مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶

آنالیز آنلاین سئو سایت

آنالیز آنلاین سئو سایت

آنالیز آنلاین سئو سایت برای بررسی وضیعت سایت از اهمیت بالایی برخوردار است . همه کسانی که دارای سایت هستند باید وضعیت سایت خود را در چگونگی نمایش سایت در گوگل و آنالیتیکس، نحوه رفتار کاربران هنگام دیدن سایت یا وارد شدن به آن را بررسی کنند . اطلاعاتی که به دست می آورند می تواند گویایی وضیعت سایت شما در نتایج جستجو گوگل باشد . و شما با به دست آورن این نتایج می توانید در بهبود وضعیت سایت خود اقداماتی را انجام دهید.
 

آنالیز آنلاین سئو سایت
person
super admin 13:29 1402 شهریور 25
5دقیقه
آنالیز آنلاین سئو سایت برای بررسی وضیعت سایت از اهمیت بالایی برخوردار است . همه کسانی که دارای سایت هستند باید وضعیت سایت خود را در چگونگی نمایش سایت در گوگل و آنالیتیکس، نحوه رفتار کاربران هنگام دیدن سایت یا وارد شدن به آن را بررسی کنند . اطلاعاتی که به دست می آورند می تواند گویایی وضیعت سایت شما در نتایج جستجو گوگل باشد . و شما با به دست آورن این نتایج می توانید در بهبود وضعیت سایت خود اقداماتی را انجام دهید.
آنالیز آنلاین سئو سایت

 آنالیز آنلاین سئو سایت

ما در این قسمت به معرفی ابزار هایی که شما می توانید مورد استفاده قرار بگیرید تا آنالیز آنلاین سئو سایت خود را انجام دهید و برای بهبود آن اقدام کنید پرداخته ایم این ابزار ها شامل : Search Console - آنالیز سئو سایت با Moz - بررسی سئو سایت با Screaming Frog - آنالیز سئو سایت با SEO SiteCheckup - بررسی سئو سایت با Semrush –- تحلیل سایت با GtMetrix است .

کاربرد ابزارهای آنالیز

ابزارهای آنالیز آنلاین سئو سایت هر کدام برای خود کاربرد هایی دارند که در ابتدا به شما توضیح مختصری از کاربرد هر یک از این ابزار ها خواهیم داد : Search Console : بررسی وضعیت رتبه کیوردها و صفحات مختلف، خطاهای سایت Ahref : کیورد گپ، بررسی رتبه کیوردها، بک لینک ها، بررسی خطاهای سایت MOZ : بررسی بک لینک ها، بررسی کیوردها، بررسی رتبه ها Semrush : بررسی بک لینک ها، مشاهده کیورد گپ ها، بررسی صفحات GtMetrix : بررسی سرعت و پرفورمنس سایت آنالیز آنلاین سئو سایت WordPress plugin : بررسی توزیع کلمات کلیدی، بررسی خوانایی سایت، ساخت سایت مپ SEO SiteCheckup : بررسی ریسپانسیو بودن سایت، لینک های شکسته، ریدایرکت ها

تحلیل سایت با GtMetrix

تحلیل سایت با GtMetrix یکی از ابزار های مهم در آنالیز آنلاین سئو سایت به شمار می آید به این دلیل که سرعت سایت از اهمیت بالایی برای موتور های جستجو است و شما نیز باید سایت خود را از نظر سرعت با استفاده از ابزار GtMetrix بررسی کنید. به این منظور وارد سایت GtMetrix بشوید و آدرس سایت خود را وارد کنید . GtMetrix به سایت شما نمره های A،B،C،D ... را می دهد اگر نمره شما Aباشد یعنی سرعت سایت شما خوب هست هر چقدر از حروف A دور تر باشید همان قدر سرعت سایت شما کند است .

ابزار حرفه ای ahref

ابزار حرفه ای ahref در بررسی رتبه کلمات کلیدی و شناسایی گپ های محتوایی فعالیت دارد و می تواند خطاهای مهم سایت مانند شناسایی لینک های شکسته ، تصاویر و4xx و5xx به شما کمک کند . ابزار حرفه ای ahref به دو صورت موجود است یک نسخه پولی و یک نسخه رایگان که خرید نسخه پولی برای ایرانیان هزینه بالایی را د بر دارد . شما می توانید با استفاده از نسخه رایگان این ابزار از وضیعت آنالیز آنلاین سئو سایت خود مطمعن بشوید . 
آنالیز آنلاین سئو سایت 1

آنالیز سئو سایت با Moz

آنالیز سئو سایت با Moz به شما در بررسی سایت خودتان و رقیب هایتان این امکان را می دهد که به بررسی بک لینک ها بپردازید . آنالیز سئو سایت با Moz نیز داری دو نسخه است یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی که شما با استفاده از نسخه رایگان می توانید اطلاعات بک لینگ ها ، کیبورد ریسرچ با تعدا محدود را داشته باشید اصلی ترین مشکل در استفاده از آنالیز سئو سایت با Moz این است که شما نیاز به یک فیلتر شکن قوی دارید . و بدون داشتن فیلتر شکن قوی نمی توانید از این ابزار استفاده کنید .

بررسی سئو سایت با Screaming Frog

برای بررسی سئو سایت با Screaming Frog باید نرم افزار آن را بر روی سیستم خود نصب بکنید این نرم افزار همانند خزنده های گوگل وارد سایت شما خواهد شد و به بررسی وضیعت سایت شما خواهد پرداخت این خزنده ها سایت شما را از نظر سئو تکنیکال و سئو داخلی بررسی می کند و شما را در بهبود دادن به سایتتان کمک شایانی خواهد داد ما در افرند وب به شما توصیه می کنیم حتما این نرم افزار را بر روی سیستم خود نصب بکنید .

آنالیز سئو سایت با SEO SiteCheckup

آنالیز سئو سایت با SEO SiteCheckup که کاملا رایگان است و سئو سایت شما را انجام می دهد . این سایت به شما یک اکانت 14 روزه خواهد داد که شما با استفاده از آن می توانید به صورت رایگان به برسی ریسپانسیو بودن سایتتان ، بررسی هدینگ سایت ، بررسی عنوان سئو ، توضیحات سایت ، آلت تصاویر ، لینک های شکسته ، ریدایرکت ها ، کش سایت ، فعال بودن اس اس ال سایتتان بپردازید و همه مواردی که برای سئو سایت لازم است را بررسی کنید .

بررسی سئو سایت با Semrush

آنالیز آنلاین سئو سایت : بررسی سئو سایت با Semrushیکی از ایزار هایی است که شما را در آنالیز آنلاین سئو سایتتان کمک خواهد کرد . بررسی سئو سایت با Semrush نیز دارای دو نسخه است نسخه پولی و نسخه رایگان که شما با استفاده از نسخه رایگان امکانات محدود تری خواهید داشت از جمله : بررسی بک لینک ها ، بررسی و تحلیل رقبا ، بررسی رتبه صفحات ولی بررسی بک لینک ها، مشاهده کیورد گپ ها، بررسی صفحات نیز می تواند شما را در بهبود سایت کمک بکند.
آنالیز آنلاین سئو سایت2

WordPress plugin

وقتی شما یک سایت با سیستم مدیریت محتوا دارید می توانید برای خدمات سئو خود از افزونه های موجود برای ورد پرس استفاده کنید که هر کدام برای خود مزایایی دارد مانند :
  • افزونه سئو Yoast Seo : مدیریت انواع ریدایرکت ، ساخت نقشه سایت ، پیشنهاد لینک داخلی ، اضافه کردن چهار کلمه کلیدی برای بررسی ، پیش نمایش شبکه اجتماعی ، افزودن برد کرامپ ، دارا بودن افزونه های جانبی
  • افزونه سئو Rank Math: ادغام با گوگل آنالیتیکس ، ردیابی رتبه ، سئو محلی برای چند لوکیشن ، سئو ووکامرس ، ساخت نقشه سایت مخصوص سایت های ویدوئویی و اخبار ، ایندکس سریع محتوا ، گزارش خطا های 404 ، مدیریت ریدایرکت ها
کلام آخر
ما در شرکت ایده پردازان افرند وب با سابقه طولانی در ضمینه طراحی سایت و سئو سایت می توانید شما را در بررسی آنالیز آنلاین سئو سایت و همچنین سئو کردن سایتتان کمک کنیم در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید به صورت 24 ساعته با کارشناسان افرند وب در تماس باشید .

نظرات

اولین نفر برای نظرات باشید!
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد، قسمت‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند

تعرفه خدمات سئو سایت

پایه پیشرفته حرفه ای سفارشی
تولید محتوا 8 مقاله 12 مقاله 16 مقاله 20 مقاله
تحقیق کلمات کلیدی 20کلمه 30کلمه 45کلمه 60کلمه
افزایش رتبه کلمات کلیدی 3 کلمه 5 کلمه 8 کلمه 12 کلمه
آنالیز url ها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز محتوا های تکراری
انالیز رقبا
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی دیسکریپشن
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر
لینک سازی خارجی 5 لینک 10 لینک 15 لینک 20 لینک
استراتژی ریپورتاژ اگهی
ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4 6
ثبت سایت در سرچ کنسول
ثبت نقشه سایت
بهبود سرعت وب سایت
مشاوره رایگان سئو تا 45 دقیقه تا 1 ساعت تا 2 ساعت تا 3 ساعت
قیمت ماهانه پروژه 5,9 میلیون تومان 8,9 میلیون تومان 13,9 میلیون تومان تماس بگیرید
نمونه کارهای  مرتبط

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید