مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

طراحی حرفه ای سایت

طراحی حرفه ای سایت

طراحی حرفه ای سایت یکی از هنر هایی است که به شدت کاربران را جذب خود می کند. طراحی حرفه ای سایت از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی هایی است باید در کسب و کار ها وجود داشته باشد. طراحی حرفه ای سایت ایجاد علم هنر و زیبایی یک وب سایت است. طراحی حرفه ای سایت تاثیر بسیار مهمی در کسب و کار و نقش آنلاین بازیگران دارد. طراحی حرفه ای سایت چند نمونه است که طراحان از آن نمونه سایت ها استفاده می کنند وب سایت شرکتی ، وب سایت آموزشی ، وب سایت کسب و کار.

طراحی حرفه ای سایت
person
super admin 17:10 1402 شهریور 22
5دقیقه
طراحی حرفه ای سایت یکی از هنر هایی است که به شدت کاربران را جذب خود می کند. طراحی حرفه ای سایت از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی هایی است باید در کسب و کار ها وجود داشته باشد. طراحی حرفه ای سایت ایجاد علم هنر و زیبایی یک وب سایت است. طراحی حرفه ای سایت تاثیر بسیار مهمی در کسب و کار و نقش آنلاین بازیگران دارد. طراحی حرفه ای سایت چند نمونه است که طراحان از آن نمونه سایت ها استفاده می کنند وب سایت شرکتی ، وب سایت آموزشی ، وب سایت کسب و کار.

طراحی حرفه ای سایت

وب سایت ها در حالت کلی به دو قسمت تقسیم بندی می شوند ، برنامه نویسی و ظاهر سایت. ظاهر سایت همان عملکردی است که طراحان سایت انجام می دهند تا سایت ظاهری مناسب و مطابق با خواسته مدیر سایت و نیاز کاربران انجام شود. برنامه نویسی سایت همان بخش تخصصی سایت است که بسیار مهم است. برنامه نویسی و کد نویسی سایت باید به بهترین شکل انجام شود. طراحی حرفه ای سایت

نوع عملکرد وب سایت ها

وب سایت ها مطابق با نوع عملکردی که دارند به بخش های مختلف بخش بندی می شود. طراحی وب سایت فروشگاهی ، طراحی وب سایت اختصاصی ، طراحی وب سایت شرکتی ، طراحی وب سایت وکالت ، طراحی وب سایت کاتالوگ و... که طبق کسب و کاری که قرار است راه اندازی کنید بستگی دارد.

طراحی حرفه ای سایت فروشگاهی


دیگر دوره کسب و کار های سنتی تمام شده است ، با پیشرفت تکنولوژی روز به روز تعداد کاربرانی که از کسب و کار های آنلاین استفاده می کنند بیشتر است. وب سایت های فروشگاهی در صرفه جویی زمان برای کاربران بسیار اهمیت و علاقه خاصی دارد.

 امکانات وب سایت فروشگاهی

  • صفحه معرفی محصولات
  • سبد خرید کاربران
  • نظرات ، انتقادات و پیشنهادات کاربران
  • ثبت سفارش محصولات
  • درگاه پرداخت
  • آدرس و موقعیت مکانی

طراحی حرفه ای سایت شرکتی

در حال حاضر بهترین نوع معرفی شرکت خود نیاز به راه اندازی طراحی حرفه ای سایت شرکتی است که با توجه به وب سایت در دید هزاران کاربر قرار می گیرد. با راه اندازی سایت حرفه ای خود می توانید تمامی اطلاعات شرکت ، فعالیت های شرکتی ، سوابق و پرژه های خود را در معرض دید کاربران قرار دهید. اگر طراحان وب سایت شرکتی سئو سایت شما را به خوبی انجام دهند درصد بازدید کاربران هم بیشتر می شود. اطلاعات تماس بخش مهم وب سایت شرکتی است که حتما باید تلفن تماس ، فکس ، ایمیل و موقعیت مکانی شرکت را در اختیار کاربران قرار دهید.

طراحی حرفه ای سایت وکالت

دیگر زمان پرس و جوی یک وکیل خوب نیست ، با داشتن وب سایت های وکالت می توانید با توجه به سوابق کاری وکلا ، مطالعه نظرات کاربران می توانید از حرفه ای و با تجربه بودن وکلا آگاه شوید. کاربران برای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین می توانند به سایت وکلای مورد نظر خود مراجعه کنند. افراد بسیاری هستند که برای پیگیری و انجام کار های حقوقی خود به دنبال وکیل خوب هستند که با توجه به اطلاعاتی که وب سایت های حقوقی در اختیارمان می گذارد می توانیم وکیل با تجربه را تشخیص دهیم.

اطلاعات سایت های وکالت

  • رزومه کامل وکلا
  • نظرات موکلین
  • قسمت اطلاعات حقوقی
  • سوالات متداول

صفحات وب سایت

تمامی وب سایت هایی که طراحی می کنید نیاز است اصول و قوائدی را رعایت کنند تا وب سایتی مطابق استاندارد داشته باشند. طراحی حرفه ای سایت1

صفحه اصلی

مهم ترین روش برای جذب کاربران ایجاد صفحه اصلی ، جذاب و مورد علاقه کاربران است. کاربران با نگاه اول متوجه شدن علاقه به وب سایت شما پیدا می کنند. صفحه اصلی وب سایت نشانگر نوع عملکرد سایت می باشد. قسمت های صفحه اصلی
  • لوگو برند
  • منوی سایت
  • عنوان سایت
  • قسمت ورود کاربران
  • عکس پس زمینه
  • امکان سرچ و جستجو
  • تولید محتوا
  • صفحه اصلی
  • ارتباط با شبکه های اجتماعی

صفحه معرفی خدمات

صفحه معرفی خدمات ، قسمتی است که ویژگی محصولات را به کاربران معرفی می کند. صفحه معرفی خدمات باید به گونه ای باشد که کاربران جذب محصولات شده و خریداری کنند. در بخش سئو باید تمام سعی خود را کنید تا بارگذاری سایت و معرفی محصولات در کمترین زمان ممکن انجام شود.

صفحه مقالات

صفحه مقالات ، صفحه ای از سایت است که می توانید تمام مقاله ها و پروژه هایی که به اتمام رسانده اید در این بخش اختصاص دهید. این قسمت را می توانید راجب مقاله های خارجی که به کسب و کارتان مربوط است ترجمه کنید و اطلاعات بیشتر و مفید تری برای کاربران خود اختصاص دهید. استفاده از تصاویر مربوط به کسب و کار هم یکی از راه هایی است که به علاقه مخاطبان افزایش می دهد. صفحه درباره ما در این بخش می توانید مجموعه خود را به صورت خلاصه و مفید برای کاربران تعریف کنید. صفحه درباره ما بخشی از تاریخچه از فعالیت و شرکت را برای کاربران به اشتراک می گذارید.

صفحه ارتباط با ما

این صفحه از مهم ترین صفحات وب سایت است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. که کاربران در هر ساعت از شبانه روز می توانند با مشاوران و ادمین های شرکت در ارتباط باشند.
طراحی حرفه ای سایت2

برنامه نویسی طراحی حرفه ای سایت

وب سایت ها به دو بخش تقسیم بندی می شوند

وب سایت استاتیک

وب سایت های استاتیک فقط یک بار طراحی شده ، اطلاعات ، محتوا ها و مطالب قرار می گیرند. برای اعمال تغییرات در این نوع نوع وب سایت ها که کار راحتی نیست باید توسط طراحان انجام شود. برای کد نویسی وب سایت های استاتیک از زبان های Java Script, Html استفاده می کنیم. سایت های استاتیک سرعت بارگزاری بالایی دارند. کم بودن حجم کد نویسی موجب شده خوانایی این وب سایت ها بهتر انجام شود و موتور های جستجوگر کمک بسیاری در امتیاز دهی وب سایت در گوگل انجام دهد. وب سایت های استاتیک قیمت پایین تری نسبت به سایت های دیگر دارند و برای شرکت هایی که سالانه یکبار وب سایت خود را تغییر می دهند گزینه مناسبی است که در حال حاضر وب سایت های استاتیک از بین رفته است.

وب سایت دینامیک

برای طراحی وب سایت های خود می توانید وب سایت را هر موقع و به هر حالتی که دوست داشتید تغییر دهید. در حال حاضر اکثر طراحان سایت از وب سایت های داینامیک استفاده می کنند. وب سایت های داینامیک مانند سایت های خبری ، فروشگاهی و آموزشی ساخته می شوند. معمولا همه اطلاعات وب سایت های داینامیک به یک پایگاه داده متصل اند.

سخن آخر
در این مقاله اطلاعاتی از طراحی حرفه ای سایت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته می شود. برای طراحی حرفه ای سایت می توانید از تیم حرفه ای افرند وب مشاوره بگیرید و اطلاعات لازم و کافی را در هر زمان از شبانه روز اختیارتان قرار می دهند.

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید