مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

تکنیک های تخصصی سئو

تکنیک های تخصصی سئو

تکنیک های تخصصی سئو به طور کلی سئو (SEO) یا همان بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو را می­توان به دو دسته تقسیم کرد ، که یک دسته مربوط به سایت و دسته دیگر مربوط به تکنیک های سئو کار می­باشد . که در این مقاله سعی می­کنیم شما را با تکنیک های تخصصی سئو سایت آشنا می­کنیم . در ادامه با ما همراه باشید.
 

تکنیک های تخصصی سئو
person
super admin 17:44 1402 شهریور 08
5دقیقه

تکنیک های تخصصی سئو به طور کلی سئو (SEO) یا همان بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو را می­توان به دو دسته تقسیم کرد ، که یک دسته مربوط به سایت و دسته دیگر مربوط به تکنیک های سئو کار می­باشد . که در این مقاله سعی می­کنیم شما را با تکنیک های تخصصی سئو سایت آشنا می­کنیم . در ادامه با ما همراه باشید.


تکنیک های تخصصی سئو

تکنیک های تخصصی سئو

تکنیک های تخصصی سئو RANK BRAIN  یکی از ابزارهای سئو گوگل می­باشد . که میزان تعامل سایت شما را بین دیگر نتایج در صفحه اول بررسی می­کند .چند مدت پیش گوگل الگوریتم RANK BRAIN خود را به روز رسانی نمود و بازی را کلا عوض کر . کارکرد RANK BR AIN  به این صورت می­باشد که شما کلمات کلیدی را در کادر جست و جو گوگل تایپ می­نمایید و RANK BRAIN   این کلمات کلیدی را که جست و جو کردید را به کانسپت هایی تبدیل می­کند. و این کانسپت ها نتایجی را به شما نشان می­دهد و جالبی قضیه اینجاست که گوگل تشخیص می­دهد که شما از نتیجه راضی بودید یا نه . اگر شما از نتیجه راضی باشید به رنک آن سایت افزوده می­شود و اگر راضی نباشید برعکس این عمل اتفاق می­افتد .برای بهینه کردن  RANK BRAIN  سایت دو راه حل داریم که در ادامه باهاشون آشنا می­شویم.

افزایش CTR  به صورت طبیعی

تکنیک های تخصصی سئو همانطور که گفتیم RANK BRAIN  گوگل به این معناست که کاربران زیادی بر روی سایت شما کلیک کنند در این صورت است باعث اومدن سایتتان به مقام اول می­شود . یکی از این راه های افزایش CTR (نرخ کلیک ورودی ) ، افزودن عدد به عنوان محتوا است . نتایج نشان داده که کاربران روی عنوان هایی که به شکل عدد هستند بیشتر کلیک می­کنند . پس شما هم می­توانید با استفاده از این روش نرخ کلیک ورودی تان را بالا ببرید .
رعایت دستورالعمل های موتورهای جستجو عامل مهمی برای موفقیت وب سایت شما است. seobility و افرند وب وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند و نکاتی را در مورد بهینه سازی سایت برای موفقیت طولانی مدت در بهینه سازی موتورهای جستجو به شما ارائه می دهد!

بهبود BOUNCE RATE   سایت

منظور از BOUNCE RATE  سایت همان نرخ پرش می­باشد .در تکنیک های تخصصی سئو نرخ پرش به نرخی گفته می­شود که وقتی کاربران وارد سایتتان می­شوند پس از گذشت چند ثانیه کوتاه از ساییتان خارج می­شوند . چون در نگاه اول فکر می­کنند که چیزی که به دنبال آن هستند را در سایتتان پیدا نمی­کنند . پس از این رو باید سعی کنیم که نرخ پرش خود را پایین بیاوریم تا رنک بهتری از گوگل بگیریم . اما چگونه می­توان نرخ پرش را پایین آورد ؟ اول از همه سایتتان باید دارای سرعت خوبی باشد و سپس دارای UI مناسبی باشد و در آخر باید بتوانید در همان ابتدا صفحه کاربر را قانع کنید که چیزی که به دنبالش هست را می­تواند در سایتتان پیدا کند .

استفاده از کلمات کلیدی ترند شده در شبکه های اجتماعی

در تکنیک های تخصصی سئو اگر دقت کنید متوجه می­شوید که هرزگاهی موضوعات و کلماتی در شبکه های اجتماعی ترند می­شوند و مردم علاقه خاصی به این موضوعات نشان می­دهند . مثلا وقتی محصول جدیدی قرار است از شرکتی عرضه شود و یا خبری درباره سلبریتی ها و یا موضوعات مربوط به کشور مورد پسند مردم می­باشد . شما نیز می­توانید از اینگونه روش ها برای سایت خود محتوای جدیدی پیدا کنید . و همچنین می­توانید از نظرات کاربران  و واکنش هایی که به موضوعات مختلف می­دهند در محتوای خود استفاده کنید .

بهبود لینک های در تکنیک های تخصصی سئو

یکی دیگر از تکنیک های تخصصی سئو ، بهبود لینک های شکسته شده موجود در سایت است حال این موضوع فکرتان را درگیر کرده منظور از لینک شکسته چیست ؟ به لینکی که وقتی روی آن کلیک نمودید به صفحه ای بدون محتوا وارد شدید لینک شکسته یا همان BROKEN LINK  گفته می­شود . استفاده و بودن این لینک ها در سایتتان می­تواند تاثیر بسیار منفی روی سایتتان بگذارد . چون موتور جست و جو گوگل به راحتی این لینک ها را شناسایی کرده و باعث می­شود سئو سایت شما تحت تاثیر قرار بگیرد . برای همین لازم است تا با استفاده از ابزار هایی که مخصوص این موضوع هستند ، لینک های شکسته را بررسی و مشکل آن هارا برطرف بنمایید .

به روز رسانی و انتشار مجدد پست های قدیمی بر روی سایت

از دیگر تکنیک های سئو تخصصی ، ارتقا ، به روز رسانی و انتشار دوباره پست های قدیمی سایتتان است . شما می­توانید به بهترین شکل از بعضی از پست های قدیمی سایتتون دوباره استفاده کنید . همیشه تولید دوباره محتوا و ایجاد محتوای جدید برای یک کلمه کلیدی تکراری کارساز نیست و رنکی به خاطرشان دریافت نمی­کنید . گوگل همیشه به محتوای جدید رنک نمی­دهد بلکه اگر ببیند شما به محتوای قدیمی تان توجه کرده اید گوگل نیز توجه کرده و رنک خوبی به محتواتان می­دهد.پس باید بیایید و محتواهای قدیمی سایت تان را بررسی کنید . در تکنیک های تخصصی سئو ببینید کدوم محتوا توسط کاربران بیش تر جست و جو شده سپس تغییراتی بر روی محتوا ایجاد کرده و پیشنهاد می­شود عکس های محتوا نیز حتما عوض شود و محتوا به روز رسانی شده تان را دوباره آپلود کنید و متوجه تغییر رنک تان شوید. تکنیک های سئو

پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی

تکنیک های تخصصی سئو برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای محتوایتان که جز مهم ترین تکنیک های تخصصی سئو می­باشد ، دو راه بیش تر نداریم . اولین راه کار این است که به صورت تصادفی کلمات را در یکی از ابزار را امتحان کنیم که روش زیاد جالبی نمی­باشد . روش دوم و روش مورد علاقه خودم ، دزدی کلمات کلیدی از رقیبان است که بسیار روش راحتی می­باشد . روش دوم به این صورت است که شما سایتی را که رنک خوبی گرفته را پیدا می­کنید و سپس با استفاده از ابزار ها کلمات کلیدی آن را استخراج می­کنید و سپس از انجایی که احتمال دارد همه کلمات کلیدی مناسب محتوای شما نباشد ، کلمات کلیدی مناسب با محتوایتان را پیدا کرده و سپس شروع به تولید محتوا می ­نمایید .

به سایت های دارای اعتبار لینک بدهید

در هفتمین از تکنیک های تخصصی سئو ، می­توان به لینک دادن به دیگر سایت ها اشاره کرد .یکی از الگوریتم های گوگل که مربوط به سالهای خیلی پیش می­باشد ، الگوریتم HILLTOP می­باشد که نقشی اساسی را در سئو دارد . هدف اصلی این الگوریتم شناختن صفحات معتبر برای رنک دهی بهتر صفحات وب بوده. در واقع صفحات معتبر وب رو شناسایی می­کنه و بعد این صفحات معتبر را برای رتبه بندی در اختیار گوگل قرار می­دهد . پس شما با لینکی که به صفحه های معتبر می­دهید باعث می­شود عناوین صفحات شما منعکس شود . و لینک دادنتان به صفحات معتبر به این معنی است که شما می­خواهید محتوای مفیدی را در اختیار مخاطبانتان بگذارید.

محتوایی با حداقل 1500 کلمه را انتشار دهید

در تکنیک های تخصصی سئو همه تون می­دانید که مقاله ای که دارای 250 کلمه است اصلا و اصلا شانسی در برابر مقاله ای با حداقل 1500 کلمه در رتبه بندی ندارد و نمی­تواند به لینک های اول برسد. در این چند سال طبق تحقیقاتی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که تمامی صفحاتی که در لینک اول هستند محتوایی با حداقل 1500 کلمه و بیشتر را دارا می­باشند . شاید فک کنید که محتوای 1500 کلمه ای یا بیشتر برای سایت های موبایل مناسب نیستند ،اما اگر شما UI مناسبی داشته باشید هیچ مشکلی برای کاربران ایجاد نخواهد شد. و گوگل چون فک می­کند محتوای دقیق و عمیقی دارید به همین علت رنک بهتری به سایت شما می­دهد.

 استفاده از کنسول جست و جوی گوگل برای رسیدن به ترافیک بیشتر

از دیگر تکنیک های تخصصی سئو توجه به GOOGLE SEARCH CONSOLE یا همان کنسول جست و جوی گوگل است . که یکی از ابزار های SEO می­باشد . از آنجایی که داده های این کنسول مستقیما از خود گوگل می­آید و داده های بسیار دقیقی را در اختیارتان می­گذارد پس احتمالا همه این داده ها برایتان نیاز نشود. برای استفاده از این کنسول ابتدا باید لاگ این کنید و سپس بر روی PERFORMANCE کلیک کنید و بعد در این کنسول کلمات کلیدی که با آنها رنک گرفته اید را پیدا کنید . کلماتی هستند که بیشترین IMPRESSIONS را دارند اما تعداد کلیک های کمی دارند پس باید کاری کنید که رنک خود را برای این کلمه افزایش بدهید . چگونه ؟ در پایین به چند نکته دقت کنید :
  • CLICK-THROUGH-RATE خود را افزایش دهید
  • همانطور که در بالا نیز گفتیم ، تعداد کلمات محتوای تان را افزایش دهید
  • ویدئو و تصاویر به محتوای تان اضافه کنید
  • و لینک گیری کنید ( چه داخلی و چه خارجی )
تکنیک سئو

کلام آخر

بیشتر تکنیک های تخصصی سئو ، تکنیک هایی هستند که سئوکاران با تجربه بدست می­آورند . گوگل هیچ وقت نمی­آید لقمه را جوییده در دهان شما بگذارد و بگویید چگونه رنک بهتری داشته باشید . شما باید راه متفاوتی را طی کنید و ببینید از کدام راه به نتیجه می­رسید . در این بین هلدینگ افرند وب با بهترین تجربیات همیشه در کنار شما عزیزان بوده ، شما می­توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
تولید محتوا 8 مقاله 12 مقاله 16 مقاله 20 مقاله
تحقیق کلمات کلیدی 20کلمه 30کلمه 45کلمه 60کلمه
افزایش رتبه کلمات کلیدی 3 کلمه 5 کلمه 8 کلمه 12 کلمه
آنالیز url ها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز محتوا های تکراری
انالیز رقبا
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی دیسکریپشن
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر
لینک سازی خارجی 5 لینک 10 لینک 15 لینک 20 لینک
استراتژی ریپورتاژ اگهی
ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4 6
ثبت سایت در سرچ کنسول
ثبت نقشه سایت
بهبود سرعت وب سایت
مشاوره رایگان سئو تا 45 دقیقه تا 1 ساعت تا 2 ساعت تا 3 ساعت
قیمت ماهانه پروژه 5,9 میلیون تومان 8,9 میلیون تومان 13,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید