مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

سفارش اپلیکیشن خرید و فروش

سفارش اپلیکیشن خرید و فروش

سفارش اپلیکیشن خرید و فروش در مجموعه ما به راحتی برای شما انجام می شود. ما با استفاده از تیم مجرب می توانیم تمامی امکانات مورد نیاز شما را در برنامه قرار دهیم و شما نیز از نتیجه کاملا راضی خواهید بود. اگر قصد سفارش اپلیکیشن خرید و فروش را دارید تا آخر با ما باشید.

سفارش اپلیکیشن خرید و فروش
person
super admin 14:43 1402 خرداد 02
5دقیقه
سفارش اپلیکیشن خرید و فروش در مجموعه ما به راحتی برای شما انجام می شود. ما با استفاده از تیم مجرب می توانیم تمامی امکانات مورد نیاز شما را در برنامه قرار دهیم و شما نیز از نتیجه کاملا راضی خواهید بود. اگر قصد سفارش اپلیکیشن خرید و فروش را دارید تا آخر با ما باشید. سفارش اپلیکیشن خرید و فروش 

سفارش اپلیکیشن خرید و فروش

سفارش اپلیکیشن خرید و فروش در حال حاضر قوی ترین پلتفرم های آنلاین هستند ، به ویژه با رواج رهبران بازار مانند Etsy ، Airbnb و Uber. همه این سازمان ها از محبوبیت بی نظیری برخوردار بوده و رشد چشمگیری داشته اند. آنها تبدیل به مشاغل میلیاردی شده اند که باعث شده بسیاری از مردم متوقف شوند و به فکر سفارش اپلیکیشن خرید و فروش باشند.

طراحی اپلیکیشن چیست؟

طراحی و سفارش اپلیکیشن خرید و فروش اپلیکیشن ترکیبی از رابط کاربری (UI) و تجربه کاربر (UX) است. در حالی که رابط کاربری به سبک کلی برنامه (از جمله رنگ ها ، فونت ها و ظاهر و ظاهر کلی) می پردازد ، UX بر عملکرد و قابلیت استفاده واقعی تمرکز می کند. تعداد زیادی از کاربران پس از استفاده از برنامه برای اولین بار ، آن را رها می کنند. از آنجا که کاربران در مورد برنامه هایی که استفاده می کنند بسیار سریع هستند و برنامه هایی را که از آنها لذت نمی برند سریع رها می کنند ، ضروری است که زمان و تلاش خود را برای ایجاد یک تجربه کاربری عالی صرف کنید. هر چه طراحی بهتر باشد ، احتمال اینکه کاربر با آن درگیر شود و در نتیجه به استفاده از آن ادامه دهد ، بیشتر است.

نحوه طراحی اپلیکیشن (در 9 مرحله)

  1. قبل از سفارش اپلیکیشن خرید و فروش، ایده برنامه خود را ترسیم کنید
  2. تحقیقات بازار انجام دهید
  3. ماکت های برنامه خود را ایجاد کنید
  4. طراحی گرافیکی برنامه خود را انجام دهید
  5. صفحه فرود برنامه خود را بسازید
  6. برنامه را با Xcode و Swift بسازید
  7. برنامه را در App Store اجرا کنید
  8. برنامه خود را برای دسترسی به افراد مناسب بازاریابی کنید
  9. برنامه خود را با بازخورد کاربران بهبود بخشید و در آخر به سفارش اپلیکیشن خرید و فروش اقدام نمایید.

آنچه کاربران در سفارش اپلیکیشن خرید و فروش دوست دارند

دلیل برجسته شدن سفارش اپلیکیشن خرید و فروش محصولات این است که فرصت های مساوی برای کاربران وجود دارد و تمایز روشنی بین آنها وجود ندارد. برخلاف یک فروشگاه آنلاین ، که تنها یک فروشنده و تعداد زیادی مشتری وجود دارد ، در یک پلتفرم بازار P2P ، هر مشتری می تواند از مزایای خریدار و فروشنده به طور همزمان برخوردار شود. چنین سیستم عامل های بازار آنلاین بازدیدکنندگان با نیازها و علایق مشابه را جذب می کند. پلتفرم های P2P به عنوان مکانی برای ارتباط و تعامل آن دسته از بازدیدکنندگان عمل می کنند و علاوه بر این ، آنها از ابزارهایی برای تحقق اهداف خود برخوردار هستند ، مانند:
  • مقداری پول ذخیره کن
  • درآمد اضافی کسب کنید
  • به جمع افراد همفکر بپیوندید
  • از راحتی سفر خریدار و فروشنده با فکر خوب لذت ببرید
  • چرا یک برنامه بازار خرید و فروش بسازید
سفارش اپلیکیشن خرید و فروش 

مزایای سفارش اپلیکیشن خرید و فروش

در ادامه مزایایی که طراحی اپلیکیشن و استفاده از آن دارد:
  • قدرت شبکه

کاربران برنامه خرید و فروش شما مهم ترین عوامل رشد تجارت آنلاین شما هستند. اگر آنها از برنامه شما راضی هستند ، آماده استفاده منظم از آن هستند و آن را به دوستان و خانواده خود توصیه می کنند ، پلتفرم بازار شما افزایش ترافیک و فروش را تجربه می کند. تلاش اصلی در این است که اولین فشار را به آن وارد کنید ، نام تجاری شما برای مشتریان اولیه قابل توجه و مفید باشد ، و آنها از آن استفاده می کنند تا این پلت فرم به طور گسترده شناخته شود. این قدرت شبکه است!
  • مدل درآمد نامطلوب

سفارش اپلیکیشن خرید و فروش آماده به شما امکان می دهد درآمد غیرفعال ایجاد کنید. یافتن تأمین کنندگان یا راه اندازی تولید ، صرف هزینه برای ذخیره سازی و حمل و نقل مشکلات شما در بستر بازار آنلاین نیست. کاربران از یکدیگر می فروشند و خرید می کنند و شما می توانید بهترین مدل تجاری بازار را برای کسب درآمد با حداقل تلاش انتخاب کنید.
  • پتانسیل رشد

یکی از مزایای قابل توجه برنامه های بازار خرید و فروش ، پتانسیل رشد سریع آنها است. این فرصت تجاری بزرگ را می توان در بستر بستر برای تسهیل معاملات به جای مشارکت در آنها یافت. تعداد کارکنانی که برای برنامه بازار کار می کنند لازم نیست با تعداد معاملات فروش مطابقت داشته باشد. هدف اصلی آنها حفظ بستر است ، که به راحتی می تواند میزبان تعداد زیادی از مشتریان باشد و این پایگاه فقط رشد می کند. انعطاف پذیری جغرافیایی مانند تجربه خرید آنلاین ، سفارش اپلیکیشن خرید و فروش شما نباید فقط به یک مکان خاص محدود شود. با چنین انعطاف پذیری جغرافیایی ، می تواند بسیار مورد استفاده قرار گیرد و بین کاربران مختلف بسیار محبوب شود. ارائه بستر مناسب برای مشتریان خود که بتوانند به راحتی در سطح محلی یا در سراسر کشور با آن ارتباط برقرار کنند یکی از مواردی است که مشتریان شما از آن قدردانی خواهند کرد.
  • دسترسی آسان

سفارش اپلیکیشن خرید و فروش و راه اندازی یک بازار آنلاین راه را برای کاربران فراهم می کند تا تنها با اتصال به اینترنت به راحتی به این پلت فرم دسترسی پیدا کنند. هرچه کاربران پلتفرم شما بیشتر شوند ، معاملات بیشتری انجام می شود ، که همیشه برای صاحب مشاغل بازار خوب است. راه حل دیجیتالی کارآمد اگرچه ایجاد بازار برای خرید و فروش اقلام یا خدمات ممکن است یک کار دشوار به نظر برسد ، اما با کمک متخصص می توانید از همه زحمت های غیر ضروری جلوگیری کنید. استخدام توسعه دهندگان برنامه که می دانند برای ارائه یک برنامه یا وب سایت قوی و بسیار کاربردی در بازار باید چه کار کنند بهترین گزینه است.  

نحوه عملکرد برنامه ها هنگام سفارش اپلیکیشن خرید و فروش

سفارش اپلیکیشن خرید و فروش آنلاین زندگی ما را بسیار آسان کرده است. سفارش اپلیکیشن خرید و فروش این امکان را برای افرادی که مایل به خرید آنلاین برخی از محصولات با قیمت مناسب هستند را فراهم می کند. فقط با یک کلیک، موارد مورد نظر را می توان بدون زحمت برای شما ارسال کرد. یک پلت فرم بازار P2P پاداش های اضافی می دهد. کاربران نه تنها می توانند در آنجا خرید کنند ، بلکه می توانند خانه جدیدی برای اقلامی که به هدف خود رسیده اند پیدا کنند. برنامه بازار به کاربران خود فرصت می دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و تعاملات موفقی برقرار کنند. برای از بین بردن شکاف در ارتباطات ، یک برنامه بازار P2P باید بسیار کاربردی و دارای ویژگی های لازم باشد، که به کاربران امکان خرید و فروش راحت را می دهد.

سفارش اپلیکیشن خرید و فروش چگونه است؟

برای اینکه ایده بازار شما موفق باشد و به طور گسترده پذیرفته شود ، باید مشکلات واقعی مخاطبان هدف شما را حل کند. اگر پاسخ به برخی از چالش های خاص نیست ، چرا مردم باید از آن استفاده کنند؟ بنابراین ، اولین قدم قبل از سفارش اپلیکیشن خرید و فروش ، تحقیق در مورد بازار شما است. که شامل:
  • تعیین مخاطب هدف
  • بیان نیازهای آنها
  • رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید
  • ایجاد پیشنهاد ارزش قوی
سفارش اپلیکیشن خرید و فروش 

هزینه سفارش اپلیکیشن خرید و فروش چقدر است؟

اگر در فکر نحوه سفارش اپلیکیشن خرید و فروش و قیمت آن هستید ، باید از ماشین حساب هزینه برنامه ما دیدن کنید. این برآوردهای تقریبی تصویری از میزان نرخ های بخش های مختلف توسعه برنامه شما به شما می دهد.

10 گام برای سفارش اپلیکیشن خرید و فروش

سفارش اپلیکیشن خرید و فروش می تواند سودآور باشد. پینک ها به معاملات خوب در مقادیر کم (که به آن تینگی نیز می گویند) علاقه دارند اما زمان ، انرژی و حوصله خرید در مکان هایی مانند دیویسوریا را ندارند. شما به عنوان نمایندگی فروش ، اقلام ارزان قیمت را به صورت عمده خریداری می کنید و آنها را با قیمت های بالاتر به صورت خرده فروشی می فروشید. این به شما این امکان را می دهد که محصولات ارزان قیمت را به مصرف کنندگان با آگاهی از بودجه ارائه دهید در حالی که هنوز سود خوبی کسب می کنید.

درباره بازار خود تحقیق کنید

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک به دلیل تصور نادرست که تحقیقات بازار هم گران است و هم غیر ضروری ، این مرحله مهم را (سفارش اپلیکیشن خرید و فروش) کنار می گذارند. دقیقاً برعکس آن درست است. تحقیقات بازار پایه و اساس یک تجارت با هر اندازه ای است. این امر کارآفرینان را قادر می سازد تا بازار هدف و رقبای خود را بشناسند و درک کنند و همچنین ایده تجاری خود را تأیید کنند. در نهایت ، تحقیقات بازار به تصمیم گیری های درست کمک می کند که منجر به افزایش فروش و رشد تجارت می شود.

طرح کسب و کار بنویسید

پس از تحقیق در مورد بازار خود ، گام منطقی بعدی تهیه طرح کسب و کار است. این سند تمام جزئیات شروع و راه اندازی یک تجارت خرید و فروش را پوشش می دهد. بله ، شما باید این موارد را مکتوب کنید زیرا سازماندهی به عنوان یک کارآفرین مهم است. همچنین ، هنگامی که نیاز به درخواست وام تجاری دارید ، برنامه تجاری شما می تواند مفید واقع شود.

به دنبال منابع سرمایه باشید

هزینه های اولیه برای تجارت و خرید و فروش خود را چگونه تأمین می کنید؟ شاید قبلاً برای آن پس انداز کرده اید. اگر صرف وقت کافی برای شرکت جدید شما طول می کشد یا نمی خواهید پس انداز خود را لمس کنید ، دریافت وام شخصی کم بهره برای اهداف تجاری از بانک را در نظر بگیرید. وام گرفتن با نرخ بهره پایین ایده خوبی است زیرا این وام درآمد شما را از بین نمی برد.

محصولات برای فروش را انتخاب کنید

در تجارت خرید و فروش ، عملاً می توانید هر چیزی را بفروشید (به جز اقلام ممنوعه رایج مانند محصولات غذایی فاسد شدنی ، سلاح و غیره). البته ، منطقی است که نوع محصولاتی را که به آن علاقه دارید یا به آن علاقه دارید ، در نظر بگیرید - این چیزی است که شما را در شرایط سخت سخت نگه می دارد. اما اگر به دنبال حداکثر کردن سود هستید ، محصولات پرفروش یا محصولات با تقاضای بالا را انتخاب کنید. ممکن است از ابزارهای آنلاین مانند Google Keyword Planner برای یافتن بیشترین جستجو شده در مارک ها و دسته های محصول مربوط به محصول یا محصولاتی که می خواهید بفروشید استفاده کنید.

تامین کنندگان عمده فروشی را بیابید

پس از تصمیم گیری در مورد محصولات مربوط به خرید و فروش خود ، به دنبال تامین کنندگان عمده اقلامی باشید که می خواهید بفروشید. بسیاری از فروشگاه های عمده فروشی دیگری وجود دارند که در انواع مختلف محصولات تخصص دارند. فروشگاه های عمده فروشی آنلاین خرید محصولات را بسیار راحت تر از مراجعه به عمده فروشان آجر و ملات انجام می دهند ، بنابراین ممکن است بخواهید آنها را نیز بررسی کنید.

فروشگاه خود را راه اندازی کنید

اگر می خواهید یک فروشگاه فیزیکی داشته باشید ، مکانی پر رفت و آمد پیدا کنید که بسیاری از مشتریان بالقوه بتوانند فروشگاه و محصولات شما را مشاهده کنند. بسته به بودجه شما ، می توانید فضایی را در یک مرکز خرید ، در محله خود ، در نزدیکی مدرسه یا هر مکانی که مشتریان هدف شما از آنجا عبور می کنند اجاره کنید. اجاره فضا و راه اندازی فروشگاه فیزیکی می تواند بسیار گران باشد. برای صرفه جویی در هزینه ها ، به جای آن یک فروشگاه آنلاین باز کنید. می توانید تجارت خرید و فروش خود را در رسانه های اجتماعی (به ویژه فیس بوک و اینستاگرام) یا بازارهای خرید آنلاین مانند Lazada ، Shopee و OLX راه اندازی کنید.

افتتاح حساب برای دریافت پول

اگرچه هنوز پرداخت نقدی ترجیح داده شده در بین خریداران Pinoy است ، اما ارائه گزینه های جایگزین برای مشتریانی که می خواهند پرداخت راحت تری را بدون پول نقد انجام دهند ، نیز خوب است. حسابهای پس انداز مختلف باز کنید (در حالت ایده آل با بانکهای اصلی مانند BDO ، BPI و Metrobank) ، بنابراین مشتریان پرداخت کننده می توانند در نزدیکترین شعبه ودیعه بدون نسخه تهیه کنند یا به سادگی وجوه خود را از طریق بانکداری آنلاین یا تلفن همراه به شما منتقل کنند.

ارائه دهنده خدمات حمل و نقل را پیدا کنید

اگر در حال خرید و فروش آنلاین هستید ، خرید یک وسیله نقلیه اختصاصی برای تحویل می تواند سرمایه شما را از بین ببرد. یک گزینه مقرون به صرفه استفاده از خدمات ارائه دهنده لجستیک است که سفارشات را از محل شما دریافت کرده و به مشتریان شما تحویل می دهد. فروشندگان آنلاین که در Lazada یا Shopee هستند ، نگران ارسال محصولات خود نباشند ، زیرا وب سایت های تجارت الکترونیک این کار را برای آنها انجام می دهند.

کسب و کار و مجوزهای امن خود را ثبت کنید

برخی از صاحبان مشاغل خرید و فروش بدون مدارک ثبت مشاغل فعالیت می کنند و اگر بازار آنلاین که در آن فروش می کنند اجازه دهد ، این خوب است. به عنوان مثال ، Lazada و Shopee نیازی به اثبات ثبت تجارت از خرده فروشان آنلاین محصولات بدون مارک ندارند. با این حال ، اگر به عنوان نمایندگی رسمی یا مجاز یک مارک می فروشید و می خواهید برای کسب و کار خود وضعیت قانونی کسب کنید ، مدارک لازم را برای ثبت تهیه کنید.

کسب و کار خرید و فروش خود را تبلیغ کنید

بازاریابی یک جنبه مهم از کسب و کار شما است ، هرچقدر هم که کوچک باشد. اگر یک مغازه فیزیکی باز می کنید ، می توانید بروشورها را پخش کرده و بنرهایی را در این نزدیکی قرار دهید. اگر فروشگاه اینترنتی دارید ، از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی استفاده کنید. پروفایل های تجاری خود را در فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر ایجاد کنید. در نظر داشته باشید که پست های مربوط به کسب و کار جدید خود را با حداقل هزینه پرداخت کنید یا از آنها حمایت کنید تا به مشتریان مورد نظر خود شناخته شوید. نکته خوب در مورد تبلیغ یک کسب و کار از طریق پست های حمایت شده این است که می توانید مکان ، سن و علایق افرادی را که می خواهید مورد توجه قرار دهید انتخاب کنید.      
سفارش اپلیکیشن خرید و فروش

 

ویژگی های اساسی برنامه های خرید و فروش

پیروی از یک مدل LetGo موجود بدون شک بهترین راه برای سفارش اپلیکیشن خرید و فروش تلفن همراه شما است. با این حال ، فراموش نکنید که باید اصلی باشد و حاوی برخی از ویژگی ها باشد. بنابراین ، شما باید رقبای حوزه خود را تجزیه و تحلیل کنید و منحصر به فرد بودن مزیت بازار خود را بیابید که این کار با سفارش اپلیکیشن خرید و فروش و راه اندازی آن امکان پذیر می شود.
  • ثبت نام از طریق شبکه اجتماعی

همه بهترین برنامه ها برای فروش اقلام محلی دارای این ویژگی هستند. این امر وابستگی کاربران به خدمات شما را افزایش می دهد و روند تأیید هویت را ساده می کند. علاوه بر این ، آنها نیازی به وارد کردن داده های خود به صورت دستی ندارند زیرا همه اطلاعات به طور خودکار از یک شبکه اجتماعی خارج می شوند.
  • ایجاد پروفایل

اطلاعات شخصی فروشندگان و خریداران و همچنین همه اقلام برای فروش ، لیستی از آدرس ها و کارت ها نشان داده می شود. کاربران همچنین باید بتوانند مشخصات خود را حذف کرده و کارت را حذف کنند. به خاطر داشته باشید که جستجو باید بر اساس مکان مشتریان انجام شود. بنابراین ، یک گزینه برای گسترش یا محدود کردن نوار جستجو اضافه کنید. عملکرد آن آسان است زیرا تقریباً همه تلفن های هوشمند مدرن دارای ابزار GPS داخلی هستند.
  • فیلتر های پیشرفته

فیلترهای پیشرفته ای برای سهولت و سرعت فرآیند جستجو مورد نیاز است. می توانید همه کالاها را بر اساس دسته ها ، گروه ها ، قیمت ، اندازه ، موقعیت مکانی و سایر معیارها تقسیم کنید تا زمان جستجوی خریداران به حداقل برسد.
  • فهرست بندی موارد

هر فهرست می تواند دو گزینه داشته باشد: کالایی را از لیست انتخاب کنید (بر اساس رنگ ، بو و سایر جزئیات) اگر فروشنده کالاهای مشابه با تغییرات مختلف داشته باشد یا کالای مورد نظر خود را وارد کنید. همچنین ، خوب است که یک نمودار اندازه در اینجا اضافه کنید.
  • دوربین داخلی

این ویژگی به شما امکان می دهد در برنامه عکس بگیرید و بلافاصله بارگذاری کنید. یک افزودنی دلپذیر که فروشندگان از آن قدردانی می کنند فرصتی برای ویرایش عکس ها ، کاهش آنها ، تنظیم روشنایی و کنتراست است.
  • چت داخلی

این یکی از محبوب ترین و مفیدترین ویژگی ها برای چنین برنامه هایی است. با استفاده از آن ، بحث درباره جزئیات معاملات و برقراری ارتباط برای کاربران بسیار آسان تر می شود.
  • پشتیبانی از چند زبان و ارز

اگر می خواهید برنامه شما در چندین کشور کار کند ، باید از ارزها و زبان های مربوطه پشتیبانی کند.
  • اعلان ها

این یک ویژگی مقرون به صرفه است که به کاربران اجازه می دهد در مورد همه موارد جدید ، به روز رسانی ، تغییرات و دریافت اعلانات پیامهای جدید در چت مطلع شوند.  سفارش اپلیکیشن خرید و فروش2 

ویژگی های اضافی برای سفارش اپلیکیشن خرید و فروش

بنابراین ، ما ویژگی های اساسی را ذکر کردیم. با این حال ، برای خاص شدن برنامه خود ، پس از سفارش اپلیکیشن خرید و فروش، باید عملکردهای دیگری را که همه کاربران قبل از سفارش اپلیکیشن خرید و فروش از آن قدردانی می کنند را ، در نظر بگیرید.
  • قیمتها را مقایسه کنید

این یک فرصت عالی برای کاربران است تا بهترین موارد را انتخاب کنند - سریع و آسان.
  • معاملات داغ ارائه دهید

توانایی فروشنده برای ارائه معاملات داغ ، تخفیف یا کوپن بسیار عالی است. اگر این ویژگی را به یکی از مواردی که باید هزینه پرداخت شود تبدیل کنید ، می تواند درآمد اضافی را برای شما به ارمغان بیاورد.
  • افزودن دسته ها

افزودن دسته هایی مانند بهترین معاملات و پیشنهادات اخیر یک راه عالی برای ایجاد انگیزه در فروشندگان برای بازی عادلانه و بهبود رتبه آنها است.
  • قابلیت اسکن عکس

با کمک این ویژگی ، برنامه شما می تواند توصیه هایی در مورد نحوه پر کردن توضیحات مقاله و دسته بندی ها ارائه دهد. همچنین می توانید کیفیت عکس های بارگذاری شده را پیگیری کنید. در انجمن های مختلف ، مشتریان از کیفیت تصاویر یا جعلی بودن آنها شکایت دارند. برخی خدمات چنین مسائلی را با غیرفعال کردن یک معامله حل می کنند و از فروشنده می خواهند که حداقل یک عکس زنده از یک مورد اضافه کند.
  • راه حل پرداخت داخلی

وقتی مشتریان برای اولین بار از خدمات شما استفاده می کنند ، اطلاعات کارت اعتباری و شماره تلفن را درخواست می کند. پس از آن ، کاربران یک ایمیل وارد می کنند و یک کد منحصر به فرد برای تأیید همه اطلاعات آنها به آن ارسال می شود. بنابراین لازم نیست هر بار با استفاده از سرویس آن را وارد کنید.
  • ویژگی تحویل

با خدمات تحویل خارج موافقت کنید تا بهترین UX را به کاربران خود ارائه دهید و در زمان معامله صرفه جویی کنید.
  • نظرات و رتبه بندی

این ویژگی به شهرت مشتریان و مقالات نرم با توجه به رتبه فروشنده کمک می کند. در عین حال ، این ویژگی از مشتریان در برابر تجار غیرقابل اعتماد محافظت می کند.

مراحل ساخت یک برنامه خرید و فروش

در اینجا مراحل اصلی را برای درک چگونگی ایجاد یک برنامه آورده ایم تا هنگام سفارش اپلیکیشن خرید و فروش آنها را در نظر بگیرید و هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشید.
  • یک اسم زیبا و جذاب برای برنامه پیدا کنید

برنامه شما ابتدا باید با نام خود جذاب باشد. کاربران ابتدا عنوان را می بینند و باید کوتاه و موضوعی باشد. تولیدکنندگان نام تجاری مختلف وجود دارد و می توانند به شما در انتخاب نام مناسب برای برنامه آینده خود کمک کنند. سایر نکات ضروری که باید رعایت کنید ، عنوان عنوان برنامه ، بار معنایی و انتظارات مخاطبان هدف است.
  • استفاده از UI/UX ضروری است

UI/UX زیبا چیزی نیست که بتوانید از آن چشم پوشی کنید. در واقع ، تصاویر زیبا و تجربه کاربری مناسب معنای زیادی دارد و مصرف کنندگان بالقوه شما از آن قدردانی خواهند کرد.   در نظر بگیرید که باید یک UI و UX ساده و بصری داشته باشد ، زیرا کاربران می خواهند یک مدل آشنا از برنامه ای مانند این را ببینند.
  • سبد خرید اضافه کنید

یکی از مواردی که در سفارش اپلیکیشن خرید و فروش باید به آن توجه کنید، ایجاد سبد خرید است. مردم می توانند با استفاده از برنامه شما محصولات مختلفی را خریداری کنند و باید فرصتی برای افزودن محصولاتی که انتخاب می کنند به سبد خرید مجازی داشته باشند. هنگامی که خریداران لیستی از محصولات مورد نیاز خود را تهیه می کنند ، می توانند به این سبد خرید رفته و به صفحه پرداخت مراجعه کرده و یا پرداخت را هنگام تحویل ، با توجه به نیاز خود انتخاب کنند. سبد خرید امکان مرتب سازی عاقلانه همه محصولات را فراهم می کند.
  • ادغام درگاه پرداخت

مناسب ترین درگاه پرداخت را برای برنامه خرید و فروش خود انتخاب کنید-خواه PayPal ، Braintree ، Stripe یا سیستم پرداخت دیگری باشد. اگر در انتخاب مناسب ترین مشکل دارید ، بازار و رقبای خود را مطالعه کنید ، راه حل های موفق را بررسی کنید و غیره. همچنین به الزامات دولت محلی توجه کنید و ایمنی پردازش پرداخت را فراموش نکنید.
  • با سفارش اپلیکیشن خرید و فروش به ارتقاء مناسب فکر کنید

اگر هیچ کس نداند که محصول شما وجود دارد ، هیچ چیزی به دست نمی آورید. به همین دلیل است که باید یک برنامه تبلیغاتی ایجاد کنید تا همه از برنامه شما مطلع شوند. به عنوان مثال ، از تبلیغات Google در وب سایت های مختلف استفاده کنید ، اگرچه این سرویس نسبتاً گران است ، اما می توانید علاقه مشتریان بالقوه را افزایش دهید. همچنین ، برنامه های تجاری شخصی مانند سفارش اپلیکیشن خرید و فروش می تواند به عنوان یک راه موثر برای تبلیغ برنامه مورد استفاده قرار گیرد.
  • حفاظت از کلاهبرداری در سفارش اپلیکیشن خرید و فروش

اگر می خواهید وفاداری و اعتماد مشتریان را جلب کنید ، وقتی نحوه ایجاد برنامه هایی مانند Letgo و OfferUp را کشف کردید ، مطمئن شوید که تمام تلاش خود را برای محافظت از آنها در برابر تقلب انجام می دهید. به عنوان مثال ، OfferUp اخیراً ادعا کرده است که قصد دارد در تقویت حمایت از مشتری سرمایه گذاری کرده و از الگوریتم های تشخیص تقلب استفاده کند. eBay و Craigslist تأیید می کنند که حفاظت از تقلب کلید یک بازار ثابت است.
  • حفاظت از کلاهبرداری یک عامل مهم در هنگام کار با تجار است که در مشارکت با شبکه های پردازش پرداخت بسیار منظم در برنامه های خرید و فروش استفاده می کردند. پس با سفارش اپلیکیشن خرید و فروش و سرمایه گذاری روی آن در حال حاضر ، هدف قرار دادن همکاری با تجار و ارائه دهندگان شبکه تلفن همراه ، گامی مناسب برای رشد بلند مدت بازار در آینده است.
سفارش اپلیکیشن خرید و فروش3 

7 بستر رایگان برای طراحی و سفارش اپلیکیشن خرید و فروش بدون کد نویسی

  1. Andromo

Andromo محبوب ترین پلتفرم برنامه ساز اندروید است. برای ایجاد برنامه شخصی خود فقط به سه مرحله نیاز دارید:
  • ایجاد یک پروژه Andromo
  • برای افزودن ویژگی ها ، گرافیک ، محتوا و هر آنچه برنامه شما را منحصر به فرد می کند ، چند فرم ساده پر کنید.
  • برای ساختن برنامه خود روی دکمه ای کلیک کنید.
بر خلاف بسیاری از سازندگان برنامه های دیگر ، Andromo یک صفحه پیش نمایش برای شما ندارد تا ببینید برنامه شما هنگام افزودن موارد یا تغییر قالب بندی چگونه خواهد بود. پس از ایجاد برنامه خود ، آنها آن را برای شما ایمیل می کنند. آنها از بارگذاری برنامه در فروشگاه Play پشتیبانی نمی کنند. به صورت رایگان ، می توانید یک برنامه با تبلیغات ایجاد کنید.
  1. AppsGeyser

AppsGeyser کاملاً رایگان است. آنها هیچ هزینه ، هزینه ، برنامه اشتراک یا محدودیتی ندارند. بیش از 50 قالب مختلف موجود است تا بتوانید کار را شروع کرده و ایجاد برنامه را حتی ساده تر کنید. این سایت از یک صفحه پیش نمایش برای نشان دادن ظاهر برنامه شما استفاده می کند ، اما من کمی مشکل داشتم که به طور مداوم کار کند. از آنجا که رایگان است ، آنها از انتشار برنامه در فروشگاه ها پشتیبانی نمی کنند. آنها 50 درصد از درآمدزایی شما را برای جبران هزینه دریافت می کنند.
  1. AppMakr

AppMakr یک برنامه ساز مبتنی برابر است که به شما امکان می دهد برنامه های iOS ، HTML5 و Android را ایجاد کنید. شما محدودیتی در تعداد برنامه هایی که می توانید ایجاد کنید و همچنین تعداد به روزرسانی هایی که می توانید اضافه کنید ، ندارید. این برنامه دارای ویژگی های متعددی از جمله گالری عکس با وضوح بالا ، اعلان های فشار ، به روز رسانی زنده ، پخش موسیقی و ویدئو ، اتاق های چت ، ادغام نقشه گوگل ، تقویم رویدادهای مشترک ، خریدهای درون برنامه ای و موارد دیگر است. می توانید برنامه های خود را در داشبورد نظارت کرده و ظاهر و عملکرد برنامه خود را تنظیم کنید. با استفاده از برگه ها محتوا را اضافه خواهید کرد.
  1. GameSalad

GameSalad مخصوص ساخت و انتشار برنامه های بازی برای سیستم عامل های Android ، iOS ، HTML5 و macOS است. کار بر روی این پلت فرم نیازی به دانش برنامه نویسی قبلی ندارد و شامل استفاده از رابط کشیدن و رها کردن است. نحوه عملکرد آن شامل ویرایش شخصیت ها در یک صحنه ، طراحی ویژگی های آنها ، صدا و تناوب بین شخصیت ها است. این سازنده شامل اجزای کشیدن و رها کردن ، خرید درون برنامه ای و API های GameCircle است. این پلت فرم همچنین دارای یک انجمن است که در آن می توانید نظرات دیگر کاربران را که می تواند به ایجاد برنامه شما کمک کند ، بپرسید.
  1. Appy Pie

Appy Pie به کاربران بدون دانش برنامه نویسی اجازه می دهد تا برنامه هایی را در ابر ایجاد کنند. از این پلتفرم می توان برای ایجاد برنامه هایی برای Windows ، iOS و Android استفاده کرد که می توانید آنها را در Google Play یا iTunes منتشر کنید. این شامل استفاده از اجزای کشیدن و رها کردن است و نیازی به بارگیری یا نصب نیست. نسخه کامل برنامه ایجاد شده ترکیبی است که بر اساس HTML5 است و بر روی همه سیستم عامل ها ، از جمله Blackberry کار می کند.
  • می توانید اعلان های فشار ارسال کنید ، تجزیه و تحلیل را در زمان واقعی مشاهده کنید ، با تبلیغات کسب درآمد کنید و از GPS برای ردیابی مکان ها استفاده کنید. همچنین می توانید برنامه خود را به وب سایت ها ، وبلاگ ها ، صدا ، رادیو ، فیدهای رسانه ای و موارد دیگر پیوند دهید. این برنامه زمانبندی قرار ملاقات دارد که شامل ویژگی هایی مانند تماس یک لمسی و کدهای QR است که می توانید کد سفارشی و iFrames را در آنها جاسازی کنید. این ویژگی به ویژه برای اکثر مشاغل مفید است. استفاده از این پلتفرم می تواند از رایگان تا هزینه پلاتین 33 دلار در ماه متغیر باشد.
  1. Appery

نیازی به نوشتن کدها یا بارگیری و نصب هر چیزی نیست. این برنامه به طور انحصاری بر روی Cloud انجام می شود و از قطعات کشیدن و رها کردن برای ایجاد UI استفاده می کند. این پلتفرم برای ساخت برنامه برای Android ، Windows Phone و iOS با استفاده از Apache با جزء داخلی استفاده می شود. Appery دارای یک کاتالوگ افزونه است که به شما امکان می دهد برخی از عملکردها را به برنامه خود اضافه کنید.
  • اما همچنین می توانید افزونه هایی را ایجاد کنید که مخصوص برنامه شما باشد. این به شما امکان می دهد پروژه خود را در زمان واقعی با کاربران تجاری ، مشتریان یا توسعه دهندگان به اشتراک بگذارید. قیمت از رایگان تا حدود 180 دلار در ماه متغیر است.
  1. Swiftic

Swiftic نام خود را از Como تغییر داد. این یک برنامه ساز فوری است که به شما امکان می دهد بدون توجه به تجربه خود برنامه ایجاد کنید. این برنامه در بین بهترین سازندگان برنامه های تلفن همراه قرار می گیرد زیرا دارای ویژگی های متنوعی برای کسب درآمد و جذب مشتریان است. Como باعث می شود یک مبتدی حرفه ای به نظر برسد ، زیرا شامل سه مرحله ساده با ده ها موضوع طبقه بندی شده است. تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب دسته برنامه ، انتخاب موضوع و انتشار آن است.  
سخن اخر
با سفارش اپلیکیشن خرید و فروش می توانید کارهای بسیار زیادی انجام دهید که در جهت توسعه کسب و کار شما و افزایش درآمد است. تنها کاری که باید انجام دهید ، این است که از یک تیم حرفه ای برای سفارش اپلیکیشن خرید و فروش خود استفاده کنید. اگر به دنبال یک تیم حرفه ای برای سفارش اپلیکیشن خرید و فروش هستید با ما تماس بگیرید.
منبع: افرند وب

نظرات

person
علی پارسا 1402 دی 22

سفارش اپلیکیشن از تیم افرند وب یک تجربه عالی برای من بود. همه چیز از مراحل ابتدایی تا اجرا به خوبی انجام شده بود. واقعا راضی ام. این app طراحی شده بهترین ابزار برای کسب و کارم شده. ممنون از تلاش و حرفه ای بودنتون.

person
الهام خدایی 1402 دی 23

سلام مقالتون رو خوندم، عالی بود. راستش تا حالا نمیدونستم این همه بستر رایگان برای سفارش اپلیکیشن خرید و فروش وجود داره، اونم بدون کدنویسی. سعی میکنم ازشون استفاده کنم.

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی اپلیکیشن خدماتی 25 میلیون تومان 30 میلیون تومان 40 میلیون تومان پس از بررسی فنی
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی 25 میلیون تومان 35 میلیون تومان 50 میلیون تومان پس از بررسی فنی
اپلیکیشن مارکت پلیس 30 میلیون تومان 40 میلیون تومان 60 میلیون تومان پس از بررسی فنی
طراحی اپلیکیشن رزرواسیون 30 میلیون تومان 40 میلیون تومان 50 میلیون تومان پس از بررسی فنی
طراحی اپلیکیشن آژانس مسافرتی 30 میلیون تومان 40 میلیون تومان 50 میلیون تومان پس از بررسی فنی
طراحی اپلیکیشن خدمات زیبایی و سالن 20 میلیون تومان 25 میلیون تومان 30 میلیون تومان پس از بررسی فنی
مشاوره و کارشناسی تماس بگیرید تماس بگیرید تماس بگیرید تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه

شرکت ایده پردازان هوشمند افرند با نام تجاری افرند وب در زمینه فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ در شاخه طراحی سایت با توجه به نیاز روز کسب و کارها به طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت با وردپرس و سفارش طراحی سایت با کاهش هزینه ها بنا به دلایل اقتصادی این روزها در تلاش است که در کنار هموطنان عزیزمان بعنوان کوچکترین عضو این جامعه خدمت رسانی کند. در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت با کادری مجرب حاظر به خدمت رسانی و ثبت سفارش سئو سایت و سئو حرفه ای برای رونق بخشیدن به تمامی کسب و کار ها میباشد. شما میتوانید با طراحی اپلیکیشن به راحتی روی گوشی خدمات و محصولات خود را به اشتراک بگذارید سفارش طراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید.