مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

سفارش طراحی سایت با php

سفارش طراحی سایت با php

سفارش طراحی سایت با PHP به چه منظور انجام می شود .اصلا شما با خود PHP  آشنا هستید.آیا می دانید داشتن سایت برای شما و کسب و کارتان چقدر می تواند مفید واقع بشود. شما برای اینکه سفارش طراحی سایت با PHP را بدهید ابتدا باید با آن آشنا باشید تا بتوانید بهترین سفارش خود که برایتان به درد بخورد را بدهید. تیم افرند وب با داشتن کادری مجرب و سابقه طولانی شما را در زمینه سفارش طراحی سایت با PHP آشنا می کندو شما با خیال راحت می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

سفارش طراحی سایت با php
person
super admin 12:28 1402 مرداد 15
5دقیقه

سفارش طراحی سایت با PHP به چه منظور انجام می شود .اصلا شما با خود PHP  آشنا هستید.آیا می دانید داشتن سایت برای شما و کسب و کارتان چقدر می تواند مفید واقع بشود. شما برای اینکه سفارش طراحی سایت با PHP را بدهید ابتدا باید با آن آشنا باشید تا بتوانید بهترین سفارش خود که برایتان به درد بخورد را بدهید. تیم افرند وب با داشتن کادری مجرب و سابقه طولانی شما را در زمینه سفارش طراحی سایت با PHP آشنا می کندو شما با خیال راحت می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

سفارش طراحی سایت با php

معرفی طراحی سایت با PHP

زبان برنامه نویسی PHP یک زبان تخصصی در برنامه نویسی است که شما با آن می توانید سایت تخصصی خود را داشته باشید. زبان طراحی سایت با PHPسمت سرور است که برای توسعه وب بسیار مناسب است در ادامه مطلب توضیحات لازم را خواهیم داد. PHP مخفف کلمه personal home pageاست ،که در سال 1994توسط Rasmus lerdorf به وجود آمده است. زبانPHP  بسیار قدرتمند است به همین دلیل افراد زیادی دنبال سفارش طراحی سایت با PHP هستند. برای سفارش طراحی سایت باPHP با کارشناسان افرند وب در تماس باشید.

چرا طراحی سایت با PHP

موارد زیادی این سال ها برای طراحی سایت مطرح شده است. در ابتدا HTML به تنهایی مورد استفاده قرار می گرفت که به مرور زمان CSS را به آن استفاده کردند. و بعد وب سایت های دینامیک  به میدان آمدند که دوباره در ادامه ASP وPHP مطرح شدند.PHP با داشتن 85% درصد از وب سایت ها محبوب ترین زبان طراحی سایت است. ولی عمر ASPبه اتمام رسیده و دیگر پشتیبانی نمی شود. PHP به دلیل یکپارچگی اش با لینوکس جایگاه بهتری دارد چون اغلب وب سرور ها از سیستم عامل اوپن سورس بهره می گیرند.

برای طراحی سایت با PHP به چه چیزی نیاز داریم

برای شروع به ساخت یک سایت با PHP  ابتدا  باید یک محیط برای نوشتن داشته باشیم .محیطی ساده برای نوشتن PHP می توان از NOT PAD  یا از NOT PAD++  استفاده کرد. مرحله بعد داشتن یک وب سرورPHP برای آپلود فایل ها است. می توان از یک سرور ریموت یا یک رایانه محلی برای آپلود استفاده کرد که مجموعه LAMP روی آن نصب شده است. LAMP خلاصه کلمه های :PHP،MY SQL ،APACHE،LINUX است.یا از WAMPکه خلاصه کلمات:PHP،MYSQL،APACHE،WINDOWS  است استفاده کنید.

چگونه یک وب سایت ساده PHP بسازیم می خواهید یک وب سایت بسازید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ ایجاد یک وب سایت پایه PHP شما را در مسیر توسعه وب قرار می دهد. آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک وب سایت اولیه بسازید؟ ما در افرند وب و makeuseof کامل به شرح این مطلب پرداخته ایم.

PHP یک زبان سمت سرور است

اگر بخواهیم توضیح بدهیم که معنی PHP یک زبان سمت سرور است چیه باید بگویم اول وب سایتی را در مرور گر خود باز کنید مثلا https://www.afrandweb.com با باز کردن این لینک مرور گر وب در خواست http را به وب سروری که afrandweb.com در آنجا هست می فرستد. وب سرور این درخواست را گرفته و با سند http جواب می دهد. اگر بخواهم مثالی راحت بزنم باید بگوییم : مرور گر وب ( گوگل ) یک درخواست کننده است و وب سرور ارائه دهنده درخواست .PHPروی  وب سرور درخواست را اجرا می کند و با سندHTTP برمی گرداند.به همین دلیل می گوییم  PHPیک زبان سمت سرور است.

PHP یک زبان همه منظوره است

سفارش طراحی سایت با php : زبان های برنامه نویسی به دو نوع اصلی تقسیم می شود:زبان های دامنه خاص ،زبان های همه منظور.زبان های دامنه خاص در دامنه های برنامه خاص مورد استفاده قرار می گیرد.به طور  مثال:SQLیک زبان با دامنه خاص است.SQL را نمی توان برای هدف های دیگر به کار برد کار اصلی آن برای پرس و جو داده ها از پایگاه داده های رابطه ای است.در مقابل PHPیک زبان  همه منظوره است و می توان از آن برای اهداف مختلف توسعه نرم افزار استفاده کنید.در صورتی که پروژه ای به زبان PHPدارید می توانید به متخصصان ما در افرند وب مراجعه و ثبت سفارش طراحی سایت با PHP کنید.

 

سفارش سایت با php 3 

PHP یک زبان کراس پلتفرم است

همه سیستم عامل های معروف:ویندوز،لینوکس و...قابلیت اجرای زبان PHPرا دارند.شما می توانید با طراحی سایتPHP ازهمه وب سرور های قوی مانند:Nginx،OpenBSD وApache  استفاده کنید. دو محیط ابری:Amazon AWS،Microsoft azure از زبان برنامه نویسیphp  پشتیبانی می کند.PHP  یک زبان طراحی سایت انعطاف پذیری است.PHPبا پشتیبانی داخلی می تواند: PDF،و تصاویر GIF،JPEG،PNG تولید کند.همچنین با  سفارش طراحی سایت با PHP می توانید سایتی با پایگاه داده های زیر داشته باشید. سفارش طراحی سایت با php

  • MY SQL
  • POSTGRE SQL
  • MS SQL
  • MONGODB
  • DB2
  • ORACLE

کاربرد های زبان طراحی سایت با PHP

طراحی سایت باPHP دارای دو کاربرد اصلی است: برنامه نویسی سمت سرور، اسکریپت خط فرمان. در برنامه نویسی سمت سرور طراحی سایت PHPبرای سایت های فعال و برنامه های وب بهتر است .ولی در اسکریپت خط فرمان می توانید اسکریپت PHP را از خط فرمان اجرا کنید. تا بعضی از کار های اجرایی مانند ارسال ایمیل و تولید فایل های PDF را انجام دهد. افرند وب توانایی اجرای پروزه ها در زمینه اجرای وب سایت های پویا را دارد.

فریم ورک های زبان PHP

فریم ورک ها ایجاد شده اند برای بهبود امنیت، کیفیت، سرعت و کارایی ها در برنامه ها و سایت های طراحی شده با PHP  فریم ورک ها به وجود آمدند تا کاربران را برای رسیدن به هدفی که می خواهند یاری کنند. که هروز در حال بهبود عملکرد و به روز رسانی هستند. استفاده از فریم ورک ها باعث به روز رسانی سایت و کتابخانه های سایت است. چند نمونه فریم ورک های مهم در سفارش طراحی سایت با php استفاده می شود شامل: فریمورک لاراول،فریمورک SYMFONY، فریمورک 2Yii، فریمورک cake php، فریمورک codeigniter، فریمورکzend، فریمورک phalcon.

برای سفارش طراحی سایت با زبان PHP و فریم ورک ها می توانید با شرکت افرند و در تماس باشید و ثبت سفارش کنید تا در مدت زمان کم سفارشتان را با بهترین حالت ممکن دریافت کنید.

فریم ورک لاراول طراحی سایت با PHP

طراحی سایت با PHP دارای فریم ورک های زیادی است.فریم ورک لاراول  یکی از مهم ترین این فریم ورک ها است. عوامل زیادی وجود دارد که فریم ورک لاراول  از بقیه فریم ورک ها متمایز می کند. و اکثر شرکت ها به دنبال برنامه نویس فریم ورک لاراول است. برنامه نویسی فریم ورک لاراول مبتنی  بر معماری MVC به صورت رایگان و متن باز ارائه می شود که امکانات مدرن و هوشمندی همراه امنیت و سرعت بیشتر را در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد.

فریم ورک لاراول  سرویس های زیادی از جمله: دسترسی های کاربران، تایید هویت، کنسولArtisan، کش، پرداخت و صورتحساب و....در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد. مزایای استفاده از فریم ورک لاراول شامل : متن باز بودن، بروز رسانی آسان، آسانی در یاد گیری ،استفاده کردن از موتورTemplatev  Blade،استفاده از ابزارORM، توسعه برنامه بدون به خطر افتادن قابلیت ها و کدهای قبلی برنامه و.......

فریم ورک codeigniter ( سفارش طراحی سایت با php )

فریمورک codeigniter (کد ایگنایتر) به صورت رایگان و متن باز به برنامه نویسان ارائه  شده است. تا کمکی باشد برای ارائه سایت های دینامیک و قدرتمند. فریم ورک کد ایگنایتر از مزایای: آسان بودن یادگیری codeigniter، رایگان و اوپن سورس است، پشتیبانی از شی گرایی، استفاده از معمایMVC، کاربر پسند است، امنیت بالا، انعطاف پذیر است. از معایب codeigniter می توان اشاره کرد که به طور پیش فرض از جداسازی ماژول ها پشتیبانی  نمی کند.و عیب دیگر این فریم ورک این است که از تنوع و تعداد  کتاب خانه کمتری برخوردار است.

فریم ورک SYMFONY

فریمورک SYMFONY (سیمفونی) سومین فریم ورک بعد از لاراول ، کد ایگنایتر فریم ورک محبوب برنامه نویسان در طراحی سایت باPHP   است که با استفاده از این فریم ورک سرعت خود را در طراحی سایت و اپلیکیشن افزایش می دهد. فریمورک SYMFONY بر پایه معماری MVC است و تمامی استاندارد های زبان برنامه نویسی  PHPرا رعایت کرده است. در هنگام استفاده از فریمورک SYMFONY می توانید از کتابخانه های دیگر هم استفاده کنید. از ویژگی های فریم ورک سیمفونی می توان به : انعطاف پذیری بالا، تست پذیری ،انجمن های فعال و پشتیبانی در طولانی مدت اشاره کرد.

فریمورک phalcon سفارش طراحی سایت با php

[caption id="attachment_10833" align="aligncenter" width="586"]سفارش طراحی سایت سفارش طراحی سایت با php[/caption]

فریمورک phalcon (فالکون) یکی از فریم ورک های است که یکپارچگی بالایی دارد،از معماری MVC پشتیبانی می کند، به صورت اوپن سورس ارائه می شود.فریم ورک phalcon یک افزونه زبان برنامه نویسی C است.سفارش طراحی سایت با php : دلیل اصلی ساخت فریم ورک phalcon افزایش اجرای سرعت کد ها واستفاده کار آمد از حافظه، کاهش استفاده از منابع و پردازش بهتر حجم زیاد کاربران است.مزایای فریم ورک شامل:عملکرد آن، مجهز به ORM،معماری MVC است.

مزایای طراحی سایت با PHP

  • آسان بودن یادگیری طراحی سایت با PHP
  • سرعت بالای سایتی که طراحی شده با PHPاست
  • طراحی سایت با PHP از پایداری بالایی برخوردار است
  • برای طراحی سایت با PHP مجبور به پرداخت هزینه برای استفاده از PHP برای تولید خود نیستید.
  • شما هر زمان دچار مشکل شوید PHP پشتیبانی دارد و به شما کمک می کند.

چرا شرکت افرند وب برای طراحی سایت با PHP

انتخاب یک شرکت خوب با دانش کافی برای سفارش طراحی سایت با PHP  می تواند یک سایت و بدون درد سر را برای شما رقم بزند با انتخاب افرند وب شما دارای :
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • قیمت مناسب طراحی سایت PHP
  • داشتن تجربه کافی در طراحی
  • استفاده از به روز ترین متد ها در طراحی
  • آموزش مدیریت سایت برای شما ( سفارش طراحی سایت با php )
کلام آخر 

ما در مجموعه افرند وب تمام تلاش خود را برای ارائه خدماتی عالی و در خور شما سروران گرامی را انجام می دهیم شما می توانید برای سفارش طراحی سایت با PHP با کارشناسان ما در افرند وب تماس بگیرید تا شما را در این زمینه به طور کامل راهنمایی کنند.

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه

شرکت ایده پردازان هوشمند افرند با نام تجاری افرند وب در زمینه فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ در شاخه طراحی سایت با توجه به نیاز روز کسب و کارها به طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت با وردپرس و سفارش طراحی سایت با کاهش هزینه ها بنا به دلایل اقتصادی این روزها در تلاش است که در کنار هموطنان عزیزمان بعنوان کوچکترین عضو این جامعه خدمت رسانی کند. در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت با کادری مجرب حاظر به خدمت رسانی و ثبت سفارش سئو سایت و سئو حرفه ای برای رونق بخشیدن به تمامی کسب و کار ها میباشد. شما میتوانید با طراحی اپلیکیشن به راحتی روی گوشی خدمات و محصولات خود را به اشتراک بگذارید سفارش طراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید.