مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

سفارش سایت فروشگاهی

سفارش سایت فروشگاهی

سفارش سایت فروشگاهی به کسب و کار هایی اختصاص دارد که فروش آنها به صورت آنلاین و حضوری میباشند. سفارش طراحی سایت کمک بسیاری به درآمد کسب و کار و فروش بالا دارد. امروزه می توان کسب 80درصد کسب و کار ها به صورت آنلاین می باشند و تقریبا 90 درصد وب سایت فروشگاهی خود را دارند. برای سفارش سایت فروشگاهی باید به طراحان کار بلد و با تجربه اعتماد داشته باشید که سفارش طراحی سایت مورد علاقه شما را طراحی و راه اندازی کنند. تیم حرفه ای افرند وب با سابقه کاری درخشان و پشت کار قوی توانسته اند  انواع سفارش طراحی سایت فروشگاهی بسیاری را انجام داده اند.

سفارش سایت فروشگاهی
person
super admin 12:54 1402 شهریور 18
5دقیقه
سفارش سایت فروشگاهی به کسب و کار هایی اختصاص دارد که فروش آنها به صورت آنلاین و حضوری میباشند. سفارش طراحی سایت کمک بسیاری به درآمد کسب و کار و فروش بالا دارد. امروزه می توان کسب 80درصد کسب و کار ها به صورت آنلاین می باشند و تقریبا 90 درصد وب سایت فروشگاهی خود را دارند. برای سفارش سایت فروشگاهی باید به طراحان کار بلد و با تجربه اعتماد داشته باشید که سفارش طراحی سایت مورد علاقه شما را طراحی و راه اندازی کنند. تیم حرفه ای افرند وب با سابقه کاری درخشان و پشت کار قوی توانسته اند  انواع سفارش طراحی سایت فروشگاهی بسیاری را انجام داده اند.

سفارش سایت فروشگاهی

امکاناتی که یک سایت فروشگاهی موفق و پر فروش خواهد داشت شامل اصول و قوائدی است که برای راحتی کاربران مورد استفاده قرار می گیرد.برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی موفق باید امکانات سایت را به گونه ای طراحی کنیم که مورد علاقه کاربران باشد. برای داشتن یک سایت فروشگاهی موفق باید مواردی را انجام دهید.

سرعت بالای سایت فروشگاهی

داشتن سرعت بالای وب سایت یکی از عواملی است که تاثیر بسیاری در آمار بازدید سایت فروشگاهی دارد. معمولا زمان بارگذاری سایت باید در بین 2 تا 4 ثانیه باشد.

سفارش سایت فروشگاهی3

طراحی سایت مورد علاقه کاربران

طراحی ساده و زیبای سایت و دسترسی آسان به امکانات سایت می تواند مورد علاقه بسیاری از کاربران باشد. سادگی و زیبایی وب سایت فروشگاهی تاثیر بالایی در خرید کالای مورد نظر کاربران دارد که در کم ترین زمان خرید خود را انجام دهد. سفارش سایت فروشگاهی

نوار جستجو کالا

در قسمت نوار جستجوی کالا ، کاربران در سریع ترین زمان ممکن می توانند کالای مورد نظر خود را پیدا کنند و اقدام به خرید کنند. جستجوی کالای مورد نظر بین هزاران کالا می تواند به خرید آسان کاربران کمک بسیاری کنند. در قسمت نوار جستجوی کالا می توانید نام کالا یا کدی وب سایت برای آن تعریف کرده را وارد کنید و خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

تقسیم بندی محصولات

سفارش سایت فروشگاهی : دسته بندی محصولات می تواند تاثیر بالایی در خرید کاربران داشته باشد. معمولا وب سایت ها با چند محصول وب سایت خود را راه اندازی نکرده اند. برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی باید محصولات بسیاری داشته باشید. به عنوان مثال  برای سایت فروشگاهی لوازم آرایشی با دسته بندی محصولات آرایشی می توانید در دسته بندی مورد نظر لوازم مورد نظر خود را خریداری کنید.

پرداخت در سایت فروشگاهی

معمولا در سایت های فروشگاهی برای پرداخت محصول خریداری شده گزینه های مختلفی است که می توانید با اعتماد به سایت هم از طریق خرید آنلاین و هم می توانید پرداخت درب منزل را انتخاب کنید که البته انتخاب نوع پرداخت محصول بستگی به نوع سایت فروشگاهی دارد.
 

ریسپانسیو بودن سایت فروشگاهی

یکی از جذاب ترین بخش وب سایت های فروشگاهی ریسپانسیو بودن سایت است که برای ارتباط با کاربران می توانید از لوازم ارتباطی مختلف مانند: کامپیوتر ، رایانه ، تبلت ، موبایل و ساعت هوشمند استفاده کنید. به دلیل استفاده کاربران از لوازم ارتباطی مختلف برای داشتن کاربران بیشتر در سایت بهتر است سایت فروشگاهی خود را ریسپانسیو کنید.

سفارش سایت فروشگاهی1

تولید محتوای مدیا در سایت فروشگاهی

استفاده از عکس و فیلم محصولات می تواند تاثیر بسیار بالایی در خرید کاربران از سایت داشته باشد. برای استفاده از عکس با کیفیت و فیلم از محصولات که ویژگی ها و جزئییات سایت را به نمایش می گذارد.

تولید محتوای مفید

استفاده از تولید محتوای مفید و زیبا یکی از عواملی است که به جذب کاربران در سایت فروشگاهی کمک می کند. در تولید محتوای وب سایت می توانید از محصولات موجود در سایت توضیحات کامل همراه با ویژگی های محصولات را تعریف کنید.
 

امنیت سایت فروشگاهی

امنیت در سایت فروشگاهی یکی از عوامل مهم است که برای حفظ اطلاعات موجود در سایت مورد استفاده قرار می گیرد. وب سایت های فروشگاهی بیش از وب سایت های دیگر نیاز به امنیت بالا دارند. استفاده از هاست مناسب ، پشتیبان گیری منظم و احراز هویت مهم ترین عواملی است که وب سایت فروشگاهی در امنیت خواهد بود. سفارش سایت فروشگاهی

قیمت سفارش سایت فروشگاهی

هزینه سفارش سایت فروشگاهی بستگی به گزینه های مختلفی دارد که در هزینه سفارش سایت فروشگاهی تاثیر گذار است. قیمت سفارش سایت فروشگاهی به خدمات ، امکاناتی که برای کاربران مورد استفاده می شود تاثیر دارد. مهم ترین عاملی که قیمت سفارش سایت فروشگاهی را متغییر می کند نوع برنامه نویسی است که برای وب سایت انجام می شود.

 عوامل متاثر در قیمت سفارش سایت فروشگاهی

  • وب سایت های استاتیک یا داینامیک
  • ریسپانسیو بودن سایت فروشگاهی
  • نوع CMS وب سایت فروشگاهی
  • پشتیبانی از سایت فروشگاهی
  • سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی
  • تولید محتوای محصولات و ویژگی ها
  • نوع پرداخت محصولات
  • دسته بندی و تعداد محصولات سایت فروشگاهی

سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی

بهینه سازی وب سایت های فروشگاهی یعنی ترافیک بالای مرورگر ها در موتور های جستجو که مطابق با آمار بازدیدکنندگان محسوب می شود. سئو سایت فروشگاهی مزایای بسیاری برای وب سایت دارد که عبارت است از :
  • ایجاد وب سایت در صفحه اول موتور های جستجو ، ارائه تولید محتوای مفید محصولات موجب خرید کاربران از محصولات شده و در آخر این عوامل موجب بالا رفتن اعتبار سایت می شود و رتبه سایت در مرورگر بالا می رود.
  • با بهینه سازی وب سایت فروشگاهی ، آمار بازدید کاربران در سایت بالا می رود این امر موجب می شود خریدی از محصولات فروشگاهی انجام شود در نتیجه بدون پرداخت هزینه هایی بالا می توانید وب سایت خود را در بالاترین رتبه موتور های جستجو مشاهده کنید. برای سئو و بیهنه سازی وب سایت فروشگاهی نیاز به زمان است که تحت تاثیر قرار گیرد.

پشتیبانی سایت فروشگاهی

یکی از مهم ترین عوامل سفارش طراحی سایت پشتیبانی از سایت فروشگاهی است که برای پیش گیری از ایجاد هر گونه مشکلات در سایت می باشد. پشتیبانی از سایت این امکان را به سایت شما می دهد که هر گونه آسیب و خرابی در سایت ایجاد شد بر طرف کنند. پشتیبانی از سایت فروشگاهی در مدت زمان معینی از تمام اطلاعات و محتویات سایت به صورت کلی در حافظه بانک اطلاعات خود کپی می گیرد تا در بروز اشکالی وب سایت فروشگاهی به طور کلی از بین نرود.

سفارش سایت فروشگاهی2

سخن آخر
مطالعه این مقاله نمایشگر تمامی اطلاعاتی از سفارش سایت فروشگاهی است که برای شناخت و آشناییتی از وب سایت های فروشگاهی است که با توضیحاتی از پشتیبانی ، بهینه سازی وب سایت و تمامی امکانات وب سایت فروشگاهی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. تیم حرفه ای افرند وب در مورد سفارش وب سایت های فروشگاهی و اطلاعات کامل تری از تمامی سفارشات وب سایت های مختلف و مباحث دیگر 24 ساعته آمادگی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان را می باشند.

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید