مشاوره رایگان۰۹۳۵۹۷۳۳۲۰۶
سایت بدنسازی فیتامین

بیشتر با سایت بدنسازی فیتامین

اشتراک گذاری :
مشاهده وب سایت

سایت بدنسازی فیتامین

فیتامین

اینکه چقدر به فکر سلامتیت هستی تمام دغدغه ما تو این مجموعه است. چه سال های 96-95 که فیتامین به صورت یه تیم کوچیک شروع به ارائه برنامه‌های ورزشی کرد و چه الان که هنوز هم با همون هدف، یعنی دغدغه "افزایش سلامت افراد جامعه" داریم تلاش می‌کنیم تا بتونیم تو روزهایی که آدم ها بیشتر از همیشه به صندلی هاشون چسبیدن و داره یادشون میره چطوری میشه آدرنالین و کورتیزول رو توخون به جریان انداخت دستشون رو بگیریم و با هم ورزش کنیم... سایت فیتامین با هدف کمک به سلامت جامعه در سال 1397 سایت خود را توسط تیم طراح سایت شرکت افرند وب راه اندازی نموده است. برای مشاهده این سایت کلیک نمایید.

نمونه کار قبلیسایت یوبیتکس سایت یوبیتکس سایت تناسب اندام ایکس پرو نمونه کار بعدیسایت تناسب اندام ایکس پرو

افرند وب در یک نگاه


شرکت افرند وب یکی از پیشروان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت در ایران است. این شرکت با تیمی مجرب، خدمات متنوعی از جمله طراحی سایت تخصصی و طراحی سایت وردپرسی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها کمک می‌کند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. افرند وب با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن، سایت‌هایی منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا طراحی می‌کند که هم کاربری آسان و هم جذابیت بصری دارند.

افرند وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سفارش سئو سایت را نیز ارائه می‌دهد تا وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند. همچنین، برای کسب و کارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مقرون به صرفه هستند، گزینه‌های طراحی سایت ارزان فراهم شده است. با افرند وب، می‌توانید تمام نیازهای خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را با کیفیت بالا و هزینه مناسب برآورده کنید