مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

چون طراحی توسعه سایت کاری کیفی است در نتیجه تعرفه طراحی سایت فروشگاهی بسیار متفاوت است . برای اینکه متوجه این قضیه بشوید لازم است که پروسه طراحی یک سایت را از اول مطالعه کنید تا بفهمید که فاکتور های مهمی در تعرفه طراحی سایت فروشگاهی موثر است . در ادامه مقاله به بررسی عوامل گوناگونی که در تخمین تعرفه یک سایت موثر است خواهیم پرداخت . پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید .

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی
person
super admin 13:24 1402 شهریور 25
5دقیقه

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

چون طراحی توسعه سایت کاری کیفی است در نتیجه تعرفه طراحی سایت فروشگاهی بسیار متفاوت است . برای اینکه متوجه این قضیه بشوید لازم است که پروسه طراحی یک سایت را از اول مطالعه کنید تا بفهمید که فاکتور های مهمی در تعرفه طراحی سایت فروشگاهی موثر است . در ادامه مقاله به بررسی عوامل گوناگونی که در تخمین تعرفه یک سایت موثر است خواهیم پرداخت . پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید .

 

تعرفه طراحی سایت فروشگاهیهزینه سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی یکی از کلمات پر تکراری است که خیلی به گوشتان خورده است ولی سایت فروشگاهی چیست ؟ به سایتی که به کاربران اجاره خرید و فروش هر کالایی را می دهد سایت فروشگاهی گفته می شود . شما می توانید به کمک این سایت ها برای خود بهترین کسب و کار ها را به راه بندازید و سفارش مشتری هایتان را پردازش کنید و همچنین مشتریان آنلاین برایتان پرداخت کنند و کلیی چیز دیگهه . تعرفه طراحی سایت در هیچ کجا ثابت نیست و هر شرکت نسبت به خدماتی که ارائه می دهد هزینه دریافت می کند در ادامه عواملی که می توانند در تعرفه طراحی سایت موثر باشند را بازگو می کنیم .

عوامل موثر در تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

وقتی یک مشتری با هلدینگ افرند وب تماس می گیرد ، تیم ما مشاوره های لازم را به مشتری می دهند و اگر مشتری به این درک رسید که طراحی سایت چه کاربردی برای کسب و کارش دارد ، تدارکات لازم برای جلسه بعدی را فراهم می کنیم ( چه آنلاین و چه حضوری ) . شما میتوانید با سرچ در هر یک از موتورهای جستجو به افرند وب دسترسی داشته باشید. در جلسه دوم یک فرم نیاز سنجی تهیه می شود و این فرم نیاز سنجی کمک می کند که به درستی درک کنیم که کارفرما از ما چه چیزی می خواهد . تعرفه طراحی سایت فروشگاهی در ادامه ما این فرم را با تیم فنی افرند وب به اشتراک گذاشته و کم و کاستی هایش را بررسی می کنیم و به کارفرما اعلام می کنیم و در آخر سر وقتی تعیین کردیم که این سایت در کدام دسته بندی قرار می گیرد . می توان تعرفه طراحی سایت فروشگاهی این مشتری را اعلام کرد .

 

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی1روش های مختلف طراحی سایت فروشگاهی

به طور کلی وقتی می خواهید یک سایت را طراحی کنید دو روش برای انتخاب دارید . اول روش طراحی یک سایت کاملا اختصاصی است که همه چی سایت همان جور که شما می خواهید خواهد و روش دوم این است که از سیستم های تولید محتوا یا همان CMS ها استفاده بنمایید . همان طور که گفتیم در روش اول صفر تا صد طراحی سایت شما بر عهده شرکتی که باهاش قرارداد بسته اید است و همه چیز مطابق با میل شما خواهد بود . تعرفه طراحی سایت فروشگاهی : در روش دوم که بسیار رایج شده است شما از سیستم های تولید محتوا مانند ووردپرس ، دات نت نیوک و..... استفاده می کنید و نیازی به شروع از صفر نیست . باید گفت که هزینه طراحی سایت فروشگاهی در روش اول نسبت به روش دوم بیشتر است . برای اینکه بدانید کدام یک از روش های طراحی سایت را انتخاب نمایید در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم تا شما بتوانید به راحتی یکی از آنها را انتخاب بنمایید .

طراحی سایت فروشگاهی آماده یا اختصاصی

همانطور که گفتیم در روش طراحی سایت اختصاصی همه چیز مطابق سلیقه شما خواهد بود اما چون کل سایت از صفر بنا می شود صد در صد زمان طولانی صرف خواهد شد و علاوه بر صرف زمان ،هزینه بالایی نیز خواهد داشت و همچنین سایت های اختصاصی هزینه پشتیبانی بالایی نیز خواهند داشت . اما برعکس طراحی سایت فروشگاه با استفاده از CMS ها ، هزینه و زمان کمتری صرف می شود . و این از نظر صرفه جویی در هزینه بسیار خوب است . از دیگر عواملی که باید ذکر شود این است که مدت بروزرسانی در سایت های اختصاصی نسبت به روش دوم بیشتر طول میکشد . تعرفه طراحی سایت فروشگاهی کلی نکات مهمی است که می تواند در نظر شما تاثیر گذار باشد و انتخاب کدام روش به حوزه ای که کار می کنید هم دارد .

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی با ووردپرس

خیلی از شما فکر می کنید چون ووردپرس چون یکی از قالب های آماده است پس باید هزینه خیلی کمی داشته باشد . در حالی که خیلی از سایت های معروف و پرطرفدار هستند که از وورد پرس استفاده می کنند . در هنگامی که سایت وورد پرس را برای طراحی سایت خود انتخاب نمودید ، اگر سایتتان نیاز داشت که داده های مشتری هایتان را تجزیه کنید بهتر است که از برنامه نویسی پایتون استفاده کنید . اکثر سایت هایی که با سیستم رزرو کار می کند با برنامه نویسی پایتون نوشته شده . در کل سایت هایی که دیتابیس آنها با پایتون نوشته شده خدمات بهتری ارائه می دهند .

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی با دات نت

دات نت نیوک یکی از بهترین قالب های آماده ای است که در طراحی سایت فروشگاهی مورد استفاده قرار می-گیرد . استفاده از این پلتفرم بسیار ساده و راحت بوده و همچنین سرعت زیادی نیز دارد به همین علت است که خیلی از کسب و کار ها به سمت اش رفته اند و طرفداران مخصوص خود را دارد . اگر بخواهید این پلتفرم را راه اندازی کنید هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر قالب های آماده دارد . بهتر است که بدانید دات نت نیوک و ووردپرس تقریبا در یک سطح قرار دارند و ویژگی های آن ها یکی است . اما برخی در این عقیده اند که دات نت نیوک از ووردپرس آسان تر بوده و با سرعت بیش تری اجرا می شود .

تعرفه طراحی سایت با جوملا

یکی از قالب های آماده که بسیار در ایران پرطرفدار بوده ، سیستم مدیرت محتوا جوملا است . ایم سیستم به علت تعرفه پایین ،امنیت بالا و .... از سیستم های موفق بوده و خیلی از سایت های موفق دنیا از این قالب پرطرفدار استفاده می کنند و مشتریان زیادی را دارا می باشند . تعرفه طراحی سایت فروشگاهی2 کلام آخر اگر در نظر داریذ که یک سایت فروشگاهی تاسیس کنید و دنبال این هستید که تا حد امکان تعرفه طراحی سایت فروشگاهی تان پایین باشد . افرند وب به شما استفاده از سیستم تولید محتوا ووردپرس را پیشنهاد می کند . امکاناتی که این سیستم به شما می دهد شما را از هر گونه هزینه اضافی بی نیاز می کند . و شما می توانید در حوزه ووردپرس آموزش دیده و مدیرت سایت تان را بر عهده بگیرید .

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید