مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶
طراحی سایت میس و مستر

بیشتر با طراحی سایت میس و مستر

اشتراک گذاری :
مشاهده وب سایت

طراحی سایت میس و مستر

طراحی سایت میس و مستر

فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی میس و مستر فعالیت خود را در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز کرده است و در مدتی کوتاه توانسته است با عرضه محصولات برندهای برتر دنیا از جمله پوپا(Pupa) ، نوت(Note) ، سپتونا(Septona) ، شی(She) ، باباریا(Babaria) ، زی (Zi) ، الارو(Ellaro) ، کالیستا(Callista) ، اسکالیم(Eskalim) ، گپ(Gap) ، کوزارت(Cosart) و صدها برند معتبر ديگر به محبوبیت برسد. سایت آرایشی و بهداشتی میس و مستر توسط تیم افرند وب در سال 1398 طراحی شده است. برای مشاهده این سایت به عنوان نمونه کار افرند وب می توانید وارد اینجا کلیک کنید.

نمونه کار قبلیسایت یوبیتکس سایت یوبیتکس طراحی سایت شاواز نمونه کار بعدیطراحی سایت شاواز

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید