژگی های یک سایت خوب می توان به کدنویسی روان، استفاده بهینه از تصاویر، بهینه سازی سایت برای گوگل، واکنش گرا بودن سایت و ... اشاره کرد.

هزینه طراحی سایت آرایشی بهداشتی

در طراحی یک سایت آرایشی بهداشتی، عوامل زیادی تاثیر گذار هستند که با توجه به این عوامل برای طراحی سایت هزینه تعیین می شود. برخی از موارد مهم عبارت اند از:
  • درخواست طراحی سایت آرایشی بهداشتی به صورت اختصاصی یا استفاده از قالب های آماده مانند وردپرس. که هزینه طراحی سایت اختصاصی بالاتر از طراحی سایت با وردپرس یا سایر قالب ها است.
  • حجم مطالب اولیه که در سایت بارگذاری می شوند.
  • تعداد صفحاتی که طراحی می شوند هر چه بیشتر باشد، هزینه طراحی نیز بالاتر می رود.
  • قابلیت ها و امکاناتی که در سایت طراحی می شوند.
  • ریسپانسیو بودن سایت
  • نصب افزونه ها
  • بهینه سازی موتورهای جست وجو و ...
برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت طراحی سایت آرایشی بهداشتی، با کارشناسان افرند وب در ارتباط باشید.

زمان لازم برای طراحی سایت آرایشی بهداشتی

در مورد زمان طراحی سایت نیز نمی توان به طور دقیق آن را بیان کرد. زمان طراحی سایت با توجه به اختصاصی بودن یا وردپرس بودن و همچنین امکانات و قابلیت هایی که قرار است در سایت ایجاد شوند، ممکن است متفاوت باشد و بسته به این موارد این زمان می تواند بین 4 الی 15 روز باشد. برای اطلاع از زمان دقیق طراحی سایت طبق سلیقه شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
طراحی-سایت-آرایشی-و-بهداشتی 3 
 سخن پایانی
امیدواریم پس از خواندن این مقاله به پاسخ سوالات خود رسیده باشید و همچنین با طراحی سایت آرایشی بهداشتی، مزایای ایجاد آن و ویژگی های یک سایت خوب آشنا شده باشید. با توجه به موارد گفته شده، راه اندازی سایت در هر کسب و کاری به ویژه فروشگاه های آرایشی بهداشتی، از ضرورت های توسعه کسب و کار است. مهم نیست که فروشگاه آرایشی شما کوچک است یا بزرگ، در هر صورت شما می توانید از طریق طراحی سایت آرایشی بهداشتی درآمد خودتان را افزایش دهید. طراحی سایت آرایشی بهداشتی
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت آرایشی بهداشتی، سئو سایت خود و سایر خدمات با کارشناسان افرند وب در تماس باشید تا با مشاوره رایگان شما را در طراحی سایت مورد نظر راهنمایی کنند.
منبع : افرند وب

نظرات

person
شیرین نظری 1402 بهمن 01

سلام، من پیچ آرایشی بهداشتی دارم میخواستم بدونم آیا با طراحی سایت آرایشی بهداشتی فروشم بیشتر میشه یا با همون پیج اینستاگرامی فعالیت کنم؟

person
آوا رحمانی 1402 بهمن 01

سلام،من یک طراحی سایت برای مغازه لوازم ارایشی بهداشتی ام میخوام و میخوام سئو ش رو هم انجام بدین،رنگ بندی برام مهمه و جذابیت اول صفحه هم خوب باشه،میشه راهنماییم بکنید؟

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید