مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶
سایت دکتر شکوهی

بیشتر با سایت دکتر شکوهی

اشتراک گذاری :
مشاهده وب سایت

سایت دکتر شکوهی

متخصص گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن، پلاستیک بینی و صورت، دارای بورد تخصصی

دکتر فرشید شکوهی، متولد شیراز بوده و تحصیلات خود را در مقطع دبیرستان در سال 1379 به پایان رسانده و در سال 1380 در رشته دکترای پزشکی پذیرفته شده اند. وی در سال 1387 فارغ التحصیل شده و پس از طی دوران طرح عمومی در سال 1389 در رشته گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پرشکی مشهد پذیرفته شده اند. ایشان فارغ التحصیل سال 1394 و دارای بورد تخصصی ناسیونال می باشند و تاکنون بیش از 2000 عمل موفق در حیطه کاری داشته اند. دکتر شکوهی در سال 1398 اسن سایت را برای خدمات رسانی بهتر، توسط تیم افرند وب راه اندازی کرده است. برای دیدن سایت دکتر شکوهی کلیک نمایید.

نمونه کار قبلیسایت یوبیتکس سایت یوبیتکس سایت دکتر محسنی نمونه کار بعدیسایت دکتر محسنی

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید