مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

ابزار های مورد نیاز در طراحی سایت

ابزار های مورد نیاز در طراحی سایت

ابزار های مورد نیاز در طراحی سایت بسیار متنوع است که شما می توانید کار طراحی سایت خود را انجام دهید. ناگفته نماند که طراحی سایت یک کار کاملا تخصصی است و شما بهتر است طراحی سایت خود را به یک شرکت یا شخص معتبر و متخصص بسپارید. در صورتی که شما علاقه دارید خودتان کار طراحی سایت تخصصی را شروع کنید بهتر است از ابزار های مورد نیاز در طراحی سایت استفاده کنید. ابزار های طراحی سایت بسیار فراوان است که ما در این مقاله به معرفی بعضی از این ابزار ها پرداخته ایم .
 

ابزار های مورد نیاز در طراحی سایت
person
super admin 16:38 1402 شهریور 22
5دقیقه
ابزار های مورد نیاز در طراحی سایت بسیار متنوع است که شما می توانید کار طراحی سایت خود را انجام دهید. ناگفته نماند که طراحی سایت یک کار کاملا تخصصی است و شما بهتر است طراحی سایت خود را به یک شرکت یا شخص معتبر و متخصص بسپارید. در صورتی که شما علاقه دارید خودتان کار طراحی سایت تخصصی را شروع کنید بهتر است از ابزار های مورد نیاز در طراحی سایت استفاده کنید. ابزار های طراحی سایت بسیار فراوان است که ما در این مقاله به معرفی بعضی از این ابزار ها پرداخته ایم .
ابزار های مورد نیاز در طراحی سایت

ابزار های مورد نیاز در طراحی سایت

هر کسی که اقدام به طراحی سایت می کند نیازمند ابزار هایی برای طراحی سایت است . ما در این مقاله به معرفی ابزار های پایه برای شما پرداخته ایم که شامل موارد زیر است :
  • Dreamweaver
  • Firebug
  • Adobe Photoshop
  • Adobe Fireworks
  • W3C Validator
  • Adobe Brackets
  • Code Anywhere
  • HTML5 boilerplate
  • Google Drawing
  • jQuery UI

Adobe Dreamweaver   ابزار

ابزار Adobe Dreamweaver   یکی از ابزار های طراحی و برنامه نویسی وب سایت است . که توسط شرکت ادوب ارائه شده است . این نرم افزار با سیستم عامل های مک وویندوز بهتر کار می کند. این برنامه قابلیت های زیادی برای طراحی سایت دارد از جمله : نمایش دهنده به دو صورت کدی و به صورت عادی ، ابزار مدیریت با ftp ، ابزارمدیریت پروژه به دو صورت تکی و پروژه ای ، نمایش نتیجه کد هم زمان با وارد کردن کد، و سازگاری با سایر برنامه های شرکت ادوب که به شما در طراحی سایت کمک می کند.

ابزار Firebug

با نصب ابزار Firebug بر روی مرورگر فایر فاکس خود می توانید خطا های طراحی سایت خود را که به زبان های برنامه نویسی CSS،JavaScript  ، HTML نوشته شده راپیدا کرده و آنها را رفع کنید. بهترین برنامه ای که در صدد رفع معایب کد های سایت خود می توانید نصب کنید ابزار Firebug است با نصب کردن این ابزار کار خود را راحت تر و بهتر می توانید پیش ببرید.

ابزار Adobe Photoshop

نرم افزار Adobe Photoshop یکی از قدرتمند ترین برنامه ها برای ساخت و ویرایش تصاویر در دنیا است و شما نیز با استفاده از این نرم افزار می توانید بهترین گرافیک و طراحی ها را برای سایت خود آماده کنید که گرافیک یک سایت جزوه اصلی ترین مسائل در طراحی سایت و سئو سایت آن برای جذب مخاطب سایت  به حساب می آید . کار کردن با نرم افزار فتوشاپ به صورت تخصصی نیازمند تمرین زیاد است .

ابزار Adobe Fireworks

نرم افزار Adobe Fireworks یکی دیگر از نرم افزار های گرافیکی مخصوص طراحی سایت است به این صورت که شما می توانید با استفاده از این ابزار تصاویری با حجم کم مخصوص سایتتان ایجاد کنید در طراحی سایت استفاده از تصاویر با حجم کم از مهم ترین نکات برای بارگذاری سایت شما است و شما با استفاده از این نرم افزار ایجاد گرافیک به صورت وکتور می کنید. ناگفته نماند نرم افزا   AdobeFireworks نسخه بهینه سازی شده برای طراحان سایت است.
ابزار های مورد نیاز در طراحی سایت 1

ابزار W3C Validator

نرم افزار W3C Validator که به صورت رایگان ارائه می شود به طراحان سایت امکان تست صفحه سایتشان را از نظر کد های html ، وxhtml  به طراحان سایت می دهد. نرم افزار   Validator پیاده سازی شده توسط World Wide Web Consortium(w3c)  است چند نمونه از ابزار های تست صفحه سایت عبارت است از:
  • HTML tidy : استاندارد سازی سایت به صورت خودکار
  • Validome : امکان اعتبار سنجی صفحه های HTML, XHTML و WML
  • WDG HTML
  • Real Validator – shareware
  • Valet

ابزار Adobe Brackets

Adobe Brackets یک نرم افزار است  که به صورت رایگان  و توسط شرکت ادوب و تحت مجوز MTI ارائه شده است و امکاناتی چون  مدیریت کد های : HTML, CSS, and JavaScript را دارد . از دیگر امکانات Adobe Brackets می توان به کد زنی داخل کد ها اشاره کرد. و تمرکز شما را در کد زنی افزایش خواهد داد.  ما در افرند وب توصیه به استفاده از این نرم افزار را داریم .

 ابزار Code Anywhere

نرم افزار Code Anywhere یک نرم افزار برای نوشتن کد های طراحی سایت است و از زبان های PHP, JavaScript, CSS, HTML و XML در طراحی سایت پشتیبانی می کند . این برنامه کد هایی را که قبلا نوشتین را نگه می دارد و شما می توانید هر بار که وارد نرم افزار Code Anywhere می شوید می توانید به طراحی سایت خود ادامه دهید یا در کد هایتان تعغیراتی ایجاد کنید و این نرم افزار می تواند یکی از بهترین ابزار ها برای طراحی سایت شما باشد.

ابزار HTML5 boilerplate

نرم افزار  HTML5 boilerplateیک ابزار برای طراحی سایت است که فریم ورک و المان های طراحی سایت با HTML5 را می دهد و با اکثریت مرور گر های گوگل دارای سازگاری است .علاوه بر سازگاری با مرورگر ها دارای ابزار های مورد نیاز در طراحی سایت برای بهینه سازی سایت برای موبایل ها را دارد . و سایت شما به خوبی در انواع مرورگر ها و صفحه نمایش ها نشان داده می شود. و از ابزار htacess برای بهینه سازی و سرعت بخشیدن به سایت با gzipاستفاده می کند.

ابزار Google Drawing

ابزار Google Drawing یکی دیگر از ابزار های کد نویسی برای طراحی سایت است که همانطور که از اسم این ابزار مشخص است باید کد ها را در گوگل و به صورت آنلاین بنویسید و هیچگونه نرم افزاری برای نصب و سپس نوشتن کد های برنامه نویسی نداردرافرند وب برای شمایی که به صورت ابتدای شروع به نوشتن کد های برنامه نویسی می کنید این روش را توصیه نمی کند و بهتر است از ابزار های مورد نیاز در طراحی سایت کد نویسی نصب شده در سیستم را استفاده کنید.
ابزار های مورد نیاز در طراحی سایت 2

 ابزار jQuery UI

ابزار jQuery UI یک ابزار در طراحی سایت است که به شما امکان استفاده از کتابخانه خود می دهد که همان جاوا اسکریپت است که با استفاده از این کتابخانه شما هر آنچه که با کد های HTML، و CSS نمی توانید در طراحی سایت ایجاد کنید می توانید با استفاده از jQuery UI به آن برسید فقط نکته قابل توجه این ابزار این است که کار کردن با این ابزار خیلی سخت است و نیاز به تجربه های زیاد برای استفاده دارد .

طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا

ابزار هایی که در بالا به شما معرفی شده است طراحی سایت به صورت اختصاصی است  . شما می توانید طراحی سایت خود را به صورت سیستم مدیریت محتوا انتخاب کنید که در این روش نیاز به کد نویسی نیست و شما بدون داشتن تخصص خاصی با استفاده از ابزار های مورد نیاز طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا به طراحی سایت خود اقدام کنید در ادامه به ابزار های مورد نیاز برای طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا اشاره کرده ایم .

انواع سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت

شما می توانید برای طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا از سه روش طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا وردپرس ، سیستم مدیریت محتوا جوملا ، سیستم مدیریت محتوا دروپال انتخاب کنید که در بین این سه روش سیستم مدیریت محتوا وردپرس بیش از 60 % کاربران را به خود جذب کرده است و از قوی ترین ابزار های مورد نیاز در طراحی سایت  برای طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا است و شما به راحتی می توانید با این ابزار کار کنید .

استفاده از قالب برای طراحی سایت

یکی از ابزار هایی که در طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا استفاده می شود استفاده از قالب های آماده برای سایت است . شما با خرید قالب آماده یا دانلود آن از سایت های رسمی می توانید به صورت آماده قالب دلخواهتان را روی سایتتان نصب کنید یا هم می توانید به یک متخصص کد نویسی سفارش طراحی قالب سایتتان را بدهید شرکت ایده پردازان هوشمند افرند می تواند شما را در طراحی قالب مخصوص سایت شما همراهیتان بکند.
ابزار های مورد نیاز در طراحی سایت 3

افزونه های سیستم مدیریت محتوا

در طراحی سایت به وسیلیه سیستم مدیریت محتوا افزونه ها یکی از ابزار های مهم طراحی سایت است شما با نصب افزونه های موجود می توانید به طراحی سایت خود امکاناتی چون ، امنیت سایت ، سئو سایت ، فرم تماس و... را به راحتی بر رویسایتتان نصب کنید و به کمک این افزونه ها سایت خود را تکمیل نمایید نصب افزونه نیاز به تخصص خاصی ندارد و شما به راحتی می توانید با این افزونه ها کار کنید . ابزار های مورد نیاز در طراحی سایت

سیستم مورد نیاز برای طراحی سایت

یکی دیگر از ابزار های مورد نیاز در طراحی سایت که در طراحی سایت نیازمند هستین داشتن سیستمی است که شما را با مشکل مواجه نکند و خوب کار کند اگر سیستم شما خیلی قدیمی است توصیه می شود کار طراحی سایت را خودتان انجام ندهید چون در ادامه به مشکل خواهید خورد و نمی توانید طراحی سایت خود را به پایان برسانید .شما می توانید سفارش طراحی سایت خود را به صورت اختصاصی و سیستم مدیریت محتوا به افرند وب بسپارید.

کلام آخر

ما در شرکت ایده پردازان هوشمند افرند با سابقه طولانی در زمینه طراحی سایت و نمونه کار هایی قوی سعی در معرفی ابزارهای مورد نیاز در طراحی سایت برای شما را داشتیم امیدواریم توانسته باشیم کمکی بکنیم در صورت داشتن هر گونه سوال یا اطلاعات مورد نیاز می توانید به صورت 24 ساعته با کارشناسان ما تماس گرفته ومشاوره رایگان داشته باشید.

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
طراحی قالب اختصاصی
طراحی صفحه ویژه محصولات
مدیریت مقالات
طراحی بنر اختصاصی ندارد 1 بنر 2 بنر 3 بنر
پشتیبانی سایت 3 ماه 6 ماه 8 ماه 1 سال
یک سال میزبانی هاست رایگان
ثبت دامنه رایگان ( سال اول ) --- ir. ir. , com. , org. , net. ir. , com. , org. , net.
مدیریت منو های سایت
سیستم عضویت (ورود و خروج اعضاء )
ورود اطلاعات اولیه
آمار تفضیلی بازدید های سایت
سیستم نظرسنجی
ریسپانسیو بودن سایت
گالری تصاویر
امکان نظر سنجی در پایان هر مطلب
نقشه سایت
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
زمان تحویل 15 روزه 20 روزه 30 روزه تماس بگیرید
شروع قیمت از 13,9 میلیون تومان 19,9 میلیون تومان 35,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید