مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

سفارش طراحی سایت با پایتون

سفارش طراحی سایت با پایتون

سفارش طراحی سایت با پایتون؛ یکی از کاربردی ترین و نسبتا راحت ترین و در عین حال قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی برای توسعه وب و ساخت وب سایت ها‌، زبان برنامه نویسی پایتون است. به دلیل کاربردها و قابلیت هایی که زبان برنامه نویسی پایتون دارد، اخیرا مورد توجه بسیاری از برنامه نویسان و طراحان سایت قرار گرفته است. شما نیز اگر قصد سفارش طراحی سایت با پایتون را دارید ولی می خواهید قبل از آن اطلاعاتی را راجع به طراحی سایت و زبان برنامه نویسی پایتون به دست آورید و پس از آن اقدام به سفارش طراحی سایت با پایتون توسط یک تیم متخصص نمایید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با طراحی سایت با پایتون آشنا شوید. آن چه در این مقاله می خوانید:

سفارش طراحی سایت با پایتون
person
super admin 15:42 1402 خرداد 04
5دقیقه
سفارش طراحی سایت با پایتون؛ یکی از کاربردی ترین و نسبتا راحت ترین و در عین حال قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی برای توسعه وب و ساخت وب سایت ها‌، زبان برنامه نویسی پایتون است. به دلیل کاربردها و قابلیت هایی که زبان برنامه نویسی پایتون دارد، اخیرا مورد توجه بسیاری از برنامه نویسان و طراحان سایت قرار گرفته است. شما نیز اگر قصد سفارش طراحی سایت با پایتون را دارید ولی می خواهید قبل از آن اطلاعاتی را راجع به طراحی سایت و زبان برنامه نویسی پایتون به دست آورید و پس از آن اقدام به سفارش طراحی سایت با پایتون توسط یک تیم متخصص نمایید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با طراحی سایت با پایتون آشنا شوید. آن چه در این مقاله می خوانید:
  • طراحی سایت
  • زبان برنامه نویسی پایتون
  • طراحی سایت با پایتون
  • معرفی فریم ورک های پایتون
  • مزایای توسعه و طراحی وب با پایتون
  • معایب توسعه و طراحی وب سایت با پایتون
  • مراحل طراحی وب سایت با پایتون
  • امکانات طراحی وبسایت با پایتون در افرند وب
  • قیمت سفارش طراحی سایت با پایتون

طراحی سایت

طراحی سایت، طراحی و ساخت و راه اندازی صفحات وب است که در این صفحات اهداف و محتواهای مرتبط با هدف شما طراحی و در صفحات بارگذاری می شوند. در مقالات قبلی به طور مفصل با طراحی سایت آشنا شدیم و دریافتیم که طراحی سایت به دو بخش فرانت اند و بک اند تقسیم می شود و برای برنامه نویسی و کد نویسی این بخش ها نیاز به چند زبان برنامه نویسی است و تنها با یادگیری و استفاده از یک زبان نمی توان یک سایت کامل را راه اندازی کرد. وقتی کاربر به دنبال سفارش طراحی سایت با پایتون است یعنی ترجیح می دهد قسمت بک اند سایت با زبان برنامه نویسی پایتون طراحی شود. پس با ما باشید تا بیشتر با سفارش طراحی سایت با پایتون آشنا شوید.

سفارش طراحی سایت با پایتون

زبان برنامه نویسی پایتون

زبان پایتون یکی از زبان های برنامه نویسی ساده و سطح بالا است و پیچیدگی های زیادی ندارد و برنامه نویسی با آن نسبتا راحت است، به همین دلیل امروزه زبان پایتون به یکی از زبان های برنامه نویسی پرکاربرد و محبوب تبدیل شده است و در موارد زیادی برنامه نویسان طراحی سایت را با زبان برنامه نویسی پایتون انجام می دهند. استفاده از زبان پایتون مزایا و معایبی دارد که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

طراحی سایت با پایتون

در توسعه و طراحی سایت با استفاده از زبان پایتون از فریم ورک های این زبان استفاده می شود، در واقع یکی از مزایای استفاده از زبان پایتون وجود فریم ورک های مختلف است که برنامه نویس ها را به استفاده از این زبان سوق می دهد. فریم ورک های مختلفی برای زبان پایتون وجود دارد که سرعت طراحی سایت را افزایش خواهند داد، این فریم ورک ها برای طراحی سایت های شرکتی، فروشگاهی، اپلیکیشن ها و ... بر اساس الگوهای طراحی شده، کاربرد دارند و همچنین با زبان های برنامه نویسی فرانت اند سازگاری داشته و قابل اجرا خواهند بود.

چارچوب خود را انتخاب کنید

یکی از مهم ترین مراحل ایجاد یک وب سایت با پایتون، انتخاب فریمورک است. چندین فریمورک محبوب مختلف وجود دارد که ساخت یک وب سایت را سریعتر و آسان تر می کند. موارد زیر جزو محبوب ترین چارچوب های وب پایتون هستند که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند: در سایت www.digital.com و افرند وب به تمامی این موارد بصورت گسترده پرداخته شده است.  

معرفی فریم ورک های پایتون

فریم ورک ها مجموعه ای از کدهایی هستند که از پیش طراحی شده اند و به برنامه نویس یا طراح سایت امکان ساخت اپلیکیشن وب و انواع وب سایت ها را با سرعت بالا می دهند. در واقع این کدهای از پیش نوشته شده نیاز به کدنویسی ها را کاهش داده و به همین دلیل منجر به افزایش سرعت طراحی سایت می شود. بیشتر فریم ورک ها فقط برای طراحی بک اند سایت استفاده می شوند، پس برای یک سایت فول استک نیاز است تا به سایر زبان های برنامه نویسی مورد نیاز برای فرانت اند نیز تسلط داشته باشید. در ادامه فریم ورک های معروف و پرکاربرد را به شما معرفی می کنیم.

فریم ورک جنگو (Django)

جنگو یکی از فریم ورک های رایگان پایتون است. این فریم ورک به صورت منبع باز بوده و با هدف توسعه سریع، برنامه ریزی شده و راحت ایجاد شده است. جنگو از امنیت بالایی برخوردار بوده و انعطاف پذیر نیز هست. همچنین در جنگو تقریبا تمامی اجزا با یکدیگر در ارتباط هستند. ویژگی ها و مزیت های جنگو باعث شده تا بیشتر برنامه نویسان برای توسعه یک وب سایت با سرعت بالا، مقیاس پذیر، امن و همچنین سئوی راحت تر و ... از این فریم ورک استفاده کنند. فریم ورک جنگو برای پروژه های بزرگ مناسب است.

فریم ورک فلاسک (Flask)

فلاسک یک فریم ورک انعطاف پذیر و قدرتمند است. فریم ورک فلاسک سبک بوده و راحت تر می توان با آن ارتباط برقرار کرد. فریم ورک فلاسک بسیار شبیه و نزدیک به زبان جاوا ست به همین دلیل این فریم ورک را یک میکرو فریم ورک دانسته اند. استفاده از فریم ورک فلاسک ساده بوده و در عین حال توسعه پذیر است. معمولا از فریم ورک فلاسک برای پروژه های راحت تر و کوچک استفاده می شود.

سفارش طراحی سایت با پایتون و فریمورک ها

فریم ورک وب تو پای (web2py)

فریم ورک وب تو پای نیز یک فریم ورک منبع باز است. این فریم ورک از الگوی معماری MVC مخفف شده ی Model View Controller پشتیبانی می کند، فریم ورک وب تو پای مبتنی بر پایگاه داده بوده وهمچنین داده ها امنیت بالایی خواهند داشت و ویژگی مهم دیگر فریم ورک وب تو پای وجود ابزار های مختلف از جمله ابزارهایی برای عیب یابی و ویرایش، ردیابی خطاها و تست آن ها و ... می باشد.

فریم ورک توربو گیرز   (TurboGears)

یکی از فریم ورک های قدرتمند در زبان پایتون، فریم ورک توربو گیرز است، این فریم ورک نسبت به سایر فریم ورک ها کمی پیچیده تر بوده و نیاز به تسلط بیشتری بر پایتون دارد. این فریم ورک نیز از الگوی MVC پشتیبانی می کند و همچنین کتابخانه هایی را برای پشتیبانی از پایگاه داده دارد که به خاطر این ویژگی های فریم ورک توربوگیرز برنامه نویسان زیادی از این فریم ورک استفاده می کنند.

فریم ورک تورنادو (Tornado)

فریم ورک تورنادو کارایی بالایی دارد مثلا به طور همزمان می تواند بیش از 10000 اتصال را در شبکه کنترل کند و یا در سیستم های احراز هویت کاربران، از این سیستم پشتیبانی می کند. این فریم ورک برای توسعه اپلیکیشن ها و سایت های قدرتمند و سایت ها و اپلیکیشن هایی که به مدیریت کاربران زیادی نیاز دارد، استفاده می شود.

فریم ورک پایرامید (Pyramid)

فریم ورک پیرامید نیز یک فریم ورک منبع باز بوده و ساده و سبک است و برای ساخت سریع وب اپلیکیشن و وب سایت ایجاد شده است. این فریم ورک برای پروژه های کوچک و همچنین پروژه های بزرگ نیز قابل استفاده است.

فریم ورک چری پای (Cherrypy)

فریم ورک چری پای، مناسب برای طراحی سایت های داینامیک است. از جمله ابزارهایی که در این فریم ورک وجود دارند عبارتند از: ابزارهایی برای ذخیره و نگه داری داده ها، سیستم احراز هویت، نصب پلاگین های مختلف و ...  .

فریم ورک باتل (Bottle)

فریم ورک باتل نیز یک میکرو فریم ورک است که بیشتر برای توسعه و طراحی وب اپلیکیشن های کوچک استفاده می شود. این فریم ورک کتابخانه های اضافی نداشته و از کتابخانه های اصلی در پایتون استفاده می کند. فریم ورک باتل پایگاه های داده مختلف را پشتیبانی می کند و کاربر اجازه دسترسی به فایل های بارگذاری شده را دارد.

مزایای سفارش طراحی سایت با پایتون

مزایای توسعه و طراحی سایت با پایتون

توسعه وب اپلیکیشن و سفارش طراحی سایت با پایتون ویژگی ها و مزایایی دارد. ویژگی های پایتون موجب می شود تا برنامه نویسان و طراحان سایت ها برای طراحی و توسعه سایت از این زبان استفاده کنند. در این قسمت ویژگی هایی و مزیت های که سفارش طراحی سایت با پایتون دارد می پردازیم.

یادگیری و استفاده آسان پایتون نسبت به PHP

پایتون یکی از محبوب ترین و راحت ترین زبان های برنامه نویسی ست. اکثر کسانی که علاقه به یادگیری یک زبان دارند معمولا پایتون گزینه مناسبی برای آن هاست. راحتی یادگیری و استفاده آسان از این زبان به دلیل نیاز به کدنویسی کم تر و فهم راحت تر کدها نسبت با سایر زبان ها مانند جاوا یا C++ است.

وجود کتابخانه های جامع در پایتون

پایتون ابزار و فریم ورک ها و کتابخانه های مختلفی دارد که استفاده از این ابزار ها و کتابخانه ها تا حدود زیادی سرعت برنامه نویسی را افزایش می دهند. برخی از کتابخانه های پرکاربرد در پایتون عبارتند از: Numpy که برای محاسبات علمی و ریاضی به خصوص در آرایه ها و ماتریس ها کاربرد دارد، Pandas برای محاسبات ریاضی و آماری، کتابخانه Request برای ارتباط با اینترنت، Pillow برای استفاده از تصاویر و کار با آن ها، Geopy رسم نقشه های جغرافیایی و بسیاری کتابخانه های کاربردی دیگر.

فریم ورک های متنوع

در قسمت های بالای مقاله با انواع فریم ورک ها در پایتون آشنا شدید. وجود این فریم ورک ها یکی از مزایای اصلی در پایتون است که به طراحی یک وب سایت یا وب اپلیکیشن کمک بسیاری می کند.

طراحی دمو در زمان کمتر

گفتیم که در زبان پایتون به دلیل وجود کتابخانه ها و فریم ورک های مختلف نیاز به کدنویسی کم تر شده و در نتیجه برنامه نویسی و طراحی وب سریع تر و در مدت زمان کم تری انجام می شود. به همین دلیل شما می توانید برای اجرا و نتیجه گیری و یا تست ایده هایی که در ذهن دارید ( طراحی های اولیه ) را در زمان کم تری برنامه نویسی و پیاده سازی کنید و بازخورد ایده تان را مشاهده کنید.

سایر مزایای سفارش طراحی سایت با پایتون

  • انعطاف پذیری بالا
  • پشتیبانی برنامه نویس ها و طراحان سایت از پایتون
  • عیب یابی سریع تر
  • زبان پایتون از نظم خوانایی بالایی برخوردار است.
  • استفاده از پایتون امنیت بالایی را به همراه خواهد داشت.
  • در زبان پایتون امکان برنامه نویسی شی گرا و استفاده از ساختارها و قابلیت تعریف کلاس ها و توابع نیز وجود دارد.
  • امکان برنامه نویسی به صورت غیرهمزمان در پایتون وجود دارد.

معایب سفارش طراحی سایت با پایتون

معایب طراحی وبسایت با پایتون

هر زبان برنامه نویسی یک سری مزایا و معایبی دارد. زبان پایتون نیز بی عیب نبوده و با وجود مزایای زیادی که دارد، معایبی را نیز دارد که در این قسمت این معایب را بررسی می کنیم.
  • دسترسی به پایگاه داده در پایتون به راحتی میسر نبوده و ضعیف است.
  • در زبان پایتون از مفسرها برای ترجمه کد ها استفاده می شود و به همین دلیل سرعت اجرا در این زبان نسبت با زبان های دیگر کندتر است.
  • برای بالا بردن قابلیت انعطاف پذیری پایتون نیاز به صرف هزینه است، پس برای پروژه هایی که نیاز به مصرف حافظه بالا دارند استفاده از زبان پایتون گزینه مناسبی نخواهد بود.

مراحل طراحی وب سایت با پایتون

برای طراحی یک وب سایت ابتدا باید با استفاده از زبان های برنامه نویسی HTML و CSS ظاهر سایت طراحی می شود، پس از آن با استفاده از جاوا اسکریپت امکانات و قابلیت های مورد نیاز به سایت اضافه می شود. این مراحل مربوط به کدنویسی بخش فرانت اند است.
  • مرحله بعد نوبت برنامه نویسی با پایتون است. این قسمت یعنی طراحی بک اند را با استفاده از زبان پایتون و با استفاده از فریم ورک های موجود در پایتون برنامه نویسی می کنند. پس از آن از MYSQL  برای ایجاد پایگاه اطلاعات داده برای ذخیره داده ها استفاده می شود.

امکانات طراحی سایت با پایتون در افرند وب

  • در سفارش طراحی سایت با پایتون می توانید مطمئن باشید سایتی که طراحی می شود کدنویسی استانداردی داشته و سایت شما کاملا استاندارد است.
  • امکان بازدیدها از سایت با تعداد بالا وجود دارد و سایت نسبت به بازدیدهای بالا پاسخگو خواهد بود.
  • در سفارش طراحی سایت با پایتون خیال تان از بابت امنیت سایت راحت خواهد بود.
  • در طراحی یک وب سایت با پایتون، سایت شما سرعت لود بالایی خواهد داشت.
  • سایت شما کاملا ریسپانسیو و متناسب با صفحه نمایش گوشی طراحی خواهد شد.
  • پس از سفارش سفارش طراحی سایت با پایتون در افرند وب می توانید از پشتیبانی فنی بلند مدت این شرکت بهره مند گردید.

قیمت سفارش طراحی سایت با پایتون

قیمت سفارش طراحی سایت با پایتون

سفارش طراحی سایت با پایتون مراحلی دارد و برنامه نویس بنا بر نیاز سایت از فریم ورک ها و کتابخانه های مختلف استفاده می کند. همچنین هر سایتی که ایجاد می شود ویژگی ها و قابلیت هایی دارد. تمامی این موارد در تعیین قیمت سفارش طراحی سایت با پایتون نقش دارند. پس برای اطلاع از قیمت سفارش طراحی سایت با پایتون ابتدا باید نیاز و هدف خود را از ایجاد سایت تعیین کنید و با انجام یک مشاوره با تیم طراح سایت از قیمت سفارش طراحی سایت با پایتون اطلاع یابید
سخن آخر
در این مقاله با سفارش طراحی سایت با پایتون، مزایایی که طراحی وب با پایتون دارد و فریم ورک های پایتون آشنا شدید. اگر مایل به سفارش طراحی سایت با پایتون هستید و قصد دارید سایت خود را راه اندازی کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید، می توانید با اعتماد به تیم افرند وب این کار را انجام دهید. برای دریافت مشاوره رایگان و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره سفارش طراحی سایت با پایتون می توانید با کارشناسان ما در افرند وب تماس بگیرید. 

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید