مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶
طراحی سایت برنا پنجره

بیشتر با طراحی سایت برنا پنجره

اشتراک گذاری :
مشاهده وب سایت

طراحی سایت برنا پنجره

برنا پنجره

گروه کارخانجات برنا پنجره از سال ۱۳۸۸ با هدف تولید محصولات نوین ساختمانی، با بکارگیری ماشین آلات تمام اتوماتیک و پیشرفته و راه اندازی خطوط تولید درب و پنجره اعم از UPVC و آلومینیوم با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان سیرجان ، شروع به کار کرد. این مجموعه در سال ۱۳۹۴ در ادامه اجرای طرح توسعه با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی کارآزموده خود ، اقدام به ساخت کارخانجات ( پنجره و شیشه چند جداره ) در شهرک صنعتی شماره یک کرمان در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع با سالن‌‌های تولیدی به مساحت ۳۵۰۰ متر‌مربع نمود. در حال حاضر ، ساختار مدیریتی سیستماتیک و یکپارچه این مجموعه ، منجر به ایجاد سیستمی پویا و نظام‌مند در راستای بهبود کیفیت محصولات و خدمات شده و همواره در تلاش بوده است تا با افزایش تعداد شعب فعال در سطح کشور ، گامی فراتر از رقبای خود بردارد. رویکرد ما به گونه‌ای است که با حمایت بی‌دریغ شما مشتریان گرانقدر در آینده‌ای نه چندان دور در ادامه روند حرکت رو به جلو شاهد افزایش تعداد شعب در سراسر کشور باشیم تا بدین وسیله بتوانیم خدماتی در خور شأن شما مشتری گرانقدر ارائه دهیم و در آینده‌ای نزدیک شاهد صادرات محصولات به کشورهای هم جوار باشیم. سایت برنا پنجره در سال 99-1398 توسط تیم افرند وب طراحی و راه اندازی شد. برای مشاهده این نمونه کار می توانید وارد این لینک شوید.  

نمونه کار قبلیسایت یوبیتکس سایت یوبیتکس طراحی سایت پنجره آفتاب نمونه کار بعدیطراحی سایت پنجره آفتاب

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید