مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

تعدادی از مزیتهای برتر SEO

تعدادی از مزیتهای برتر SEO

با استراتژی سئو مناسب، می توانید آگاهی از برند را افزایش دهید، درآمد شرکت را افزایش دهید و حتی اعتبار بیشتری برای کسب و کار خود به دست آورید. در زیر، ما هشت مزیت واضح را برای گنجاندن سئو در استراتژی بازاریابی شما، صرف نظر از اندازه صنعت یا شرکت، بیان کرده‌ایم.

 

تعدادی از مزیتهای برتر SEO
person
super admin 16:20 1402 آبان 24
5دقیقه

مزیت سئو 1: ترافیک جستجوی ارگانیک را به وب سایت شما می آورد

ترافیک ارگانیک شامل بینندگانی است که وب سایت شما را از طریق موتور جستجو پیدا می کنند. برای هدایت صحیح این ترافیک، وب سایت شما باید به طور موثر بهینه شود. هدف این است که گوگل تشخیص دهد که وب سایت شما مرتبط ترین پاسخ ها را به سوالاتی که مردم می پرسند ارائه می دهد.


تقریباً 63000 جستجوی گوگل در هر ثانیه انجام می شود و با استراتژی سئوی مناسب، کسب و کار شما می تواند برای برخی از این نتایج جستجو رقابت کند. یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود سئو، تمرکز روی کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار شما و اطلاعاتی است که می‌خواهید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. 

خزنده های وب گوگل هر سایتی را در وب برای کلمات کلیدی خاص، رابط های کاربر پسند و قابلیت اعتماد عمومی بررسی می کنند. این ربات ها از این داده ها برای تعیین بهترین پاسخ ها برای هر پرس و جو استفاده می کنند. برای مثال، اگر در حال نوشتن پستی در مورد نرم افزار حسابداری برای سازمان های غیرانتفاعی هستید، به این فکر کنید که کاربران چگونه جستجو می کنند و از چه کلماتی استفاده خواهند کرد. اگر از کلمات کلیدی «نرم‌افزار حسابداری برای سازمان‌های غیرانتفاعی» به درستی در پست خود استفاده کنید و کاملاً به سؤال پاسخ دهید، Google به پست شما رتبه بالاتری برای مرتبط بودن اعطا می‌کند.

مزیت سئو 2: تولید سرنخ به طور مقرون به صرفه

به‌عنوان شکلی از بازاریابی ورودی – برخلاف تماس سرد یا ارسال ایمیل یا تبلیغات ناخواسته – سئو یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای افزایش حضور آنلاین شماست. هنگامی که به صورت استراتژیک اعمال می شود، سئو به شما این امکان را می دهد که در مقابل افرادی قرار بگیرید که به دنبال محصول یا خدمات شما هستند، عبارات خاص مربوط به پست یا لیست شما را جستجو کرده اند و در نهایت در وب سایت شما قرار می گیرند. به این ترتیب، این سرنخ ها آماده شده و آماده ارتکاب هستند. 


اکثریت قریب به اتفاق فعالیت های آنلاین با جستجو شروع می شود. ایمفورزا، یک پلتفرم برندسازی آنلاین، تخمین می‌زند که ۹۳ درصد از تمام تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می‌شوند . در همین حال، 70 درصد از نتایج کلیک شده به جای تبلیغات پولی، ارگانیک هستند. سئو در 14 درصد مواقع منجر به فروش می شود، در حالی که تبلیغات چاپی و سایر تکنیک های بازاریابی بیرونی نرخ نزدیک به 1.7 درصد دارند.

علاوه بر این، سئو منقضی نمی شود. برخلاف تبلیغات آنلاین پولی که پس از پایان کمپین، ترافیک ایجاد نمی کنند، سئوی مدیریت شده به خوبی می تواند به مرور زمان ترافیک باکیفیت را به سایت شما بیاورد.

پیاده‌سازی سئو در شرکت شما می‌تواند زمان بر باشد، اما به احتمال زیاد مستلزم هزینه‌های تبلیغاتی اضافی نخواهد بود و پتانسیل افزایش درآمد کسب‌وکار را افزایش می‌دهد. یک بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ که استراتژی SEO را آموزش می دهد می تواند به شما کمک کند تا یک برنامه جامع برای افزایش دید ارگانیک خود ایجاد کنید.

مزیت سئو 3: آگاهی از برند را افزایش می دهد 

شما می خواهید در صنعت خود به عنوان یک رهبر برجسته باشید، اما همچنین می خواهید به عنوان یک راه حل مناسب برای مخاطبان خود دیده شوید. با 1.88 میلیارد وب‌سایت آنلاین ، چگونه اطمینان می‌دهید که مردم برند شما را می‌شناسند؟ استراتژی سئو یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به این هدف است.

رتبه بندی صفحه اول در گوگل دید و اعتبار شما را افزایش می دهد. پس از اینکه محتوای خود را برای مطابقت با جستارهای جستجو بهینه کردید، باید تعداد کلیک‌های بیشتری را مشاهده کنید که به افزایش سطح تعامل و اعتماد شما ادامه می‌دهد. شتاب ایجاد شده توسط استراتژی SEO شما می تواند زنجیره ای از رویدادها را آغاز کند که منجر به آگاهی بیشتر از برند می شود.

به خاطر داشته باشید که آگاهی از برند فقط به این نیست که مردم نام شما را بشناسند - آنها همچنین باید بدانند که برند شما چیست، چگونه می تواند به آنها کمک کند و خدماتی که ارائه می دهد. بازاریابی محتوا عبارت است از دادن اطلاعات ارزشمند به جستجوگران که آنها آن را درک کرده و به آن اعتماد دارند. آنها می دانند که می توانند با سؤالات به شما مراجعه کنند و این اعتماد می تواند به راحتی سرنخ ها را به فروش تبدیل کند.
این مطالب برگرفته از سایت https://bootcamp.berkeley.edu میباشد.

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
تولید محتوا 8 مقاله 12 مقاله 16 مقاله 20 مقاله
تحقیق کلمات کلیدی 20کلمه 30کلمه 45کلمه 60کلمه
افزایش رتبه کلمات کلیدی 3 کلمه 5 کلمه 8 کلمه 12 کلمه
آنالیز url ها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز محتوا های تکراری
انالیز رقبا
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی دیسکریپشن
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر
لینک سازی خارجی 5 لینک 10 لینک 15 لینک 20 لینک
استراتژی ریپورتاژ اگهی
ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4 6
ثبت سایت در سرچ کنسول
ثبت نقشه سایت
بهبود سرعت وب سایت
مشاوره رایگان سئو تا 45 دقیقه تا 1 ساعت تا 2 ساعت تا 3 ساعت
قیمت ماهانه پروژه 5,9 میلیون تومان 8,9 میلیون تومان 13,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید