مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

ساخت سایت در ارومیه

ساخت سایت در ارومیه

ساخت سایت در ارومیه کار آسانی نیست اما افرند وب ، ساخت سایت را برایتان بسیار راحت نموده است . شما برای اینکه بتوانید سایت خودتان را در ارومیه توسط افرند وب راه اندازی کنید نیازی ندارید که مهارتی را دارا داشته باشد و می  توانید تنها با وارد شدن به سایت افرند وب و با چند کلیک سایت دلخواهتان را در ارومیه بسازید .

ساخت سایت در ارومیه
person
super admin 13:33 1402 شهریور 25
5دقیقه

ساخت سایت در ارومیه

ساخت سایت در ارومیه کار آسانی نیست اما افرند وب ، ساخت سایت را برایتان بسیار راحت نموده است . شما برای اینکه بتوانید سایت خودتان را در ارومیه توسط افرند وب راه اندازی کنید نیازی ندارید که مهارتی را دارا داشته باشد و می  توانید تنها با وارد شدن به سایت افرند وب و با چند کلیک سایت دلخواهتان را در ارومیه بسازید .

ساخت سایت در ارومیه

چرا ساخت سایت در ارومیه مهم است ؟

جواب این سوال بسیار ساده است در عصر امروزی که بیشتر خرید و فروش در بستر اینترنت انجام می  شود باید در این بستر نیز مغازه ای برای خود سرپا کنیم . شاید این فکر را کنید که بدون هزینه می توانید یک پیج اینستاگرامی را بزنید و از طریق آن محصولات خود را به فروش برسانید . اما باید بگوییم که اگر سایت خودتان را داشته باشید می توانید در گوگل حضور داشته باشید و همانطور که می دانید گوگل پلتفرمی است که روزانه افراد کم کم حداقل 5 بار کلماتی را در این پلتفرم سرچ می کنند و راحت تر می توانید محصولات خود را به فروش برسانید و سایت خود را به صورت آنلاین تبلیغ نمایید . و اگر بتوانید در کارتان پیشرفت نمایید سود فراوانی خواهید نمود .

مهم ترین مراحل ساخت سایت در ارومیه

• هدف خود را از ساخت سایت در ارومیه مشخص کنید • مشخص کنید که ساخت سایت در ارومیه خود را به چه کسی می سپارید • قالبی که می خواهید سایتتان را بسازید انتخاب نمایید • انتخاب نمودن نام دامنه • محتوای مناسب را وارد سایت تان کنید • به صفحات اصلی توجه فراوانی کنید • مد نظر گرفتن تجربه کاربری • سئو سایت را به خوبی انجام دهید • سایت خود را برای موبایل بهینه سازی کنید • سایت تان را چک کنید • سایت را دوباره چک کنید و آن را منتشر کنید

هدف از ساخت سایت در ارومیه را مشخص کنید

قبل از اینکه ساخت سایت در ارومیه را شروع کنید باید به این توجه کنید که هدفتان از ساخت سایت در ارومیه چیست ؟ یک سایت دارای فرم های مختلفی است که عبارت اند از : • سایت فروشگاهی • سایت هنری • سایت تبلیغاتی • سایت شخصی • وبلاگی برای اشتراک گذاری هنر و توانایی هایتان • سایت شرکتی هر کدام از موارد بالا را که انتخاب کنید فقط باید فقط در آن حوزه فقط باید فعالیت داشته باشید و نسبت به آن سایت تان را طراحی کنید . البته این به معنا نمی باشد که سایت تان باید تک کاربری باشد . این را به خاطر بسپارید که گوگل و کاربران دوست دارند که در نگاه اول بفهمند که سایت شما در چه حوزه ای کارکرد دارد پس باید جوری آن را طراحی کنید که فهم آن برای کاربران راحت باشد .

ساخت سایت را چه کسی انجام می دهد ؟

حالا که فهمیدید هدفتان از سایت ساخت چیست بهتر است مشخص کنید که ساخت سایت در ارومیه را به چه کسی قرار است بسپارید . شرکت افرند وب با داشتن چندین سال سابقه در ساخت سایت در ارومیه مفتخر است که بتواند در خدمت شما باشد

قالب ساخت سایت تان را مشخص کنید

در انتخاب قالب سایتتان باید فاکتورهای مهمی را در نظر بگیرید که مهم ترین آن فاکتور ها این است که برای چه سایتی قصد انتخاب قالب را دارید . قالب ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای صنف های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به نوع سایتی که دارید باید قالب آن را انتخاب نمایید . باید در انتخاب قالب به نکاتی توجه کنید یکی از این موارد این است که قالبی را انتخاب کنید که مناسب با بودجه تان باشد .

نام دامنه سایت تان را انتخاب کنید

همانطور که می دانید نام دامنه همان آدرس سایت تان است که در اینترنت دیده می شود و کاربران می توانند با وارد کردن این آدرس به سایت شما دسترسی پیدا کنند . انتخاب درست نام دامنه به شما کمک می کند که بتوانید موفقیت های چشم گیری داشته باشید . هر چه نام دامنه تان خاص و زیبا تر و مرتبط با سایت تان باشد موجب می شود که شما حرفه ای تر به نظر برسید و اگر این نام را با عاقلانه انتخاب کنید گوگل می تواند شناخت بهتری از کسب و کارتان داشته باشید . با اعتماد به مجموعه ما می توانید بهترین دامنه را برای ساخت سایت در ارومیه بهره مند شوید .

محتوای مناسب را وارد سایت تان کنید

حال برای اینکه ساخت سایت در ارومیه لازم است که محتوای اختصاصی و یونیک مربوط به حوزه خود را تولید کنید . این محتوا فقط شامل متن نمی باشد و عکس ، فیلم و ...... را نیز شامل می شود که روی سایت تان به نمایش گذاشته خواهد شد . همانطور که در ابتدای پاراگراف هم گفتیم این محتوا باید مختص خود شما باشد و از جایی کپی نشده باشد . به این موضوع دقت کنید که محتوایی که تولید می کنید هیجان انگیز باشد تا بتوانید کاربر را در سایت خود نگهدارید .

 

ساخت سایت در ارومیه1به صفحات اصلی توجه کنید

این صفحه در واقع مهم ترین قسمت سایت شما است و بسیار در دید می باشد و باید این صفحه را به طوری طراحی کنید که وقتی کاربر وارد سایت می شود مجذوب صفحه تان شود البته به این دقت کنید که صفحه اصلی تان باید کاملا بدون عیب و ایراد باشد و مشخصاتی درباره کسب و کارتان ، لوگو کسب و کار ، شعار و در آخر یک کلید برای اینکه به بخش های مختلف سایت هدایت شوید باید در صفحه اصلی وجود داشته باشد . همچنین از زبانه های درباره ما و بخش ارتباط با ما و بلاگ های مربوط به سایتتان استفاده کنید .

مد نظر گرفتن تجربه کاربری

ساخت و داشتن یک سایت زیبا در ارومیه ، فوق العاده خواهد بود اما فقط زیبا بودن برای موفقیت کافی نیست . اگر می خواهید کاریران در سایتتان بماند و در سایت شما وقت بگذرانند باید کاری کنید که راحت تر بتوانند از سایت تان استفاده کنند و این همان چیز است که اکثر طراحان در تجربه کاربری دنبال می کنند . تجربه کاربری دارای نکاتی مانند ساختار ، رنگ ها ، کال تو اکشن ، فونت ، فوتر ، منو ، موشن ، افکت های مربوط به اسکرول و فضای خالی از این نکات می باشند .

انجام سئو سایت

برای اینکه بتوانید در نتایج گوگل در رتبه بالایی قرار بگیرید باید به نکات زیادی توجه فرمایید . یکی از این نکات انجام درست سئو سایت است . سئو یا همان بهینه سازی سایت یک بسیار تخصصی بوده که تاثیر بسزایی در رشد سایت شما را دارا می باشد . سئو نیز بخش های مختلفی دارد که باید برای سایتتان انجام دهید . همچنین عوامل مختلفی در سئو مانند کلمات کلیدی ، سئو داخلی و سئو محلی ، لینک های داخلی و تگ ها مورد توجه می باشند . اگر ساخت سایت در ارومیه را به شرکت افرند وب سپردید ، نگران هیچ کدام از این موارد نباشید .

سایت خود را برای موبایل بهینه سازی کنید

در عصر امروزی و حال حاضر بیشتر ترافیک اینترنت مختص موبایل ها می باشد . اکثریت کاربرانی که موبایل استفاده می کنند ، دوست دارند که همان سادگی و سرعتی را که در کامپیوتر دارا می باشند را در موبایل نیز دارا باشند . شما می توانید با ساخت سایت در ارومیه و استفاده از خدمات افرند وب ، هنگامی که سایت تان در حال ساخت است نسخه کامل برای بهینه موبایل را در سایت تان طراحی فرمایید . در این قسمت سعی کنید که چیز های که ضروری نیستند را حذف نمایید و مطالب مهم را در بالای صفحه و جلوی دید مخاطب قرار بدهید .

 

ساخت سایت در ارومیه2چک کردن سایت

وقتی که در حال ساخت سایت خود هستید نباید زیاد تحت تاثیر سلایق خودتان قرار بگیرید و نتوانید سایتی که ساخته اید را نقد کنید . در اینجا پیشنهاد ما به شما این است که ساخت سایت در ارومیه خود را به شرکت معتبر افرند وب بسپارید و از این مشکلات خلاص شوید .

بررسی مجدد و انتشار سایت

وقتی به این فکر کردید که کارتان به اتمام رسیده و سایتتان هیچ کم و کسری ای ندارد وقت آن است که سایت تان را منتشر کنید که همه بتوانند آن را مشاهده کنند . اما منتشر کردن سایت پایان کار شما نمی باشد و باید همواره سایت تان را بررسی کرده و محتوای بروزی را در اختیار کاربرانتان قرار دهید و بهتر است برای بررسی و آنالیز سایت تان از ابزاری مانند Google Search Console ، Google Analytics و Heatmaps استفاده نمایید . کلام آخر ساخت سایت در ارومیه کار هر کسی نیست و مهارت بالایی را لازم دارد که شرکت افرند وب در این زمینه می تواند کمک های فراوانی را به شما بکند . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت سایت در ارومیه با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید .    

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید