مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

ساخت سایت در گوگل

ساخت سایت در گوگل
person
super admin 16:00 1402 خرداد 09
5دقیقه
ساخت سایت در گوگل به پیشرفت شما در کسب و کارتان کمک میکند. بیشتر افراد به دلیل هزینه هایی که طراحی سایت برای آن ها دارد از داشتن وب سایت صرف نظر میکنند اما گوگل این امکان را فراهم میکند تا با استفاده از روش هایی، سایت هایی رایگان برای خود ایجاد کنند. هرچند این روش ها نیز معایب و مزایای خود را دارند. ساخت سایت در گوگل

روش های ساخت سایت

داشتن سایت باعث افزایش بازدید سایت شما در گوگل و دیده شدن بیشتر برندتان میشود که در نتیجه باعث افزایش سوددهی و کسب در آمد نیز میشود. برای ساخت سایت در گوگل، دو روش معمول و کم هزینه وجود دارد تا شما عزیزان و کاربران گرامی بتوانید سایت خود را با کمترین هزینه ایجاد کنید.
  • ساخت سایت به روش گوگل
  • سفارش سایت وردپرسی

ساخت سایت به روش گوگل

ساخت سایت در گوگل یک راه حل مناسب برای داشتن سایت و داشتن کسب و کار حرفه ای نیست چرا که این روش همه امکانات لازم را در اختیار شما قرار نمیدهد. این روش صرفا برای معرفی خودتان در گوگل مناسب است. به این نکته هم باید توجه داشت که گوگل در ایران فیلتر است در ادامه به مزایا و معایب این روش میپردازیم.

نحوه ساخت یک وب سایت در سایت های گوگل

طبق مطالب سایت indeed یادگیری نحوه ایجاد یک وب سایت از طریق این ابزار ایجاد می تواند به شما در ایجاد صفحات فرود و محتوای جدید برای شرکت خود کمک کند. این مراحل را مرور کنید تا به شما در درک بیشتر نحوه ساخت یک وب سایت با این ابزار کمک کند:

1. Google Sites را باز کنید

2. یک سایت جدید ایجاد کنید

3. یک الگو را انتخاب کنید

4. یک موضوع را انتخاب کنید

5. محتوا و تصاویر را اضافه کنید

6. اجزای بصری را تنظیم کنید

7. ویجت ها

8. صفحات وب بیشتری اضافه کنید

9. وب سایت خود را مرور کنید

10. سایت خود را منتشر کنید

معایب ساخت سایت به روش گوگل

این روش معایبی نیز به همراه دارد که به چند مورد از آنها در زیر اشاره میکنیم:
  • امکان طراحی منو وجود ندارد.
  • امکان آپلود کردن فایل وجود ندارد.
  • صفحه وبلاگ ندارد.
  • امکان طراحی صفحه تبلیغات و کسب درآمد وجود ندارد.
  • تعداد فونت های فارسی بسیار محدود است.
  • کاربران نمیتوانند در سایت ثبت نام کنند.
  • عدم اتصال به درگاه های بانکی.

مزایای ساخت سایت به روش گوگل

ساخت سایت در گوگل مزایایی نیز به همراه دارد که در ادامه آنها را بیان کرده ایم.
  • ساخت سایت با این روش همیشه رایگان خواهد بود.
  • بدون نیاز به کدنویسی میتوانید سایت خود را ویرایش کنید.
  • به هاست و دامنه نیاز ندارید.
ساخت سایت گوگل

ساخت سایت به روش وردپرس

روش دیگر  ساخت سایت در گوگل طراحی سایت که برای شما کاربران گرامی با صرفه تر میشود استفاده از روش وردپرسی می باشد. در مقایسه با روش قبل این روش بسیار پرکاربرد خواهد بود چرا که شما میتوانید انواع سایت های فروشگاهی شرکتی خدماتی و مانند این ها را ایجاد کنید.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

در ادامه به مزایای ساخت سایت در گوگل به روش وردپرسی میپردازیم.
  • رایگان است.
  • سئو پذیر است.
  • قابلیت افزایش رتبه بندی سایت فراهم است.
  • پشتیبانی بسیار خوبی دارد.
  • دارای افزونه ها و قالب های متفاوتی است.
  • امکان اتصال به انواع درگاه های بانکی وجود دارد.
  • نیاز به کدنویسی ندارد.
  • با سرمایه کم هم امکان ساخت آن وجود دارد.

ساخت سایت با google sites

گوگل سایتس خیلی وقت پیش توسط گوگل راه اندازی شد ولی هنوز بسیاری از افراد این سرویس را نمیشناسند. این ابزار برای ساخت سایت در گوگل رایگان می باشد و تنها زمانی که یک آدرس اختصاصی برای سایتتان بخواهید هزینه بر خواهد بود. همه افراد این را میدانند که برای داشتن سایت حرفه ای باید برای آن هزینه کنند. داشتن این ابزار در گوگل به این معنی نیست که میتوانید سایت رایگان و حرفه ای داشته باشید این ابزار فقط به شما کمک میکنند تا سایت کاملا مبتدی در حد اینکه خود را به گوگل معرفی کنید، داشته باشید. به طور کلی هر سایت از قسمت هایی به نام هدر، بدنه و فوتر تشکیل شده است.

مراحل ساخت سایت در گوگل

در ادامه مراحل ساخت سایت در گوگل را بیان میکنیم:
  • عنوان سایت
  • لوگو سایت
  • تم سایت
  • قراردادن محتوا
  • ایجاد صفحات جدید
  • افزودن فوتر به سایت
  • اضافه کردن ویدیو

عنوان و لوگو

یک نام و لوگو برای سایت خود انتخاب کنید. عنوانی که انتخاب کرده اید از طریق نوار بالای آن را وارد کنید. بعد از عنوان سایت، یک لوگو برای سایت خود انتخاب کنید. برای هر صفحه یک نام و عنوان جداگانه داشته باشید. این عنوان تداعی کننده محتوای آن صفحه می باشد.

عکس بنر هدر اصلی

اگر از قالب های آماده ساخت سایت در گوگل استفاده میکنید اولین بخش سایت همین تصویر پس زمینه بنر است. این عکس باید مرتبط با حوزه کاری و موضوع سایت باشد. عکس بنر به روش زیر تغییر میابد:
  • از طریق گزینه upload
  • با زدن select image

گزینه های مختلف محتوا

  • Text box: با این بخش میتوانید محتوای متنی برای سایت خود بنویسید.
  • Image: در این قسمت تصاویر را بارگذاری میکنیم.
  • Embed: به وسیله این گزینه میتوانید کد مورد نظرتان را در محتوا قرار دهید.
  • Drive: با استفاده از این بخش میتوانید به تمامی مواردی که در گوگل درایو قرار دارد دسترسی پیدا کنید.
ساخت سایت

ایجاد صفحات جدید

برای ایجاد صفحات دیگر در ساخت سایت در گوگل ، از طریق منوی sidebar وارد بخش page میشویم و یک صفحه جدید با عنوان جدید اضافه میکنیم. هنگامی که این صفحه را ایجاد کنید نام آن در منو دیده میشود میتوانید با کشیدن نام آن در منو ترتیب قرار گرفتن صفحات را مشخص کنید.

فوتر

در پایین تمامی صفحاتی که طراحی کرده اید بخشی به نام add footer مشاهده میکنید سعی کنید برای طراحی فوتر از وب سایت هایی که طراحی زیبا دارند الگو بگیرید. فوتر وب سایت بخش هایی است که در پایین صفحات وب وجود دارد. فوتر یک فرصت شگفت انگیز برای کسب و کار های فروشگاهیی است که آمار زیادی از افراد آنها میبینند و در فروش بسیار مهم است.

اضافه کردن ویدیو در سایت

برای اضافه کردن یک ویدیو روی صفحه ساخت سایت در گوگل کافی است بر روی دکمه درج کلیک کنید و سپس روی دکمه You tube کلید کنید و در قسمت جستجو، ویدیو مورد نظر خود را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید که ویدیو مورد نظرتان در سایت آپلود شود.

هزینه ساخت سایت در گوگل

ایجاد یک سایت خوب که در رتبه برتر در گوگل قرار داشته باشد قطعا بدون هزینه نخواهد بود و اینطور هم نخواهد بود که هزینه آنچنانی و میلیونی برای شما داشته باشد. شما عزیزان میتوانید با یک هزینه بسیار مناسب یک سایت حرفه ای برای خودتان داشته باشید که به درآمد شما بیافزاید.

ساخت سایت به صورت رایگان

ساخت سایت در گوگل به دلیل مراحل مختلفی که دارد وقت گیر است که هرکدام از این مراحل نیز هزینه بر خواهد بود. هیچ شخص و شرکتی این کار ها را بدون هزینه انجام نمیدهد. و فقط با بیان این موضوع درصدد جذب مخاطب خود هستند و پس از گذشت زمان هزینه لازم را از مخاطب میگیرند. پس ساخت سایت همیشه رایگان به هیچ عنوان وجود ندارد و فقط در حد شعار می باشد.

انتشار صفحه در گوگل سایت

پس از اینکه سایت مد نظر خود را ساختید و محتوای مرتبط را در آن قرار دادید باید سایت را در دسترس همه قرار دهید تا آن را ببینند. برای اینکار فقط کافی است در منوی بالای صفحه سمت چپ روی گزینه انتشار کلیک کنید و سپس آدرس سایت خود را انتخاب کنید تا انتشار یابد. و به این صورت در عرض چن دقیقه و به همین راحتی سایت مورد نظر خود را ساخته و انتشار دهید.  سایت در گوگل کلام آخر در دنیای امروز سایت یکی از مهمترین درگاه های ارتباطی با مردم است به همین خاطر بسیاری از افراد به سمت ساخت سایت در گوگل، برای کسب و کار های خود میروند. تیم متخصص افرند وب با چند سال سابقه در این زمینه به شما کاربران گرامی یاری میرساند تا بهترین سایت و پر بازدید ترین سایت را داشته باشید برای بهره مندی از مشاوره رایگان میتوانید با ما در افرند وب تماس بگیرید. منبع : افرند وب

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید