مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال

سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال

سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال یک قدم بسیار هوشمندانه برای صرافی های ارز دیجیتال و کسانی که می خواهند ترید کنند بوده و باعث رونق کسب و کار می شود. تیم متخصص ما تمامی مطالب مفید در رابطه با سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال را در یک مقاله گرد هم آورده تا شما عزیزان بتوانید با خیال راحت طراحی سایت خود را به ما بسپارید.
 

سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال
person
super admin 13:29 1402 خرداد 02
5دقیقه
سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال یک قدم بسیار هوشمندانه برای صرافی های ارز دیجیتال و کسانی که می خواهند ترید کنند بوده و باعث رونق کسب و کار می شود. تیم متخصص ما تمامی مطالب مفید در رابطه با سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال را در یک مقاله گرد هم آورده تا شما عزیزان بتوانید با خیال راحت طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال

 سایت ارز دیجیتال

سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال به طراحی وب سایت هایی گفته می شود که در اینترنت نمایش داده می شوند و بیشتر در زمینه ارز دیجیتال هستند. انتخاب ابزار طراحی سایت ارز دیجیتال دو راه اصلی برای طراحی یک وب سایت وجود دارد : استفاده از یک برنامه دسکتاپ یا استفاده از ابزار وب سایت. ابزاری که تصمیم به استفاده از آن می‌گیرید بر اساس اندازه تیم، بودجه و نوع سایتی که می‌خواهید بسازید و الزامات فنی آن بسیار متفاوت است.

 برنامه های دسکتاپ

محبوب ترین برنامه های دسکتاپ برای سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال Photoshop و Sketch هستند. به طور خلاصه، این کار برای پروژه های بزرگ و پیچیده است، زیرا به طراح اجازه می‌دهد تا روی ظاهر و احساس کلی تمرکز کند، در حالی که تمام چالش‌های فنی به تیم توسعه منتقل می‌شود. متأسفانه، این فرآیند می‌تواند پرهزینه و زمان‌بر باشد زیرا به منابع متعدد، مجموعه مهارت‌ها و اعضای تیم نیاز است.

ابزار وب سایت

امروزه ابزارهای زیادی در بازار  و گوگل وجود دارند که امکانات و خدمات را ارائه می دهند.( Wixو Squarespace) (Webflow و PageCloud) چهار نمونه از سازندگان سایت که بسیار محبوب هستند که در قابلیت های طراحی، گزینه های قالب، قیمت و تجربه کلی ویرایش متفاوت هستند. حتماً تحقیقات خود را انجام دهید و تعیین کنید که کدام پلتفرم به بهترین وجه با نیازهای وب سایت شما مطابقت دارد.
  • متخصصان وب‌سایت ‌سایت‌های واکنش‌گرا ایجاد می‌کنند که تجربه‌های متفاوتی از ساخت را ارائه می‌دهند. این مفاهیم در زیر با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار خواهند گرفت تا بتوانید به بهترین شکل متوجه شوید که کدام سازندگان برای شما کار خواهند کرد.
  • اگر نمی دانید چگونه کدنویسی کنید، هیچ اشکالی ندارد اصلا نگران نباشید تیم متخصص افرند وب تمامی مراحل کد نویسی سایت شما را به خوبی انجام می دهد، یا شاید یک سایت وردپرسی بخواهید. اگرچه وردپرس پر استفاده ترین پلت فرم وب سایت است، اما به دلیل گزینه های سفارشی سازی محدود آن در بین طراحان بصری محبوب نیست.

انواع سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال

در اینجا لیستی از سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال مختلف یک سایت و اینکه چه زمانی بهتر است از هر یک استفاده کنید آمده است.

سایت های تک صفحه

سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال تک صفحه ای وب سایت هایی هستند که تمام اطلاعات خود را در یک صفحه وب منتقل می کنند. صفحه منفرد می تواند تا زمانی که طراح بخواهد طولانی باشد و به کاربران این امکان را می دهد که برای دیدن همه اطلاعات به پایین اسکرول کنند. این نوع طراحی می تواند بسیار متنوع باشد زیرا کاربردهای منحصر به فرد زیادی دارد. به عنوان مثال، می توان از آن برای فروش محصولات استفاده کرد، داستان شرکت را با پیشرفت صفحه بیان کرد، یا می توان از آن برای هنرمندان برای به اشتراک گذاشتن داستان و نمونه کارها استفاده کرد.

وب سایت استاتیک

وب سایت ایستاتیک سایتی است که تعامل کمی با کاربر دارد، بیشتر اوقات، وب سایت با استفاده از کدهای اولیه مورد نیاز از جمله HTML و یا CSS ایجاد می شود و دارای تعدادی صفحه وب است که می تواند به ایجاد هزینه کم برای ایجاد سایت کمک کند. به دلیل مدل ساده و توانایی محدود آن در تعامل با بازدیدکنندگان، وب‌سایت‌های ایستا معمولاً به جای فروش کالاها و خدمات، برای انتقال اطلاعات استفاده می‌شوند.

وب سایت پویا

وب‌سایت‌های پویا، بر خلاف وب‌سایت‌های استاتیک، به کاربران اجازه می‌دهند تا با مطالب موجود در صفحه وب تعامل داشته باشند و سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال فعال‌تر و هیجان‌انگیزی ایجاد کنند. کد برای توسعه این نوع صفحات وب اغلب به چیزی با کمی تطبیق پذیری بیشتر نیاز دارد، مانند جاوا اسکریپت، PHP یا ASP به دلیل مدل و طراحی پیچیده تر، وب سایت های پویا می توانند هزینه کمی بیشتر داشته باشند و گاهی اوقات زمان بارگذاری طولانی تری نسبت به وب سایت های استاتیک دارند. با این حال، آنها همچنین می توانند به طور موثر اطلاعات و مزایای یک محصول یا خدمات را از طریق یک نمایشگر جذاب انتقال دهند. سایت ارز دیجیتال

طراحی تعاملی وب سایت

یک سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال واکنش گرا، چیدمان و نمایش اطلاعات خود را بسته به اندازه مرورگر تغییر می دهد. چه وب‌سایت در دستگاه تلفن همراه یا یک مرورگر رایانه مشاهده شود، صفحه وب می‌تواند با بسته‌بندی متن و مقیاس‌بندی تصاویر، خود را دستکاری کند تا صفحه نمایش هر اندازه‌ای را با مرتبط‌ترین اطلاعات پر کند. این نوع طراحی برای بسیاری از وب‌سایت‌ها و سازمان‌ها مفید است، زیرا به کاربران اجازه می‌دهد اطلاعات و محصولات را در دستگاه‌های مختلف راحت‌تر مرور کنند.

طراحی ثابت وب سایت

یک طراحی ثابت به طراحان اجازه می دهد تا وب سایتی ایجاد کنند که بدون توجه به اندازه پنجره یا صفحه نمایش تغییر کند. این سایت از وضوح دقیقی استفاده می کند و برای اندازه گیری دقیق آن چه کاربر آن را روی دستگاه تلفن همراه یا مانیتور رایانه مشاهده کند، باز می شود. وضوح دقیق می تواند به طراحان کمک کند تا یک طرح وب سایت خاص ایجاد کنند که می دانند در هر دستگاه مرورگر ثابت می ماند. با این حال، این می تواند برای کاربران در صفحه های کوچکتر دردسر ایجاد کند زیرا ممکن است برای پیمایش در صفحه و یافتن اطلاعات مورد نیاز آنها به تلاش بیشتری نیاز داشته باشد.

هدف از سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال

سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال فرآیند ایجاد راه حل برای یک مشکل و استفاده از یک صفحه وب به عنوان وسیله ارتباطی است. اگر طراحی گرافیک خلاقانه به بهبود تبدیل و تعامل کمک نکند، شکست می خورد. چند نکته در زمینه طراحی
  • گاهی اوقات، بازدیدکنندگان شما حتی متوجه طراحی زیبای شما نمی شوند.
  • گاهی اوقات، وب‌سایت‌های زشت بهتر کار می‌کنند (با عرض پوزش از این بابت…)
  • گاهی اوقات، طراحان نمی دانند دقیقا چه کسی از سایت بازدید خواهد کرد.
  • اغلب، طراحان و مشتریان وقتی در یک صفحه وب قرار می گیرند، آنچه را که می خواهند بازدیدکنندگان انجام دهند، از دست می دهند.
  • از اصول طراحی برای هدایت فرآیند طراحی وب مبتدی خود استفاده کنید
طراحی موثر توسط قوانین خاصی هدایت می شود و مهم است که قبل از شروع، مهارت های اساسی سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال را درک کنید. روش های استانداردی وجود دارد که فرآیند را ساده می کند و محصول نهایی تصفیه شده تری را ایجاد می کند.

چیدمان سایت

اگر می‌خواهید وب‌سایت طراحی کنید، مهم ترین بخش داشتن طرح‌بندی خوب است. ما پیشنهاد می کنیم تا حد امکان سایت خود را ساده نگه دارید و فقط با چند عنصر کار کنید تا روی یک زمینه مناسب تمرکز کنید. ساختار یک چیدمان باید از یک سلسله مراتب بصری پیروی کند. باید بدانید که ایده های مهمی که می خواهید مردم ببینند کدامند و به چه ترتیبی ایجاد میشوند.

رنگ وب سایت

هنگام سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال رنگ های بیشماری در دسترس شما قرار دارد. از قدرت و روانشناسی رنگ ها میتوانید برای بالا بردن سایت خود و جذب کاربران استفاده کنید. در اینجا چند رویکرد ساده در انتخاب طرح رنگ برای اولین وب سایت شما آورده شده است.

طرح تک رنگ

از یک رنگ به عنوان پایه استفاده کنید. صرف نظر از جایگاه شما، یک سایت تک رنگ یک انتخاب طراحی هوشمندانه است و به یاد داشته باشید، هر رنگی که برای متن انتخاب می کنید ، باید به گونه ای باشد که خوانایی کافی برای مخاطب را داشته باشد. استفاده از رنگ های مکمل در طراحی سایت از ترکیب رنگ هایی که متضاد هستند ، در سایت خود استفاده کنید. از رنگ های مکمل با احتیاط استفاده کنید. برای مثال رنگ های آبی و نارنجی در ترکیب های مختلف به همراه فضای سفید و خاکستری برای قابل استفاده است. کنتراست واضح و طراوت به نظر می رسد.
طراحی سایت

تایپوگرافی سایت ارز دیجیتال

تایپوگرافی یک معماری دو بعدی است که بر اساس تجربه و تخیل است و بر اساس قوانین و خوانایی هدایت می شود.

مراحل راه اندازی وب سایت

  • وب سایت خود را برنامه ریزی کنید و ایده های خود را اجرا کنید.
  • نام دامنه مورد نظر خود را بخرید.
  • بهترین سازنده وب سایت یا CMS را انتخاب کنید.
  • محتوا (به عنوان مثال متون و تصاویر) را برای هر صفحه (به دنبال بهترین شیوه های سئو) ایجاد کنید.
  • محتوا را به وب سایت خود اضافه کنید و ابزارهای تجزیه و تحلیل را راه اندازی کنید.
  • صفحه را منتشر و تبلیغ کنید.

مزیت های کلیدی طراحی سایت ارز دیجیتال

  • تاثیر اولیه را ایجاد می کند
  • این به استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما کمک می کند
  • این تصور را برای خدمات مشتری ایجاد می کند
  • باعث ایجاد اعتماد بین مخاطبان شما می شود
  • رقبای شما این کار را انجام می دهند
  • یکنواختی ایجاد می کند

عناصر طراحی سایت خوب

اکنون که چند مورد از دلایل متعددی را که طراحی وب خوب مهم است و می‌تواند تأثیر زیادی بر هر استراتژی بازاریابی داشته باشد را مشخص کرده‌ایم – وقت آن است که به برخی از عناصر خاص که باعث برتری سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال می‌شوند ، نگاهی بیندازیم. یک راه برای اطمینان از اینکه سایت شما به خوبی طراحی شده است، استخدام طراحان و توسعه دهندگان وب حرفه ای برای ساخت یک وب سایت سفارشی منحصر به فرد برای کسب و کار شما است. قالب‌های طراحی وب حرفه‌ای گزینه‌ای مقرون به صرفه هستند، اما یک طراحی وب سفارشی می‌تواند یک تغییر واقعی بازی باشد و حضور آنلاین شما را به سطح بالاتری برساند.

ادامه مطلب عناصر سایت

در زیر لیستی از عناصری است که به ایجاد یک طراحی خوب وب سایت کمک می کند. عوامل زیادی وجود دارد که می تواند در سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال زیبا و حرفه ای نقش داشته باشد، اما ترکیب و در نظر گرفتن برخی از موارد زیر می تواند کمک زیادی به بهبود یک سایت کند.
  • ناوبری – استفاده آسان و درک ناوبری که کاربر را بدون سوال باقی می گذارد و به نیازهای او شهودی می دهد ضروری است.
  • طراحی واکنش گرا – زمانی که یک سایت به طور خودکار تنظیمات لازم را انجام می دهد تا به طور یکپارچه در چندین صفحه نمایش و دستگاه خوب به نظر برسد.
  • دکمه‌های– CTA همچنین به عنوان دکمه‌های «تماس برای اقدام» شناخته می‌شوند، باید برجسته باشند و در مکان‌های مناسب در سراسر سایت و در لحظاتی که کاربر به احتمال زیاد آماده انجام اقدام یا تبدیل است، قرار گیرند.
  • رنگ ها – ایجاد رنگ های برند و پیروی از قانون 60-30-10 می تواند یک حس تعادل ایده آل ایجاد کند. این قانون را با استفاده مداوم از فرمول زیر دنبال کنید - رنگ اصلی 60٪، رنگ ثانویه 30٪، و رنگ تاکیدی 10٪ (و فقط در مهمترین مکان ها، اجازه می دهد تا عناصر سایت خاص برجسته شوند).
  • راهنمای سبک قلم – معمولاً فقط یک یا دو انتخاب فونت کافی است و داشتن یک راهنمای سبک مشخص برای هر گزینه سرصفحه با استفاده از اندازه و وزن فونت های مختلف می تواند از یکنواختی در سراسر صفحات و در عین حال بهبود خوانایی و قابلیت اسکن سایت اطمینان حاصل کند.
  • انیمیشن – با استفاده استراتژیک و در حد اعتدال، انیمیشن می‌تواند طراحی خسته‌کننده، مسطح یا ثابت را بالا ببرد، اما اگر بیش از حد با حرکت بیش از حد در سایت انجام شود، می‌تواند به سرعت حواس‌تان را پرت کند.
  • تصاویر با کیفیت بالا – داشتن عکاسی زیبا می تواند هر سایتی را ارتقا دهد. وقتی تصاویر نامناسب و تار هستند، حواس‌پرتی ایجاد می‌کنند و می‌توانند اعتبار شما را نزد کاربران از بین ببرند.
ساخت سایت ارز دیجیتال
سخن آخر
در این مقاله تمامی نکات لازم در رابطه با سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال بیان شد. اگر این مطالب برای شما مفید بود و احساس می کنید زمان سفارش فرا رسیده است هرچه سریع تر اقدام کنید تا از رقبا پیشی بگیرید. برای سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال خود میتوانید از مشاوره های  رایگان متخصصان افرند وب بهرمند شوید. منبع : افرند وب

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید