مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

سفارش طراحی سایت حرفه ای

سفارش طراحی سایت حرفه ای

سفارش طراحی سایت حرفه ای : تمامی کسب و کار ها باید یک وب سایت در فضای مجازی داشته باشند و طراحی سایتی ذاشته باشند که هم از سایت های رقبا سبقت بگیرند و مهم تر از همه برای کاربران جذابیتی داشته باشند. طراحی سایت حرفه ای یکی از عوامل مهمی است که برای درآمد حاصل از کسب و کار بسیار مهم است. امکانات ویژه ای که برای دیزاین و طراحی سایت انجام می دهید برای بازدید کاربران وب سایت تاثیر بسیاری دارد.
 

سفارش طراحی سایت حرفه ای
person
super admin 11:11 1402 شهریور 16
5دقیقه

سفارش طراحی سایت حرفه ای

سفارش طراحی سایت حرفه ای : تمامی کسب و کار ها باید یک وب سایت در فضای مجازی داشته باشند و طراحی سایتی ذاشته باشند که هم از سایت های رقبا سبقت بگیرند و مهم تر از همه برای کاربران جذابیتی داشته باشند. طراحی سایت حرفه ای یکی از عوامل مهمی است که برای درآمد حاصل از کسب و کار بسیار مهم است. امکانات ویژه ای که برای دیزاین و طراحی سایت انجام می دهید برای بازدید کاربران وب سایت تاثیر بسیاری دارد.
سفارش طراحی سایت حرفه ای
در دنیای امروزه وارد شدن به دنیای کسب و کار آنلاین و طراحی وب سایت حرفه ای به بیشتر شدن درآمد تاثیر گذار است. با همه گیر شدن فضای مجازی رقابت در سفارش طراحی سایت بالاتر رفته است. تیم حرفه ای افرند وب با بکار بردن بهترین امکانات و خدمات استانداردی که برای طراحی سایت حرفه ای مهم است را استفاده می کنند.

سفارش طراحی سایت

در دنیای امروزه فرقی ندارد کسب و کار کوچک دارید تا بزرگ ، طراحی سایت حرفه ای و به راه انداختن سایت موجب بالا رفتن بازدید کاربران وب سایت شما می شود و این یعنی درآمد بالا داشتن. لحظه به لحظه تعداد کابرانی که برای رفع نیاز های خود از سرچ گوگل استفاده می کنند.

مزایای طراحی سایت حرفه ای

مزایای طراحی سایت حرفه ای به این صورت این صورت است که معرفی کسب و کار بدون در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی و اتلاف وقت انجام می شود. طراحی سایت حرفه ای مزیت های زیادی دارد از جمله

کاهش هزینه

کم کردن هزینه ها یکی از مهم ترین عواملی است که تمرکز را به رشد کسب و کار خود خواهید داشت. برای داشتن یک سایت حرفه ای هزینه زیادی نمیخواهد. فقط باید با استفاده سئو و بهینه سازی آمار بازدید کنندگان را بیشتر می کند.

دسترسی آسان

به دلیل شلوغی و ترافیک بسیاری از افراد خرید اینترنتی را ترجیح می دهند. با توجه به قوانینی که در خرید آنلاین قرار داده شده است ، مردم  با اعتماد از قوانین خرید های خود را انجام می دهند.

قابلیت دسترسی

داشتن بهترین امکانات برای بازاریابی و فروش محصولات به صورت اینترنتی کسب و کار شما را تضمین نمی کند که همیشه موفق می شوید و موفق می مانید. برای دسترسی کاربران به محصولات مورد نظر کافی است با استفاده از اداره پست از این شهر محصول مورد نیاز را به شهر دیگری ارسال کنید.

گستردگی بازاریابی

بازاریابی یکی از تبلیغات ساده تری است که می توانید برای بیشتر شدن در آمد خود داشته باشید. بازاریابی برای وب سایت بهترین نوع تبلیغ وب سایت خود است. گستردگی بازاریابی موجب بیشتر شدن کاربران و مشتریان می شود.
سفارش طراحی سایت حرفه ای 1
 

افزایش اعتبار

افزایش اعتبار به کسب و کار یعنی ایجاد نام تجاری و برندینگ سایت خود را افزایش می دهد.

به روز رسانی اطلاعات

برای جذابیت سایت برای کاربران و مشتریان کافی است اطلاعات و تولید محتوایی که برای کاربران انجام داده اید را هر از گاهی تغییراتی در اطلاعات ایجاد کنند. این امر یکی از مزیت های خوب سفارش طراحی سایت حرفه ای محسوب می شود.

خدمات بهتر سایت

ارائه خدمات بیشتر و بهتر موجب می شود امکانات و خدمات سایت افزایش یافته و بازدید کاربران از پیج بیشتر شود و این یعنی رتبه سایت در نتایج موتور های جستوجو بالاتر رود.

خدمات بی شمار

مهم ترین مزیتی که می توان به مزایای طراحی سایت حرفه ای اضافه کرد این است که سایت شما تا آخر عمر باقی می ماند. این مزیت مثل تبلیغات نیست که بعد از محدود زمان که از بین می زود این مزیت تا آخر همراه شماست.

مراحل طراحی سایت حرفه ای

مراحل طراحی سایت حرفه ای که به ساخت سفارش طراحی سایت حرفه ای کمک می کند. این مراحل شامل روش هایی است که شناخت کلی شما را نسبت به سفارش طراحی سایت حرفه ای باز تر می کند.
  • انتخاب پلتفرم سایت ساز و فروشگاه ساز
  • نقشه ای متناسب با اهداف مورد نظر
  • انتخاب دامنه ای درست برای سایت
  • انتخاب قالب و طراحی سایت خود
  • سفارشی کردن قالب های سفارش طراحی سایت حرفه ای
  • آماده کردن محتوای سایت
  • تست نسخه آخر سایت
  • انتشار وب سایت در اینترنت
  • استراتژی شدن مارکتینگ

هزینه طراحی سایت حرفه ای

متفاوت بودن هزینه های سفارش طراحی سایت حرفه ای نسبت به امکاناتی که برای طراحی سایت حرفه ای پیاده سازی می کنند ، تاثیر گذار است. امکاناتی که برای طراحی یک وب سایت حرفه ای پیاده سازی می شود عبارت است از:
  • ظاهر وب سایت حرفه ای
  • دیزاین سایت با قالب های متفاوت
  • طراحی اختصاصی سایت حرفه ای
  • هاست و دامنه
  • زبان برنامه نویسی
  • سیستم مدیریت و تولید محتوای حرفه ای
  • پشتیبانی سایت حرفه ای
یکی از مهم ترین شاخصه هایی که برای سفارش طراحی سایت حرفه ای مهم و تاثیر گذار است استفاده از برنامه نویسی و کدنویسی است که برای سفارش طراحی سایت حرفه ای مهم ترین گزینه ای است که باید به آن توجه شود.
سفارش طراحی سایت حرفه ای 2

سفارش انواع طراحی سایت حرفه ای

روز به روز تعداد افرادی که از کسب و کار آنلاین استفاده می کنند بیشتر است ، این امر موجب شده افراد بیشتری هم برای کسب و کار خود سفارش طراحی سایت حرفه ای را انجام دهند.برای سفارش طراحی سایت انواع مختلفی است که بستگی به عواملی که در سفارش طراحی سایت حرفه ای پیاده سازی می کند ، مهم است. برای طراحی انواع وب سایت ها و سایت های فروشگاهی با پیاده سازی انواع زبان های برنامه نویسی  و مهم تر از همه استفاده از سیستم های مدیریت محتوای وردپرسی استفاده کرد. باید به تمام جزئییات توجه کنید و از افراد متخصص راهنمایی و مشاوره بگیرید. تیم مشاوره افرند وب 24 ساعته آمادگی پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان می باشد. در حالت کلی وب سایت ها به دو دسته جدا می شوند.  

برنامه نویسی

برنامه نویسی و کد نویسی در سفارش طراحی سایت حرفه ای مبحث کاملا تخصصی است که با مشاوره با افراد متخصص می توانید نوع کدنویسی خود را مشخص کنید.  

نحوه عملکرد

نحوه عملکرد سفارش سفارش طراحی سایت حرفه ای منظور خواسته شما است که از طراح سایت دارید که چه نوع وب سایتی نیاز دارید. انواع وب سایت ها برای طراحی سایت حرفه ای:

طراحی سایت های فروشگاهی

سایت های فروشگاهی مربوط به افرادی است که نیت فروش کالاهای خود را از اینترنت دارد را انجام می دهد. در سایت های فروشگاهی امکاناتی شامل: مشاهده صفحات محصولات ، سبد خرید محصولات ، معرفی محصولات ، امکان نظر دادن کاربران ، ثبت سفارش محصول ،  پرداخت آنلاین و آدرس دقیق فروشگاه همراه با نمایش در نقشه.

طراحی سایت های شرکتی

سایت شرکتی یکی از بهترین روش هایی است که می توانید اطلاعات کاملی از آن شرکت داشته باشید. داشتن سایت شرکتی موجب دیده شدن و بازدید کاربران بیشتر از شرکت شما می شود و این گونه درآمد کسب و کارتان بیشتر می شود. سایت شرکتی موجب می شود کاربرانی که از سایت های شما بازدید می کنند با فعالیت های شرکت آشنا شود و شرکت را به دیگران معرفی کند و موجب گرفتن پروژه به شرکت می شود. امکاناتی که طراحی سایت های شرکتی دارند ، شامل: لوگو سایت ، فعالیت در شبکه های اجتماعی ، ریسپانسیو بودن سایت ، ناوبری آسان ، در دسترس بودن اطلاعات تماس شرکت ، صفحه های بهینه شده سایت ، صفحه نظرات و توصیه های کاربران.

طراحی سایت های وکالت

انتخاب یک وکیل خوب کار سختی است و با اکتفا به حرف های دیگران نمی شود وکیل خوب را تشخص داد و انتخاب کرد. داشتن یک سایت وکالت موجب می شود بازدید کاربران سایت بالا رفته و موجب می شود کاربرانی که قصد انتخاب وکیل خوب برای انجام دادن و پیگیری کارهای حقوقی خود هستند را پیدا کنند. امکانات طراحی سایت وکالت شامل: رزومه کامل و مفید وکلا ، نظرات موکلین وکلا ، قسمت اطلاعات حقوقی وکلا ، سوالات متداول و مهمتر از همه ایجاد مشاوره حقوقی آنلاین که موکلین برای انواع شکایت نامه ها و قرار دادها به مشاوره حقوقی آنلاین نیاز دارند ،  که مهم ترین امکاناتی است که سایت وکالت در اختیار کاربران قرار می دهد.

طراحی سایت های آموزشی و آموزش آنلاین

آموزش آنلاین بعد از ویروس کرونا در دنیای تکنولوژی بیشتر و بیشتر شد. سفارش طراحی سایت حرفه ای  آموزشی معمولا به سفارش آموزشگاه ها صورت می پذیرد. مهم ترین و جذاب ترین ویژگی سایت های آموزشی این است که با آموزش آنلاین تمامی افراد در سراسر کشور به این آموزشهای آنلاین دسترسی دارند. امکانات سایت آموزشی شامل: معرفی کامل آموزشگاه و کادر آموزشی ، برگزاری کلاس های آنلاین ، ضبط کردن تمامی کلاس های آموزشی ، ارائه تولید محتواهای آموزشی . قسمت ورود کاربران ، مشاهده نمرات و فعالیت های آموزشی کاربران ، بخش اصلی اطلاعیه ها و خبرهای مهم. همچنین درگاه پرداخت هزنیه های کلاس ها.
سفارش طراحی سایت حرفه ای 3

طراحی سایت های خبری

با استفاده بیشتر از فضای مجازی و آنلاین شدن کسب و کار ها ، استفاده از سایت های خبری هم بیشتر شده است. برای سفارش طراحی سایت حرفه ای خبری نیاز به طراحی ویژه ای نیست ولی باید به صورت حرفه ای و کاربردی موزرد استفاده کاربران قرار گیرد. در سایت های خبری اخبار به تقسیم بندی های جداگانه ای انجام می شود. از امکانات مهم سایت های خبری سرعت بارگذاری بالا و استفاده از به روز ترین عناوین اخبار ها در تیتر سایت های خبری برای کاربران.

طراحی سایت های استاتیک(Static Website)

وب سایت های استاتیک جوری برنامه نویسی شده اند که فقط یکبار می توانید اطلاعات مورد علاقه ، تولید محتوا ها و طراحی سایت را انجام دهید. برای سایت های استاتیک معمولا از زبان های برنامه نویسی HTML, Java Script استفاده می شود. این سایت ها از سرعت بارگذاری بالایی برخوردارند و خوانایی بالاتری از موتور های جستوجو برداشت می کنند که این عوامل موجب رتبه و امتیاز بالایی توسط موتور های جستوجو شود. برای سفارش طراحی سایت حرفه ای استاتیک تقریبا قیمت کمتری نسبت به دیگر سفارش طراحی سایت حرفه ای  ها دارند. سایت های استاتیک برای سازمان هایی مناسب است که سالانه تولید محتوای خود را تعویض نمی کنند.

طراحی سایت های داینامیک(Dynamic Website)

طراحی این وب سایت مانند استاتیک نیست و مدام در حال تغییر است. سایت های داینامیک ابتدا توسط طراحان سایت پیاده سازی می شود ، بعد توسط مدیر سایت تغییرات لازم را انجام می دهد. ویژگی مهم سایت های داینامیک این است که محدودیتی برای تولید محتوا ها ، ارسال ، حذف و اضافه صفحات و تصاویر وجود ندارد. این واکنش ها موجب کند شدن بارگذاری سایت می شود که موجب پایین آوردن امتیاز موتور های جست و جو می شوئد. سایت های داینامیک برای سازمان هایی مناسب است که سالانه در حال تغییرات در تولید محتوای سایت خود هستند.

سخن آخر
با مطالعه این مقالعه  درک بهتری از سفارش طراحی سایت حرفه ای خواهید داشت. با مطالعه این مقاله محتویاتی مفید و جامع از سفارش طراحی سایت حرفه ای را در اختیارتان قرار داده ایم. برای سفارش طراحی انواع سایت های فروشگاهی ، خبری ، آموزشی ، شرکتی ، استاتیک و داینامیک می توانید به تیم حرفه ای افرند وب بسپارید. با بازدید از سایت افرند وب می توانید از سوابق کاری و رضایت کاربرانی که کارهای خود را به ما سپرده اند را مطالعه کنید. مشاوران تیم افرند وب 24 ساعته آمادگی مشاوره و پاسخگویی به تمامی سوالات شما را انجام می دهند.

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید